Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • saen

    veterán

    válasz kwzatz #6213 üzenetére

    Én is veled értek egyet. Én ügye gold vagyok, játszottam már együtt (igaz csak QP-t) olyannal aki grand master volt és a csapat nagy része olyan 1000 ranggal felettem volt. Hát mit mondjak, egyértelműen nem az én szintem volt, csak kapkodtam a fejem. A játék sebessége jóval nagyobb, mint az én szintemen és taktikailag is ég és föld a különbség. Ez a különbség nem a matchmaking vagy Blizzard hibája.
    Ettől függetlenül nem mondom, hogy a rendszer tökéletes. Statisztikát vezetek és nem értem miért kapok átlagosan 25 pontot egy győzelemért, miközben 29 pontot bukok egy vesztett meccsen. Bár ez a 4 pont különbség lehet elsőre nem tűnik nagynak, de idővel azért elég komoly mert összeadódik.
    Egyébként még ezzel is együtt tudok élni, mert őszintén engem nem igazán érdekel, hogy minek hívják azt a szintet ahol vagyok (bronz/arany/grand master/akármi) amíg jó meccsek vannak. Ami zavar az az, hogy sokan kilépnek meccs közben, az hogy összeférhetetlen veszekedős emberek vannak. Senki nem gondolkodik csapatban, nulla rugalmasság van és emellett abszolút nem képzik magukat a játékosok. Szerintem röhejes, hogy a youtube csurig van videokkal amik tök jól elmondják a lényeget, de a többség azt se tudja, hogy melyik térképen hol érdemes védekezni. Pedig nincs túl sok belőlük... Minden meccs úgy kezdődik, hogy légyszi ne legyen 5 védekező karakter a csapatban, kéne tank is meg support is meg, hogy ne akarj az ellenfél spawn-jánál védekezni, mert hülyeség. Lehetne sorolni az ilyen alap dolgokat és amikor már 200-as szint körül vannak, tehát játszottak is sokat a játékkal, legalább az alapokkal tisztában kéne lenni. Itt még semmi olyasmiről nincs szó, hogy valaki nagyon szuper játékos legyen, mert én se vagyok az.

  • oxox

    addikt

    válasz kwzatz #6213 üzenetére

    starcraftban milyen ligában vagy ha megkérdezhetem, vagy tesód?
    közel 10.000 lejátszott játék után (amiben van 1h+is nem kevés) talán nem nagyon hibás az elméleten (csapatban bronz-ból mastering jutottam, randommal, és fix csapattársal is...volt, hogy 2v2, 3v3, 4v4-ben is master voltam egy szezonban...és csapatban ott a master a top...fix tarsal voltunk elsők is adott ligánkon belül)...1v1-ben szerintem nincs 500 játékom, de szintén bronze-ból gyémántig jutottam

    ha 4v4-ben beraksz egy mastert csupa bronze-os közé, hiába van 300apm-e....de még 2v2-ben is ha rusholnak cseszheti 10 mecsből 7x ...és azzal nem nagyon jut feljebb.

    League of Legends úgy tudom nem blizz termék, tehát nagy valószinüséggel nem ugyanaz a séma...a starcraft meg ugye az Ő müvük ellenben Nem azt mondtam, hogy minden játékra igaz, csupán a két Blizz játéknál vontam párhuzamot...és a Dukenukemben levont következtetése bárkinek nem fog megváltoztatni ebben.

    saen -nem azt mondtam, hogy a ligák nem jelentenek semmit, de lehet simán bent maradnál platinában, vagy mennél felfelé, ha a placementen odasorol, és most nem kutyautőket kapnál.
    pont ezt irtam fentebb....ha jó csapattársak vannak, könnyebben boldogul egy jobb játékos, mint mikor nincs support, mert mindenki huszárkodni akar....és pont nem érdekli egyiket sem a payload (nincs is jobb mikor lucioval csinálok 3:50-es payloadot, és percegig egyedül tolom)

    [ Szerkesztve ]

    Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838

  • brumi1024

    veterán

    válasz kwzatz #6213 üzenetére

    Nem értek egyet. Ahhoz nagyon-nagyon jónak kellene lenned, hogy 5 másik csapattársad tudd vinni, főleg mondjuk egy védekezésnél. Lehetsz te bármivel, ha kicsit is értelmes a csapat és rájönnek, hogy téged kell fogni, pickelik a counteredet és 3-an rádszállnak. Nem véletlen egyébként, hogy aki nemrég még a ranglistát vezette, zsinórban 143 (!) meccset veszített. Annak ellenére meg tudta ezt csinálni, hogy a csapattársai feltételezhetően nyerni akartak. Tehát 5 másik játékos nem tudta nyereségbe vinni 143 egymásutáni meccsen.

    (#6216) saen: Egyetértek. Tegnap támadóként Eichenwalde-n az egész csapat folyamatosan belerohant az első chocke pointba (kishíd, még lent a városban), meghalni. Egy darabig próbálkoztam, hogy hátha jönnek mögöttem (Rein voltam, természetesen egyedüli tank, de Junkrat az kellett kettő is), de a második halál után meguntam, hogy a support DPS-t játszik, így Genji lettem (mivel a csapattárs Genji tanknak képzelte magát).

    Megkerültem a védekező csapatot a pályán kívül (jobbra a hídtól, ha a pont fele nézünk), és meglepődve konstatáltam, hogy halovány lila gőze nem volt senkinek arról, hogy ez egy flanking route, és én éppen hova megyek. Egyhelyben állva elfoglaltam a pontot, miközben a többiek még mindig TDM módban játszottak, majd kvázi végigsétáltunk a payloaddal. Mintha nem tudnák a játék célját.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák