Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kcsa

    veterán

    válasz DigitXT #17689 üzenetére

    Lehet röhögni, de azt én b.sztam el. Háromszor. Vállalom. Persze a franciák anyját is szidhatom, de aki hozzányúl és nem ellenőrzi vissza hogy mit csinált, az így járhat :)

  • csongi

    Topikgazda

    válasz DigitXT #17689 üzenetére

    Azért írtam az egyes típusokat.
    Az enyémre 150K körül lenne egy karbi ami gyári. Ezen a 181K-s áron sem kell megijedni, ha már komplettről van szó, és ugye ott van a szivattyú amit már mindketten cseréltünk. Olcsóságba is 10-15K között. Kínai termékekkel pótolhatnám, csakhogy egy az egyben ezt a típust nem kapok, így össze kellene variálnom, és már meg is érkeztünk a hazai piacra ahol a karbikat csak tákolgatjuk általában.
    Csak egy tűszelep tömítéskészlettel, 25-26K+munka díj. Egy automata szívató 20-30K.
    Akárhogy is, de ki kell cserélni mindet előbb utóbb. És annyiszor szétszedni, megtalálni a hibát....sb.
    Sokkal több gond van velük.Volt két injektorosom, és csak használtam őket. Egy karbisom van,ráköltöttem eddig 15K-t , szét szedtem 10*, és még mindig nem tökéletes, az automata szívatót cserélni kell. Hol is tartok a japán karbival? Ennyiből egyszer lecserélem az injektor fejet és megyek.
    Az tény, hogy 30-40 éves darabok is működnek :)
    Viszont ehhez folyamatosan foglalkozni kell vele. Használattól függően, de csak szét kell szedni idő közönként, és takarítani a kopott alkatrészt cserélni, újra beállítani...stb.
    Simán lehet, hogy azért nem találod az alapjáratot, mert a fojtó szelep tengely lóg. Nah ez is egy finom darab, és az egész egységet szét kell borítani hozzá.
    Lehet a tieden nem drága pótolni, de a japán karbi minden darabja csípős árba tud lenni.
    Illetve ott a afogyasztás, nagyobb ccm-nél egy liter difi símán lehet. Az pedig a napi használatnál már jelentős...
    Persze igazad van, csak vásárlóként még a karbi típusokat is számon tartani, melyik javítható olcsóbban melyik nem... :) :)
    Szívás az injektor is... Viszont kevesebb munka óra meg el a cserére, mint egy karbi karbantartásra.
    És a kettő máris kompenzálta egymást kb. De az egész sarokpontja a hazai benzin minősége. Ez okozza a szívások jelentős részét.
    Én így vélekedek: Ha Osztrák benzint tankolnék, 50-50 injektor/karbi.
    Hazai moslék tankolásnál kb 65-35 Injektor/karbi, a javaslatom.
    Szóval a karbi jó, és lehet típusonként jó választás, és szívhat az ember injektorral is típusonként.
    Már bizonyított a karbi az elmúlt 100év alatt, és elkíséri a benzines motorokat az utolsó napig, ezt garantálom.
    :R :R

Új hozzászólás Aktív témák