- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diablo1984 #196622 üzenetére
BJD vagy BST motorkód, talán az euro besorolás különbség. Kettőstömegű azt hiszem nincs. 8 szelepes, Bosch elemes, és láncos olajpumpás, mint a jó öreg 1,9 PD. Kb hasonló nyűgökre számítanék, mint utóbbinál, mínusz lendkerék és turbó.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz t.kristof #196611 üzenetére
Menj be márkaszervizbe (akár másik konszern márkához), alvázszám szerint pontosan meg fogják mondani gyári rendszerből, ugyanott meg is veheted azzal a lendülettel, nem nagyon szoktak óriási kedvezmények lenni rá, nekünk Unixhoz képest 10 forintos nagyságrendben volt a különbség még mindig olcsóbb, mint javításra költeni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz iceQ! #196607 üzenetére
Octavia klubban van 1-2 ügyes elektromos szakember Bp-n, egy kérdést megérhet én otthon álltam neki hasonló projektnek, türelem és főleg leírások-videók kérdése szvsz. Ilyen hidegben viszont szívás, garázs hiányában várnék tavaszig, plusz előtte maxon fűteném egy ideig a kabint.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BullKoxa #196633 üzenetére
Kettő közül motorikusan az 1.6 neccesebb, inkább a 2.0 ajánlott, típus tekintetében a Skoda egyszerűbben fenntartható technikát ad. Viszont én inkább harmadik lehetőségként keresnék 1.9 PD-t, Octavia 2 facelift 2010-ig kb még létezett a motorral, ez kibírja nagyobb tünet nélkül ha néha rövid utakra van befogva. Ritka, de egyszerűbb eset (DPF-es és anélküli is létezett gyárilag, utóbbi BXE-t kell keresni), vétel után azonnal hajtókar csapágy szett csere, és akkor jó darabig elvan. Bár mivel rövid távra ott a másik autó, a 2.0 is vállalható (csak jobban meg kell nézni vétel előtt), hosszú úton a részecskeszűrőt is tudja regenerálni. CFHC motorkód volt az ajánlott belőle.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Motion_Blur #196657 üzenetére
Ha több lesz a pára és nem segít a silica gel, meg lehetne próbálni levegővel megkeresni a tömítetlen pontot [link]
Hátsó lámpánál kiderült, mi okozta a gondot? -
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #196726 üzenetére
Ennek még nyuszka zöld NYÁK-ja volt, vagy már a barna lakkozott?
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #196910 üzenetére
Mi is pl szilvát szoktunk vinni így, minél közelebb van az első ülés támlájához a súly, annál jobb. 850-et húzhat az SDI, lehajtott ülésekkel megpakolva az utasteret, és persze mögé akasztva megfelelő utánfutót, el lehet vinni összesen tonna körüli hasznosat is a szerelvénnyel (nyilván tengelyterhelést, stb vegye mindenki figyelembe)
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Stylewars_kp #196911 üzenetére
Leállítva helyzetjelző sem ég? Kapcsoló gyanús nekem, nagyon-nagyon egyszerű a csere [link] - lehet előbb bontóban kezdeném másik kapcsoló próbával, nem is szerelőnél
-
molnarpeter
nagyúr
válasz IntelKiller7 #196919 üzenetére
Ranger? 2.2-3.2 vagy már 2.0?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Flowtation #197065 üzenetére
Indulj nyugodtan bárhová, célállomásnál vedd le a negatív sarut az akkuról. Infocenter alatt a klíma-rádió vezérlő egységet kell érteni?
macilaci78: MTZ-nél nem tudom, milyen fedélzeti elektronikára lehet kapcsolót tenni de ha testkapcsoló/áramtalanítóra gondolsz, az ott gyári és kb minden erőgépen, földmunkagépen, kombájnon, stb stb szokott lenni valamilyen formában - nem piszka, csak pont van itthon ez-az, a fehéroroszhoz elég rosszak az utángyártottak is, szóval mondhatni érzékenyen érint a témakör
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz simonjoe #197219 üzenetére
Kár, hogy le kellett adni a régit, de nézzük a jó oldalát, így legalább tuti rendben van a turbó a következő pár százezer km-re
Nekem az ingyenPunto szenvedett egész hasonlóan vákuum hibától - hosszbordás szakadás miatt látványosan megsérült a gumicső, rossz szakaszt kivágtam, autó árához illő módon a fémhulladék kupacból túrtunk toldónak való használt vas fékcsövet, aztán köszöni szépen... hajlamosabb vagyok az olcsó véglet felé gondolkodni, de ha a "legkevesebb pénzért legtöbb eredetiséget" nézzük, akkor tényleg a bontó lehet a legjobb megoldás. -
molnarpeter
nagyúr
válasz K Norbi #197440 üzenetére
Mi a legolcsóbb? nekünk 10k alatt kijött pár éve, nincs panasz.
Cső stb paszta, zsír dolgokra is hogy reagáljak: ahol van valami tömítő alkatrész, mint O-gyűrű stb, oda szvsz nem sok szükség van rá pluszban, viszont sok nyűg letakarítani ha megint hozzá kell nyúlni... ha nehéz összerakni, fegyver vazelint szoktunk használni, attól talán nem dagad be úgy, mint simán olajjal, de hűtő rendszerben annak sincs sok helye igazából, legjobb a semmi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Dave Crank #197453 üzenetére
225/40R18 gyári méret, mindenféle adat itt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rasotamas #197551 üzenetére
Forog, de nem hajt kis kerekítéssel. Remélem így érthető Fogaskerekek, áttételek vannak elöl és hátul is, a kardán megállásához két kuplung kéne elé és mögé is (elöl a váltó hajtja, hátul a féltengelyeken keresztül visszafelé hajtódik meg a difi, ez utóbbiba szól bele amikor dolgozik a Haldex és akkor végre nem a nyúl viszi a puskát).
Ha kiiktatod, előbb-utóbb felgyűlik az eltérés az első és hátsó tengely között, aztán valami eltörik. Vagy az is lehet, hogy elszakad. A hajtásban 3 helyen lehet eltérés, visszafelé haladva a hátsó két kerék között és az elsőknél ugyanez (lásd kanyarodás), valamint az első és hátsó között, de mivel alapvetően a Haldex kvázi nyitva van amíg nincs helyzet, így nem okoz gondot, jóformán olyan, mintha pl terepjáróban ki lenne kapcsolva az összkerék. -
molnarpeter
nagyúr
válasz rostiron #197567 üzenetére
MTZ-nél szoktunk tenni Viton/FKM/FPM O-gyűrűt az olajjárathoz (vagy van, aki maradék teflongyűrűből oldja meg), ott mindkettő egyforma átmérőjű furat, de nem egy vonalban vannak, hf tömítésen egy nagyobb kör van kiszabva átömlő gyanánt, van hely O-gyűrűnek.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rostiron #197578 üzenetére
Bal alsó sarokban feketít [link], mondjuk itt pont NBR, az is megteszi. Nade azt kéne tudni pontosan, hogyan helyezkednek el a motorban és a hengerfejben pontosan az olaj nyílások, mert egyszerre kéne mindkettőnek a "körben" lenni. Itt mintha csak ferdén be lenne vezetve az olaj a csavar mellé, és az egész csepp alakú kivágás peremét kéne pluszban/jobban tömíteni, O-gyűrű alakja miatt nem való ide, ezért (is) írtam a teflon cuccot, bár annak van két vége Hengerfejen is meg kéne nézni, van-e egyáltalán annyi hely a furat mellett, hogy ne akadályozza az áramlást, csavar mellett is ellenőrizni, hogy elférjen, nameg a vastagságot sem árt számításba venni. Fenntartom a jogot a faluszéli tákoláshoz, nem lesz hozzá gyári cikkszám
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz IntelKiller7 #197688 üzenetére
10% tévedés az tök átlagos.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #197704 üzenetére
Témához csatlakozva, ha nincs kő/tégla/vas oszlop/szegély nem lényeges/stb és nem is tökéletes gyep kell, akkor egy (3 ágú) ütőkést tennék fel. Nekünk egy 33,5 ccm négyütemű van, gyümölcsösben fák alatt tősarjakat vágunk főleg vele vídiabetétes koronggal (metszés helyett kényelmesebb, gyorsabb, és nem igazán kopik föld alá vágva sem), nameg szedés előtt, telepen gépek között damil. 40-50 óránként olajcsere, cserébe aránylag halk és szag szinte semmi. Amúgy csak 95-öst kap, de ősszel és tavasszal is megy. Tuning is történt, a szöghajtás zsírzószemet kapott, így nem kell mindig csavart ki-be tekerni és tubusból nyomni, mondjuk ehhez kellett a zsírzó (gépek miatt adott volt).
Új hozzászólás Aktív témák
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Ukrajnai háború
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen program, ami...?
- TCL LCD és LED TV-k
- PlayStation 5
- EAFC 24
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen