- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MIUI / HyperOS topik
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Mobilarena
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
K Norbi
addikt
válasz negyedes #4652 üzenetére
10W-40 a lehető legrosszabb választás.
Ezt saját tapasztalatból mondom.
Ugyan ilyen Golfom vanGyári előírás 5W30
5W40 A3 Én ilyet használok.
C3 is jó.
Minősítés
VW 501.01
VW 502.00
[link] [link]Olajból
Total, Shell, Motul, Castrol, Mobil, Liqui Moly.Olajszűrőből.
Mahle, Mann, Hengst.[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz grizlisandor #4654 üzenetére
Tudja [link]
Mobil 3000 X1 5W40 Nem számít vékony olajnak az adatlapja szerint.
[link]Golfomnak nem jött be.
Förtelmesen járt vele a motor.Magnatec 5W-40 C3
Volt az Opel H ba csak ezt az olajat kapta.
10.000Km csere.
43.000Km el vettük, 173.000Km adtuk el.
De amit művelt a motorral [link] [link] [link]Többet soha ilyen olajt, csalódás volt.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz Motion_Blur #4656 üzenetére
Nekem nem volt.
Csak max akartam. De végül nem jutottam el addig hogy vegyek.Ki kell próbálnod.
De mi miatt váltasz?Annó Saint is elégedett volt az Edge olajjal, meg írtad neked se volt vele semmi gond.
Szép tiszta a motor bele [link]
155.000Km
Edge bizonyított. -
K Norbi
addikt
válasz Motion_Blur #4658 üzenetére
A Motulcat csak Troll ON volt
Motul jó olaj, rossz nem lehet.
-
K Norbi
addikt
válasz Motion_Blur #4658 üzenetére
-
K Norbi
addikt
válasz molnarpeter #4664 üzenetére
-
K Norbi
addikt
-
-
K Norbi
addikt
Total olajjal vigyázzatok.
Azt mondják már nem a régi.
Van 1 autószerelő ismerősöm, eddig 2 motort vágott haza. 2 éven belül.
Szent meggyőződése hogy az olajtól van.Hát nem tudom, nekem nincs tapasztalatom vele.
Valaki használja évek óta?
Nincs vele gond?[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Sziasztok!
Végre eljött a szerviz..
Vettem már bele No.1 puccos olajat. [link] Ez húzós volt.
Gyári szűrőt! Többet nem kap. Vagyon volt
Jó lesz a Mann neki.Eszi az olajat. 3dl lehet kicsit több olajt bevert 7000Km alatt.
20 éves lesz 1.5 év múlva szóval teljesen jó.
Most van benne 157.000KmLátjátok a motorburkolatot??
Nem lisztes..Azé elfáradtam....
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Itt Air filter csere volt.
10.000KmLegközelebb 15K nál lesz.
Úgy látszik, autó és használat válogatja ezt a periódust.
Olyan volt mint az új!Nem tudja valaki, a kék tömítésnél, a szívott az az tiszta oldalán miért poros?
Ennyit átengedne a szűrő?
De ahol összezár, ott látszik hogy tiszta 2mm csík végig.
De hát elvileg jól zár.[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz tibbike01 #5457 üzenetére
11.500Ft a bárdiba a lista ára Mann levegőszűrőnek.
Kész rablás. Persze olcsóbban kaptam.
6000Ft Még ez is sok.Azt is megfogadtam hogy nem eszek Korona alatt Big Mac at.
És ettem.Majd akkor ha cseréled képeket csinálhatsz.
Lehet azért nem poros a szűrőnk, mert falsot szív körbe a tömítésnél.
Számokra figyelj, mikor csavarozod össze.1-11 ig van számozva.
Nem hiába[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Már gondolkozok egy ideje váltok a Mann ról.
Mahle ra.Az Opelnak is ott a finom porréteg belső falán a tiszta oldalnak.
Fos Mann
Ilyet kell ajánlani?[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz tibbike01 #5460 üzenetére
Bárdi még működik? Azt hittem már nincs vásároljuk.
Unix, és Láng autó is olyasmi árakkal dolgozik.
Azért drágábbak, mert a sok 100 embert fizetni kell, kocsikat.
Telephelyeket üzemeltetni.Kauffertől nem szeretek semmilyen szűrőt venni.
Rongyosat küldenek.
Kutya rágta volna meg a dobozát olyan.[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Mennem kell vacsorázni.
-
K Norbi
addikt
Ez jóó kis vidi!
A többiek ilyet bezzeg sose linkelnek.
Be is írok mindnek egy karót az ellenőrzőbe.De várj! Az Opeleknek gyári szűrőt a Hengst gyártja.
Nekünk a régi Opel H 1.4 Z14XEP hengst.
Az újabb H
1.6 Hengst szintén a gyárija. [link]Na azt nézd meg... Sokkal komolyabb mint a Mann meg a Mahle.
Még az olajszűrő házba is Hengst van öntve.Itt is gyári GM olaj megy. Eddig nincs vele gond.
Meg a többi[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Egyet értek
És jól kifejettél mindentOpeloknál van valami tömítés az olajszűrő házban vagy alatt, ami kiszokott menni.
És visszaengedi a teknőbe az olajat egy bizonyos idő után. Olyankor van az amit mondol.
Alap esetbe nem kéne, szűrőházban kéne megtartsa.Mikor szervizeltem az Opelt figyeltem.
Le engedtem az olajat.Mikor már épp csepegett, olajszűrő házat meglazítottam.
Tekertem ki, és egyszer csak lezúdult még csomó olaj.
De hát az olajszűrő háznak tartani kell.Én a Castrol magnatec C3 5W40 re haragszok. Sose többet!
Csak ezt kapta végig.. 40 ezer körüli km vettük az előző H Astát.
173 ezerrel adtuk el.
Nézd meg a képeket.
És megint Opel lett De ez már Gm olajat kap.
40 ezerrel vettük szintén, most van benne 80 ezer. Ez sokat megy, kapja az ívet.
Gyári Gm olaj megy neki, eddig semmi berakódás.[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
[link]
Mintha magamat látnámBiztos jó lesz így?
Tuti a helyén van?
Másik is így volt benne?
Nem kellene beljebb mennie?Fasznak nem csináltam régiről előtte képet.
Na most már mindegy
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
i-sti
Qru[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz raziel01 #6228 üzenetére
Évek óta [link] Mann szűrőt használok ugyan ezzel a cikkszámmal. És most összenézve a régivel, a réginek a belső átmérője kb 5-6 mm-el nagyobb volt szemre. Sajna képet elfelejtettem csinálni. De mind a kettőre rá volt égetve magára a szűrőre a cikkszám szóval tuti megegyezett. Végülis ez is meg a régi is simán felpattant a szűrő házra. Gondolom akkor változtattak rajta.
De ugyanaz a gyártás volt?
Gyártják sok helyt. -
K Norbi
addikt
válasz Tothgera30 #6246 üzenetére
Gyári Gm 5W-30
Előző H Astránk csak Gm-et kapott.
És nem ette, meg nem volt berakódva. Mint az előtti H a Castrol Magnatectől.És a jelenlegi J Astra szintén Gm et kap.
De ez 1.4T motoros. NET
Ebbe Dexos 1 kell Turbo miatt.[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz K Norbi #6247 üzenetére
Opel topicba beszéltem 3 olyan emberrel akik +100.000Km raktak bele GM olajjal.
Egyikük szelepfedelet is mutatta. És 200 felett jár Km be.
Mondták nem értik miért járják le a gyári olajt.
.
Meg a helyi Opel szerviz is meggyőzött hogy nem rossz olaj.
Mint sokan mondják.Így tettem egy próbát. Eddig nincs panasz rá.
-
K Norbi
addikt
Köszönöm
Fater vette melós autónakNem rossz kis autó, én nem látok ki belőle. Vastag oszlopokat látok csak.
Zajra komfortra jobb mint a H. De annyira nem nagy valami.
J Astra elérte a 2001 es B5.5 Passat szintet "Esetleg"
Öreg elvan tőle ájulva, én annyira nem.
Egy Opel sose lehet VW.Fogyasztása olyasmi mint az 1.6 nak volt.
Mondjuk városba csak, pályán viszont kevesebb csak 6 sebességes.
140 lovas motor egész jó lenne, ha nem kombit vettünk volna.Én elfogult vagyok egyébként, ami nem VW vagy Audi az fos.