- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- iPhone topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ÁdiBá
addikt
válasz Devid_81 #53096 üzenetére
Én nem az órajelnek örülnék jobban, hanem annak hogy több sávot kapna mint az előző széria.
Jó lenne ha visszatérnének a 2x16 PCIe idők, nem csak prémium Intel kategóriában.
Vásárol az ember 100 ezer forintért egy CPU-t, és nem tud vele normálisan SLI-t használni mint nincs elég sávja.
Ez sokkal jobban zavarja a szemem, mint az órajel.[ Szerkesztve ]
ÁdiBá
-
TTomax
nagyúr
+1...bizony... és nem csak az SLI miatt,hanem úgy egyébként a PCI-E eszközök miatt...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz cyberkind #53099 üzenetére
Sosem lehet teljesen kikapcsolni. Nincs alternatív hajmodell egyik karakterre sem. Maximum azt lehet még utólag belerakni, hogy a csökkentett módú szimuláció se legyen kötelezően aktív a környezeti minőség minimum beállításával.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Milka 78
nagyúr
válasz Devid_81 #53107 üzenetére
Van pár hűthetetlen 4.5.Van sok 4.6-4.7-es és kevés 4. 8.
Persze ez 1.400 ajánlott max. feszig értendő. Delid+víz+suicid fesz már más tészta. Álltalánosan 1.390-1.400v-n elfogy a hűtés IBT alatt. Persze játék alatt jóval hűvösebb, de a kiteszteléshez kell a nyúzó program, vagy sacc/kb-ra belövöd. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz cyberkind #53109 üzenetére
Level of Detail beállítás. Minden egyes alacsonyabb lépcső valamit kikapcsol a TressFX-en.
A játékban az MSAA a drága, ami deferred. Ez egy kényszermegoldás volt, mert PC-re nem lehetett áthozni a konzolos GBAA konstrukciót. Ezért a PC egy brute force megoldást kapott.
Lehet, hogy később áthozzák a GBAA-t, de ma még egyetlen hardveren sem lehet fedettségmintákat kinyerni DX12-ben. Az API egyáltalán nem definiálja ezeket a mintákat. Emellett manuális interpoláció is csak AGS 4.0-n keresztül van, és ma még csak DX11-re. Ráadásul a manuális interpoláció nem portolható minden gyártóra, mert a legtöbb gyártó ma kötött interpolációt használ.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
keIdor
titán
HBM3 és GDDR6 [link]
Nem gondoltam volna hogy a GDDR is folytatva lesz.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
cyberkind
félisten
Ha kényszermegoldás akkor minek hozták át?(csak megöli a gépeket a játék, és még a Batman-re volt panasz)
A Gta 5 PC portja után nekem senki ne mondja azt, hogy nem lehet optimalizálni PC-re, mert nekik sikerült és mindezt egy open world stílusú játékkal.(#53111) Keldor papa
Na nem mintha hiányozna de azért egyszer jó lenne az olcsóbb NV kártyákon is ezt a HBM-et látni, viszont így esélytelen.[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz cyberkind #53112 üzenetére
Pont az a lényeg, hogy nem hozták át a konzolos GBAA-t, hanem helyette egy olyan megoldást választottak, ami hasonló eredményt ad és szabványos. Cserébe viszont tízszer nagyobb az erőforrás-igénye. Át lehet egyébként hozni a GBAA-t is. AGS4.0 VertexParameter és egy coverage samples kiterjesztés kell hozzá. A probléma az, hogy a GCN-en kívül egyetlen más hardver sem tud vertex paramétereket menteni az LDS-be, illetve a coverage sample is csak GCN-only lett miután az NV a Maxwell és a Pascal óta eltávolította. Tehát a konzolos implementáció csak GCN-en működik. Technikailag megoldható lenne az, hogy egy geometry shader implementáció CSAA kiterjesztéssel működjön Kepler alatt, de Maxwell és Pascal esetében nincs lehetőség fedettségmintákat kinyerni, egyszerűen hiányzik az a részegység, ami ezt a korábbi GeForce-okban lehetővé tette. Ezért kellett PC-re egy másik utat választani. Sajnos ez az út sokkal költségesebb.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
cyberkind
félisten
Olyan opció nem létezik ilyen esetekben, hogy kimaradjanak az ilyesmi félék a játékból addig, amíg nem tudják normálisan prezentálni?
Hiába megy GCN-en a kód, minden kártya elég rosszul teljesít a játékban, azért ennyire csak nem eheti meg az MSAA, főleg, hogy abból is a 8x-os ami durva.(#53114) Keldor papa
Ezt nem tudom mert nincs meg és nem próbáltam, várom a GOTY kiadást Steam-re.[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz cyberkind #53115 üzenetére
Te is kikapcsolhatod az MSAA-t egyénileg. Attól nem kell kihagyni a játékból a szabványos AA implementációt. Csak kikapcsolhatóvá kell tenni.
Olvasd el mit írtam. Nincs áthozva a konzolos AA PC-re. Helyette van egy deferred MSAA. Ma, ebben a pillanatban a konzolon használt GBAA-szerűség nem megoldható PC-n. Nincs beépítve se az API-kba, se a kiterjesztésekbe a szükséges tudás. Beépíthetik később a gyártók, és akkor elgondolkodhat a fejlesztő, hogy áthozza a konzolos gyors AA-t, de amíg erre nincs lehetőség, addig meg van kötve a kezük. Később is meg lesz kötve architektúrafüggően, mert Maxwellben és Pascalban nincs hardver a fedettségminták kinyerésére. Ergo meg tudják oldani a konzolos AA-t GCN-en és Kepleren. A többire maradnia kell a brute-force MSAA-nak.
Dehogynem eheti. Van a játékban a frame buffer és mellé 6 render target. Mindet leszűri 8xMSAA-ra. Ez a terhelés olyan, mintha egy átlagos játékban hétszer számolnád ki a 8xMSAA-t. Ezért hívják brute force megoldásnak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz cyberkind #53117 üzenetére
Nyilván lehet olyan MSAA implementációt is csinálni, ami a GTA5-ben van, csak azt meg minek. A kép 80%-án hibásan jelenik meg az AA. Akkor már egy post-process AA és kész. Ilyen egyébként van a Deus Ex-ben Temporal AA néven.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz keIdor #53119 üzenetére
Nincs sok választás az új API-k miatt. Azzal, hogy csökkent a működés szintje el kell kezdeni egységesedni a hardverben. Nyilván a konzolt kell alapnak tekinteni, mert arról hozzák a fejlesztők az optimalizálást.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
monosz
őstag
A korombeliek biztosan emlékeznek erre.
[link]
De bitang jó volt még akkoriban.
Picit elkanyarodtam a témától,bocs.A fontolgatással gyakran elmúlik az alkalom..
-
cyberkind
félisten
válasz monosz #53121 üzenetére
Nemcsak a korodbeliek hanem még én is.
Tőlem is egy, most csak egyet "levettem a polcról" és hoztam, túl sok jó anyag van régről.
Paranormal Cocktivity
-
stratova
veterán
válasz cyberkind #53123 üzenetére
Hohó jó s régi számok (ekkor épp max gondolatban voltam, de erre jók a régebbi számokat játszó rádiók, hogy ilyeneket megismerjünk, meg az ősök magnókazettái, mint nálunk 4 Queen szalag).
Vtomi80 Metallica pipa igaz nálam Nightwish, Stratovarius, Hamer Fall, Tankcsapdával egészült ki.
[ Szerkesztve ]
-
ÁdiBá
addikt
-
VTom
veterán
Ez ott van tőlünk nem messze, a palinak, akinek a Q7-esét össztetörték, ha jól emlékszem szoftverfejlesztő cége van, és szokott nekünk dolgozni.
Ezeknek minden a vérükben van, csak eszük nincs semmi. Ez egyébként tavalyelőtti sztori, az idei változat EZ
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
TTomax
nagyúr
válasz monosz #53121 üzenetére
Nekem már akkoriban is túl populáris volt ez az irány,értsd a vízcsapból is ez folyt...én már csak maradtam a nádvágó zenéknél. Bár azóta sajnos ez a vonal is nem kicsit felhígult... [link] De a mai napig ilyenek mennek a kocsiban [link] , [link] , [link] , [link] , [link] , [link] , [link]
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
cyberkind
félisten
válasz TTomax #53128 üzenetére
Ezek is régi szép idők voltak.
Kár, hogy a film pár része kamu vagy kicsit szebb mint ahogyan történt, de még így is nagyon jó.
---------
Egy kis adalék, miért van ennyi újonc az 1080 topikban, csak nem visszatért a möster károsító?
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
-
-
cyberkind
félisten
Kicsit se gáz a Deus Ex, hogy Steam-en kb percenként kapja a negatív értékeléseket, de ezt kellett annyira várni.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Devid_81
nagyúr
4K-ra eleg egy VGA
...
-
Devid_81
nagyúr
válasz cyberkind #53137 üzenetére
Ez mar annyira, hogy mar most kialtozik a next gen kartyakert
Gondolom par javito patch+uj driver es nagyjabol jatszhatova valik, elvileg bovul majd a teszt multi GPU-val valamikor, azokra leszek meg kivancsi...meg legfokeppen a DX 12 patch-re ami Szeptemberben jon a jatekhoz.
...
-
cyberkind
félisten
Paranormal Cocktivity
-
akoska07
nagyúr
válasz cyberkind #53141 üzenetére
Ha lesz értelmes proci és alaplap az 5960X és R5E kombó után akkor lesz csere.
Remélem csak alaplapot kell majd cserélnem.
A Volta már számomra is érdekes lehet,majd meglátjuk.
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz cyberkind #53141 üzenetére
A tápkábeleknek nem áldozott le. Attól még kellenek a kábelek csak az alaplapba, és nem a VGA-ba. Vagy ha azt is el akarják tüntetni, akkor új főcsatlakozót kell csinálni. ~34-38 tűs elég lehet.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Habugi
addikt
Ennek a remek dolognak egyébként mi a kvázi értelme?!
A sávszél dolgot sem értem, oké a duplája..és?!
Még egy éve sincs hogy PCI-E 2.0 X16-ról váltottam 3.0-ra, ott is megvolt a sávszél duplázás, a gyakorlati haszna pedig zéró. Olyannyira zeró, hogy a házamban szépen átraktam 3.0 X8-as slotba a VGA-t pusztán a jobb hűthetőség okán.
Féltem hogy vesztek vele, több összehasonlítást is végeztem, mérhető differenciát nem tapasztaltam és amennyiben nem tévedek X8-ban echte annyi sávszélem van egyébként mint korábban a 2.0 X16-al..Ergó a PCI-E 4.0-át miért fogjuk észrevenni?
Hova-tovább ezt az áramfelvétel mizériát sem értem..
cyberkind által linkelt cikkből idézve:
"Ez mellesleg jelentősen csökkentheti az ilyen metódussal készülő eszközök gyártási költségeit, idejüket, általános fogyasztásukat, sőt, a hűtséi hatékonyságukat is megnövelheti."
?!
Innentől majd a lapon fog átmenni ~300W-al több, hurrá-hurrá?
Ami a kártyákrók lejön esetlegesen a felsoroltak szerint, az majd szépen rászámolódik a lapokra, ez miért is jóbb? Mert az nehezebb hűteni és/vagy garantáltan nagyobb problémát fog okozni ha esetlegesen valami elszáll ?[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
cyberkind
félisten
válasz Habugi #53146 üzenetére
Még semmi konkrétum nincsen, ezek csak lehetőségek, ami biztos, az a sávszél duplázódás, én sajna nem tudom mivel jobb a 3.0 mint a 2.0 mert túl rég volt a 2.0 és nem emlékszem, de ha hasonlóan szarul fog skálázódni mint a DDR4, akkor halottnak a csók.
Paranormal Cocktivity
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Habugi #53146 üzenetére
A fogyasztási specifikációk kiterjesztése régóta terítéken van. Ezt egyszerűen egy új verzióban a legjobb elvégezni. Az értelme annyi, hogy így hivatalosan szabványba emelhetők a 375 wattnál többet fogyasztó VGA-k és gyorsítók. Az, hogy ez ilyen formában szabványosítva lesz a szerverpiacon is lehetővé teszi még a régi limitek átalakítását, ami 225 watt ugye. A desktop pedig ezeknek a változásoknak a hullámaival sodródik.
A sávszélre a DX12 és a Vulkan miatt van szükség. Ezek az API-k olyan limiteket hoznak elő, amelyek korábban nem léteztek. Például DX11-ben szinte lehetetlen, hogy ne legyen elég egy PCI Express 2.0 x16-os sávszél. DX12 és Vulkan alatt nem egy fejlesztő panaszkodik, hogy még 3.0-ban is kevés lesz az x16. Nyilván más az, ha nagyon maximum tízezret rajzolhatsz, vagy ha lazán elmehetsz százezerig. A PCI Express 4.0 ezt kezeli.
Nem csak ez lesz az egyetlen megoldás, mert bizonyos gyártók hozni fognak saját interfészt is, mert a PCI Express 4.0 is kevés lesz. Például NVIDIA NVLINK és AMD GMI. Utóbbi az idei Hot Chips szerint el fog jutni a játékosokhoz is, míg az előbbi nem, mert az Intel és az AMD nem hajlandó támogatni. A megváltást a CCIX hozhatja, amely a PCI Express szabványos leváltója lehet.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Habugi
addikt
válasz cyberkind #53147 üzenetére
Röviden prezentálom neked a 2.0 --> 3.0 sávszél duplázás gyakorlati értelmét, eredményeit és azt az előrelépést amit magával hozott:
Bennem még élénken él az emlék mert októberben volt platform váltásom.
Plusz mivel az AM3 lap esetében két 2.0 x16 slotom volt és a hátsóban/lentiben használtam a 280X & 390X-et mert ott pont telibe fújta a Raven3 hátsó 18as ventije, így az új lapban szépen kimértem különböző benchekkel/játékokkal mit megy x16-ban, majd szépen átraktam az x8-ba hogy megkapja ugyan azt a légáramlatot és féltem hogy igen ám de mit fogok kimérni.., mint differenciát.., az eredményt linkeltem feljebb..Sávszélre pedig ugye a 3.0 x8 egyenlő a 2.0 x16-al.., ergó ha 3.0 x16 és x8 között nincs gyakorlatban mérhető difi akkor 2.0 x16 és a 3.0 x16 között sincs.
(#53148) Abu85:
Az API része érdekes és meglepő..
Ugye cudar módon húzott FX kontra Skylake váltásom volt, nagyon érdekelt ez a "kihajcsa-e" témakör illetve hogy elég-e belőle négyzetgyököt vonni vagy kelleni fog-e a köbgyök is.., a lényeg az h többek között Thief és Star Swarm MANTLE teszteket is csináltam részben a CPU, részben pedig később az x8-as slot "kényszere" okán és a világon semmit nem tudtam kimérni..
Létezik hogy míg a Mantlet nem érintette érzékenyen addig annak "továbbfejlesztését" a Vulkant már igen, továbbá a DX12-t is?!
Létezik már olyan bench és/vagy játék ami az említett két API-t használja és ez a fajta sávszél limit is kimérhető vele?
Gondolok itt pl a DOOM-ra vagy AotS/TR & TimeSpy csak mert mindegyik megvan és mivel nagyon szeretek berhelni a géppel szívesen megnézném mennyi is az annyi x8 vs x16, illetve ugye 2.0 vs 3.0 között amennyiben szerinted valamelyikük alkalmas erre..!
Mivel azóta is az x8-as slotot használom de semmibe nem telik átrakni az x16-ba és futni megint pár kört..Az egyéb jellegű infókért thx egyébként!
Megjegyzem mindamellett a végső konklúzió mellett hogy "a desktop vonal csak sodródik" zéró értelmét látom ennek a menjen át a lapon +300W dolognak, sőt, egyenesen elkezdtem félni tőle de ne legyen igazam.[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Autós topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Gitáros topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- További aktív témák...
- Triangle Heliade Es hangfalpár
- Apple iPhone 14 128gb Midnight + Garancia
- Apple iPhone 12 Pro Max, Pacific Blue, 128Gb, független 86% akku
- Szuper Akció:Igényeseknek-Exkluziv-12Genes-Core i7-Dell Latitude 5430-Harmad áron-garival!!!
- Western Digital 6TB NasWare 3.0 WD60EFRX-68l0bn1 keveset használt eladó.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen