- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Huami Amazfit Bip okosóra
Hirdetés
-
A játéktelefonokat is megbabonázza az AI
ma Remélhetőleg a mesterséges intelligencia ránéz a Red Magic 9S Pro hőkezelésére.
-
Augusztus elején érkezik a Level Zero: Extraction korai kiadása PC-re
gp A legújabb előzetes leginkább a nyílt bétából származó közösségi felvételeket tartalmaz.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
válasz
atok666 #24050 üzenetére
Az NV-nel a training csak egy felbontasra megy - 4K
Question: How does DLSS train, and why is it a big jump forward in super resolution and anti-aliasing technology?
Answer: The DLSS model is trained on a mix of final rendered frames and intermediate buffers taken from a game’s rendering pipeline. We do a large amount of preprocessing to prepare the data to be fed into the training process on NVIDIA’s Saturn V DGX-based supercomputing cluster. One of the key elements of the preprocessing is to accumulate the frames so to generate “perfect frames”.
During training, the DLSS model is fed thousands of aliased input frames and its output is judged against the “perfect” accumulated frames. This has the effect of teaching the model how to infer a 64 sample per pixel supersampled image from a 1 sample per pixel input frame. This is quite a feat! We are able to use the newly inferred information about the image to apply extremely high quality “ultra AA” and increase the frame size to achieve a higher display resolution.
To explain a little further, DLSS uses a convolutional auto-encoder to process each frame which is a very different approach than other antialiasing techniques. The “encoder” of the DLSS model extracts multidimensional features from each frame to determine what are edges and shapes and what should and should not be adjusted. The “decoder” then brings the multidimensional features back to the more simple Red, Green, Blue values that we humans can understand. But while the decoder is doing this, it’s also smoothing out edges and sharpening areas of detail that the encoder flagged as important.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Mini-ITX
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Anime filmek és sorozatok
- Politika
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Építő/felújító topik
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- További aktív témák...