- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Megszűnik a Tizen rendszerű Samsung órák terméktámogatása
- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Android szakmai topik
- Meizu M6 note (flyme rendszer) billentyűzár feloldás
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #69089 üzenetére
majd 29. vizsga utána semmennyire.
amugy meg alapos gyanú nélkül nem nyúlhat a kocsiba a jogszabály alapján, aki meg nem ismeri a jogait.. nyílván amit lát, folia nagy kerék kilogó ic stb azért ugathat, bár az IC meg a kerék is érdekes dolog, mert nem áll jogában, nincs műszaki végzetsége hozzá...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
-
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #69123 üzenetére
Mágus
ez az alacsonyabb fordulaton kisebb olajnyomás stb... ettől lehet hogy nekem az A6 főleg hidegen kis fordulaton (2500ig) tök más hangja van a motornak kicsit dizelesebb csörgősebb.
Ez normális vagy már lehet motorkopás vagy egyéb esetleg olyan hiba ami javitható ?| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Cheesy
őstag
válasz Mágus2 #69196 üzenetére
Ahá, azt a "háromszöget" nem láttam, így már kicsit más képet fest.
(btw, hogy lehet kattintásos képet ide berakni? Mert az enyém sem akkora, mint amekkorát a forummotor megjelenít, mert ha "jobbklikk / kép megtekintése", akkor teljes méretben látszik)Ha a belső kilincs (vezetőoldali ajtó) kicsit lötyög (tehát van holtjátéka), lehet rajta feszíteni, vagy cserés?
www.vakbelmutet.hu
-
veterán
válasz Mágus2 #69219 üzenetére
Köszönöm Urak!
Szereznem kell egy T20-as csavarhúzót! A 3. Kérdésről mit gondoltok?
@AndrewTdi: tökéletesen igazad van, de ez most nem kivitelezhető (+460 km autózást feltételezne, majd egy hónap múlva viszem hozzájuk nagyszervizre, csak addig az idegeimre megy a rádió).
-
veterán
válasz Mágus2 #69229 üzenetére
Hát úgy, hogy botcsinálta ezermester vagyok, és az ezermester is erős túlzás. Bankkártyával feszítettem le, hogy nehogy megsértsek valamit. A YouTube videón csak 2 helyen feszegetik, a valóságban 7 db köröm fogja, ebből nálam 1 eleve hiányzott, 2 pedig nagyon gyengén volt forrasztva, ezek eltörtek, ill. az egyik szétcsúszott, na ezeket epoxyval megregasztottam, jobb most mint a gyári
A képen a jobb szélső és a jobb alsó lett ragasztva.
A T20 még nincs meg, addig szárad az epoxy.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #69260 üzenetére
Ha jól értelmezem a doksit akkor jól mondtam, csak lehet, hogy nem volt egyértelmű. Maguk az antennák az ablakban vannak (most kicsit utánanézve az RCD210-hez csak 1 jár), cápauszony csak a mobiltelefon interfészhez, DAB-hez, vagy a navigációhoz van (RCD310/RCD510 egyes modelljei tudják ezt, alapvetően az amerikaiak, illetve az RNS310/510), a hozzájuk tartozó modul pedig a burkolat alatt a felső féklámpa két oldalán. Ez egy gyorsan áttekinthető lap, hogy mihez mi jár.
-
Cheesy
őstag
válasz Mágus2 #69325 üzenetére
ETKA-ból vadászom össze az alkatrészkódokat:
olajszűrő: 06a 115 561 b (Hans-Pries)
levegőszűrő: 058 133 843 (Hans-Pries)Olajból viszont, ha az Unixnál az Audi-t választom, akkor:
AUDI 5W-30; Longlife IIIDe pl.
LIQUI-MOLY TOP TEC 4100 (szintetikus), 5W-40Azt honnan látom, hogy teljesíti-e a vw 505.00 normát?
szerk:
A szerelőm azt mondta, hogy a fojtószelepet ugyan ki tudjuk takarítani (vegyek egy flakon féktisztító sprayt), de utána "be kell tanítani". Ezt nem láttam említve sehol. Nem az az átverős típus, szerintem lehet félreértette.[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz Mágus2 #69333 üzenetére
Hmm, akkor olyan eszköz kell amivel rácsatlakozik az autóra és "reseteli" a központi agyban a fojtószelephez tartozó értéket.
Olajból ezeket találtam érdekesnek:
ELF Excellium NF 5W40 5L ----- 7,011 HUF (az ELF a fejemben régi, nagynevű márkaként él, de nem találkozok vele)
Shell Helix Ultra 5W40 4L ----- 8,001 HUF (Shell-el nagyon nem foghatok mellé, gondolom...)
TOTAL Quartz 9000 Energy 5W40 5L ----- 8,541 HUF
ENEOS Premium Hyper 5W40 4L ----- 9,190 HUF (A 1.0-s 1995-ös Suzukimba is ezt raktam )
Liqui Moly TOP TEC 4100 5W40 4L ----- 11,590 HUF (ez a LIQUI-MOLY számomra teljesen új és ismeretlen márka, de minőségiként emlegetik)www.vakbelmutet.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs