- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz grizlisandor #207068 üzenetére
[link] vagy spec szerszám amivel kijön a helyén, vagy bölcső kiszed (és utána futómű állítás)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Motion_Blur #207268 üzenetére
Kartergáz esetleg?
Füsttel jó lenne a gyanúsítottakat végig próbálni.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz hardsongoku #207446 üzenetére
Pontosabban segítene egy évjárat, üzemanyag, lóerő, de lehet elektromos.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz chopin42 #207499 üzenetére
Start-stop: de, a beszállítók komoly fejlesztéseket hajtottak végre, más anyagú csapágyak vannak a motorban, stb. Csak van, akinek ez zavaró, én a coastingot kedvelem - kézit is ki szoktam lökni üresbe.
Elektromos része: kézikönyv stb alapján mindenhol legyen a gyári előírt, ha eltérés van azt jegyezd fel, többit villanyásszal Illetve a venti biztosítékot cserélném, aztán megfigyelés, esetleg csatlakozókhoz kontakt spray. Lehet érik már a csere.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz grizlisandor #207534 üzenetére
Katalizátor előtti lambda szonda gyári még, km mennyi?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz K Norbi #207562 üzenetére
Alapvetően a zsír korrózió ellen véd ha érintkezőn van, vagy szikra rossz helyen keletkezését előzi meg, és egyáltalán nem vezet, gyertya pipára pl pont ezért kenik. Lényegében bármilyen megfelel, ami szigetel - beledugod a multiméter két drótját szakadásvizsgálat módban, ha marad szakadáson, akkor jó, grafitos pl emiatt nem való gyertyához.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #34322688 #207567 üzenetére
Katalizátor előtti lenne a fontosabb, az szól bele, hogy mennyi benzint kapjon (a másik már csak a katalizátor működését ellenőrzi). Denso ajánlott márka belőle pl, univerzálisként meg lehet venni és a régiről át kell rakni a csatlakozót rá, lehet úgy jobban megéri, mint direktben típushoz vásárolva (kauffer.hu-nál nézz rá az árakra, ha nincs nagykerekhez legalább 40-50% kedvezményed). Rá kéne nézni a katalizátorra is, nincs-e valami baja a belsejének, még alkatrész vásárlás előtt, ne legyen hiába cserélve a lambda szonda.
Kompresszió végnyomás (ha még a motorról beszélünk, nem klímáról) 15 bar jó, 11 bar a minimum.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #207577 üzenetére
[youtube link] esetleg ez is hasznos lehet, ha P0172 a kód.
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz nVIPER #207670 üzenetére
Az egészségesnél jóval több rendszámkeretet raktam fel hátul jellemzően adott a 2 pont, képek alapján ez a tartó is kb tuti bele fog találni. Elöl meg lutri, azon múlik, eddig hogyan volt feltéve - de a műanyag nem nagy ellenfél ebben, oda tekersz csavart, ahova csak gondolod, sima lemezcsavar is bemegy kis türelemmel, csak önmetszővel egy pillanat alatt megvan. Mostani rendszámot levéve elárulja magát. (Néha önmetszővel fúrtam elő a sima csavaroknak meg 1-2 esetben inkább magát a hagyományos rsz. keretet faragtam meg kicsit, hogy jobban illeszkedjen, de mondjuk egy az egyben lemezbe csavarozni nagyon ritkán kellett, ahol lett volna értelme így ragaszkodni az adott helyzethez.)
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CharlieDrop #207908 üzenetére
ELM327 és VAG DPF app androidon esetleg. Amúgy meg bőgő venti, emelt alapjárati fordulatszám, magasabb álló helyzeti fogyasztás alapjáraton.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz atos19881101 #208010 üzenetére
70 Ft/kg?
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz mirci18 #208068 üzenetére
Tágasság szempontjából ti melyik modellt ajánljátok?
Ezek közül gyanúsan a Meriva lesz a legtöbb köbméter. Specifikusan bölcső rozsdára érdemes odafigyelni, elektromos szervó megkotlik és van valami más is (talán kopogás ami spec zsírral megszűnik), hátsó ajtók határolója ki tud szakadni. Meg a szokásos dolgok, ajtók alja és sárvédők rozsda, kábel átvezetőben vezetékek megtörése. Motor vezérlő elektronikákkal szokott baj lenni, mondjuk ezek javítására is lassan külön iparág alakult már ki itthon. Itt elfogadhatónak rémlik az 1.6 (sima vagy ecotec közül passz melyik a jobb) és 1.8 benzinmotor is, dízeleknél mindről tudnék olyat mondani ami a másikat alább nem érinti, igazából egy 1.7 75 lőerős kéne, csak átalakítva utólag mechanikus adagolóval...
Ha csak koffer kell, akkor Polo/Fabia/Cordoba volt kombi karosszériával érdekes lehet. Korrózió védelem nem olyan jó még talán, mint a később készült típusoknál, de az Opelnél rosszabbnak sem mondanám, csak ugye maga a kocsi lehet már korosabb, karosszérialakatossal alapos átnézés indokolt ebben az árkategóriában típustól függetlenül. Itt az említett 1.2 3 hengeres motornál szelep beégés volt talán a fő probléma, de az 1.4 8 szelepessel karöltve a vezérműláncok sem tartósak. 1.4 16V-nél a vezérműtengelyek háza kopik, elmegy az olajnyomás, és viszonylag drága javítani. Egyszerűség szempontból talán az 1.6 75 LE lesz a nyerő benzines fronton, csak torkosabb motorról beszélünk. Viszont ha nem mindig 1-2 km-ekre lenne beindítva, akkor én igazából az 1.9 SDI motort ajánlanám, 5 literrel kimegy a világból, dízeles drága hibák nem jellemzik (adagoló tömítéseket lehet kell valamikor cserélni, de rém tartós és egyszerű, nincs kettőstömegű, nincs turbó, közös nyomócsöves újabb motorokhoz képest az üzemanyagrendszer jóval tovább bírja, végső esetben bontottan van minden fillérekért, mert nincs rá kereslet), kevesebbet eszik és olcsóbb szervizelni a benzineseknél. Viszont ezekben több szokott lenni a méter, valamivel nehezebb épkézláb darabot találni.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz grizlisandor #208080 üzenetére
Javasoltam volna, hogy TeamTWork például foglalkozik felújítással, vagy vannak megbízható bontók, stb.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz imyourfriend #208154 üzenetére
[link] esetleg, bár Veszprém vagy Várpalota sem a szomszéd.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Cartman023 #208217 üzenetére
Nyitó gomb vagy zárnyelv?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Gaborkik #208247 üzenetére
A3 1.6 102 LE automatával 2008.04-ig szvsz korrekt. Újabbik 8P kevésbé ismerős nekem, régebbi 8L esetén rozsdát nagyon meg kell nézni - olasz, spanyol származás előnyben. Küszöbök eleje és első sárvédők alja rohad ha nem pucolják a dobbetét mögötti üreget rendszeresen (kis zsebet vágva alulra ahogyan a később a gyár is megoldotta segít folyamatosan ürülni, vagy kerékcseréknél tavasszal-ősszel slag). Első sárvédőív teteje is meg tud indulni, van ott belül egy szivacs ami felszívja a vizet, ki kell dobni. Csomiajtón üveg sarkainál, kilincsnél jellemző még a korrózió. Esetleg a hátsó sárvédő aljára érdemes egy kis fólia darabot tenni, szokásos helyen jöhetnek a pöttyök, ahova az első kerekek felszórják a kavicsokat. Automata lelke nyilván az olajcsere, de hogy hogyan találj olyat amiben ez megtörtént rendszeresen, arra nincs tippem ha szépen működik, de nem volt utóbbi időben csere, egy átmosást megérne.
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen