- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen GPS-t vegyek?
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- iPhone topik
Hirdetés
-
Mozgásban az Industria II
gp A PC-re készülő folytatásról egyelőre nem tudjuk, hogy pontosan mikor érkezik.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz
glutamin #37968 üzenetére
Az hogy mos jol legyen meretezve egy alkatresz szvsz nem tartozik ide. Az minden motornal igaznak kell lennie. Egy turbo benzinesben kb a turbo a többlet alkatresz , de ahoy irtak is egy uj turbo se több mint 300k, egy felujitas meg kb 90k. 150k km t falabbal is el kell mennie, odafigyelve akar 300k km t is. Ha igy nezzük a dolgokat azert ez nem a vilag vege.
Arrol nem is beszelve, hogy lassan csak turbos autok lesznek, ergo egyre több igeny lesz rajuk, egyre többen fognak vele foglalkozni igy egyre olcsobb lesz.
Az alkatreszekre hato terheles meg megint csak nem veszes. Egy 1.4 turbo 200nm es 140 lo kb atlagosan. Ebben semmi extrem nincs, ami különleges anyagot vagy barmit kivanna. Cserebe jobb autozasi elmenyt ad, mint egy 2.0 szivo benzin es a legtöbb körülmeny között kevesebbet fogyaszt.
Nekem legalabbis ez a velemenyem