- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Jolla és SailfishOS tapasztalatcsere
- Magisk
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Május végéig befut a Magic OS 8.0 a Honor 90-re és Magic V2-re
ma A gyártónak nyolc napja van teljesíteni az ígéretét.
-
Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
gp Jövő hónapban érkezik az új változat, amivel együtt a következő DLC is elérhető lesz.
-
Platina plakettes Gigabyte tápok fekete-fehérben
ph A cég évtizedes jótállással szállított, ATX 3.0-s termékcsaládja kétféle színben és teljesítménnyel készül.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #149438 üzenetére
Kizárt dolog, hogy el van rakva a lánc, mert nem lehet elrontani, a lovak fele döglött lenne, csattogna, füstölne.
Szerintem a DPF-es ember feltolt egy kiírt gyárit és annyi. Az a kicsi plusz csak a DPF hiánya miatt van, annyit fojtott rajta. Nincs itt semmi ABT már. Mérni kellene padlógázon terhelésen egy turbónyomást, abból rögtön kiderül, mi a helyzet, ha gyári lesz, nem kérdés, nincs csipsz, ha meg nem gyári és csak ennyit tud az ABT, akkor valami nem kóser a motorral...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #149450 üzenetére
Jövőhéten fogom kezdeni csak, most csak a befecskendezőket vettem ki, mert vissza kell küldeni. Nyugi, lesznek képek.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Jorus #149513 üzenetére
Gondolom nincs gyujtás sem. Az akksi + pólusára megy egy piros kábel a motortérben lévő relé és biztosíték dobozra. Ott mérjétek meg, megvan-e a feszültsét a biztosíték mögött. Lehet megtört a kábel. Gyanús, hogyx pont akksi csere után van ez a hiba. Kormányzár csak villanyra old, ha nem kap áramot, nem működik.
-
Mágus2
Közösségépítő
Csináltam videót is a szétbontott CR pumpáról.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #149530 üzenetére
Mindent lehet, de nem éri meg. 500 euró egy új, ha mindent kicserélnek benne, csak a ház marad, akkor lehet spórolni valamit, de a ház is kopik belül, szóval jobb egy új.
diablo1984 Eldugult mind a 4. A gázolajszűrő ebben zárt, csak ha szétvágnám, de most erre nincs időm, majd ha kész lesz, akkor szétfűrészelem. Amint kiveszem a tankból a pumpát, lövök képet a tank belsejéről(talán holnap), hogy ott mennyi van. Egyenlőre kerítenem kell edényt mert majdnem tele van a tank és 70 literes.
Ha valamivel bele lehetne fotózni a RAIL csőbe, az lenne még érdekes látvány számotorkra. Holnap kipróbálom az endoszkópos kamerát, hátha látszanának a reszelékek. Tele van az is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Reggie0 #149534 üzenetére
Az adalékokkal vigyázni kell, mert ami jó a pumpának és a befecskendezőknek, az biztosan nem jó a DPF-nek. Minél jobban ken, annál több korom lesz belőle.
Doki16 Nem tudjuk a pontos okát. Valószínűleg rossz minőségű üzemanyag, vagy valamikor régebben félre takoltak, vagy valami kosz került a pumpába.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #149541 üzenetére
Az 1.6TDI-ben nem ez a pumpa van, az nem szarik be ilyen könnyen.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #149543 üzenetére
Nálad a siemens befecskendezők fekszenek meg hamarabb, ott az a gyenge pont.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #149550 üzenetére
Az injektorok nem, azok gyengébbek a siemenséknél. Azokat ha kicseréled, utána megint 5-6 évig biztosan kiszolgáll a kocsi.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molacika91 #149559 üzenetére
Szerintem a bontott tengely mindig rizikó, én biztos újat tennék a sajátomba, akár valami bevált utángyártottat, vagy a darkside developments oldalról. Ha már lúd, legyen kövér.
Tömítéseket cseréltesd.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #149562 üzenetére
Nem, vagyis de, de nem. Hogy pontos legyek a mumpát kétszer is átdolgozták, mert alultervezettnek ítélték a tapasztalatok alapján, utóljára 2011-ben, ha ez utáni a paszuly, akkor a legújabb kiadása van neked, mint nekem.
Az első pumpák voltak az igazán born to die edition.
Kanadában amelyik már elment 40 000 kilométert, annak külön helye lett a vitrinben, ott annyira kénes a nafta, hogy az amúgy is gyenge pumpa hamarabb dögött.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #149588 üzenetére
Maga a tank belül fehér, de az alján volt egy leülepedett por réteg, maga a gázolaj meg sárga.
3x ki lett mosva gázolajjal, a mosások között kitörölve. Hófehér a belseje. Utána nem készült kép, mert nyakig voltam gázolajos.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #149593 üzenetére
Volt benne forgács is, ha ránagyítasz, látszanak a fényes pontok.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
[link] És él.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #149673 üzenetére
Ne feledkezzünk meg a kötelező leforgatásról sem, 5200-nál van a leszabályzás. Legaláább olyankor fellélegzik a motor.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Killer01 #149675 üzenetére
Nem koszos, hanem szar. [link] Ez itt a gond, szorul. Nagyon rossz helyen van, nem egyszerű kivenni, szóval ha már kint van, legyen helyette gyári új. Az utángyártottak egy évet bírnak.
A 2.0-ban pont ilyen az (L:https://www.youtube.com/watch?v=lEzDMWB9P5g)EGR(/L) és pont ott is van beépítve. A turbó alatt a DPF és a motor között. A blokkra van felcsavarozva.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz i-sti #149677 üzenetére
Nem is sok, a kereszt motorosba, ami a turbó alatt van, 300 euró fölött van, egy darab öntvény, egy csúszka, a forgalomban levő legkisebb csapágy, egy szelep, meg egy vízhűtő,
molnarpeter Én is gyorsan lekapcsoltam, szörnyű. Inkább a bűnösök imáját nyomatom, attól megnyugszom.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz grizlisandor #149686 üzenetére
Túl sokat spekulálsz, ezt is túl fogod tolni.
Ha az autó jó, simán átmegy műszakin fél év múlva, ha meg szar, nem segít rajta a friss papír sem. Arra törekedj, hogy az autó legyen jó, ne a hülyeségeken.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Killer01 #149698 üzenetére
Amelyik egyszer már dobott kódot, az magától nem fog megjavulni. Igy bármikor vészmódba dobhat, ami nem biztos, hogy megfeleően lesz időzítve. Előzésnél roppant kellemetlen.
gtx560unlock Van a hűtőbe csavarva egy bimetál kapcsoló, vedd le a csatlakozóját és hidald át benne a két kábelt. Ha beindulnak a venik, akkor az a bimetál kapcsoló a rossz, ha nem, akkor a venik vagy a vezérlőjük, ami a bal karosszéria nyúlvány alatt van.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gtx560unlock #149699 üzenetére
Biztosítékokat az akksin is nézd meg, mert a ventillátoré ott van.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- TCL LCD és LED TV-k
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mini-ITX
- Ilyen lesz az Astor: Blade of the Monolith
- Eredeti játékok OFF topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- Mobil flották
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs