Hirdetés
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Mobilarena
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
8
senior tag
Ugyanaz a két olaj, a fluid titanium az újabb marketingelnevezésű. Mindegy melyiket veszed. A réginél figyelj oda nehogy valami sokéves beragadt készletből legyen. Lehet hogy az újabban még jobban kicentizték ezred grammra az adalékokat, nehogy többet tegyenek valamiből a kelleténél.
Egyébként szvsz ha rendesen cseréled (és nem 30ezrenként) akkor jó neki az eddigi magnatec, de ha ettől jobban fogsz aludni és mindenképp váltani akarsz mert sok felesleges pénzed van akkor szerintem egy 0w olajjal jobbat tennél neki - ha a gépkönyv megengedi.
[ Szerkesztve ]
50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen ajánlókód számlanyitás akár +60k Ft. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm
-
eTrade
tag
-
K Norbi
addikt
Ez jóó kis vidi!
A többiek ilyet bezzeg sose linkelnek.
Be is írok mindnek egy karót az ellenőrzőbe.De várj! Az Opeleknek gyári szűrőt a Hengst gyártja.
Nekünk a régi Opel H 1.4 Z14XEP hengst.
Az újabb H
1.6 Hengst szintén a gyárija. [link]Na azt nézd meg... Sokkal komolyabb mint a Mann meg a Mahle.
Még az olajszűrő házba is Hengst van öntve.Itt is gyári GM olaj megy. Eddig nincs vele gond.
Meg a többi[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Egyet értek
És jól kifejettél mindentOpeloknál van valami tömítés az olajszűrő házban vagy alatt, ami kiszokott menni.
És visszaengedi a teknőbe az olajat egy bizonyos idő után. Olyankor van az amit mondol.
Alap esetbe nem kéne, szűrőházban kéne megtartsa.Mikor szervizeltem az Opelt figyeltem.
Le engedtem az olajat.Mikor már épp csepegett, olajszűrő házat meglazítottam.
Tekertem ki, és egyszer csak lezúdult még csomó olaj.
De hát az olajszűrő háznak tartani kell.Én a Castrol magnatec C3 5W40 re haragszok. Sose többet!
Csak ezt kapta végig.. 40 ezer körüli km vettük az előző H Astát.
173 ezerrel adtuk el.
Nézd meg a képeket.
És megint Opel lett De ez már Gm olajat kap.
40 ezerrel vettük szintén, most van benne 80 ezer. Ez sokat megy, kapja az ívet.
Gyári Gm olaj megy neki, eddig semmi berakódás.[ Szerkesztve ]
-
-
Dißnäëß
veterán
Köszi. Istennek sem bírok átvergődni a sütiket elfogadó figyelmeztetésen, pedig nincs reklám blokkolóm és új az Opera. Próbálom másik böngészővel. Hülye oldal.
Firefox alatt sem tudom leokézni, hogy elfogadom ... egyik opciót sem... mi a pék van itt ?
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
félisten
Nézd az 5W-s magnatec és 5W-s edge közti különbséget -24fokon: [link]
Castrol Magnatec 5W40 vs Castrol EDGE 5W40 test oil
Liqui Moly Top Tec 4100 5W40 vs Castrol EDGE fst Titanium 5W40
[ Szerkesztve ]
-
zeus_2k14
senior tag
Igen, közben találtam egy képet, ezt eddig nem néztem. Ugye írja a szervíz könyv, hogy 507 00, 506 01 is mehet bele, az a Longlife verzió . [kép]
És most utána néztem, 507 00 az a 5w30.
Meg ugye írja azt, hogy 505 01, az pedig az 5w40, ez a normál csere periódus.
Ezt a képet találtam : [link]
Motul akkor az jó márka, mehet bele nyugodtan?
-
zeus_2k14
senior tag
A kocsi nincs régóta nálam, kb 3 hete. Így még nem ismerem.
Viszont a G4 1.6 SR-nél,mikor Castrol ment bele, vagy Total, akkor lehetett hallani azért. Sőt még anno az 1.4-nél is, 1x hirtelen raktam bele abba Mol olajat, 500 km után vissza tértem a Castrolhoz, mert egyszerűen idegesített a hangja.
-
Jenne
senior tag
"...Azt hol derítetted ki, hogy a bp gyártja?..."
Pár éve láttam a Ford flakonon a hátulján a matricán. A Castrol márkanéven futó olajokat is a BP gyártja egyébként, de gondolom ez az info ez ismert.
Mondjuk én nem vagyok oda a BP termékekért.
Anno a családban a Lada 1500-ösben - akkor még BP néven futó olaj lett bele a nyaralás előtt, de a kéthetes Bulgáriai 2600 Km-es úton oda-vissza simán elfogyott a tartaléknak vitt 1 liter is úgy, hogy a tartalék liter mind bele lett töltve útközben és itthon már megint a minimum közelében volt a szint.
Előtte végig Shell olaj volt, azt alig-alig csipegette az ezerötös. Régi emlékek...A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
bul07
nagyúr
Oké akkor DTI
Ma lesz olajcsere elvileg, szerintem ez megy bele, nem az én kocsim nem én fizettem a javíttatását , még megkapom hogy mit okoskodok
Ha ez most bele megy kb 8-10e Km vagy egy évig benne lesz( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
nagyúr
A gyári alkatrészek nem véletlenül rohadt drágák.
Nem az extraprofit a négyzeten miatt kerül sokba, hanem eszméletlenül szőrözős minőségellenőrzés miatt. Hibás alkatrész miatt egy autógyár nagy presztízsveszteséget szenvedne, ezért a beszállítóknak, nagyon magas minőséget ír elő. Nem megfelelőnek ítélt darab miatt, az egész raklapot visszaküldik, és még vastagon megkötbérezik.
Egy beszállító minőség ellenőrei, előre kiválogatják, hogy mi megy a megrendelőnek, mi a boltokba és mi lesz selejt.
Viszont a beszállító vezetősége, megköveteli a napi jó darabszámot és a sok selejt miatt a minőségellenőröket veszik elő, hogy mért selejteznek annyit.
Így a minőségellenőrök a legjobbakat a gyárnak küldi, és csak a vállalhatatlanul szarokat selejtezi, a többi megy a boltokba.
Ez nem csak a szűrőknél van, hanem szinte minden termékkel.
Majd gondolj erre, amikor nagy kiszerelésű mosóporokat akcióznak vagy valamihez sokkal olcsóbban jutsz hozzá."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
Ha ilyen egyszerű lenne. Szinte minden fillérekbe kerülne és gépesítve lenne.
Egy gép csak akkor dolgozik rendesen, ha folyamatosan ellenőrizve és beállítva van.
A gyártósor folyamatosan kopik, folyamatosan más-más alkatrészek mennek tönkre vagy állítódnak el rajta. Stb..."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Qru
MODERÁTOR
Ott kezdődik, hogy a szűrők gyártóinak is vannak beszállítói akik alapanyagokat szállítanak. Már ott nem konstans a minőség. Gyengébb alapanyagból meg nyilván gyengébb lesz a végeredmény is.
A gyári termékek szigorúbb minőségi ellenőrzésen esnek át eleve, a meghatározott tűréshatárok, tartósság, alapanyag minőségek is egyedien meghatározottak sok esetben.#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
Csak a Purfluxba ástam bele magam, mert Hondám van, és a japánoknak ez a cég az európai beszállítója, náluk igenis látszik ez a különbség a fórumozó szerelők tapasztalatai szerint (külföldiek szerint is). Még a magyar Jazz FB-csoportban is van egy szerelő, aki csak a gyárira esküszik a korábbi negatív élmények miatt.
-
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
A gyári 15400-RBA-F01 jobb minőségű a hosszútávú tapasztalatok szerint, mint az utángyártott LS350.
A gyárin csak a fenti cikkszám szerepel, meg a Purflux logó, az LS350-en viszont nincs Honda felirat, csupán a fizikai méreteik és szerkezetük alapján tekinthetők ekvivalensnek - meg a cross reference szerint, de az meg nem egészen mérvadó, hiszen más márkák más kinézetű szűrői is szerepelhetnek helyettesítőként. Illetve van egy pici különbség, a tömítőgyűrű profilja, de szerintem ez már csak részletkérdés.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
Egyáltalán nem hajlottam egyik felé sem. Sőt ha azt vesszük, előzőleg Mann-Filter került bele, tehát abba az irányba indulnék tovább.
#5907 Asbee: Egy ártatlan kérdés volt. Semmilyen mögöttes tartalmat, filozófiát, vagy chemtrail elméletet nem tartalmazott. Természetesen (ha visszaolvas) láthatod hogy elég igényes vagyok a járműveimmel és az olajcserével szemben, nem 600Ft-on fogok rugózni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
bul07
nagyúr
Igen szerintem is a fém házasok esetén könnyebben tudnak spórolni mert úgyse látszik
Szerencsére a közelembe csak betétes szűrős kocsi van, jobb ez a modernebb megoldás csere se macerásBetétes szűrő esetén minden látszik és egyből kibukik a nem olyan aminőség
Én Hengst párti vagyok a olaj ás gázolaj szűrő esetén
Légszűrő, ott már hajlandó lennék lejjebb adni, de minek, légszűrőt két olajcserénként cserélek(13-15e Km) abba meg belefér a Hengst
De édesapám kocsijánál már felesleges a drága mert évente kétszer cserélPollen szűrő esetén meg a kialakítás meg hogy esetleg szenes, kialakításnál nekem fontos hogy legyen a szélén körbe szivacs jobb hézagtömítés miatt
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Jenne
senior tag
Mahle Original-t vagy Mahle-Knecht-et? .
Mert nem mindegy...
Én láttam már Mahle logós olajszűrős dobozt, amin ott volt a Knecht logója is.
A Knecht hiába a Mahle csoport tagjaként üzemel, mégsem egyazon a minőség.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
Jenne
senior tag
Személy szerint én nem tudom mi a különbség, nem vagyok szaki, szerelővel beszélgettem anno amíg szervizben volt az autóm, és szóba került. Ők is a Bárditól vagy ritkábban az Unixtól rendelnek, szinte mindig Mahle Original olaj/levegő/pollen és üzemanyag szűrőket vagy MannFilter-t rendeltek és tették alapból az autókba, ha csak az ügyfél nem kért másik gyártótól.
Aztán elkezdték küldeni a megrendelt Mahle Original helyett a Mahle-Knecht logóval ellátott szűrőket, és ami addig sosem volt, az olajszűrőknél voltak velük problémák. Egy-egy méret kis eltérése, megnyomódott szűrőpapír a dobozban, sérült vagy deformálódott körgyűrű vagy éppen nem volt a dobozban tömítő gyűrű vagy a szűrő (papír szűrő, nem a fémházas) belső átmérője eltért vagy hossza több volt mint kellene. Lezárt, originál Knecht dobozok. Gyári előírásoknak megfelelő szűrőket rendelnek, gyári katalógusuk van.
Jelezték is a boltnak, így már csak vagy eredeti Mahle Original logós vagy MannFiltert rendelnek. Ezekkel soha nem volt probléma.
Cromax is levette egy ideje már a Mahle-Knecht kettős nevet, már csak Knecht-Eu. imp. néven árulják. Talán nem is véletlenül.[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
bul07
nagyúr
Hogyne lenne jelentősége, még egy azonos termék esetén is és még ha az alapanyagok ugyan azok is, viszont a gyártósor nem ugyan az és ki tudja mennyire kopott mennyire dolgozik precízen, lehet hogy a minőségi tűrésbe belefér amit gyárt az adott gyártósor de másik gyártósor mégis jobb minőséget hoz.
Mint ha egy autót több gyárban is gyártanak nem mindegy hogy hol mert lehetnek összeszerelési különbségek, akárhogy is próbálnak ellene tenni
(#5986) alpenwetter
Elég keveset megyek a kocsival évi 6000Km környékén, így ha azt nézzük én két év alatt nem megyek egy normál 20-30e Km-es csereperiódust, így nem kap olyan nagy terhelést nálam a pollenszűrő
Kocsi garázsban áll nem ázik be, és pollenszűrőre se folyik vízAllergiás meg nem vagyok, sose voltam (bennem még van anyag ), gyerekoromba rendszeresen szórakoztunk azzal hogy derékig érő gazban gurultunk le a véd gát tetejéről aludtunk a fűben szénában
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
w333
félisten
Nem tudom de tényleg ezt tapasztalom ... a turbót nem a motorolaj keni ?
Ezért gondoltam hogy valami köze csak van hozzá nem ?
De az is lehet hogy jobb üzemanyagot tankoltam. pedig ugyan ott tankolok mindig ... csak most ugye közben az olajat is lecseréltem, lehet tényleg semmi köze hozzá
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Asbee
veterán
Ez már más kategória, más használat. Egy csak sokat pályázós autó is más. Ott nem kell rohanni 10 ezernél cserélni. De cserélj egy első generációs prince-ben, vagy tsi ben 30 ezrenként, vagy multijetben 50 ezrenként. És még lehetne sorolni Ismerős 1 éves qashqai-ban ( 1,5 dízel) , a sok városi használatra fél év az ajánlott a szervízkönyvben. Vegyesre még a 30 ezret sem ajánlották a márkaszervízben. 1 év vagy 15k. Hondánál is van ahol fél év, használat függően. Biztos szeretik a környezetet pusztítani.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- PayPal
- Gurulunk, WAZE?!
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Fűnyíró topik
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest