- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Íveli az Oppo a Reno 12 és 12 Pro kijelzőjét
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Netfone
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Hirdetés
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz erikke17 #49703 üzenetére
bakker, ez azért nem gyenge, ahogy elnézem a szelepek már kezdtek rohadni! de legalább a dugó tiszta! nekem 2 henger is beázott, de csak minimálisan de a tied kapta az ívet rendesen! nekem csak szivárgott, de észleltem is, nem tudom olyan állapotba mikor került volna mint a tied, de nekem a tákolás miatt eresztett(biztonsági blokkcsere következik a jövő hét végén), remélem így a teljes felújítás alkalmával most már többet nem kell rákölteni motorikusan(teljes blokk csere, kicserélve az összes szilent és szimmering, teljes HF felújítás, új szelepek és vezetőkkel,új HF csavarok és tömítés, új vízpumpa és vezérlésszett, adagoló felújítás+porlasztók beméretése, valamint a turbót sem ártana cserélni, mert kicsit lóg a tengelye....). ha már egy hónapja bakon áll, az első fékek is megkapják végre a szabályozást......
naszóval lesz egy új lelkű verdám, de tényleg nem volt ennyitr szétfosva mint a tied, de az enyém dízel, ez kisebb gondnál is befosik.....
-
diablo1984
veterán
válasz erikke17 #49725 üzenetére
ez a hengerfej pakolás gyűri a szemgolyóm, csak egyszer írd le, hogy hengerfej tömítés és akkor megnyugszom!
nekem is csinált ojat, hogy 3 henger indított, 1-2 mp után indult az utolsó is, volt olyan is, hogy indítás közben nem bírta megtekerni az önindító a motort(gondolom ott mind2 henger tele volt). de nekem nem tiszta a dugó, pedig nem ártott volna!
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #49795 üzenetére
ja és a 2,5-es dízele a bmw féle motor! őszintén nem tol ez le audit vagy bmw-t, egy nagy budi, nehéz limó, kétlem, hogy leverne bármit, max jól mozgatja a bódét, de egy közel 5 méteres szekér nem gyorsulási verda!
(#49797) zolikaDB : ja, a kilinccsel előre max tükörjégen működik, ezekbe ami szériamotort raktak, az nem rally-s feeling, max jobban megy tőle!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Borokafa #49799 üzenetére
akkor én mit mondjak az 1.0-ás yarissal?
ma hajtottam a céges vivarot 2lityis cdti, besírtam, annyira hiányzott már a turbós nyomaték, pedig gyenge egy motor, de ahogy egy turbós dízel húz, az kell!(az enyém 1 hónapja van szétszedve, remélem mostmár hétvégén visszakerül a motortérbe és remélem jó is lesz!)
(#49798) F_Gergely : bmw-be is van 1,6os szívó benzin motor, audiban meg mégkisebb, azoktól egy bálna 3 japán halászhajót húzva is jobban gyorsul. nekem a c vectra kombi 1600+volt, és ment mint a bolond, de egy omega még nagyobb, már szinte feleslegesen nagy, így egy nagy benzines motorral, vagy egy dízellel is üzemanyag temető, ahhoz a kasztni megindításához kell a kraft. lendületből persze megy, de pl a nagy amcsi verdákban sem tudnám magam elképzelni, az omega is ilyen számomra.....[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #49804 üzenetére
igen, ezért mondtam, hogy az omegát nem versenylónak tervezték, így alulmotorizált prémium márkákkal összevetni felesleges, azok is tudnak menni, ha olyan motor van bennük, pl a 2,5td sor6 motor a bmw-kben is ugyanígy megvan(ugyanaz a blokk).
egyszer régen az egyik tanárunk 7es bmw-ében ültünk diákok élményautózáson, asszem valami 4literes 12 hengeres rettenet volt valami kétszázpár lóval, úgy gyorsult, hogy a fejünk majd leesett, pedig a sofőrön túl még voltunk 7en a kocsiban! na az német technika volt, pedig a 7es is 2 tonna körül van, nagy budi, a motor benne akkora volt hosszában, mint egy általános iskolás gyerek!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #49822 üzenetére
ha a kuplungot benyomod, akkor pont nem forgatja a váltót.....szerintem......
(#49821) mohabá 007: normál esetben egyiket sem nyomva kellene klikkre indítani, nálam a fos motorral, már mindent tapostam, de akkor sem indult hamarabb, pl a sprinter meg nem is indít, ha a kuplungot nem nyomom ki! ez miatt meg biztonsági szempontból(véletlen nincs-e sebességben) én a kuplungot ki szoktam nyomni!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz akos86 #49963 üzenetére
ha jót akartok, akkor elviszitek hengerfejesekhez síkolni, ők nyomáspróbázzák is, megmondják, hogy jól zárnak-e a szelepek, szelepszár szimmering és szelepvezetők is rendben vannak-e!szemre nem fogod tudni megállapítani, a szelep zárni tudhat, rugó feszítheti a szelepet, hogy ne lötyögjön, ezért nem lehet laikusként megállapítani, hogy jó is-e.....
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz Petyyyyy #49988 üzenetére
persze, meg aki korán kell aranyat lel, meg a jó pap is holtig tanul!
de gondolom ti sem a 3-400ezres km óra állásút nézitek meg, pedig az is lehet patika állapotú!
úgyhogy ezekkel a szólás-mondásokkal nagyot lehet mondani, de baromság, eleve ha 150ezer km-t futottól nem akarsz használtabbat venni, akkor meg sem nézed a többet futottakat, a 150ezer alattikból meg már nézhetsz állapotot persze, de azok akár mind ugyanúgy 2-300ezret futott, így összehasonlítani is nehéz!
úgyhogy mindenki a km-t nézi, utána állapotot, ezért van a sok tekergető minden felé.
-
diablo1984
veterán
válasz Petyyyyy #49992 üzenetére
ja, csak németben a találatot ha nem szűkíted le mondjuk 200ezer km-re, akkor felhoz 3000 találatot és annyi. sokszor olyan fosul van fotózva a gép, hogy akár totálra is lehet töve, az sem látszik belőle! az alapján ítélni az állapotát nem lehet, meg jellemzően a rendszám átrakott, magán emberes(kereskedős) félrerakott autók okádék koszosak belülről, a német még takarítani sem szereti azt amit már szemétnek tekint, mert ott az új verda..... így képről elhanyagoltnak tűnhet....
-
diablo1984
veterán
válasz Petyyyyy #50242 üzenetére
bemégy a tescoba, megveszed az 1890huf-os antennát, tetőkárpit lebont annyira, hogy hozzáférj az antenna túlsó oldalához, kicsavarod az anyát, ami ott van, így ki is tudod venni ezt a fekete rettenetet, váll fölött messzire eldob, a tescoban vett cuccból kiveszed a talpas résszel az antennát, anyát leveszed róla, lyukon átdug, anya meghúz, tetőkárpit visszaigazít és lőn boldogság! ártani nem árt, ha a gumi slá egy kis szilót tolsz, mert hajlamos beázni....
-
diablo1984
veterán
válasz trassher #50284 üzenetére
ez nem kőműves verda, az csúnyább tud lenni. ez egy lusta ember verdája.....
bubi92: komolyan, ha nem lenne verdám, még érdekelne is, de most a következő 10 évre tervezek, csak egyszer érjek a végére és járjon már az enyémben a motor, ami úgy tünik csak januárban lesz esedékes, mert 5 esztergályosból 5 tudná csak januárban vállalni 3 csonk legyártását.....így szopacs......
trassher: [link]
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Kokkantas #50487 üzenetére
Azèrt írzam, hogy ha a váltó áttètelt hozzá igazítják, akkor mozoghat jól, de a 2,2es hètköznapi szaladgálósnak jó, a 150 lovas cdti meg letèpi a fejed, ahhoz kèpest, pedig viszonylag alacsony fordulatra van áttètelezve! A 3 literes cdti mèg jobb lehet èlmènyre, de az már számomra nem egy földre szállt motor.....
-
diablo1984
veterán
válasz erikke17 #50536 üzenetére
kartergáz szűrő rendszer rendben van a kocsin? mert ott ekkora nyomásnak nem kellene lennie, valszeg a kartergáz visszavezetésedben lehet dugulás és ezért marad a blokkban a nyomás, ezért jön mindenfelé az olaj kifele belőle, ami az új hengerfej tömítéssel megerősödött, mert mostmár nem a vízbe megy a nyomás, hanem az olajba!
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz dave93 #51830 üzenetére
tegyük fel, hogy benzinből 6 litert eszik a 0áson, gázból 8at. a benzin 300ft körül van, a gáz 200ft. 100km-t benzinből 1800ft-ért, gázból 1600ft-ért teszel meg, tehát 100-on 200ft, 1000en 2000ft, 10ezren 20000ft, 100ezren 200ezer ft-ot takarítasz meg vele. mikor mégy te 100ezret azzal a géppel? megéri a kínlódást?
-
diablo1984
veterán
válasz tboy93 #51883 üzenetére
aki alapmotoros autót vesz, az azért veszi, mert olcsó és nem azért, hogy gyorsulási versenyeken induljon vele. van egy 1.0-ás yarisom, ahhoz képest a g astra 1,2-es motorral még nagyobb helyet is kínál, városban szaladgáláshoz pont ideális, igaz az élménytől nem lesz az embernek spontán magömlése, de addig sem fagy meg a picsa a hideg szélben!
-
diablo1984
veterán
válasz tboy93 #51887 üzenetére
csak itt a te számolásodban ott a bibi, hogy a két véglettel számolsz árral, a legolcsóbb gáz árral, amit azért nem mindenhol adott(azért írtam 200-at, de 210-220-ért is lehet pl mol-nál), a benzinből meg 320 a plafon 95-ös esetében......
160-ért szintén gázszettett egy injektoros autóba berakni, úgy hogy hengerenkénti injektoros(az f már az, nem?) szerintem többe kerül vizsgával mindennel(cirka 200e, gagyit ebből sem éri meg berakatni) és több szopás is van vele! míg a fórumtárs is írta, hogy lófasz km-t menne vele pár hónap múlva már, így a megtérülési idő is hosszabb, talán sosem térül meg.....én nem javaslom a gázosítást ennyi futáshoz, hacsak nem áll 200e a fiókban feleslegben, most nem úgy áll a benzin ár, mint ahogy most gázosítani kellene az autót, mert borzasztó a benzinár, pláne egy borzasztóan sokat fogyasztó f astra esetén.....
honda 1993: futóművet nézest át, lehet a padkán fenn akadt valami, lehet a talpas, lehet a rossz szögtől a féltengely nyomódhatott meg, hangot sokminden adhat, de olyanra, hogy kattkattkatt, csisztcsisztcsiszt, grrrgrrrgrr, neadjisten nyiknyikknyikk-re nem lehet pontos diagnózist adni, azt látni és hallani kell!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #51902 üzenetére
akkor én mit mondjak, az első escortom 5 évig volt, annyi idő alatt mentem vele 30ezret, a passatommal, ami szintén 5 évig volt, motorfelújítással kezdtem megvétel után, és az új motorral mentem 23ezer km-t, mikor eladtam. ehhez hozzá tartozik, hogy a passattal minden évben lementünk a tengerre, hol román, hol horvát, stb, így 5-8 ezer volt az évi futás, volt hogy kicsit kevesebb......
nyár óta van nálunk egy yaris, most mentük bele a 2100adik km-t, igaz a laguna restaurálás miatt az volt a szaladgálós gép, ezért gyűlt ennyire is benne, de utána az is városi szaladgálós marad, hosszabb távon inkább a laguna(persze itt is 300km után komplett motorfelújítással kezdtem, az új motor most jár 50km-nél....).ja, hogy témába is vágjon a dolog, a c vectrám 9 eltöltött hónapja alatt mentem vele 1200km-t úgy, hogy megvétel után csináltunk rajta egy nagyszervizet és egyszer felmentünk vele Budapestre családot látogtni Debrecen mellől és vissza, az volt ebből kb 570km...... tiszata jó hobbim van, leszervizelt autót mindenkinek!
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #51915 üzenetére
igen, már csak én is röhögök magamon.....
ezt nálam úgy van, úgy fogom fel, hogy mindenkinek kell egy hobbi! nekem az autók a hobbim, valahogy szeretek egy fosból jót csinálni, amiben utána szarrá unom magam és eladom! na most ezt kell megállnom, hogy eladjam az állományt.....
-
diablo1984
veterán
válasz Doomgiver #51949 üzenetére
szerintem ennyiből egy jobb h astra is kijön..... vectra c bár jó autó, de ezekkel a kis benzinesekkel nem éppen dinamikus és gondolom nem éppen fogyasztás bajnok, 1,8as motorral talán már jobban gurul.....
1,8-ért már akár jó kis h astra 1,7cdti-t lehet ám venni.....
-
diablo1984
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs