- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
- Honor Magic V2 - origami
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
Hirdetés
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
Mennyit érhet most Elon Musk AI-cége?
it A jelentések szerint most 6 milliárd dollárnyi tőkét vonna be az xAI, és 18 milliárd dollárra becsülik a cég értékét.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacess
tag
válasz VGYke #209029 üzenetére
Nyilván ez nem nyugtat meg, de a diszpécsernek sok fogalma nem lehet a rendezvényről.
Szerintem itt már nagy csodát nem lehet tenni, csak fizetni, sajnos. Esetleg még a kulcs árába lehetne belekapaszkodni, hogy egy kicsit csökkenjenek a költségek. Feltenném a kérdést, már amennyiben a kulcsot kéritek, hogy hogy lehet az, hogy máshol a kulcs 80párezer Ft-ba kerül, míg itt több mint 120rongyba. Miközben pont ugyan onnan rendeli mindegyik az alkatrészt. Esetleg oda dugni az árajánlatot feltanítással együtt az orruk alá. Talán így csökkenthetőek kicsit a költségek.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #209051 üzenetére
De még az erősebbekből sem mindegyik.
140lovas: CHPA nem ACT-s, CPTA viszont igen
150lovas: CZDA nem ACT-s, CZEA igenszerk.: Jah, és ezeket a motorokat minden 1. gen MQB-be szerelték, nem csak Audiba. Sőt, a két hengerlekapcsolóst még 6R/6C Poloba is.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Runner_fxr #209179 üzenetére
Gratula! Sok balesetmenteset!
Nyugtass meg, hogy az első képen nem rétegvastagságmérés-kísérlete zajlik a műanyag lökhárítón!
focvis: Ha jársz addig Veszprémben, adok gyárit. Kéne hozzá... youtubeon találsz videót, hogy mekkora szop@s mikor nem raknak alá, és beleszakad a gumicsöcs.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz focvis #209191 üzenetére
G 052 565 A1 a gyárinak a cikkszáma. "Silicone grease" van ráírva, de biztosan nem "csak sima" szilikonzsír. Sárgás-zöldes színe van a kencének.
Nyilván van "utángyártott" megfelelője is. Ha megvan az esély bármelyik beszerzésére, ezen már ne múljon szerintem.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #209211 üzenetére
Fel is ajánlottam volna, ha nekem, vagy a Mamának lenne lehetősége holnap feladni. Sajnos teljesen esélytelen. Délelőtt kellene, hogy szerdára megkapja, de egyszerűen nem tudom megoldani. Csak valamikor du. 4 környékén menne leghamarabb. Sajnálom.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz focvis #209263 üzenetére
Ugyan már, örülök hogy segíthettem!
Kollégám azt mondta: "Úgy b@szt&m volna nekik át a pulton azokat a gyertyákat, hogy még a jövő évi leltárnál is azokat keresnék"
Igaz, nem értek hozzá, de én biztos nem cserélném, ha nincs baja.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz focvis #209270 üzenetére
Meglepő, hogy ilyen volt. Pont az a lényege, úgymond emiatt (is) cikkszámos, mert a hézag már adott. Sosem volt gond ilyennel azok szerint, akik ezekkel dolgoznak. Félrecsomagolás volt egyszer, de amiatt hatalmasat is szívott aki belefutott. De mindegy is, a lényeg, hogy sikerült minden!
imyourfriend: Őőőő, kicsit nem értem... Gondolom itt izzítógyertyáról beszélünk, annál nem lesz gond a hézaggal.
Viccet félretéve, használja azt a motor, nem is keveset. Jóval többször mint gondolnád. De ne izgulj, tudatni fogja, ha valamelyik megdöglött.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz ArthurShelby #209512 üzenetére
Nem volna hátrány tudni, hogy mégis milyen autó...
Ráadod a gyújtást -> leveszed a gyújtást -> ablaktörlő kart meghúzod lefelé (1x törlés állás)
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz ArthurShelby #209681 üzenetére
Sajnos igen.
Én akkor, és annyit töltenék bele, amikor és amennyit kér. Az a biztos.
Időben fog szólni, nem kell majd miatta "kapkodni".Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Theodorci #209832 üzenetére
"a drágaság miatt nem cseréltették a kp-i zárat" egy 2019-es autóban?
Nem is értem. Az még simán garis lehet, vagy volt még akkor, mikor elkezdett rosszalkodni. Egy fillérbe sem került volna. Na majd most fog...99% hogy a zár romlott el. Nagy csodát nem tudsz vele tenni. Nyilván nyitott ajtóval nem vicces otthagyni bárhol az autót, ha pedig bezárva maradna, hát van még vagy 3-4 ajtó rajta...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Rigormortiis #210161 üzenetére
Ne tedd vissza és ne is tedd töltőre!
Másik akksit kell beszerezned, ez tönkrement.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz gyulaszu #210486 üzenetére
Esetleg az történhetett, hogy korábban elromlott a tankajtó-zár. És még ha nevetségesnek is tűnik, emiatt más a tankajtó színe.
Ennek oka pedig az, hogy azt a kis zárat a tankajtóban roncsolás nélkül nem lehet cserélni. Zárt állapotban való megszorulás esetén ki kell feszíteni a tankajtót és ekkor sérülhet. (Megjegyezném hogy ki lehet nyitni roncsolás nélkül is, de nem egyszerű, és kétes a siker.) A nagyobb baj viszont az, hogy még ha nem is kell kifeszíteni, a tankajtó belseje így is kényszercserés, mivel ki kell lyukasztani/fúrni ahhoz, hogy ki tudd venni a zárat. Nem lehet mögé nyúlni, mert üregben van. Az alkatrész maga pedig, a legtöbb modellnél, az egész tankajtó tokkal-vonóval. Alapozott fedéllel, amit ugye ilyenkor lefújnak. És ha a színt ekkor nem sikerül eltalálni...Meg lehet venni külön a zárat is, de akkor lehet nézegetni a lyukakat a tankajtó belsejében, valamint kérdéses, hogy mennyire fog a helyén maradni, mivel kiszereléskor szinte elkerülhetetlen a roncsolás.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz ArthurShelby #210602 üzenetére
Nem szabad "izomból meghúzni" az aksisarut, sőt kifejezetten tilos!
Az előírt meghúzási nyomaték 6Nm. Persze ez nem jelenti azt, hogy csak egy "ultraprecíziós" nyomatékkulccsal szabad a közelébe menni, de mindenképp érzéssel kell meghúzni.
A saru acél, a pólus pedig ólom. Mocskos módon meg lehet szivatni az embert azzal, ha agyig van húzva az a 6-os csavar. Én láttam már olyat, ahol egy óra alatt sikerült leműteni a negatív sarut. Ott benézett a kosárba egy új aksi és egy testkábel. A pozitívot sikerült menthetően levenni, ha azt is ki kellett volna vésni, elég szép lett volna a számla.
Annyira rá volt húzva a csavar, hogy úgy nézett ki az aksi pólusa, mint valami erdei gombaféle.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #210833 üzenetére
Az ID modelleknél sikerült még ügyeskedni. Ott még megvan normálisan mindkét kormánykapcsoló, de az ablaktörlő-kapcsoló működését sikerült "megfordítani".
Ugye ~1000éve minden VW termékben lefelé húzva 1x törlés, felfelé meg a fokozatok. Na itt persze pont fordítva, és csak ezekben. Hogy miért? Senki nem tudja... Tudom, persze, automatán kell hagyni, csinál az szépen ahogy kell... Igen, hogyne.Új Passat témával is abszolút egyetértek. Miért kell irtani a jól és logikusan működő dolgokat? Nyilván nem azért, mert drága gyártani mindent, ami mechanikus, meg fizikai gomb. Ez az előválasztó oda fel.. hát nem tudom. Főleg hogy ezt is majd forgatni kell, mint az IDkban. Nekem nagyon nem jön be.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #210841 üzenetére
Nem feltétlenül az a baj, hogy fordítva működik, -gondolom Fiatnál 1000éve így van, ez a megszokott- hanem az, hogy miért kell a gyártónál megszokottat csak egy modellnél megváltoztatni. Jelen esetben modellcsalád, mert az összes ID-ben így van, de ugye ezeken csak a kabát más. Persze a mostohatestvérek (Cupra Born, Enyaq, Buzz) is így jártak.
Szerintem nem takar/-na ki semmit. A kormány takarja ki azt a béna előválasztó "szarvat".
Gondolom ez a rendszer, amit az új Passattal bevezetnek, ez meg is fog jelenni kb. mindenben ami ez után jön.[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz ricchandrea #210915 üzenetére
Ennyi infóból leginkább a becsukássegéd/csomagtérajtózár a gyanús alkatrész. Esetleg az átvezetőben kábeltörés.
De ezek tényleg csak tippek, a sikeres javítás érdekében meg kell néznie egy hozzáértőnek.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz ricchandrea #210921 üzenetére
Az elektromos csomagtérajtónál van egy motor is, ami a csomagtér "behúzásáért" felel. Egy bovden segítségével húzza be az ajtózárat, és ezáltal a csomagtérajtót a helyére.
De nem is értem. Miért nem viszed be egy márkaszervizbe? A számlával meg lehet ballagni az eladóhoz, ha már úgy is ő állja.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz simonjoe #211488 üzenetére
Az indításgátlóval nincs kommunikáció.
Ez így nem túl biztató.
Van esetleg bármilyen utólagos indítás/rablásgátló, rejtett kapcsoló az autóban? Bár nagyjából tökmindegy, gondolom szerszám nélkül, a világ végén sok mindent nem tudsz vele kezdeni.
Amennyire tudod nézd át a biztiket, műszerfali táblát és a motortérit is. Gondolom multiméter vagy próbalámpa sem nagyon van kéznél...
Sajnálom![ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Ez sajnos nem ilyen egyszerű.
A jobb oldali képen lényegében csak egy kijelzőt látunk, a vezérlőegység a kesztyűtartóba van beépítve. Ebből kifolyólag a kábelköteg -a műszerfal mögött- is teljesen más azokban az autókban, amik ezzel vannak szerelve.
Nyilván nem lehetetlen feladat az átépítés, de olyan beruházással járna, ami abszolút nem kifizetődő. Plusz aki ezt bevállalja, és garantálja is a hibátlan működést, na ezt lesz még nehéz "beszerezni".Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz T-master #212423 üzenetére
Egyszer volt egy hasonló esetem egy 3B paszullyal.
Ott az utastérbe beáramló levegő hőmérséklet-jeladója (meg ne kérdezd most, hogy "Ghányas" , a pollenszűrőt kivéve látszik a vége) szivatott. Ugye a digitklímás ebből a jeladóból is táplálkozik. Elvileg ha az egyik kiesik, akkor a másik helyettesíti, de ez esetben nem volt hibakód és néha valami teljesen irreális szűrt érték keletkezett a kijelzőn. Csere oldotta meg a gondot.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
Lacess
tag
válasz Grande Ale #212624 üzenetére
Most cserélt az embered vezérlést meg vízpumpát és azóta fogy a víz? Majd azt mondja hengerfejes? És még bele is borított "valami tömítő folyadékot"?
Én nem szeretnék minősíteni senkit, de a kérdésre a válasz, hogy igen, nagy a gond, leginkább az emberrel.Keresse meg, hol megy el! Lehet a vízpumpa amit most tett fel, de lehet a vizes töltőlevegő-hűtő, vagy az EGR hűtő. De szerintem a sorban a legutolsó lenne a hengerfejtömítés.
Erre még beborított neked abba az igen "kacifántos" hűtőrendszerbe még valami löttyöt is, hogy aztán tényleg jól pofánverje az egészet. Ezek a löttyök nemhogy megoldanának bármit is, inkább csak több kárt okoznak. Eltömítik azt is, amit nem kellene. Utána meg lehetetlen kitakarítani a rendszerből. Fűtésed van még?
Szabályozott vízpumpa van már abban a motorban? Ha igen, akkor lelégtelenítette a csere után diaggal a vízrendszert? Egyáltalán vákuummal töltötte fel?Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
Lacess
tag
válasz Grande Ale #212632 üzenetére
A hsz-ból az jött le, hogy a vezérlés+vp. csere óta áll fenn a probléma.
A lényegen viszont ez nem változtat: nem megoldás hűtőtömítőt borítani egy ismeretlen helyen tömítetlen, igen bonyolult felépítésű, sok összetevőből álló hűtőkörbe. Sőt, a hűtőtömítő folyadék leginkább semmire sem megoldás.
Ezzel csak megnehezíteni sikerült a hibakeresést, valamint a javítást. Illetve nem kizárt, hogy sikerült még több kárt okozni.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz szabzoltan1 #212746 üzenetére
Ezt a "csecsét" Jean Pierre Kraemer, avagy JP Performance meg is valósította Thunderbunny néven.
Egy VR6 motor van a hátsó ülések helyén, a kasznit pedig a Prior Design készítette rá.
Beteg járgány, Youtubeon, több részben, fent van az egész építés a nulláról kezdődően.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz syIex #212987 üzenetére
Le is húzhatod a csatit, megnézni, hogy nincs-e beázva vagy eloxidálódva.
Meg persze nézd meg rendesen a lámpatestet repedés/beázásnyom után kutatva. Sarkokban jobban látszik, ha van benne nedvesség. Amennyiben ilyesmit találsz, akkor cserés lesz a lámpatest sajnos.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Grekooo #212993 üzenetére
A facelift előtti Golf 7-ben az a béna megoldás van, ahol a foglalatot az izzóval együtt veszed ki. A foglalatra ilyen rugós érintkezők viszik át az áramot. Itt ha rosszabb a kontakt, akkor hajlamos elégni.
Lehet venni márkaszervizben komplett felújítókészletet, ebben benne van a foglalat, valamint annak az "ellendarabja", amibe bele fordítod a foglalatot a fényszórón belül.
Nem egy drága dolog, valami 5-6ezer Ft rémlik.
Nem egyszerű kicserélni, de csak úgy van értelme, ha kicserélsz mindent ami a csomagban lesz. Vagy ki kell venni a fényszórót, vagy a dobbetétet és akkor hátulról meg lehet csinálni.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #212996 üzenetére
Igen, a foglalat ez esetben ott lóg a kanóc végén. Két "lemezfület" fordítasz két csavarfej mögé és úgy rögzül. Itt a kontakthiba nem igen fenyeget, viszont a lemezt könnyű elhajtani. Amikor pedig már meg van nyomorgatva, akkor lehet vele szenvedni rendesen.
Jobb megoldásnak tartom.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz BigBlackDog #213258 üzenetére
Nagyfeszültségű PTC fűtés biztosítja a meleget elektromos hajtás esetén.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz bbubby00 #213270 üzenetére
Azon évjárat szinte biztosan MIB1 lesz még. Sajnos ez még nem tudja a FullLink-et, illetve hivatalosan a magyar nyelvet sem.
A magyar nyelvre lehet hogy van alternatív megoldás. Érdemes lenne megkérdezni az ilyesmivel foglalkozó "ügyes szakikat".Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz bbubby00 #213273 üzenetére
A lényeg a képen is látható Teilnummer rész, ami a kesztyűtartóban lévő vezérlőegység cikkszáma. Erre rákeresve hamar kiderül, hogy csak MIB1-ről van szó, sajnos.
A szomszédnak szinte biztos, hogy ez egy másik cikkszám lesz. Kinézetre azért ilyen, mert ugye amit látunk az csak egy kijelző, a lényeg a kesztyűtartóban leledzik. A kijelző pedig maradt maradt még egy darabig ugyan olyan, de mögötte a vezérlő már újabb lett.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Misi_D #213283 üzenetére
Ennek annyi. Még ha lenne is kijelző, az anyag+javítás ára több lenne, mint egy bontott rádió ára.
15-20rongy körül már kapsz egyet. Kis kézügyességgel magad is be tudod szerelni. Csak egy műanyag ék meg egy 20-as Torx kell hozzá. Olyat keresnék amihez megvan a kód. Ha nincs meg az sem gond, márkaszervizben kiolvassák, csak akkor legyen valami papírod a származásáról.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz BigBlackDog #213413 üzenetére
"Vagy egy szép Taigo" - nyilván ízlésről nem vitatkozunk, de a szép, meg a Taigo egy mondatban...
Nekem ez a SUV téma nagyon nem adja, abszolút nem az én világom. Viszont ha már muszáj lenne egyre rábökni a konszerntől, akkor talán a T-Roc lenne amire ránéznék. Kívül-belül meglepően vállalható, kicsit emlékeztet a 7-es Golfra. Még van benne dedikált klímapanel is, bár sajnos érintős, a facelift után. Most nincs kedvem konfigurátort böngészni, de szinte biztos, hogy van sima 1,5TSI. Még a manuális sem kizárt.
Az Ateca is hasonló, bár így hogy a Seatnak kaukk, nem tudom hogy mit adnak még egyáltalán.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz BigBlackDog #213416 üzenetére
Láthatóan elkezdték leépíteni a márkát. Már a szalonokat is alakítják át Cuprára.
Rendelhető minden, de ugye ki tudja, mennyire akarják már a Cupra felé terelni a vásárlót. Akár azzal is, hogy "ez már nincs, ilyen kombó nincs, olyan motor már csak abban" etc, etc.
Azért mindenképp nézd meg, hátha kifogsz valami jó dealt, akár egy raktári/kiállított darabot. Az alkudozáshoz érvként meg bedobod, hogy "ennek már úgy is mindegy"Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Corsa02 #213498 üzenetére
Magával a motortömbbel mi a helyzet az Evo2 esetében?
Evo esetében -tudomásom szerint- a 131lovas az alu bokk acél hüvelyt kapott. A 150lovasban pedig plazmabevonatot kapott az alumínium.
Jók az információim? Illetve változott ez a felállás Evo2 esetben?
(Ez a plazmabevonat számomra ad egy kis okot az aggódásra, na meg a Wastegate csörömpölését sem akkora élmény hallgatni a 150lovasban)Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Corsa02 #213503 üzenetére
Köszi!
Ez a "felviteli probléma" ez még tesztüzemben kiderült, vagy visszahívás lett belőle, vagy "már mindegy, így jártatok"? (amennyiben nem annyira publikusak ezek a dolgok, úgy nem muszáj rá válaszolnod)
Wastegate-es TPI-ben mi áll, nagy vonalakban? Alátétezés?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz BigBlackDog #213505 üzenetére
A képen látható kar csörömpöl a hozzá kapcsolódó alkatrészeken. Az aktuátor ezen a karon keresztül húzza meg a szelepet, így távozhat a felesleges kipufogógáz. Lényegében itt valósul meg a töltőnyomás-szabályzása ennél a típusú turbónál.
Nem vagyok szerelő, komolyabban nem is foglalkoztam -még- a témával.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Corsa02 #213507 üzenetére
Értem, ezek akkor még a DADA motorkódúak lehettek.
Na még egy kérdés, aztán nem "rongálok" tovább:
OPF téma: Eddig nem találtam biztos forrást arra hogy miben nincs még. Melyik motorkód/modell/gyártmány nem kapott még OPF-t. Volt-e egyáltalán bármilyen rendszer abban, hogy mikortól/melyikre/melyik motorkódra akasztották már rá? Erről esetleg tudsz biztosat mondani?Őszintén szólva nem nagyon vágyom 1,5Tsi-re, de érdemes képben lenni, mivel hamarosan bődületes mennyiség lesz belőle használtan. Illetve felkeltette a figyelmem az Ibiza 1,5Tsi+manual kombóval. Ritka cucc, de nem mozoghat rosszul az a kasztni azzal a motorral. GTI Polo sajnos mocsok drága, és szerintem már nem is lesz olcsóbb.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz F_Zolee #213553 üzenetére
Csak most kezdtem el olvasni, hát, innen szép nyerni...
Le lehet venni a kárpitot, bár az alsó csavar gyanús, hogy takarásban lesz. De teljesen mindegy, mivel belülről semmit nem fog tudni kezdeni vele. Nem is látszik a zár belülről.
Ahogy olvasom, a külső kilincs sem játszik már.Nem tudom hol tart a kolléga, de ha még megvan a belső kárpit és kilincs, akkor érdemes megpróbálni a következőt: Motor beindít, mivel a külső kilincs már nincs partiban ezért kéne még egy ember aki kívülről ütögeti a zár környékét, eközben nyomkodni kellene a nyitás gombot belül, és mindeközben rángatni a belső kilincset (ha már nincs rajta a kárpit, akkor a bowdent) és nyomni az ajtót. Kicsit bonyolultnak tűnik, de így már kinyílt pár ajtó, ami Safe-ben maradt. Persze ha a külső kilincs nem lenne leoldva, akkor könnyebb lenne rángatni az ajtót. Amint egyszer kinyílik, be nem csukni többé amíg új zár bele nem kerül.
Esetleg még érdemes lenne ránézni az ajtóátvezető-kötegre. Megrángatni gombbal való nyitogatás közben. Lehet ott van megtörve a vezeték. Sajnos ezekben ez is hiba szokott lenni.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz bbubby00 #213579 üzenetére
Legegyszerűbb a vezérműburkolaton, fehér, vonalkódos címke, "Motorkennbuchstaben *ABC 123 456* "
Vagy ha ez nincs meg/nem olvasható, akkor a motor és a váltó összeillesztésénél a motorblokkon, gravírozva/"beleütve".
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz BigBlackDog #213916 üzenetére
Előválasztó kart és belső világítást sem cseréltek még a tiédben?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz =WiNTeR= #213954 üzenetére
4. henger izzítógyertya lesz nagy valószínűséggel.
Az izzítógyertya cseréje fog megoldást adni a problémára. Viszont ha már ott jár az ember, érdemes megnézni a vezetékeket és a csatlakozót. Csere után törölni kell a hibakódot.[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz imyourfriend #213956 üzenetére
Én az öreg TDI-ben mindig az összest cseréltem, ha egy feladta. Persze ennek egy mai dízelben más a költségvonzata.
Pedig használja azokat, azért vannak.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz ArthurShelby #213960 üzenetére
VW csoportnál Euro6-tól a 3-as henger izzítógyertyája nyomásszenzoros. Az nem egy olcsó darab.
=WiNTeR= : Nyugodtan gurulj vele haza.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz imyourfriend #214161 üzenetére
10rongy/óra olyan munkáért, ami nem kevés szaktudást, célszerszámot és folyamatos képzést/fejlődést igényel? 2024-ben ez sok lenne? Én nem így gondolom.
Csak egy kis apróság, ha már a kamera-befűzés a téma. A csomagtérajtó-átvezetőt szétszedni nem tűnik nagy dolognak. De csak tűnik. Sérülésmentesen szétszedni nem könnyű, nagyon nem. Ha csak egy kis "füle" letörik, már nem fog rendesen illeszkedni az ajtóba/tetőbe. Akkor pedig be fog ázni, na az ciki lesz, és nem fogod tudni letagadni. Ha pedig megvan a baj, és eltörted? Nincs mit tenni, csere, az pedig nem ki szop@s. És ez csak egy, a sok közül. Nyilván ne sérüljön egy kárpit sem, ne törjön semmi és nyomtalan legyen a szerelés. Ne álljon el, ne nyöszörögjön semmi. Ezekhez kell a tapasztalat és a kézügyesség. Ez is benne van a 10rongyban.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Új hozzászólás Aktív témák
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Diablo IV
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Peugeot, Citroën topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Projektor topic
- Formula-1
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- További aktív témák...
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest