- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
5G-vel és hőkamerával strapálja magát az Ulefone
ma A ThermoVue rendszere mellett az éjjellátó képességek is megvannak.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
it 2030-ra a teljes amerikai áramfogyasztás 9 százalékát tehetik ki az adatközpontok (és így az AI).
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
nekem meg már a ködlámpát kéne berakni, meg az új osram izzókat remélem a 4 napos hétvége alatt lesz hozzá megfelelő időjárás.
porszívóznom nekem is kéne, de még mindig nem tudok beállni a kertbe, utcán meg nem fogok szórakozni csak ha már jó idő lesz, mert utána meg takaríthatom a porszívót a sok sártól meg mocsoktól...
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Pompiere #54538 üzenetére
Igazából régóta meg akarom csinálni csak úgy "extraként", hogy elmondhassam nekem ez is megvan. Egyfajta megerősítés lenne nekem. A mentőkhöz pár éve már csábítani akarnak, (tesom orvos, és ismerősök nagyrésze mentős, orvos, ápoló), a felvétellel nem lenne gond azt hiszem. Fizetés kiegészítésnek meg jó lenne hétvégente letolni 2x12 órát. Ahogy olvastam neten, erre a pávra sehogy se lehet készülni (nem tudsz rá tanulni), igy marad az hogy kérek valamikor egy időpontot bemegyek aztán lesz ami lesz. Ha sikerül akkor meg 5 évente legkésőbb meg kell ismételjem...
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #54544 üzenetére
kint van 2 fok én hiába kapcsolok rá klímát
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #54552 üzenetére
Ha nincs benne gaz a kompresszor se kapcsol, erre van egy nyomaskapcsolo. A kompresszor zsir uj... most neztem menetkozben, marhara nem kapcsol a klima... mehetek majd megint klimashoz. Kezet tornem szilankosra az osszes rohadt szerelonek hogy van pofajuk penzt kerni es semmit nem er a munkajuk
-
F_Gergely
őstag
-
-
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #54608 üzenetére
képernyő jobb oldalán lévő gombokat nem értem miért oda kerültek, de amugy semmi bajom nincs vele, nyilván sokkal jobban bejön egy 90-es évekbeli omega középkonzol vagy a passát/audi kinézete, de a mai autók dizánjja közül nem rossz. Meg tudnám szeretni. Legalább nincs az az ocsmány lakkfekete megoldás mint az opelnél.
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #54634 üzenetére
En voltam olyan termelo cegnel ahol tobb megrendelonek ment a gyartas, es marhara nem ugyan az volt a beltartalom... nem irok szandekosan markaneveket, de totalisan mas volt az osszetetele. Holott egy ceg gyartotta ugyan azt a termeket tobb megrendelonek. Megis voltak nem is kicsi minosegbeli elteresek. De ez igy is volt megrendelve, nem a ceg talalta ki hogy "na ez paraszt ennek ebbol kevesebbet teszunk bele" hanem jottek a cegek es mondtak ennyit fizetnek es ez vagy ez legyen a "recept". Szoval az en tapasztalatom az hogy nagyon is van kulonbseg.
De hogy ON is legyen:
Gondolom a klima ventit is a kompresszor kapcsolja mert az se megy... el kene menjek klimashoz, de csepelre kiautozni nekem nem egyszeru -
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #54648 üzenetére
Nem az az auto szivat hanem a szerelok nem csinalnak minosegi munkat... Ha rendesen meglenne csinalva minden javitas nem lenne gond vele. Lasd pl generator... fel lett ujitva 35 ezerert es fel ev utan ugyan olyan sz@r... klima is meglett csinaltatva es most megint nem megy. Es en sose ugy adom javitasra hogy X dolog a baja ezt vagy azt csereljek ki hanem ez a baja, es legyen hibamentes, nezzek at es legyen jo. De mindenki csak a markat tartja...
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz zolikaDB #54656 üzenetére
En ettol a fel ev garival agyverzest kapok. Menjen a retekbe adjon 1 evet! Mi az hogy fel ev? Mer mire fel? Most vagy normalis munkat csinal vagy ciganykodik es tudja 1 evet ugyse fog birni. Erdekes mod kulfoldon minden ilyenre 1 ev gari van nem 6 honap... ez kb olyan mint anno mikor hasznalt telefonra adott 3 nap garit. Vicc, nem adhat ilyen keveset, ez jogellenes. Aki meg maszekban otthon takol ganyol es ezert penzt ker es szar munkat vegez ra kene gyujtani az egesz muhelyt.
Bocs gyerekek de duhongok, hogy fizetek a szereloknek es senki nem csinal ebben a rohadt orszagban minosegi profi munkat, de persze marha sok penzt mindegyik elkeri. Se szamla, se gari (fel ev, koszi kitorolhetem vele...) es meg szar is...
-
F_Gergely
őstag
válasz etejedu #54672 üzenetére
rozsdásodni tud leginkább:
- kerékjárati ívek
- csomagtérajtó (először csak hólyagosodik a fényezés utána lepereg)
- oldal indexnél szintén tud rohadni
- küszöbökFelszereltségtől és állapottól függ de 500-600 között mennek, ha ritka vagy nagyon jól felszerelt akkor lehet picivel drágább de irmscher és zender példányok is 700-750 körül mennek. Extrákat meg kell nézni működik-e minden. Különösebb típushiba nincsen.
-
F_Gergely
őstag
-
F_Gergely
őstag
válasz nickedez89 #54709 üzenetére
az a lényege, illetve feladata, hogyha tempomattal mész és benyomod a kuplungot kikapcsol a tempomat. Ugyan ez a féknél is. Gázpedál esetén, amíg nyomod a gázt addig gyorsul, utána meg motorfékkel visszalassul a beállított értékre.
Kapcsolót legegyszerűbben opcommal tudod megnézni, mert ir értéket kinyomott és benyomott kuplungra is.
Nem működik egyáltalán a tempomat? nem lehet hogy rossz gombot nyomsz?
-
F_Gergely
őstag
Asszondja rengeteg extrával....
- hátsó ablakok nem elektromosak
- nem xenonos
- nem digitklímás
- nem fényre sötétedő tükör
- nincs ködlámpa
- nincs nagy BCHogy a bánatba van valakinek arca kiírni azt hogy rengeteg extrával? Milyen extrákról beszélünk?
Az extra hogy ennyire sufnitákólosan néz ki? Szerintem ocsmány , bár a G gyárilag sem szebb számomra, de ezeket a tákolásokat sose fogom megérteni...
Asszondja igényes autó, de a váltószoknya kopott, a szönyeg koszos... Igényes tulajdonostól, hogyne... -
F_Gergely
őstag
válasz nickedez89 #54713 üzenetére
az igen, de a kuplungnál külön kapcsoló van a tempomathoz meg külön a tempomat nélküli autóhoz. Ezért is szokták megnézni, beépítés előtt hogy kell-e kapcsolót cserélni, mert anélkül nem megy.
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #54726 üzenetére
cabrio kocsikhoz találták ki annó, hogyha mész nyitott tetővel és szól a rádió, meg süvít a menetszél és hangos a zene, akkor ha megállsz a pirosnál ne süketülj meg. Így automatikusan állította a rádió/magnó hangerejét, korrigálva a menetzajokat a hangerő változtatásával.
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #54776 üzenetére
En is dijjaznam ha tudnam kormanyrol vezerelni de 20 ezer egy ilyen adapter, ami meg olcsobb (pl ebay) ott meg kicsit lutri hogy fog mukodni vagy nem...
En arra lennek kivancsi hogyha van a fejegysegen ilyen cucc hogy kormanyvezerlo de nincs hozza kulon adapter (noname fejek pl) ott hogy lehet megoldani? En fejegysegemen is van kormanyvezerles de gondolom annyival nem usznam meg hogy direktbe rakotom a kormany vezetekeit. Mas gyartonal meg azt irjak eleg csak ennyi. Akkor most ez hogy is van? -
F_Gergely
őstag
válasz zolikaDB #54800 üzenetére
Felejtos, xenon de nincs hozza fenyszoromoso. Csereltek az elso lokost, kerdes miert es ha azt csereltek mit csereltek meg... hatso szintezo kerdes mukodik e...
(#54802) Petyyyyy:
Nem C vectra fej hanem gyari omega, ugyanis ezeket ezzel szereltek. Itt C vectra meg nem.volt.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Vesztor87 #54930 üzenetére
van pár opelos ismerős (Omega, vectra) de még senki nem cserélt láncot...
Enyémben 250-60 ezer körül lehet de még nem nyúltunk hozzá. Nem tudok olyan esetről, ahol elszakadt volna a lánc. Ha szakad annak van előzménye, van hangja, és esetleg ugrik is egy egy fogat a lánc. -
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #54952 üzenetére
Ajtot nem kell levenni csak a kabeleket kell atfuzni rajta (karpitot leszeded es hozzafersz mindenhez.
Na sikerult most varosban 5,7-es fogyasztast produkalni 902 km 52 lityko gazolajjal. Klimam nem megy szoval ez klima nelkul ertendo. (Jovoheten megy szerelohoz).
Kormanymu temahoz:
25ert ujitottak fel, 1 ev garanciaval es 25 volt a munkadijj, cakkpakk 50bol megvolt. A kormanymu meg plombat kapott, tehat ha hozzanyulsz le kell vagni es igy ugrik a gari. Jellemzoen a gumiharangoknal szokott elfolyni az olaj, de celszeru megcsinaltatni mert ha total kilyukad kb fel perc alatt elfolyik az osszes szervo olaj es hiaba toltod utana az is egybol elfolyik.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #54955 üzenetére
Pedig nem nagy durr, annyi hogy a csomagtérajtó kárpitját leveszed, akkor látod a vezetékeket, kihúzod őket, átfűzöd a gumiharangon és visszarakod. Egy kicsit pepecs meló de másfél 2 óra alatt lazán megvan.
Fél városon keresztül autózom délután már én is a csúcsban megyek. De ez a 5,7 még sok mikor vettem a kocsit 5,4-el jártam csak rászokott gyorsan a lábam a bugira.
Egyébként nem nagy tudomány, én tempomattal járok, azzal gyorsítok és azzal lassítok, fékre csak akkor lépek ha nagyon muszáj. 1500-nál váltok, és az utazó fordulat 1300-1500 között van.
Ja és maxxmotion dizel, sima dizellel több a fogyasztásom az kb 6,5.Meg neked 2.2-es dizeled van nem? az többet fogyaszt de kb 7 literre levihető az is.
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #54958 üzenetére
furcsa mert mástól is hallottam már ezt a sztorit de pont hogy fordítva van, ha a gázpedált nyomod mindig adja a gázt de sose egyenletesen. Ha tempomattal mész beáll egy fix értékre és kész, azon tartja. nem hintázik az autó. (nem hirtelen hanem fokozatosan, egyenletesen adagolja a gázt, ezt akkor a leglátványosabb ha beállított értékre gyorsul vissza az autó. Mondjuk 40-ről 50-re példát nézve 45-re érezhető, majd a maradék 5-öt szépen finoman hozzáhangolja nem hirtelen felugrik 40-50-re és azt tartja.
Én akit ismerek szintén B vekis ismerős neki is kb 1 literrel kevesebb a fogyasztása ha tempomattal megy. Én pályán, városban, mindenhol azzal megyek. -
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #54961 üzenetére
én nem BC alapján nézem, hanem mindig tele tankolom, és úgy visszaszámolom
Mondjuk telefonon van erre program, meg az naplózza a tankolásom is, de mindig szoktam én is ellenőrizni.
Én is takarítottam a szívósort, de szerintem előbb fog elbomlani az autó magától mint hogy az újra ilyen legyen. Legalábbis nem tervezek vele újbóli 250 ezret beletenni.
Pont azért vettem dízelt hogy ne pörögjön a motor totál felesleges, minek? Utazó tempoban ahol se gyorsítani semmit nem kell csak gurul az autó minek pörögjön 2 ezret? Nekem ezért nem kell benzines sem. -
F_Gergely
őstag
válasz Declare #54964 üzenetére
"Ha tempomattal gyorsitasz az padlo gazzal gyorsit, nem finoman."
Ez igaz is meg nem is. Példának a 40-ről 50-et mondtam, 45-ig gyorsít után a maradék 5 km/h sebességet "lassan" adja hozzá szépen adagolva. Pályán ugyan ez, mondjuk megyek 90-el és 130-ra van beállítva 125-ig "padlógázzal" gyorsít a maradékot pedig hozzáadagolja.
Az emelkedővel egyet értek, ezért szoktam röhögni mikor látom pályán hogy mindenki belassul én meg megyek tovább ugyan úgy.Én simán adok nektek igazat, nálam a tapasztalat az hogy tempomattal vezetve -1 liter a fogyasztásom. De ha a ti gondolatmeneteket követem akkor tempomat nélkül 4 litert kéne egyen az autó ha tempomattal eszik 5 litert
-
F_Gergely
őstag
válasz sziku69 #54969 üzenetére
lehet biztosíték is (legalábbis én jártam már igy) de ha kiveszed az óracsoportot rá tudsz mérni a két szálra hogy van-e jel, lehet az óracsoport hibás. De első körben nézd át a biztosítékokat.
Jelet egyébként a motorvezérlőtől kap. Hogy aztán az honnan kapja nem tudom. -
F_Gergely
őstag
válasz Declare #54971 üzenetére
opelek és legtöbb autó 3 km/h sebességgel adagolja, én mondjuk ha megyek 70-el és 50-es tábla jön egyszerűen motorfékkel belassulok 50-re majd benyomom a tempomatot hogy tartsa a sebességet. HA folyamatosan nyomod a + gombot nyilván padlógázként érzékeli, mondjuk nálam ilyen sosincs Én csak megjegyeztetem vele a sebességet, arra visszagyorsítok vele, vagy csökkentem, vagy növelem de akkor is léptetem, nem folyamatosan nyomom.
Automatából egy DSG-t szívesen kipróbálnék, de alapvetően én szeretek váltani. De kipróbálnám milyen ha nincsen kuplung csak le-fel léptetem a fokozatokat mint egy motornál.
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Politika
- Formula-1
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Automata kávégépek
- Windows 11
- 2024 - Alig egy nap múlva jön a Sony új State of Play előadása
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen