Hirdetés
-
Kezeli az új DirectX 12 funkciókat a friss AMD Software
ph A 24.6.1-es, WHQL aláírással rendelkező szoftvercsomag az AI-t sem hanyagolja el.
-
Nem spórol az anyaggal a Galaxy Watch Ultra
ma Hivatalos renderen a Watch7, a két Buds3 és a hajlíthatók. Merre vagy, Galaxy Ring?
-
Gépigényt kapott a The First Descendant
gp Extraként a fejlesztők megmutatták, hogy konzolokon milyen grafikai módokat állíthatunk be.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz
DigitXT #17689 üzenetére
Azért írtam az egyes típusokat.
Az enyémre 150K körül lenne egy karbi ami gyári. Ezen a 181K-s áron sem kell megijedni, ha már komplettről van szó, és ugye ott van a szivattyú amit már mindketten cseréltünk. Olcsóságba is 10-15K között. Kínai termékekkel pótolhatnám, csakhogy egy az egyben ezt a típust nem kapok, így össze kellene variálnom, és már meg is érkeztünk a hazai piacra ahol a karbikat csak tákolgatjuk általában.
Csak egy tűszelep tömítéskészlettel, 25-26K+munka díj. Egy automata szívató 20-30K.
Akárhogy is, de ki kell cserélni mindet előbb utóbb. És annyiszor szétszedni, megtalálni a hibát....sb.
Sokkal több gond van velük.Volt két injektorosom, és csak használtam őket. Egy karbisom van,ráköltöttem eddig 15K-t , szét szedtem 10*, és még mindig nem tökéletes, az automata szívatót cserélni kell. Hol is tartok a japán karbival? Ennyiből egyszer lecserélem az injektor fejet és megyek.
Az tény, hogy 30-40 éves darabok is működnek
Viszont ehhez folyamatosan foglalkozni kell vele. Használattól függően, de csak szét kell szedni idő közönként, és takarítani a kopott alkatrészt cserélni, újra beállítani...stb.
Simán lehet, hogy azért nem találod az alapjáratot, mert a fojtó szelep tengely lóg. Nah ez is egy finom darab, és az egész egységet szét kell borítani hozzá.
Lehet a tieden nem drága pótolni, de a japán karbi minden darabja csípős árba tud lenni.
Illetve ott a afogyasztás, nagyobb ccm-nél egy liter difi símán lehet. Az pedig a napi használatnál már jelentős...
Persze igazad van, csak vásárlóként még a karbi típusokat is számon tartani, melyik javítható olcsóbban melyik nem...
Szívás az injektor is... Viszont kevesebb munka óra meg el a cserére, mint egy karbi karbantartásra.
És a kettő máris kompenzálta egymást kb. De az egész sarokpontja a hazai benzin minősége. Ez okozza a szívások jelentős részét.
Én így vélekedek: Ha Osztrák benzint tankolnék, 50-50 injektor/karbi.
Hazai moslék tankolásnál kb 65-35 Injektor/karbi, a javaslatom.
Szóval a karbi jó, és lehet típusonként jó választás, és szívhat az ember injektorral is típusonként.
Már bizonyított a karbi az elmúlt 100év alatt, és elkíséri a benzines motorokat az utolsó napig, ezt garantálom.