- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
it Meghozták azokat az intézkedéseket, amelyektől azt remélik, hogy segítenek megvédeni a kiskorúakat a közösségi médiában.
-
UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
gp Folytatódik a híres sorozat, jövőre egy teljesen új epizóddal jelentkeznek a készítők.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kisza25 #109528 üzenetére
A kérdés sem volt megfelelő, mert nincs különösen ajánlott. Van olyan, ami megbízható, de nem megy, meg van olyan ami megy, de nem megbízható. Mi a fő szempont? Menjen és megjavíttatod, ha baja van, vagy inkább ne legyen vele baj.
A tiéd a tipikusan nem menő motor, amivel nem szokott sok baj lenni, az általános problémákon kívül.
Benzinből golfba alap motor az 1.6 16V, meg a 105 lovas 1.9PD, mindkét motor megbízható, egyik jól is fogyaszt. Passat-ban is elérhetőek, de egyik sem mozgatja kellő dinamikával. És a benzines a passatban már nem is megbízható, mert a pályás példányok rendesen eszik az olajat. Ha valami olyan kell, amivel haladni is lehet, akkor 2.0 170 lovas CR Tdi, vagy 3.6FSI.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kisza25 #109552 üzenetére
10 kw különbség van az fsi javára. De az első vezérlánc csere után az ember rádöbben, hogy nem ér annyit az a kis plusz. Még így is vérszegény, fenntartani meg majdnem annyi, mint a tsi-t. Akkor inkább legyen gyengébb kicsit, viszont olcsóbb és stabilabb szerkezet. A váltóra viszont vigyázz, a szegecsek nem szeretik a gyilkolást a difiben.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz kisza25 #109718 üzenetére
Én kiszedtem és körbe tettem alá ilyet, [link] Meg szétszedtem a fogaskerékrésznél és megzsíroztam, ott is nyekergett a fogaskeréknél. Meg az ütközőkön is tekergettem hogy jobban feszítse az ajtót. Az a baj már vagy 5 éve csináltam és nem nagyon emlékszem pontosan mitől múlt el.
Volt nekem egy bazi nagy tekerccsel [link] Fél autót ez tartja össze.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz kisza25 #110123 üzenetére
na ezt én sem értem minek annyit fékezni, tiszta pocsékolás, a skoda fábiámon fel kellett szabályoztatni a tárcsát 60000 km után, mert megmarta a rozsda, annyira nem használtam a féket, a csodájára jártak több műhelyben
Gondolom volt benne egy 1.2 -es blokk ami már alaphelyzetbe is csak fékezni tudja az autót de mozgatni nem igen
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #110568 üzenetére
A szintet mutatja nem a megtehető távot. Szóval folyamatosan.
55 liter (4motion esetében 62 l) ha a tágulásit nem töltöd meg nyállal.
#nincsbennetarcsi
-
-
viperabácsi
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen