- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Mobil flották
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz ArthurShelby #214231 üzenetére
A turbó meg még egy csomó minden.
-
Mágus2
Közösségépítő
[link] Octavia 4 Facelift.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #214380 üzenetére
Nekem pont nem tetszik az eleje, a lámpa is sok meg a lökös is. Eltűnt a ködlámpa alulról, és felkerült a lámpába. Fizikálisan rossz helyen van, mert nem fogja átvilágítani a ködöt, ha nincs elég közel a földhöz...
Belül mindenhol matt lett a króm, ami jó dolog, mert nagyon csillog a régi. Nagyobb lett középen a tablet és lejjebb is került, megkapta az új szoftvert. A könyöklő dizájn más lett. A hátsó lökös letisztultabb formát kapott, nincs benne plusz két vonal széltében, hanem majdnem teljesen egyenes. Szegmensekre lett osztva a hátsó lámpában a led, nekem még egyben van a csík.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #214382 üzenetére
Nekem még van ködlámpa...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Corsa02 #214606 üzenetére
21-év végi 150 lovas evo TDI nálam nem fogyasztja az olajat, de lehet csak azért, mert sűrűn cserélem. 10 000km után beviszem és lecseréltetem az olajat, meg a szűrőket.
A szervizvezető azt mondta, tőlem akar használt autót venni.
Most 36700km van benne, lassan esedékes a 4. olajcsere. Gyárilag csak 1x cseréltek volna.
Viszont a naftát, azt szereti. Ha hajtom, többet kér, mint a régi 140 lovas CFHC. Simogatva meg kevesebbet.
Településeken a pálya tempót betarta, kint meg amit bír, simán bekér 9 litert.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsoltip #214595 üzenetére
Skoda Superb Combi SCR L&K, fekete, dízel
2023.05., 21 927 km, 16 790 000 Ft
1 968 cm3 110 kW 150 LEvagy
Volkswagen Passat Variant R-Line, zöld, dízel
2024.02., 10 km, 17 200 000 Ft
1 968 cm3 110 kW 150 LEA skoda fogja a több felszereltséged adni adott pénzért. Az Arteon szép, de kell neked a keret nélküli ablak?
-
Mágus2
Közösségépítő
Hajónapló, vagy inkább tengeralattjáró: Szofi 36335Km
Visszavittem reklamációra a Canton miatt, hogy néha nincs hang. Lehet, hogy megvan az oka. Gyárilag rosszul volt bekábelezve az erősítő. Két pint megcseréltek, meg kapott valami másik szoftvert az erősítő vezérlője. Majd figyeljük.
Elkezdett párásodni a jobb hátsó lámpa. erre azt mondták, hogy kivették, felfújták, nem ereszt sehol. Abban maradtunk ,ha még egyszer bepárásodik, küldök egy képet és kicserélik.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Sofi hajónapló: 37733km
eszi mindkét első gumi belső élét. Mielőtt mindenki rávágná, hogy biztos rossz a futómű geometria, hát nem, sajnos mindegyik O4 eszi az első gumikat. Állítottak rajta, de azt mondták barátkozzak meg vele, ez ilyen. Az volt a válasz, örüljek, hogy nem 4x4 kivitel, azokon ennyi km után kint vannak a drótok a belső élen.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Corsa02 #214873 üzenetére
Mindegyik LED párásodik valamennyire esős időben, ez inkább tulajdonság, mint hiba, a vékony pára réteg a sarkakban nem számít hibának, de amikor napokig nem szárad ki, az azért szerintem garanciális probléma. Szerencsére engem legalább ezzel nem hajtotak el.
Nagy a hőmérséklet különbség a lámpán belül és kívül.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Szerintem ez rendben van, ezt várom el én is egy új autótól.
Ez mekkora méret? Nekem 18-as a nyári, az sértetlen, de 16-os a téli. Gondolkodom egy 17-es téli szetten.
Szada85 Nekem volt egy nagy tenyér lenyomat a bal eslő lámpán belül a prizmán, 'szerencsére' öszetörték, ugyhogy a biztosító kicserélte.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #214941 üzenetére
Kb 1000 euró lesz szerintem. Mindegyik benzines váltónál előjön ez a probléma. A szerencsések sokat mentek garancia alatt, igy megkapták ingyen.
-
Mágus2
Közösségépítő
Hmm, újabb hajónapló: Sofi 38000km
taknyos a jobb első lengéscsillapító. Van hozzá vibráció is arról az oldalról. Hétfőn viszem reklamációra.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Steve_Brown #215037 üzenetére
Gyertya rendben van? VCDS 015 csoport mutatja mindhárom hengerben egyszerre az égéskimaradást.
Ha a gyertya is jó, kompresszió mérés mind a 3 hengerben, ha alacsony a kompresszió az első hengerben a másik kettőhöz képest. akkor hengerfej le, a szelepek el lesznek repedve az 1-es hengernél.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Steve_Brown #215040 üzenetére
Van, akkor is azonnal lekapcsolja, ha lehúzod a csatlakozóját a trafónak. Védi a katalizátort.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Steve_Brown #215079 üzenetére
Meg kell mérni a kábeleket az ECU és az egyes henger trafója és injektora között, hogy kizárjátok a kábelköteg hibát. Ez is gyakori a fabian. Sajnos elrohad a kábelköteg a bal oldali nyúlvány és a tűzfal találkozásánál. Van ott egy hajlat a kábelkötegben, ahol megáll a víz.
-
Mágus2
Közösségépítő
Más lett picit a fékrendszerben az ABS kocka, még rosszabbul tűri a szennyeződéseket, mint a régiek, és ezzel együtt változott a fékfolyadék is. Hiába DOT4, de nem azonos a viszkozitás és más tulajdonságokban is változott. 2 év a tuti, 3-ra én nem merném hagyni, mert lehet az első 6 évben nem lesz gond, de az ABS kocka nem olcsó mulatság és nincs is jó helyen a cseréhez.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Steve_Brown #215191 üzenetére
Hengerfej le, repedt szelepet kicserélni, becsiszolni és mehet tovább. Az 1-es henger kipufogó szelepe el lesz repedve.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Bulitt #215194 üzenetére
Érdekes már maga a tény, hogy ilyen alacsony fordulaton valaki használja az autót. Ha manuális váltós, akkor 1500 alá alapból nem engedjük, mert
szétbassszatönkre teszi a lendkereket.Szerintem csak simán televertél mindent korommal a fent említett felhasználással.
DPF ki, kipucolni szétszedni az egész sívó traktust és utána normális fordulaton használni a gépet. Turbó nyomás 1500-as fordulattól lesz, de szerintem majd csak,ha megtanulod használni.
2500-ig kell forgatni 2,3,4,5 fokozatokat. Kezd el így használni, aztán majd visszatérünk a többire.
Van valmi tuning a motoron, vagy minden gyári?
Abban a fordulatszám tartományban csak a motorban lévő kompresszió és a befecskendezett üzemanyag viszi előre a bódét, ezért is nem ajánlott azon a fordulaton főleg emelkedőn erőltetni. ha már 1-es fokozatban is csinálja indulásnál, akkor ott valami nagy gebasz van a befecskendezőkkel vagy valamelyik üzemanyag szivattyúval.
Ha meghajtod rendesen, van rendes teljesítmény? Ezek a 170 lovasok már elég kellemesen mozgatják a bódét.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Bulitt #215200 üzenetére
Angliában használom. 80km/h-nál hagy ne kocsikázzak már 4.-ben mert az úgy tök jó a motornak, mert dízel
Ha ígylátod, ez a motor is meg fog feküdni. Nem azért mert meg akarom mondani a tutit, hanem mert nem szabad így használni. Kár lesz érte, ha ennyit költöttél rá.
Ahol 80-al lehet menni, ott 4.lesz, föleg emelkedökön. Ez ilyen. Nwm kell minden áron 6.-ban menni, csak mert valami 6 sebesdéges. Amagas fordulat nem árt a motornak, a fogyasztás is azonos, mert sokkal kisebb a terhelés akacsonyabb fokozatban. Azért állt be a régi is, mert alavsony fordulaton magas terheléssel gyilkoltad, amigez alacsony olajnyomás is társult.Tegyél egy próbát, menj egy kört, ahogy írtam, majd írd meg milyen volt a motor tartósan 1500 fölött.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Bulitt #215214 üzenetére
Ezt is kérdeztem, hogy volt-e babrálva, mert nekem gyanús volt, hogy nem gyári a szoftver. A gyárival eszébe sem jut az embernek 1100-as fordulaton menni, mert nem megy egyáltalán.
=Winter=: Több baj isvan a DSG-sekkel emiatt. Picit lenyomvaaázpedált, az is visszavált, de ha csak sebességet kell tartani, sajnos képes nagyon extrém helyzetekbe kényszeríteni a motort. Sokan átiratják a váltási pontokat, bogyne ejtse be 1500 alá, és onnantól öröm vele menni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Csaby25 #215249 üzenetére
Ez az esztétikai állapot már pont picivel az ingerküszöböm felett van. Később eladásnál hátrány lesz.
2014-ben ezekben még a 77kw CAYC motor volt, ami nem híresen rossz, inkább az injektorjai híresen drágák és szeretnek halni. Az EGR is drága benne és nincs jó helyen... Egyébként ezt leszámítva megbízható motor, több példányt is szervizelek, ami jócskán a dupláját futotta már ennek.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz boti19871125 #215268 üzenetére
Szelepfedél repedés egyáltalán nem jellemző, csak ha valaki már megerőszakolta...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #215417 üzenetére
Választottál valamit?
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Konteó topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Formula-1
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Milyen TV-t vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs