- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
it Az elmúlt két évtized legnagyobb geomágneses vihara miatt csak gyengébb szolgáltatást képes nyújtani a SpaceX Starlink szolgálatása. Musk szerint pedig hamarosan újra repül a Starship.
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
Már elérhető Steamen a klasszikus Marathon
gp A közkinccsé tett alkotás eddig is ingyen játszható volt, de nemrég végre bekerült a Valve áruházába is.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz oliwire #54117 üzenetére
A hibakod nem fog torlodni, csak ha muszerrel torlik. Mashogy nem.
Nemtudom neked mennyi egy EGR nekem B vectraba 10-12 ezer huf en inkabb megveszem de nem falazom en attol nagyon idegenkedem, nem veletlenul talalta ki a gyarto az egr-t nem diszbol van ott. Kormanyfedot meg nezz ebayen vagy aliexressen. -
davee_92
csendes tag
válasz oliwire #54117 üzenetére
"Mai nap leszedtem a fedőt, hogy megnézzem milyen bonyolult a csere, de valami patentos rögzítést is láttam. Csak roncsolva lehet leszedni a légzsákról?"
Úgy tudod cserélni, hogy légzsákról lefúrod a szegecseket, majd sima popszegecsekkel felrakod az újat!
Egyébként Facebook csoportokban szokott lenni 6000 körül is.
Másik megoldás csak a dudagomb cseréje, lehet külön venni, régit kivágod és beragasztod az újat.Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
-
diablo1984
veterán
válasz oliwire #54142 üzenetére
nekem a passatban mikor le volt falazva 190et ment a sas, falazás nélkül százhetvenpárat és lomhábbnak is érződött! a másik nagy tunning akkor volt, mikor az önindítót felújították és a generátor testét elfelejtették visszakötni és nem töltött a generátor! na azóta sem voltam olyan büszke a kocsira, akkor úgy ment mint a vaddisznó, csak 2 nap alatt lemerült az akku, utána hamar kijött a hiba, hogy a test lemaradt(valahogy a műszarfalon sem jelezte vissza, hogy nincs töltés...)
-
mohabá 007
aktív tag
válasz oliwire #54117 üzenetére
" Áramtalanítás, ECU-reset
-Az ECU-resethez az autó elektromos rendszerét legalább 1 órára áramtalanítani kell. Ezután csatlakoztassuk újra az akkumulátort, és járassuk a motort pár percig alapjáraton, majd egy ideig lehetőség szerint kerüljük a szélsőséges terheléssel járó használatot, amíg az ECU újratanulja a reset-elt motorvezérlési paramétereket.
– Az ECU (a motor elektronikus központi vezérlő egysége) a befecskendező rendszer és a gyújtás hibás működésének adatait tartalmazó hibatárolójából törlődik minden adat.
- Figyelem! Az áramtalanítással csak a motorvezérlés hibakódjai törlődnek, a légzsákvezérlőben lévők nem, tehát a légzsák visszajelző lámpája ezután is világítani fog. A légzsákvezérlő által tárolt hibákat csak diagnosztikai berendezéssel lehet törölni!
– Digitális kilométerszámlálóval rendelkező műszeregységnél a napi megtett út számlálója nullázódik.
– A rádió betárolt állomásai, beállításai elvesznek, visszaállnak a gyári alapértékekre. Gyári rádió esetén, ha a rádiónak van lopásgátló kódja,akkor a következő bekapcsolásnál kérni fogja azt, ha a kódkérés aktiválva van. Ha esetleg nem ismerjük a rádió kódját, áramtalanítás előtt mindenképpen ellenőrizzük, hogy a kódkérés aktív (a megfelelő menüben "SAFE" felirat látszik), vagy sem ("CODE" felirat).."[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz oliwire #54159 üzenetére
Amiben van motorvezérlő (ECU) igen. Neked is van,X1.4XE motorkód. astra G (ha jól tudom)
EGR-el kapcsolatban 2 lehetőséged van.
1,- hagyod hogy az ECU-ból kiüssék a működését,(nem akárki tudja,mennyiért csinálja, és az EGR helyét lefalazod,)
2,- kell egy jól működő EGR- lefalazod,kifordítva beszereled,(szabadon a levegőben úgy ugri-bugrizik,ahogy az ECU parancsolja,azt hiszi minden oké,hibajelzés se lesz).Neked kell eldöntened,anyagilag mi a jobb.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
oliwire
őstag
válasz oliwire #54179 üzenetére
Megpróbáltam leszedni az egr-t, de egyszerűen nem mozdult a csavar, először sima 5.5 imbusszal próbáltam, de a kis mérete miatt nem tudtam nagy erőt kifejteni. Vettem Tescóban ehhez megfelelő méretű torx csavarhúzót, ami a hosszabb szár miatt jobban hozzáférhető, de azzal sem bírtam. Tettem rá WD40-et is, de nem segített. Ötletek még? (Edzeni fogok, hogy ne legyen az erő a híja a műveletnek, csak gyorsabb megoldásra gondoltam)
-
mohabá 007
aktív tag
válasz oliwire #54217 üzenetére
Ötletek még:
(1) EGR-szelep, (2) benzincsonkok az injektorhídon, (3) alapjárati motor, (4) táp- és visszafolyó benzincső, (5) tágulási tartályra csőcsonk, (6) EGR-szelep rögzítő csavarjai. (2db)Megpróbálhatod még megfelelő hosszúságú,és vastagságú fémrudat a csavarra tenni,és néhány mérsékelt koccal kalapáccsal megütögetni a vasrudat.Valszeg még nem volt megbontva,ezért indul nehezen.Az a baj,hogy a csavarhúzóval nem tudsz kellő erőt kifejteni,de hátha..
Nem torx csavarhúzó kell oda,hanem ilyen torx készletből ami kell, + crova szár hosszabbítónak.
Ilyennel tuti kiszeded.
És még valami:ha már kiszereled az EGR-t tisztítani,kapd ki az alapjárati motort,és azt is tisztítsd meg.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
trassher
addikt
válasz oliwire #54256 üzenetére
Jobban jársz ha egy helyi barkácsboltba bemész. Ott tuti lesz, én például 1600 forint környékén vettem az enyémet.
F_Gergely: A Kelvin fok és fényerő fordítottan arányos. A silverstar pedig emelt fényerejű izzó, suzukiban az van már több mint 1 éve. A mezei halogénhez képest sokkal jobb.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
beg
veterán
-
mohabá 007
aktív tag
válasz oliwire #54500 üzenetére
A relét Te is le tudod ellenőrizni..A motortében a főfékhengernél szemből jobbra fent van egy téglalap alakú relédoboz.(kis szerencsével ugyanilyen a tiéd is)
Egyesével szedd ki a reléket,a vezeték csatlakozásokat is le tudod ellenőrizni.Ez kb:10 perc.(ha csak érintkezési probléma)Ennyi melóhoz még nem kell szakember.A lambdaszondáról:
....."Könnyű dolgunk van, ha hibás motorműködést jelző ikon világít a műszerfalon. Ilyenkor a szondákat is érdemes bevizsgálni. A lambdaszondát oszcilloszkóppal ellenőrzik. Itt nincs kisipar! A meghibásodott lambdaszonda nem csak az emissziós értékeket rontja el, de teljesítményvesztést is okozhat, ezenkívül akár 15%-kal is megnőhet a motor fogyasztása....".."Hát igazából látni kellene a hibát, így nehéz. És igaza van, nem egyszerű ezt megmondani:"
Ne hagyd magad beetetni. Ha begurulsz a szervízbe,az autóra simán rákapcsolják a műszert,és leellenőrzik,hogy jól működik e,vagy nem.Semmit nem kell ki-be szerelni,(az ellenőrzéshez) Ez max 15 perc.
Az autót nem szabad otthagyni.Nézd végig,hogy mit csinálnak rajta.Az a biztos.Így nem tudják süket dumával felsrófolni az ellenőrzés árát.
Volt már másnak ilyen? lambdaszonda hiba nekem is volt.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
oliwire
őstag
válasz oliwire #54500 üzenetére
Elvittem villamossági szerelőhöz, ott kiderült, hogy az alapjarati motor rakoncátlankodik, pedig Mohabá mar korábban is javasolta nekem privátban, hogy ha mar az EGR-rel maszatolok, azt is takarítsam meg. Na most vettem hozzá ismét egy új szerszámot, 20-as torx kell hozzá, L alakú, nehezen hozzáférhető, de kellő türelemmel le lehet venni. Picit megtisztogattam, mar nem is pörög fel mindig az alapjarati fordulatszám, de azért nem tökéletes. Cromaxnál ma fog érkezni az új, kb 3-4000 Ft lesz. Amit még szeretnék amugy venni, az egy viszonylag olcsó obd-s diagnosztikai eszköz, bőven elég, hogy tudja olvasni a hibakódot es törölni. Ha mondjuk Bluetoothos vagy WiFi-s menjen iOS-szel, vagy ha kábeles, menjen win10-zel, vagy ha nagyon drágák ezek és csak android vonalon van olcsóbb, akkor legfeljebb barátnő mar nem használt galaxy s3 Mini telefonját befogom erre, és elviszem majd valami szép helyre cserébe tudtok ilyen eszközt?
[ Szerkesztve ]
-
gban
Közösségépítő
válasz oliwire #54595 üzenetére
Nem az ODB kütyütől függ hogy mivel kompatibilis, hanem a szoftvertől amit használni akarsz.
A kütyünek mindegy hogy milyen sw kommunikál vele.
Ebayről 1000 Ft alatt vannak BT-os OBD2-k, a BT meg bármivel kommunikál, asztali géppel, bármilyen telefonnal, csak sw kell hozzá a gépre, telefonra.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz oliwire #54595 üzenetére
Ha már az alapjárati motort ennyire elkoszolta a visszavezetett kartergáz,akkor ott már a folytószelepház is jó trutyis lehet.Azt is illik kitakarítani.Ha pedig azt akarod,hogy a folytószelepház,folytószelep,alapjárati motor tiszta maradjon,csinálni kell egy lecsapatót.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
beg
veterán
válasz oliwire #54614 üzenetére
"
Mi az az olajlecsapató, és mire használják?Az olajlecsapató gyakorlatilag egy olyan kis térfogatú (általában 0,3-1literes) tartály, amibe egy csatlakozáson keresztül a kartergázt bevezetik, és az abból kicsapódó olajsarat abban összegyűjtik. Gyárilag szinte minden autón a kartergázcső vissza van vezetve a szívócsonkba, ezért a benne lévő olajpárát az autó motorja beszívja, és elégeti. Elsősorban környezetvédelmi okokból kalamazzák ezt a megoldást, mert a kartergázból kicsapódó olajsár erősen környezet-szennyező anyag! A lecsapató gyakorlati haszna az, hogy a motorod nem koszolódik belülről - ergo a szívócső falán nem keletkezik hosszabb idő után sem lerakódás, ami évek alatt komoly dugulásokat okozhat a moci belsejében a szívó oldalon. A turbós autók jellemzően több kartergázt termelnek, mint a szívó társaik, ezért gyakrabban láthatsz lecsapatót turbós autókon. Diesel autókban hosszú évek és sokezer megtett kilométer alatt annyi lerakódás is keletkezhet, ami már komolyan akadályozza a motor normális működését. Ha van olajlecsapatód, akkor ettől a komoly munkától (motor szétszedése, kitisztítása) megkímélheted magad!"
EGR folyékony változata
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
zolikaDB
veterán
-
w333
félisten
válasz oliwire #54763 üzenetére
Az biztosan hibás az az alapjárati motor ... cseréltesd !
(#54764) trassher
Volt kollégám a napokban vett egy X220 -t jól látom hogy ez is az ? különben egy ilyennel aktív mély ládával együtt bitang jól szól
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
gban
Közösségépítő
válasz oliwire #54784 üzenetére
Nem akarok hülyeséget beszélni, de mintha azt írták volna korábban hogy az alapjárati motor cseréje után le kell venni az akkusarut pár órára, így elfelejti a régi értékeket és hozzáállítja magát az újhoz a rendszer.
Vagyis jó lesz az alapjárat.Postázást nem vállalok.
-
oliwire
őstag
válasz oliwire #54763 üzenetére
na a holnapi nap reggel tudom majd vinni a szerelőhöz a kocsit, akkor majd csak kiderül, mi is ez a sok hibakód, és reméljük mindent sikerül rajta megcsinálni.
Megrendeltem közben egy ilyet is, hogy későbbiekben már jobban tudjam mi is a probléma a kocsival, hibakód törlés után mik jönnek vissza, mit mutatnak az érzékelők, stb..
-
Vesztor87
senior tag
válasz oliwire #54941 üzenetére
Azért az jóval nagyobb fordulatot jelent Csak én is hozzá vagyok szokva ahhoz, hogy a dízel autónál engedem fel a kuplungot, pici gáz mellé, és szépen elindul, semmi csuklás, frsz visszaesés Sőt, ha nem nyomok gázt akkor is elindul, csak lassabban (na jó, szántóföldön futóval kellett gáz bőven ).
Sőt, ha beteszem V-be akkor gáz se kell neki, alapjáraton elmegy majdnem 50-el XD -
oliwire
őstag
válasz oliwire #54925 üzenetére
Nem tudja, mi lehet a baj, a szerelő sem. Az a gond, hogy a diagnosztikai eszköze csak a hibakódot tudja olvasni, a szenzorok jeleit elő adásban nem. Kipróbálta egy másik alapjarati motorral, azzal sem jo. A lambda es a map szondát kimérte, azt mondja azok jók. Ötletek?
-
mohabá 007
aktív tag
válasz oliwire #54996 üzenetére
A lambda es a map szondát kimérte, azt mondja azok jók. Nem tudja, mi lehet a baj, a szerelő sem
Ötletek? /Keress hozzáértő szerelőt./
Többek között volt/van ez a két hibakódod:
0105 (Szívócsonk abszolút nyomás (MAP) érzékelő alacsony)
0130 (O2 érzékelő áramkör szakadt)Hirtelen felindulásból lementem,és széthúztam a lambdaszonda csatiját
Autó beindít,lámpácska pislogva jelez,hogy gond van. Dobott 2 hibakódot:
P0130=Lambdaszonda áramkör (1.hengersor 1.szonda) funkció-rendellenesség
P0135=Lambdaszonda fűtés áramkör (1.hengersor 1.szonda) funkció-rendellenesség
Csatit összedugtam,pislogás megszünt, minden oké.A légtömegmérő csatit kihúztam
hibajelzés van, hibakód:
P0100=Levegőtömeg- és levegőmennyiség-mérés funkció-rendellenesség
Az a véleményem, hogy a szelelő azt se tudja,mi hol van. Ha ott,és azt mér amit kell,a hiba is meglenne.
Az EGR-ed 99%,hogy rossz.
A légtömegmérőt ki kell alaposan tisztítani. (lehet,hogy csak koszos)
Van ilyen hibakódod: 0200 (Üzemanyag befecskendező áramkör(ök)
Kérdezd meg a szerelőt,van e külön befecskendezőszelep relé,(hibakód alapján)vagy csak üzemanyag szivattyú relé van,és az hol található.Azt furcsállom,hogy a szerelő tanácstalan,Te adsz neki ötleteket,hogy még mit is kéne még megnézni,
(felhívom, hogy ezt a tippet kaptam, nézzen már rá)mert neki se,ötlete,se műszere.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz oliwire #55001 üzenetére
0505-ös hibát hozza csak rögtön vissza. P0505= Alapjárati levegő szabályzó rendszer
Az új alapjárati léptetőmotor van betéve?a lambda szonda nem ad jelet, hibakód meg nincs. Nekem rögtön dobott kettőt is.
EGR induláskor nem játszik. Akkor lesz hibakód,amikor működnie kellene, de nem tud,mert rossz.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz oliwire #55004 üzenetére
Hozd el az autót attól a szerelőtől,mert nem fogja tudni megcsinálni,még anyagilag is le fog húzni,és a hibák is megmaradnak.Meg tudod csinálni magadnak is,kb: bő 3 óra (átmenetileg működni fog) A szükséges kulcsokat már megvetted,és már bontottad is szét.Elsőre húzd szét a lambdaszonda csatiját.Akik csináltak ilyet azt mondják,hogy a lámpácska jelezni fog,de a motor egyenletesebben jár, erőteljesebben gyorsul.A lambdaszonda 150-200 ezer km alatt elöregszik,szükséges a csere.Valszeg neked is ezért jelez.Ha nincs,vagy rossz a szenzor,az nem tesz jót a katalizátornak sem
Az EGR mechanikus részét hiába tisztítod ki,ha az elektonikus vezérlő része döglődik.A benne lévő lemezzel zárd le,simán fordítsd ki,olyan vastag a talpa,hogy a saját súlyát 1 csavar is bőven megtartja.Ez is csereérett lett.
Az alapjárati motorról pedig:a pill szelepházat,szelepet takarítsd ki,tedd be az új alapjárati motort.Nem biztos,hogy egyből jó egyenletes lesz az alapjárat. Ha bő 5 perc alatt se áll be,ezen is lehet segíteni.Amit most leírok, az saját tapasztalat.
Én is tisztítottam az alapjárati motort,mert egyenetlen volt az alapjárat.Visszaszereltem,és magas volt,nem esett vissza normálra.Nézegettem jobbról,balról (az enyém bovdenes mozgatású a gáz) Csavarhúzó,villáskulcs a kézbe mivel láttam,hogy a pill szelep végállását egy kis csavarral lehet állítani,kontraanyával rögzíteni. (a képen nyillal jelöltem) Már ha egy kicsit mozdítottam rajta, rögtön érzékenyen megváltozott a fordulatszám.Addig játszadoztam vele,míg be nem állt normálra.Azóta is atomstabil.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
oliwire
őstag
válasz oliwire #55004 üzenetére
Na beszéltem megint a szerelővel. Azt mondja 90%-hogy a lambdaszondával van gond, mert ha leveszi, akkor az alapjárati ingadozások is megszűnnek. Viszont azt mondja, hogy bontóban nincsen, ő meg nem tudna 20.000 Ft-ért szerezni, mikor én azt állítottam neki, hogy láttam annyiért is Bosch-t.
Itt lenne: [link]Katalizátor utáni lambdaszondákat is láttam, de gondolom nem felcserélhetők egymással: [link]
Az első linknél a 2 Delphi között vajon mi lenne a különbség? A szállítási idő miatt lenne drágább az egyik? Vagy ezeket hagyjam és legyen a Bosch? Amúgy igazából ezzel a kocsival szerintem addig terveznék max, míg lejár a műszakija, ami 2018. január lenne, addig bármelyik kibírná?
Szerk.: ja igen, és ez a mihez jó fülnél írja az első linknél, hogy alvázszám 10. karaktere 1-ig jó. Az pontosan mit is jelent?
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz oliwire #55156 üzenetére
érdemes normálisat venni, mert az univerzálissal nem fog menni rendesen. Múltkor ilyen daewo került hozzám, mondja a tulaj cseréltek lambda szondát azóta megy a check engine. Szondát kiszedve látom, beraktak egy univerzálisat, a gyárinak levágták a végét, és a kettőt összekötözték, szigetelőszallagozták. 60 volt bele az új, a gányolást meg 50-ért csinálták neki. Gondolom biztos megérte neki...
(#55157) trassher:
Nő a tulaj, ő elvitte szerelőhöz, azt mondja megcsinálta. Aztán 1 hónap múlva elkezdett felvillanni a légzsáklámpa, és így derült ki hogy mit gányolt össze a szerelő, amire elkért 15 ezret. Mondjuk ha az én feleségem/ismerősöm lenne, én visszamennék és eltörném a szerelő kezét...[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz oliwire #55162 üzenetére
Attól függ az autó mivel volt szerelve (ha volt. Pl: ablaktörlő motornál is úgy van hogy szerelték gyárilag Delphi-vel is és Bosch-al is viszont a kettő nem csereszavatos, egyikbe ez jó, másikba az. De más alkatrésszel is van ugyan így. Ha nincsen különbség én Bosch-t vennék, azzal nem tudsz félre nyúlni.
-
beg
veterán
válasz oliwire #55242 üzenetére
Egr hiba miatt nem kapcsol vészmódba. Ott valami komolyabb hiba lesz a lambdán kívül. Nekem mikor rossz volt az egr ÉS a kettes szonda, akkor sem kapcsolt butába. Bár lehet G felett már máshogy van.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
félisten
válasz oliwire #55248 üzenetére
Lehuzod a legtomegmero csatijat.
Amugy nem kell ezt tulkomplikalni. A veszuzemmod nem azt jelenti, hogy az auto gurul es lead a motor 20 loerot, hgy el tudj menni a szervizig. Amint kiesik egy fontos osszetevo a szamitasbol, azonnal atkapcsol tartalek uzemre, azt a kiesett komponenst kihagyva kiszamol egy biztos erteket es azon uzemel a motor tovabb. Ez okozhat gyengebb teljesitmenyt, magasabb fogyasztast stb stb.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz oliwire #55265 üzenetére
Vegulis nincs gond a benzinessel sem, alapjaraton az sem forog annyival tobbet es a vezermutengely meg amugy is csak a felet forogja mint a fotengely, igazibol attol fugg hol van kialakitva az olajbeonto. Nalam szerencsesebb, mert pont ket butyok kozott van, igy alapjaraton nem veri ki az olajat. Ha kozelebb van kialakitva a butykokhoz, akkor tud koszt csinalni.
(#55273) sziku69 Koszi! Keszitettem nemreg videot rola melegen es hidegen is, hallgasd meg oket ha erdekel, a nyitott olajbeontovel nem hallhato igazan a motor tiszta hangja.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz oliwire #55277 üzenetére
hát ez igy elég szarul hangzik...
De ez olyan hogy nekem is mikor csinálták a kormányművet akkor már kuplung, váltó. Azóta folyik az olaj, gondolom valami tömítés nem lett jó. Hiába viszem vissza megint állna az autó plusz 60+ ezer hogy kiszedik a motort meg le a váltót... Ezért rühellem az összes szerelőt, szakit satöbbi... -
félisten
válasz oliwire #55369 üzenetére
Az elejen irtam mar ezt az ecu problemat. Eloszor meg kellene allapitani a hibat, aztan azt kijavitani. 14 ezer a munkadij? Mennyibe kerultek az alkatreszek? Egyaltalan ezek rosszak voltak?
A szerelo csak azt tette, amit kertel tole. Igy nem lehet autot javittatni, hogy megmondod mennyi ideje van ra. A corsammal majdnem 2 napot szivott a szerelo, mire rajott mi a baj es ez csak a hibamegallapitas volt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest