Hirdetés
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Razr 50 Ultra - ajtó, ablak
- Google Pixel Watch 3 - képpontos idő
- Kiszivárgott a Xiaomi 14T modellek eurós ára
- 6 Android főverziót ígér a Samsung
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Huawei P50 Pro - emlékkép
Hirdetés
-
E61 blog 2. rész
lo [Előző rész]Folytatnám a történetét a E61-nek. A sztereotípiákkal ellentétben még nem kerültem anyagi csődbe, és nem...
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #24214 üzenetére
Jah azt én is tudom, hogy hol a csavar.
A hogyan sikerült kérdés arra vonatkozik, hogy sikerült tekerni rajta? Az enyém atom ragasztva volt
Illetve az injektorosknál nem biztos, hogy csak annyival van elintézve a dolog, hogy tekerek a csavaron. Ez erősen elektronika függő, egyik engedi a másik nem.
Fogalmam sincs ez öntanulós vagy sem. Nyugo83 biztos többet tud erről.
Piaggio manualban sem árt műszeres kontroll mellett állítani, és lambda szonda értéket ellenőrizni.Persze az tök jó, ha sikerült állítani rajta és minden jól működik.
Lehet az irányjelző izzóhoz kellett levenni az óra melletti idomot?
Elég régen volt, kb 4éve.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen