- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Yettel topik
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Egyedi megoldást kínál majd a CMF első készüléke
ma Az első előzetesben látott, csavarszerű képződmény a Nothing Lock, amivel különféle kiegészítőket lehet majd a készülékre applikálni.
-
A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
it Az energiaéhes adatközpontok és a big tech egyre növekvő igényei miatt elindultak a megbeszélések az USA kormánya és a tech szektor között: klímabarát áramtermelést akarnak.
-
Saját műsort kap a Metaphor: ReFantazio
gp A Summer Game Fest után egy rövid show keretén belül tudhatunk meg újabb részleteket a játékról.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zizmand
aktív tag
válasz molnarpeter #184098 üzenetére
Jaj nem is mondd, több mint tökéletes lenne egy Passat GTE Variant.
Egyébként remélhetőleg évekre előre gondolkozok, mert amíg nem tiltják a dízeleket pl. BP-en addig használjuk ezt. Vannak hibái az autónak, de jól felszerelt és 4 év alatt rengeteg mindent megcsináltam rajta és már kiismertem eléggé a típust is.[ Szerkesztve ]
-
Octi
aktív tag
válasz molnarpeter #184148 üzenetére
Tehát vissza dugom a rádiót, bekapcsolom, és ha kódot kér csak rá adom a gyújtást, és működik? Mi pedig örülünk?
Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #184146 üzenetére
Az nem latszik rajta, hogy problemas-e
-
tomrRRR
senior tag
válasz molnarpeter #184169 üzenetére
Bontóból nem akarok venni XD akkor már beleteszem az allisat elvileg jókat írnak róla 4,8 értékelése van és 84 vásárolták meg, jah refund jó ötlet köszi
[ Szerkesztve ]
The easy day was yesterday!
-
tomrRRR
senior tag
válasz molnarpeter #184173 üzenetére
Van 15 ezerért de aliról is van cashback ha jól tudom
bitpork: Cikkszám alapján rendelted be a terméket, s 5 csillagos volt a termék, vagy utángyártottat vettél, bár ablakemelőt még az Unix/Bárdiba se egyezik sok esetben
ngaba:
Elég olcsónak tűnik 24 ezerrel Nem tudom, nem gondolnám h szart küldenének bár lehet jobban járnék ha vennék egy Toprant bele 35k értThe easy day was yesterday!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #184206 üzenetére
Be lehet állítani.
-
babszon
csendes tag
válasz molnarpeter #184210 üzenetére
Meg egy jo video is....
[link]Sry ha tultoltam
Certified HPE Engineer - MASE - Certified DELL PowerStore - Unity Engineer - Vmware VCP-DCV 2023 - Nutanix NCP-MCI
-
Kickass
őstag
válasz molnarpeter #184210 üzenetére
Gusztáv mondjuk kicsit messzebb van mint a IV vagy XIII
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #184235 üzenetére
Köszi, az menynyire általános hogy a légtömegmérő ki van irva PD nél?
-
Tin
veterán
válasz molnarpeter #184280 üzenetére
Ezzel a pasztával, ha átmegyek rajta sima mikroszálas kendővel, a nagy részét kitölti, és akkor karcmentes lesz a lakkréteg? Mert csak a lakkréteg a lényeg.
(#184281) MunezXBK: köszi, szerintem géppel overhead, a belső felületnek mindegy, egyedül a front oldalon a küllők között lenne értelme, de ott meg egyszerűbb ronggyal talán.
(#184282) Kiskokó: szerinted én mit éreztem? A nők többségének ezekhez egyszerűen nincs érzéke. Kértem, hogy szivaccsal, ott szenvedtem a kerékcserével, ő meg serényen dörzsölte, nem is figyeltem, mit csinál. Az utolsó keréknél látom, mondom jaj...
(#184283) focvis: okulva belőle most vettem Aldiban felnitisztító gélt. A nyárit csakis azzal fogom pucolni, lenyomom majd magasnyomásúval, aztán itthon csere után gél, törlés puha szivaccsal vagy kendővel, szárítás, és tárolás.
(#184285) yodamester10: egyszer ennél a főztjéből, megváltozna a véleményed
-
Tin
veterán
válasz molnarpeter #184293 üzenetére
Köszi! Mint írtam, nem a esztétika a lényeg, hanem hogy védje valami. A só miatt azért jó ha nem tudja sehol de megmarni.
Gondolom csak a paszta kell nekem, a mélyebb karcokhoz a kenőcs felesleges. Bár majd talán kipróbálom azt is.
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #184250 üzenetére
Megnéztem egy alhambrát meg egy sharant mind kettő tulajnak VAG szemellenzője volt , nem is tudták felfogni hogy a vagon kívül más is gyárt autót, pláne olyat ami nem ilyen kotla szar, mind kettő fényezte a rohadó porladó szart, viszont megtudtam a kurva gáz rohadások azok jelentéktelenek, a műszerfalon világító csiri csáré karácsonyfát megszégyenítő hiba erdővel meg nem is kell foglalkozni, a műszerfalon levő kijelző meg nem baj ha szegmens hibás mert mind ilyen, mind kettő tulaj szerint a citroenem nem is szabad ezekhez hasonlítani meg egy napon sem érdemes említeni (szerintem se ), mondom nézzük már meg a 9 évvel öregebb 2x ennyit futott citrot, keresünk együtt rozsdát meg hibát, az nem autó Kicsit messzebb van még egy sharan de ha az se befejeztem.
-
Tin
veterán
válasz molnarpeter #184297 üzenetére
Jó de akkor vegyek színtelen lakkot és fújjam át vele a felniket?
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #184303 üzenetére
Akartam venni EV1-et a kínálat tetejéről de azok a példányok amik azt "ígérik hogy patika" mind 400-500km re vannak, az oda vissza majdnem 1000km, elmennék ennyit is érte ha az valóban az lenne amit ígér, de ugye látni kell, feleselgessen meg nem akarok túrázni.
Borzasztó csalódás ez a sharan ikrek, 8-9 éve mikor az EV1 et vettem akkor is csak romokat találtam.
Holnap megyek megnézek egy 2006 os EV2, meglátjuk.
-
rup1u5
nagyúr
válasz molnarpeter #184333 üzenetére
Nemtom, majd kiderítem holnap.
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
C0d3r
addikt
válasz molnarpeter #184332 üzenetére
Rendben, rá fogok nézetni, jövő júniusban úgyis műszaki. Legutóbbin szerencsére nem szóltak semmit, persze nem világító check lámpával vittem oda. Vizsga előtt is lehet bármikor kérni ilyen mérést? Azt tudom, hogy előzetes átvizsgálást 1 hónappal (?).
Eddig Castrol 5W40 volt benne, azt eszegette, konkrétan 1.000 km-enként fél liter körül. Mikor megtudta a szerelő, hogy hány km van benne (322 ezer), gyorsan rávágta a 10W40-es javaslatot, na erről is olvastam már sokfélét, mármint a viszkozitásról. Van ahol ördögtől valónak tartják ezt a vastag olajat, olajkeresőbe láttam már 5W30-at is ehhez a típushoz, na de ennyi futással már főleg túlzásnak érzem én is. De üsse kavics, kértem bele Total Quartz 7000 10W40-et. Amúgy volt külső tömítetlenség is, szelepfedélnél taknyolt meg az olajleeresztő csavar környékén is láttam nyomát olajnak (utóbbi nem volt cserélve csak most, kitudja hány olajcsere óta az előző tulajnál is), ezek is jócskán közrejátszhattak a fogyásban, nem feltétlenül mind a katalizátort mocskolta.
Még nem sokat mentem vele az olajcsere és szerviz óta, 350 km alatt mindenesetre biztató számomra, hogy a nívón nem látom nyomát a fogyásnak, aztán idővel (km-rel) majd kiderül, fogom figyelgetni.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz molnarpeter #184286 üzenetére
Köszönöm a választ, valószínűleg Prius lesz ebből!
(#184302) yodamester10:
Gyönyörű az a GTE, ha lenne ennyi keretem, biztos, hogy ilyet vennék én is![ Szerkesztve ]
-
tomrRRR
senior tag
válasz molnarpeter #184348 üzenetére
Hétvégén kiszereltük s elég rossz állapotban volt a levegő szivattyú kipróbáltuk de alig alig működött
Ez volt benne, én berendeltem egy toprant fele ennyiért polusszám minden jó s hozza a gyári alkatrészként a toprant bízom benne h nem kell majd meat doriat vagy pierburgot 100ezerért..The easy day was yesterday!
-
zeus_2k14
senior tag
válasz molnarpeter #184354 üzenetére
Köszönöm. Meg is rendeltem.
-
Szada85
aktív tag
válasz molnarpeter #184407 üzenetére
és @joshua7
Emiatt is írtam, hogy inkább hosszabb távú használat után lesz értékelhetö tapasztalat, de ami ennyi idö után feltünt - legalábbis a Golfhoz hasonlítva, de nyilván ez egyénfüggö.
Üléshelyzet, ergonómia hasonló, mindkettöben jól kézre esik minden.
Golfban a zárható fedeles rekesz a váltó elött, és a rolós pohártartó a váltó mögött picit "prémiumabb" érzést, becsukva letisztultabb középkonzolt ad.
Az anyaghasználat a Golfban jobbnak érzödik (erre utaltam a két típus pozícionálásában is), pl. az ajtón a könyöklö rész annál szövet vagy bör (üléshuzatfüggöen), míg ebben ilyen soft-touch müanyag, ez cserébe nagy eséllyel nem fog megsüllyedni, kikopni.
Az ülések alatt a Golfban fiók van (könnyen kezelhetö), itt ugyanolyan elölap, de csak lenyílik, és egy fakk van mögötte (ülésben ülve vakon kell kotorászni).A fehér betétek hoznak egy kis színt, a koszolódást meglátjuk, a megnézettek között egynél láttam koszosan, az nem volt szép.
A krómkilincs a Golfban sem foglalkoztatott túlzottan, mindkettöben van diszkóvilágítás az ajtóban, a Leonban ráadásul két színü (biztos van, akinek fontos ).
Ami nagy "fájdalom", az az ajtózseb, a más kialakítás miatt a Golfban belefért a literes, másfeles ásványvizes üveg is, ennél csak a 0,5-ös, utazás közben nagyon jó szolgálatot tett pedig.
Tempomat kapcsolója nekem a Golf kormányküllöre rakott megoldásban jobban kézre esett, ennél a "régebbi" VW megoldás van, az index bajusz alatti extra bajusz, még szokom, késöbb lehet nem fog semennyire sem zavarni, eddig kevés mód volt próbálgatni.
A kormány a Leonban vastagabb, az én nagyobb tenyerembe jobban passzol, Golfnál picit vékonynak éreztem, viszont átméröre a Golfé érzödött kisebbnek(sportosabbnak).Kapcsolók nagy része azonos, így minöségre is, egyedül a klímavezérlö fölé rakott (Cupra, StartStop, Parkradar, Elakadásjelzö, stb.) gombsort nyomkodva volt egy kicsit spanyolos lazaság bennük, ezek a Golfban katonásabban klattyantak.
Zongoralakk csak a szellözök vonalában van, alul sima fényezetlen müanyag a bevonat, a Golfban mindenhol ilyen "tyúkrácsos" fényezet felület volt, de nem mondanám ezt sem perdöntönek.A tetöablak megaállat, egészen a hátsó sor mögé ér, emiatt a beltér sokkal szellösebbnek érzödik, pici nyöszörgés jön sajnos belöle, megy majd tisztítás-zsírozásra, a tetöablak nélküli Leonban elég bunker érzet volt, ebben a fekete tetökárpit is sokat rontott.
Elsöre ennyi.
-
adp
őstag
válasz molnarpeter #184412 üzenetére
Ez aGyári még, szerintem totál szét van égve a hátsó biztosan, és a dobvégnél (az auto közepe felé) is a cső több helyen lyukas, totál rohadt. Meg csörögnek a darabok benne. szerintem csereérett. A középső dob lehet menthető, de kérdés megéri-e fogalkozni veke mert az csak 12k.
[ Szerkesztve ]
-
mamboo
tag
válasz molnarpeter #184429 üzenetére
Közben felhívtam egy céget ahol készségesen alvázszám alapján minden alkatrészre mondtak egy cikkszámot, úgy hogy jövő hétvégén beállok szüleimhez a garázsba(aknás) és megcsinálom életem első olajcseréjét. Youtubeos kiképzésben részesítettem magam
-
bul07
nagyúr
válasz molnarpeter #184433 üzenetére
Na ez jó volt nekem is mert az enyém is szokta indításnál, és főleg ha +1napot áll utána, meleg indításnál soha
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #184433 üzenetére
Mi az a vcds?
-
válasz molnarpeter #184433 üzenetére
A kékes szürke inkább motorolaj, nem? A fekete a gázolaj és pd-nél és CR nél is előferdül. Egyiknél sem feltétlenül jó jel, meg kell nézni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #184436 üzenetére
Az nekem sajnos nincs, csak volvo dice om van, de amilyen szar az összes lehet nem is lesz, megnéztem ma egy alhambrát meg egy 2009 es sharant 2.0 PD ebbe be se ültem úgy szarrá volt rohadva a rozsda tolta le a műanyag borítást a küszöbről
-
ngaba
aktív tag
válasz molnarpeter #184466 üzenetére
Erről jut eszembe, a múltkor kérdeztem, hogy mi van, ha rossz motorkód van a forgalmiban. (Nem lehet egy Altea XL-ben CAYA motor.) Hát megnéztem ott, ahol mondták, és a motorra is rossz matrica van ragasztva. Ügyfélkapun megnéztem, szépen be is fotózták eredetiségvizsgán. Az autó adattábláján meg CAYC van, ahogy kell (számok nélkül). Na majd ha viszem szerelőhöz, és lebontják, akkor megnézzük a motorban a másik helyen, amit szétszerelés nélkül nem látok.
Hát kíváncsi vagyok. Szerintem ez a motor látott már szerelőt, és bizonyos elemeket átraktak egy Poloból... Vagy passz. Őszintén szólva nem íratom át a forgalmiban. Fizettem akkor 18 ezer forintot az eredetiségvizsgáért, nem fogok 12 ezret megint az okmányok átírásáért....
-
ngaba
aktív tag
válasz molnarpeter #184469 üzenetére
OK. Ha engem nem fog ezzel semelyik hatóság szekálni, akkor nekem mindegy. Az alkatrészeket úgyis alvázszám alapján rendelik.
Most már csak szimplán kíváncsi vagyok, hogy mi az igazság. A legközelebbi szerelésnél megnézzük. :) Az mondjuk meglepett, hogy a VW márkaszerviz sem tudja. (Ha alvázszám alapján szinte mindent tudnak a kocsiról, akkor ebben az adatbázisban miért nincs meg nekik a motorkód? Na mindegy.) -
rup1u5
nagyúr
válasz molnarpeter #184464 üzenetére
Neked akartam megnézni mert kérted.
Már van is egy szépen világító check engine lámpám 100km után.Why don't you knock it off with them negative waves!
-
CsatiZsol
tag
válasz molnarpeter #184466 üzenetére
Szia!
Budapesten vagy környezetében keresek szakembert/szakembereket.
A csomagtartó ajtó...ÜDv
ZsoltAz optimista minden vészhelyzetben lehetőséget lát, a pesszimista veszélyt lát minden lehetőségben. “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
-
petymek
senior tag
válasz molnarpeter #184465 üzenetére
Köszi. Úgy néz ki jó az infó. Videót nem találtam, de egy írást találtam róla, benne vannak a cikkszámok is.
Akit érint a BXE, BLS csapágy probléma: linkNem egyértelmű, hogy BLS is bizonyosan érintett-e, lehet találni ellentétes infókat, de inkább nem kockáztatunk, az egyébként saját tapasztalatunk alapján jó, megbízható motorral.
Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
petymek
senior tag
válasz molnarpeter #184485 üzenetére
Ez nem az enyémben van, de mégis megint előkerült a téma, miután a totalcar rossz motorok 4-ben sorra került az 1.9 PDTDI is. Korábban valamiért talán a motorkód nyugtázása után /nem BXE/ elsikkadt a dolog.
Most viszont keresgéltem, és állítólag a két motor között csak a vezérműtengelyben van valami különbség.
Én is nagyon kíváncsi vagyok, annál is inkább, hogy most "miattam" kell cserélni. Ha hibátlan lesz a kiszedett sor, végem, örökké hallgathatom.
Viszont azt gondolom jobb a békesség, ha bármekkora esély is van rá. Új kora óta a családban van az autó. Mindig megkapta a törődést.Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
őstag
válasz molnarpeter #184455 üzenetére
Az elmúlt időben megadta magát egy pár CASA, pedig nem is volt bennük sok a méter.
Ugy néz ki az egyetlen megoldás a csere.[ Szerkesztve ]
-
Brave_86
aktív tag
válasz molnarpeter #184494 üzenetére
OK, végülis. És a fenti 3 fajta közül melyik kellene, mi a különbség?
-
d.tiborz
aktív tag
válasz molnarpeter #184495 üzenetére
Igen, megvolt. Pihen a szerviz előtt, várom a hétfőt. Akkor megyek átadni "hivatalosan".
Csak gondoltam hátha tud valaki biztatót mondani. -
válasz molnarpeter #184505 üzenetére
Na igen én is szoktam kijárni szőlőhegyre elég sokat személyautóval, ami földes, kavicsos és még meredek is
A gond akkor szokott lenni, ha szakad az eső és a traktorok kijárják, de még úgy is legtöbb esetben járható[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
őstag
válasz molnarpeter #184505 üzenetére
Ha durva a terep arra ott a navara. Nem offroadozni kell, a nagyobb hasmagasság csak plusz.
-
papg79
tag
válasz molnarpeter #184543 üzenetére
Szia, köszönöm! Akkor leszívom a tartályból az olajat, és megemelve párszor elforgatom a kormányt, ekkor kidolgozza magából a maradék olajat, azt is leszívom, és utána feltöltöm, ugye?
-
babszon
csendes tag
válasz molnarpeter #184544 üzenetére
Azt mondod lehet cigánykodni? amúgy nem céges vásárlás lesz csak zártvégű lízing
[ Szerkesztve ]
Certified HPE Engineer - MASE - Certified DELL PowerStore - Unity Engineer - Vmware VCP-DCV 2023 - Nutanix NCP-MCI
-
TayRol
veterán
válasz molnarpeter #184544 üzenetére
Nálam a Skoda drágább volt mint a Vw. Octavia-Golf viszonylatban. Annyira ráálltak a cégek megkopasztására hogy a magánszemélyeknek nem adnak nagy kedvezményt. Én ezt tapasztaltam.
-
pulffy
őstag
válasz molnarpeter #184606 üzenetére
Kézi váltó igen, plusz mennyi költség?, még nem volt soha 4x4 em vezérláncosak, vagy szíjjasak ezek, mikor kell cserélni?
[ Szerkesztve ]
Why? Because we fucking can! Because we fucking can, and if we can, we do.
-
Imilenni
addikt
válasz molnarpeter #184683 üzenetére
Igen, próbáltam.
Ott azt írták egy próbát megér.Press "F" to pay respects.
-
Imilenni
addikt
válasz molnarpeter #184688 üzenetére
Nem áll tőlem messze a szerelés, bár régebben egy Samara volt csak terítéken, bár azon se bütyköltem valami sokat.
Nem zavar ha piszkos lesz tőle a kezem
Nemtudom, egyenlőre hírtelen tűnt fel, bár érdekes hogy ez az egyetlen most hahun az ezzel a motorral szerelt verzióból.
Fiat Stilo Abarth volt az elsőszámú célpont, de a váltó elvette a kedvemet.Press "F" to pay respects.
-
válasz molnarpeter #184769 üzenetére
A virtual kakasverem elég drága játék utólag.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mauzes
őstag
válasz molnarpeter #184798 üzenetére
2) ez tök jó, csak hiába autópályázok, ha a gép nem akkor akar regenerálni.
De akkor ha jól értem, önmagában nem jelent semmi problémát vagy hibát, ha olyat tapasztalok, hogy leállítás után megy még a venti. Azért tűnt fel, mert korábban nem emlékszem, hogy csinálta volt (most 2 éves).
-
Chalez
őstag
válasz molnarpeter #184802 üzenetére
A 102 lóerős sima szívó benzines.
-
zeus_2k14
senior tag
válasz molnarpeter #184830 üzenetére
Lényegtelen , nem tudom ez hogy műküdik sajnos. Jó lenne, fontos lenne, saját illetve a kocsi szempontjábó is
-
zeus_2k14
senior tag
válasz molnarpeter #184834 üzenetére
Nekem nem kimondottam miattam kell. Melóhelyem autópályán van, így ott azért nem valami hűű de jó hideg motornak nyomni, így is míg nem megy fel, 80-al megyek kb. Konnektoros megoldás nem jó sajnos.
-
vans?
őstag
válasz molnarpeter #184860 üzenetére
Koszi a valaszt, ismered ezt az oldalt? Azt irja, hogy Audi es VW csak.
hábm bábm
-
vans?
őstag
válasz molnarpeter #184867 üzenetére
Vicc egyebkent, hogy mennyire bonyolult atiratni az autodat. Valaki javasolta meg korabban, hogy adjam el otthon, es vegyek itt ujat, komolyan egyszerubb lett volna...
hábm bábm
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen