Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rnrn

    tag

    Érdekes autós javíttatás:
    1.)
    roce 2013.08.28 09:34:20 © 999
    Nah, alkul a molekula! :( Szal ugyanazon az oldalon szól a kölső féltengelycsukló, mint ahol nem rég cseréltettem. Elvileg garos a cucc, csak most más műhelyben áll az autó, mint amiben beépítették. Utálatos egy szitu, ráadásul nem érem el a beépítést végző műhely fűnökét, hogy letárgyaljuk a teendőket.

    2.)
    roce 2013.08.28 10:21:11 © 1000
    Nah, elértem a műhelyvezetőt, kéri az autót hibafeltárásra. Holnap reggel viszem...

    3.)
    roce 2013.08.29 10:03:12 © 1005
    Na, megnézte a szerelő srác és 99%, hogy a külső féltengelycsukló. Az a baj, hogy a Lángostól rendelnek és csak 2 alkatrészük volt, amiből a jobb/drágább (Löbró, 35eFt) nem volt az országban. Maradt az LPR (21eFt), ami 2,5 hónapot és 4e km-t bírt ezek szerint. Nyilván nem tetetek be újra LPR-t, de a Löblót meg nem akarom megfizetni, szal én magam vásárolok majd alkatészt (még kitalálom, hogy mit), amt beépítenek. Ezt 2013-ban a műhely tekintetében egész egyszerűen szégyennek tartok. A garos ü.intézést meg ők végzik, vélhetően visszajön egy kis pénzecske... Más beszállítóknál 15 eFt környékén már elfogadhatónak mondott alkatrészek mennek.

    4.)
    szta1982 2013.08.29 11:03:37 © 1006
    "glo" csukló, gyári minőségnek mondták a skodások, minden kedvezmény nélkül utcáról beesve a bárgyú autónál 9000 és párszáz forint volt. És tuti többet ment már a mi autónkban mint 4e km-t.

    LPR az nem nagy minőségű, még ladás körökben is meggondolandó volt anno....

    5.)
    szta1982 2013.08.29 11:16:30 © 1007
    még mindig 9489 az ára.

    kutakodtam, és csere óta 8-10e km-t ment az autó.

    és mióta a bárgyúnál 39e, a egy vw-re specializálódott üzletben (porsche buda mellett, asszem a TLX) 24-ért megkaptam cikkszámra ugyanazt a kuplungszettet, azóta eskü minden nagyobb témánál rá fogok kérdezni a TLX-nél is a dolgokra.

    Egyébként szánj rá időt, hajtsd fel a a lángautó honlapját és keress már rá arra az LPR alkatrészre, vajon mit mond az ára....
    én csak azért nem tettem, meg mert itt a cégnél le van blokkolva a honlapjuk :)

    6.)
    Nah, szal főfőfőnök hívott, hogy nem vihetek ám hozzájuk alkatrészt, nem úgy van az. Meg hogy nem jár vissza pénz, kérhetek jobb alkatrészt, amire rá lehet fizetni. Ha maradok a mostaninál (sima csere), akkor az első beépítéstől indul a gar.... No most a jobb minőség, az 15-tel drágább. De ahogy írod, utcáról egy alkatrészt 9-10 ezer. Szóval azt találtam ki, hogy u.ebből az alkatrészből, azaz az LPR-ből betetetek egyet garban. Ha az is ennyit bír, akkor a jó k.anyjukat! Én erről a márkáról nem is hallottam eddig, de hogyan létezik ilyen, hogy 2-5 hónap alatt (4 e km, ugye) tönkremegy egy alkatrész. Egy gyártónak sem lehet érdeke űberfos minőséget adni, ezért feltételezem, hogy másodjára jó lesz és többet bír. Miért én fizessek most plusz 15 ezret a jobb alkatrészre? És csak azért, mert egy műhely nem szerződik a Lángoson kívül mással? Szabadulok, ahogy tudok ettől a műhelytől, mert zéró rugalmasság, amit mondanak, szinte mindig megkérdőjelezhető (garos ügyintézés, felelőtlen időpont kiadás, beépíthető alkatrészek igen kis választéka). Ma reggel 8:30-ra adtak időpontot, odamentem 8:15-re. 9-kor nyitnak!!!!!! És volt egy másik ügyfél is 8:30!!!!!! Az érkező szerelő stáb meg ott röhögött rajtunk, hogy a főnök jől megviccelt bennünket. Na, neki is a jó k.....
    Azt sem értem, hogy amikor az első alkalommal ott voltam, miért nem beszéltek le erről az LPR-ről, vagy miről. Ha ezt ennyire nyilvánvalóan a gyenge márkák között tartják számon, nem is lett volna szabad beépítenie. Mondjuk pont akkor a drágább nem volt, az autó járásképtelen volt és nem hagyhattam hetekig állni, hogy megjöjjön a drágább alkatrész (amit már akkor is drágállottam).
    A NAGY Lángos választékot meg itt láthatod:

    Aki általában szereli az autóm, azt mondta, hogy nem így megy a garos ügyintézés. Nem életszerű maszlaggal tömték a fejem. Próbáltak rábeszélni a drágább alkatrészre, gondolom, hogy azon is keressenek, mert a munkadíjat a garos szerelésnél bukják. Még azt is mondta a főfőfőnök úr, hogy a kínai cipő másodjára is kínai cipő. Nem akartam veszekedni vele, de akkó miért épít be full gagyisztikus alkatrészeket??? Látta, hogy ez még belefért, miért nem volt rugalmasabb és mondta azt, hogy nézzünk szét a többi beszállítónál? Eszem megáll, komolyan mondom.

    Igazából meg sem akartam csináltatni a garos cserét, mert mondom, ha 15 ropit rá kell tolnom, inkább elviszem a szerelőmhöz és ő ennyiből új, megfelelő minőségű alkatrésszel is kijavítja a problémát. De aztán ő mondta (ebből is látszik, hogy a segítőkészebb, normálisabb fajta), hogy tetessem csak be azt, ami most is van, mert ad.1: talán jó lesz; ad.2: később is meg tudjuk csinálni u.abból a pénzből nála, amit kiadnék a drágábbra.
    Nyilván van benne rizikó, de sztem ésszerű volt a döntés, meg kicsit vissza akartam szívatni a főfőfőnököt, és ez a megoldás az ő elképzeléseitől lényegesen eltért, szal már ezért is szimpi volt.
    -----
    Remélem nem lesz folytatás

Új hozzászólás Aktív témák