Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz bul07 #35691 üzenetére

    Volt ilyen amit írtál. De nekem azt választ adták, hogy részükről folyamatosan biztosítják az sms kiküldést, de ha a mobilszolgáltatónál vagy a telefonomnak van problémája, azzal nem tudnak mit kezdeni.
    Lényeg az hogy ez nem az van hiba, tudnak róla és nem tesznek semmit. Ha lehal a Telekom akkor füstjelekben küldjék el?
    A rendszervédelem egyik elem az hogy a többszöri belépési kísérlet esetén egy időre blokkolásra kerül a felhasználó, nagyon nem magyaráznám az okát annak, hogy ez egy helyes eljárás.

    Írtam az előbb is, hogy nem csak rajtuk múlik a dolog.
    Minden banknál vannak hibák akár virtuális akár igazi.
    Márt most jelzem, hogy 26-án a bankunknál várható probléma az új rendszer miatt.
    Már előzetesen lesz egy gond, hogy aki aktiváltatta az sms belépési kód küldést, az megint alaphelyzetre áll vissza, simán be lehet lépni a kétlépcsős azonosítás nélkül, annyi a változás, hogy ennek bekapcsoláshoz majd nem kell nekik telefonálnunk, hanem az új felülten mi kapcsolhatjuk ki és be.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák