- Google Pixel topik
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Elnéztük a mai dátumot
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
it Négy újabb amerikai állam csatlakozott az USA Apple ellen indított, monopolellenes peréhez.
-
Elnéztük a mai dátumot
ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
válasz F_Zolee #53716 üzenetére
Amit linkeltem ugyan ilyen, 5 vagy 6 beállás van a mosásnak és ugyan ennyi a porszívónak, durván 800 Ft -ból megvan a külső mosás + viasz + a porszívózás, és kb. max 30 perc az egész, ennyit megérdemel az autó (egy kis törődést)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz F_Zolee #53719 üzenetére
Ahol melóztam nagyon erős volt ... majdnem 300 bár, ha nem vigyáztál akkor a régebbi autókról (főleg japán) vedlett a festék mint a kígyó bőre
De ezek nem olyan erősek, simán biztonságosak ... nem kell félni !
Durva hogy az ilyen olcsó mosó helyeken néha látok új luxus autókat ilyen 10-20-30 milliós autókat, és ott szerencsétlenkednek komolyan néha nem értem, bár lehet hogy ő is szereti a saját autóját mosni, vagy csak ennyire fillér b@szó ?
Szerk.
Nem kell megvárni amíg nagyon koszos lesz, én nem szoktam soha mosni csak magasnyomásúval (vegyszeres vízzel) átszaladok rajta 2X majd jöhet az öblítés amit már viasszal csinálok, majd a végén egy normális Viledával szárazra törlöm !
(#53720) haddent
Minap láttam is egy ilyet, zsír új BMW 5 és nekiesett a kefés gőzborotvának (pedig van kefe nélküli is) csak gondolom annyira koszos volt már hogy úgy nem jött le róla a kosz, aztán ott súrolta az elejét még recsegett a fényezés olyan hangja volt ... aztán már mehet is egy jó polírozásra 30 ezerért
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz haddent #53722 üzenetére
+1 különben folyamatos viaszolás mellett, kéne vegyek valami normális viaszt mert itt nem olyan jó (nem dobja úgy a vizet) ha ezt minden mosás után megkapja akkor köv. mosáskor tényleg elég csak a gőzborotva, mert ledobja róla a koszt, csak az a nagy titok hogy nem kell megvárni amíg nagyon koszos lesz
Havi 2-3 néha 4 is le szoktam mosni, időjárás függő !
Szerk.
A lehető legrosszabb ... fekete, attól már még a fehér szín is jobb !
(#53723) F_Zolee
Bele jössz majd
Ajtó falcokat + csomagtartó (kereteket) meg sima papírtörlőkendővel és kész is !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz F_Gergely #53733 üzenetére
Ez az a tipikus hiba hogy az autószerelő szakmámmal kb. én sem tudok vele mit kezdeni ... és ez a legdurvább az egészben a "tehetetlenség" mert ha kell parkolóban leveszem a generátort (ha van hozzá szerszámom), csak aztán hogyan tovább ? kapjam a hónom alá és szaladja vele bkv -el valami generátoroshoz ... ezért mentem én is a generátor szakihoz, 10-15 perc alatt lekapja, aztán még 10-15 perc míg szétkapja, a javítás is kb. nagyon max. 30 perc, közben végignézed az egészet és nincs benne "zsákbamacska" vagyis átverés
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz tboy93 #53757 üzenetére
Nekem télen nyáron legalább 10-12L na de nem is nagyon megy 4000-5000 rpm alá a fordulatszám mondjuk már a 2.5 V6 vagy 3.0 V6 -ra is gondoltam
De egy E36 325i sor 6 lenne a legf*szább
Az E34 -ben is ezt szerettem nagyon, megálltam a lámpánál majd jöttek is a szarrá tuningolt Hondák, lámpánál elindultunk és szép komótosan haladtam, míg mellettem a kis Hondának már a lelkét is kitaposták (de nem bírt utánam jönni) olyan hangja volt mint aminek ki akar esni a motorja
Ugyan ilyenem volt, még a színe is ...
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz lsebestyen #53799 üzenetére
Simán aztán itt egy másik és még ez is jó
(#53801) trassher
Akkor jó, de azért gondolom gyorsan felismernéd a másik autón !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz Declare #53842 üzenetére
ma meg az 1.6 tsi 180 lo....loerö/nyomatek, nyomateki görbe
Azért ez kicsit messze áll a valóságtól ... oké 180 ló, oké hogy nagyobb nyomaték, de olyan vezetési élményt ad mintha egy játékautóban ülnék (őszintén egy f*s) meló helyen mindent vezettem már kb. aminek 4 kereke van és ez az őszinte véleményem, arról nem is beszélve hogy egy régebbi nagyobb köbcentis autóval pl. 2.5 vagy 3.0 V6 a világból kimész olyan tartós, míg egy ilyen 1.6 TSi -nél 200 ezer km után már jöhet is a motorcsere, nagyon gyengus autók ezek nagyon max. 3-5 évre vannak tervezve (aztán jöhet az újabb széria)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz Declare #53846 üzenetére
Egy szóval nem mondtam azt hogy rossz a turbó, én is nagyon szeretem ... de ezekben a kis TSi motorokban, és a J Astra Turbos autóiban is egy kis turbó van, ami megindítja az autót de nem ezt várja tőle az ember, egy szívó 2.5 V6 -al körbekocsikázom a TSi -t míg felveszi a 100km/h, szóval turbó és turbó között is vannak különbségek, pl. egy régebbi 1.8T -el szemben (Mk1 Leon, Golf, Octavia) egy TSi nekem játékautónak tűnik, nem tudom egyszerűbben elmagyarázni ... olyan érzés mintha 2.0i szívó benzin után rögtön beülnél egy szívó 1.6i benzinsebe, nyomod a gázt és nem az történik amit szeretnél (hamar elfogy belőle az erő) ez én véleményem róla, lehet valakinek bejön, de nekem nagyon nem
Hogy őszinte legyek még egy 1.9tdi (90Le) is nagyobb élmény egy ilyen TSi -től !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz haddent #53849 üzenetére
Pontosan ahogy mondod ... borzasztóan rövid váltó + kis erő amit ráadásul nagyon kevés ideig tart, így olyan mint egy játékautó !
Öreg szívó 8 szelepes benzines ilyen mélyről jövő hosszan tartó nyomatékot tud ... Link, úgy hogy 2-s fokozatban 110 -nél megsem erőlteti magát !
Ugyan ez a szívó 8 szelepes egy turbóval Link 40km/h -tól 140km/h -ig !
Na ilyet egy kisebb köbcentis TSi soha nem fog tudni
szerk.
Csak egy orosz B Vectra tulajdonos ... Link
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz Declare #53857 üzenetére
Ismét megcáfolom ... bocsi
csak a tsi egy rugalmasabb vezetesi elmenyt ad, mert ha odalepsz neki huz a nyomatek miatt
Meddig ? 1-2mp aztán válthatsz mert lefüstöl a motor !
Szoval ha be kell ugrani forgalomba valahova, nyomsz egy köveret es beugrik
Ezt is javítanám, nem így van ... a helyes válasz az hogy nyomsz egy kövéret elszámolsz 3 -ig (addig az elektronika szépen kényelmesen eldönti hogy te mit szeretnél) aztán történik valami ha történik, de általában semmi nem szokott történni mivel az elektronika leszabályozza az autót hogy ne nyírd ki a turbót és a motort és közben még a környezetvédelmemet és fogyasztást is kordában tartja !
Szerk.
1.2 TSi -t ne hasonlíts egy 1.6i szívó 20 éves technológiához mert h*lyeség ... hasonlíts össze egy egykorú 1.4TSi és egy sima szívó 1.4i -t és meglátod hogy kb. semmivel sem érződik erősebbnek
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz haddent #53862 üzenetére
1.4TSI 130 lóerős próbálkozik akkor általában nagyon rosszul szokott járni velem
Ezek a kis TSi motorok nem gyorsulásra lettek kitalálva, csak azért léteznek ilyen autók mert valamivel kevesebbet fogyasztanak és környezetkímélőbb !
Amcsik csinálják jól : 6.2 V8 Hemi, minek ide turbó ?
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz haddent #53865 üzenetére
Nagyon jó az az autó ... fogyasztás ide vagy oda !
Élőben kb. akkora mint egy nagy Audi A8, pedig csak egy Coupe !
Távirányítóról működik az autó indítása 1:05 -tő látszik, illetve ha a fekete kulcsot viszed magaddal akkor laza 500 LE, ha viszont a piros kulcsot akkor 700 LE +
Egy ilyet eltudnék viselni főleg azért mert itthon nagyon kevés van belőle az utakon ... és semmivel sem drágább a fenntartása mint pl egy M5 vagy valami komolyabb német autó, amiből itthon már annyi van hogy lassan népautó
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz pepe091 #53934 üzenetére
Szerintem 1-2 foggal kicsit rakd lejjebb a jobboldalit, az ugrálás pedig szerintem az ablaktörlő gumi hibája, próbálj ki valami hagyományon fémkeretes megoldást ... pl. olcsó Valeo teljesen megfelelő lehet (Auchan + Tesco) mindenhol lehet kapni !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz pepe091 #53939 üzenetére
Az érdekes ... akkor viszont 99% a rugó ami a szélvédőhöz szorítja a lapátokat be van kicsit állva (rozsdásodva), próbáld egy kis WD 40 -el vagy egyéb ilyen tisztítóval befújni és egy kicsit járasd meg a rugót, biztos vagyok benne hogy valami ilyesmiről van szó !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
w333
félisten
válasz trassher #54077 üzenetére
Aha szóval SMD LED
Gondoltam rá hogy veszek ilyen hagyományosat Link (ilyen van a helyzetjelzőben és hát elég gyengus)
Csak az SMD -től mindig féltem hogy nagy a hőtermelése (a sárga csupasz) így megolvaszt valamit ? de akkor gondolom hogy mégsem
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz oliwire #54104 üzenetére
Biztosan tudnak ilyet ...
A ledugózást meg akár te is megtudod oldani !
Tessék itt a leírás Link !
EGR hibakód törlése nem végleges megoldás, mint ahogy csak a szelep tisztítása sem, abban az esetben ha elektromos hibája van a szelepnek. Ilyen esetben a vezérlőegységben kell kikapcsolni az EGR hibakódját. Ha a vezérlőegységnek nincs tudomása egr hibakódról, akkor nem is fog hibát jelezni. Vagyis nem ég a sárga lámpa a műszerfalon és az autó sem tilt le.
Az EGR mennyiségét újabb autóknál elektromos léptetőmotorok szabályozzák. Ezek a szelepek gyakran 80-100eft-ba is kerülnek. Ilyen esetekben is szoktuk az EGR szoftveres kikapcsolását javasolni.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz Declare #54108 üzenetére
Miért ne
Nem a hibalámpát kapcsolja ki hanem az EGR teljes vezérlését !
Nekem alapból nincs EGR szelepem és mégis megy az autó ... csak az Euro normák miatt vezették ezt be hogy kevesebb legyen a káros anyag kibocsátás !
Magyarul : ez az EGR szelep is csak arra jó hogy +1 valami elromolhat !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz AMD Power #54190 üzenetére
Na a lényeg hogy nem sérült komolyabban a gumi
Ááá nekem ettől sokkal több, 99% város és nagyon rövid távokat szoktam menni, de kb. 220-250km full tankolásból kb. 30L -re megy le a mutató !
(#54193) AMD Power
Persze teljesen reális, mondjuk lehet egy 1.6 -s kevesebbet enne, mert ugye kevesebbet pörög = kevesebbet is eszik valamivel
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz Declare #54194 üzenetére
Ne legyen igazad ... egyre jobban terjednek el a hibrid és villanyautók, én úgy gondolom hogy ettől még lehetne sokkal olcsóbb is, mondjuk 200 Ft !
De ha évekig marad a 300 Ft az sem baj ... a lényeg hogy ne emelkedjen !
jokor vette az OPCt decide
Nem hinném hogy ez őt annyira érdekelné ...
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz trassher #54419 üzenetére
Alapjáraton mondjuk ... 20 perc után nem kapcsol be (álló helyben ?)
Na ezért szerettem a BMW -t, ott ahogy járt a motor úgy forgott vele együtt a ventilátor, ha jobban nyomtad a gázt akkor értelemszerűen gyorsabban forgott, Vectranál pedig még -10 fokban is pl. nagyobb dugóban volt hogy bekapcsolt és búgott ... de utálom ilyenkor
Francért nem tud beállni 90C -re (mint más normális autó) és ott maradni
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz mohabá 007 #54424 üzenetére
Dettó ... 100C -nál kéne kapcsolnia nekem is (múltkor én is kivettem)
Készítettem egy videót róla ... 1:14 -nél kapcsol, majd 2:00 percnél lekapcsol, (és a vékony vonalnál van az üzemi hőfok, elmehetek vele 1000 km -t is és egyszer sem kapcsol be a lényeg hogy guruljon az autó és a szél hűtse a hűtőt) ahogy megállok dugóban kb. 5 perc felmegy 90C -re már megint kapcsol (ha nagy dugóba van akkor ezt 5 percenként csinálja)
Érdekesség hogy 2:22 -nél leállítom az autót majd gyújtást adok rá kb. 1-2 percen belül felmegy majdnem 90C -ra, létezik hogy csal ? vagy állóhelyzetben nincs vízforgás a rendszerben és emiatt megy kb. 10C feljebb ?
Viszont ha 90C -nél gyorsan leállítom az autót ahogy bekapcsol a hűtőventilátor vagy előtte (teljesen mindegy), majd ráadom a gyújtást akkor kb. 10C -el feljebb megy a mutató vagyis 100C -re (járó motornál csal az óra ?)
Komolyan nem értem ?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz M_o_g_y_i #54431 üzenetére
Inkább így egybe !
vagy állóhelyzetben nincs vízforgás a rendszerben és emiatt megy kb. 10C feljebb
Szóval körforgás közben hidegebb a víz ? mert ugye ahogy leállítom és megszűnik a körforgás (mert nem tekeri a vízpumpa) létezik hogy +10C -el melegebb a víz
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz diablo1984 #54433 üzenetére
Köszi akkor így már érthető ... gondoltam is hogy csak ez lehet a különbség
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó