- Mobil flották
- Magisk
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kokkantas
aktív tag
válasz Lomha 8V #30056 üzenetére
A terheletlen akku feszültséget ne hasonlítsd össze az indítózáskori akku fesszel. Ha feszültség indítózáskor 8-9 V alá esik akkor az akku már rossz, főleg, ha a mostani meleg időjárásban is ezt teszi. (A szabvány szerint, ha jól emlékszem, akkor a teljesen feltöltött akkumulátort 24 órára egy -17 vagy -18 °C-os kamrába teszik, ezután megterhelik azzal az állandó áramértékkel amennyit egy öndindító venne fel. Ezt 10 másodpercig teszik, ha ezen idő alatt 7,5 V alá esik a feszültség akkor az akku rossz. Az önindító áramfelvétele 80-350 A is lehet, ami nem kevés.)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest