- Mobil flották
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Vége a Swype billentyűzet támogatásának
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #2002 üzenetére
Igazából csak ez, hogy volt-e bármi előjele a dolognak. De ha nem nézegetted, akkor mondjuk nem tudod, hogy 10000-nél milyen mértékű volt rajta a kopás. Gyanítom azért, hogy a szélessége (ahogy a nagy könyvben meg van írva) idővel csökken, tehát most ha kcsa normális szélességet mér a Kymcon, és szemre nem repedezett, meg kopott a szíj, akkor még lehet benne sokezer km, ami miatt valószínűleg nem érdemes még lecserélnie. Amúgy igen, nekem is csak feltekerte a szíjfoszlányokat a varió meg a kuplung, semmi egyéb kárt nem okozott. (Az más kérdés, hogy kellemetlen volt utána tolni, viszont engem anno a Majával rendesen átvágtak: ótvaros kopott szíj volt benne, ami 1000 km után szakadt el.)
"ha történhet drága, körülményes kár, akkor az nálam be is következik"
Murphy nem alszik?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen