- Realme GT 2 - aláírjuk
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #175861 üzenetére
Szekunder levegő katalizátor fűtéshez? Csak tipp
-
molnarpeter
nagyúr
válasz enddav #175927 üzenetére
Erre gondoltam én is, ha Golf 4 belefér, abból kb 2003-ban még volt 1.9 SDI, ott meg végképp nincs minek elromlani Végülis elbírja a PDTDI is, csak néha szét kell kapni korom miatt, vagy hosszabb útra is befogni. Ha lenne egy 1.9 PD, amin mondjuk volt lendkerék és hajtókarcsapágy, esetleg turbó cserélve, akkor már túl nagy akna nem marad, ami benzines fölé vinné az átlag km költséget.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz JackeL #175930 üzenetére
Esetleg lenne videó egy nehéz indításról? Izzítók rendben? Önindító megfelelő fordulatszámon pörget? Esetleg testkábel? Illetve indítás közben jó lenne mérni, mennyire esik le a feszültség. Ha már ott a multiméter, az izzítók ellenállását is érdemes megmérni, első körben az a legfőbb gyanúsított.. PD elemek nem tudom, mennyire érzékenyek benne, de motorkód alapján könnyebb lenne minden
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #175937 üzenetére
Nehezen, lassan forgat, vagy sokáig, hosszú ideig? Ha megvárod, míg kattan az izzító relé, úgy nem indul vidámabban?
Izzítókra és kábelre (hogy van-e áram) rá tudsz mérni a helyükön, vagy próbalámpával is lehet ellenőrizni
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsolt19900 #175945 üzenetére
Euro 4 már mind PD
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Chereiose #175984 üzenetére
Ülés ki, huzat le, aztán látszik. Ha nem akarsz otthon nekiesni, kárpitos megoldja, ügyesebbek szerintem a felmerülő rugó vagy egyéb kérdést is megoldják. Nekünk Golfban a magasságállító rugót tartó kampó törött el, nem kellett kárpitot leszedni, egy csavarral meg lett oldva.
Fék: nézz be a felni mögé, valószínű elöl tárcsa, hátul dob. Első körben feltételezzük a legolcsóbbat Ha keveset van használva a kocsi, akkor normális a súrlódó hang, a tárcsa rozsdás lesz és először annak kell lekopni. Ha csinálsz néhány nagyobb fékezést, előbb-utóbb el szokott múlni. Ha hosszabb utakat is megy, érdemes végigtapogatni a felniket - amelyik nagyon melegszik, az befog, és nyereg/henger törődést igényel, ha nem melegszik, nem fog be fölöslegesen.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz grizlisandor #176026 üzenetére
68 lovas szívó dízel Golf körben tárcsa. Erre tessék gombot varrni
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #176039 üzenetére
Octavia mk3 1.6-2.0 TDI, Focus dízelek (/Mondeo, ha nagy kell)?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #176043 üzenetére
Kereszt TDI-k Octavia 3-ban nem nyűgösek, talán egyik sem. Néha egy váltó hiba sokat futott példányoknál előbukkan, illetve az egyik bak viszonylag hamar feladja. 1.6 O2-ben volt nyűgösebb injektorok miatt, 2.0 ott is jó, lásd Mágusé 1.4 TSI Mk3-ban szíjas, reálisan egyszer koksztalanítod, esetleg injektort nézetsz, és annyi, viszont használtan nagyobb szerintem a benzines felára, mint a várható dízeles extra költségek és hasonlók, TCO szintjén.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #176045 üzenetére
110 lóerő rémlik minimumnak, de lehet tévedek, ccm alapján keresnék inkább, 7zap és tsain találsz motorkódokat és tudsz nézelődni részleteket illetően (pl szíjas olajpumpa rémlik). AdBlue nincs, dpf van.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz c00per #176233 üzenetére
Ford topikban pl nemrég pont az merült fel, hogy egy népszerű szerviz gyári olajra cserélt (vagyis feltételezhetően nem olcsó olajjal szúrják ki az emberek szemét), és azóta nem az igazi a váltó. Innentől kezdve meg kéne egy rakás hasonló autó hasonló váltóval, sokféle olaj, és lehetne tesztelni. Csak hát erre kinek van lehetősége, pénze, ideje? Ha ilyen idősebb flotta lenne a feladatom, biztosan nekiállnék, de saját tapasztalat alapján olcsóbb és egyszerűbb megvenni VAG vonalon, mint próbálgatni, mert egy autóval kicsi a merítés (megvettük ki tudja milyen olajjal, gyárira cserélve aztán jobb lett a szinkron). Lehet, hogy van megfelelő helyettesítő, de nem vagyok abban a pozícióban, hogy tökéletes összehasonlítást tudjak végezni, tehát olcsóbb megvenni nekem, egyszeri egy autós usernek a picit drágábbat Szerintem kulturált szakmai vita zajlik, nincs itt semmi gond, legfeljebb nem mindig áll elég adat rendelkezésre.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz daniel2121 #176260 üzenetére
Lukács&Tamás VW Vácon adott minden további nélkül.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz c00per #176270 üzenetére
Motorolajnál VW és Mercedes én is úgy tudom, hogy tesztel/bevizsgál - ezt szokták megkerülni az olajcégek a "for", "compatible with" és hasonló jelzőkkel. Talán akkor a váltóolajakat is így vizsgálják.
Használatban a Golfnál kellett némi idő/km (hónapban mérhető, pedig 20 körül megy évente) az olajcsere után, hogy szebben működjön a szinkron, de régen volt, talán nem emlékszem olyan pontosan...
Kényes váltók: GM M32 sújtott vagyok, pontosabban itt kis motorhoz M20. Azért még megy, szóval próbálkozom a több és jobb olajjal, hátha meghálálják a csapágyak
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz iceQ! #176327 üzenetére
Ha új lámpa, akkor nem valószínű, hogy törött volna szerintem (hacsak nem erőltették agyon), inkább állító motor pattant ki szerintem is. Helyén is meg lehet próbálni, motor kiszed, izzó takaró levesz, aztán összenyom. Ha törés van, akkor műanyaghegesztő/megfelelő ragasztó/másik lámpa.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz csoki46 #176597 üzenetére
Elnézést, hogy továbbra sem az eredeti kérdésre válaszolok, de 1.9 PDTDI részecskeszűrő nélkül esetleg? Kell egy csapágycsere, de legalább eggyel kevesebb akna, illetve talán olcsóbb (bontott) alkatrészek. Közben rájöttem, a facelift egyértelmű indikátora, hogy a tükörbe költözött az index 1-2 évjárat volt csak így FL 1.9-cel, nem a legbővebb kínálat, csak egy ötlet.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen