- Yettel topik
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Három Pixel 9 is lebukott
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Red Dead Redemption - Újabb jel, hogy PC-re is megjelenhet?
gp Vajon a Rockstar meddig húzza még az időt azzal, hogy végre elhozza még egy platformra a játékot?
-
A kard és az űr az új Arc meghajtó két fő motívuma
ph A 31.0.101.5518-as csomag három hibával is leszámolt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
adr0001
tag
& pandras83
Hi, sajnos az nV nem bővítette az info-sávját a az nvcpl-ben a frame-gen-t illetően, pedig ha a szánkba rágta volna akkor egyszerűbb lenne, lett volna minden.
Frame Generation esetén aranyszabály:
-Frame cap ON
-Free- G-Sync ON
N-Sync OFF.....E kettővel kapcsolatos bármilyen fajta beállítást CSAKIS az nV control panel-en keresztül szabad intézni (és kell is), ellenkező esetben a Reflex képtelen elvégezni a feladatát.
Játékon belül, 3rd party software-ekben éppen ezért ezek legyenek szigorúan OFF állásban. (Kivéve pl. The Witcher 3, de az egy másik történet)
Továbbá VRR monitor esetén:
- G-sync ON, de, frame cap kötelező, anélkül felejtős mert különben elszáll a késleltetés
Frame cap értéke, ha a GPU bírja a max refesh rate-t:
Max refresh rate minusz 2 fps
Frame cap ha nem bírja az iramot:
99% low fps (frame gen nélkül kimért 99% low...) szorozva 2-vel60 fps kijelző esetén, 30->60fps....:
CP2077 legyen itt most a példa, FG nélküli a 60 fps ad ~50 ms latency-t
FG On,:A sima Vsync ON felejtős, elszáll a késletetés, ~120+ msec
ADAPTÍV Vsync: ez már inkább, ~80-90 msec, teljesen jól játszható
ADAPTÍV Vsync + 59 FPS frame cap, ~ 65 msec a latency, kb így viselkedik VRR esetén is, a generált frame frametime-ja a plusz késés (kb semmi 16ms). Ez a módszer fix refresh rate mellett másodpercenként 1 eldobott frame-et jelent, a motion blur szépen kisimítja, de alapvetően csak mazochistáknak ajánlott...
Az FSR 3 ugyanígy viselkedik, az AFMF az más állatfaj.
Ezt csak azért írtam le ilyen hosszan, mivel alapvetően egyetértek a fanyalgókkal. Mert ha nem alkalomhoz illőek a beállítások akkor out-of-the-box használhatatlan a feature.
De a fenti példa alapján IS azt mondom hogy ha megfelelő körülmények vannak teremtve akkor az input latency issue egy nem létező probléma, még 30 fps base-rate-nél is.
Már csak az hiányozna hogy a Driver automatikusan intézze a fentiek beállítását.
Majd.
Egyszer.Volt rá egy évük...
"If you think [***]* was a Grade A asshole liar, wait 'til you get gaslit by a mainframe"
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS GeForce GTX 1060 OC 6GB GDDR5 192bit (ROG STRIX-GTX1060-O6G-GAMING) Videokártya
- BESZÁMÍTÁS!Bontatlan RTX 4060Ti 16GB / 4070 12GB / 4090 24GB videokártyák számlával 3 év garanciával
- ZOTAC GeForce RTX 3090 Trinity OC 24GB GDDR6X 384bit - FELÚJÍTVA - Beszámítás: OK
- Gigabyte Gt 730 2GB GDDR5
- Gigabyte GT 710 1GB GDDR5
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs