Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz rocket #9645 üzenetére

    Dehogy állt a gyártás a TSMC-nél. Ez Charlie badarsága. Kapott is egy szép levelet a GDC-re küldött kollégája egyenesen a TSMC-től, ami megerősítette, hogy semmi baj nincs. Megjegyzem senki sem számolt be arról, hogy áll a gyártás. Igazából nincs is értelme, hacsak nincs valami kosz a clean roomban, de az már korábban kiderült volna. Az biztos, hogy bütykölnek meg dolgoznak, de ezért nem kell leállítani a teljes 28 nm-es gyártást. Szóval ez agymenés volt. Ezt konkrétan cáfolta az NVIDIA is, de az AMD-től is azt írta a kontaktunk, hogy tudnának róla, ha leállt volna a gyártás.

    A konzolok nem úgy működnek mint a PC. Oda pont, hogy a GCN jobb, mert támogat olyan dolgokat, amikre a fejlesztők építeni szeretnének. Például hardveres megatextúrázás packed PTEX-szel. Hamarosan elérünk arra a pontra, ami megakasztotta az animációs filmek iparát pár éve. Nem a csúcsgrafika számítása lesz a korlátozó, hanem a csúcsgrafika művészi kidolgozásába beleölt pénz. Ezzel kell egy olyan megoldás, ami a művészek munkáját egyszerűsíti a tartalom kidolgozásában. Az animációs filmek esetében a PTEX bevált, nyilván nagy esély van arra, hogy valós időben is beválik. Pont az ilyen compute részre kihegyezett architektúra után néznek a next gen konzoloknál, mert ami ma még nem probléma, az négy év múlva az lehet, és az bizony még bőven a next gen gépek életciklusában jön el. A PC persze más. Itt jóval gyorsabban cserélődnek a hardverek. A problémák ugyanúgy meglesznek itt is, csak a hardver amit mondjuk ma vettél már jó eséllyel nem lesz meg.

    Egyébkén a Forbes szerint a next PS-be is AMD GPU kerül, valszeg GCN. [link] - ezt egy korábbi AMD-s alkalmazott állítására alapozza.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák