- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Lóugrással készül a Xiaomi mattolni
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ufonauta
aktív tag
Köszi a választ!
Vétel előtt mindenképpen kipróbálok egyet, ha lesz rá alkalmam. Jómagam már kényelmesen elautózgatok. Ami nem jelenti a nagypapáskodást, mert ahol lehet ott megyek, mint a meszes. De úgy vagyok vele, hogy már nem akarok minden lámpaváltásnál versenyezni. Aki siet hagy menjen én meg majd elmegyek mellette amíg beáll tankolni a kúthoz. Viszont azt sem szeretném, ha egy előzés leizzasztana, mert nyomom, mint süket az ajtót, de a gép nem megy. A G astránál is van egy tartomány (90 lovas), ahol alég gázos az előzés. Például valaki mögé beszorulok 80-85 km-es tempóban és amikor jön az alkalom, akkor előznék. Noh ez az alkalom az amikor jó hosszú üres egyenes szakasz áll rendelkezésemre. Mert 85-nél 5-ösben elég lagymatag, 4-esbe visszalökve meg pörög mint a búgócsiga, de nem nagyon megy. Viszont 10 éve hajtom ezt a G astrát úgy, hogy más összehasonlítási alapom nincs. Ezért szeretném tudni, hogy megy e úgy legalább a J, mint a G? Hisz a tesztelők eléggé lehúzzák, dehát a turbósokhoz hasonlítva persze, hogy lomha. Turbóst viszont semmiképpen sem szeretnék.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest