- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hát, persze.
A német ADAC minden évben kiad egy statisztikát a műszakivizsgán bukott és az úton meghibásodott járművekről Illetve a hibákról.
Németországban a tulajdonos viheti a járművét vizsgára. Ha bukik, akkor 15-20 euró ráfizetéssel mehet a második körre. Ekkor már csak a hiba javítást ellenőrzik. Megéri, mert a vizsgára felkészítést címén nem kell extra dolgokat fizetni.
A statisztika.A lényeg, ha valaki nem akar belemerülni.
Kerekítve 9,6 millió vizsga került összesítésre.
Tavaly került először elektromos jármű a statisztikába. A Renault Zoe Az első vizsgán 5,3%, a másodikon - harmadikon 10.6% bukást produkált. A vezetők alig használják a féket, a visszatáplálás miatt. Megeszi rozsda a féket.A legjobb statisztikát a német autók produkálták, de sikerrel csúszott a Suzuki Vitara egy dobogós helyre.
Bennünket inkább a legrosszabbul szerepelt gyártók listája érdekel
A kategória a koronázatlan királya a Dacia. Az első TÜV alkalmával minden tizedik, a tíz év körüli példányok esetében minden harmadik bukik egyet.Összességében minden ötödik jármű bukik a vizsgán. Ez növekedést jelent az előző évhez képest.
Véglegesen 15 ezer autót vont ki a forgalomból a vizsga. Ezeket már nem lehet forgalomképes állapotba hozni.A fogalomban lévő autók átlagéletkora 10,1 volt tavaly. 2011-ben még csak 8,3 év volt.
Ezek tények. A gyorsan széteső autók vízióját nem támasztják alá.
Az ADAC segély hívásainak majdnem felét az akkumulátor állapota okozta. Itt lehet a típusonként segélyhívás statisztikákban nézelődni.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Döglött Róka
veterán
Azt nem hiszem el amit te mondasz a kepzelt autoszerelodrol. Nagy kulonbseg.
Azert fogsz hasznalt szivo benzinest venni, mert nincs penzed ujra. Ha lenne, leszarnad a hogy 250k-t vagy 500at bir a blokk.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő