- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- A Z Flip6 jókora, a Galaxy Ring parányi akkumulátort kap
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
it Hamarosan sokkal szigorúbb szabályozás alá esik az EU-ban a Telegram, mivel egyre több a helyi felhasználója.
-
Új dátumot kapott az Until Then
gp Eredetileg ebben a hónapban érkezett volna a játék, azonban már korábban elhalasztották a megjelenést.
-
Poco M6 Plus néven újrázhat a Redmi Note 13R
ma A telefon feltűnt a HyperOS által támogatott készülékek listáján és a TÜV Rheinland is adott neki engedélyt.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #13694 üzenetére
Egyrészt, a formájából adódóan nagyobbat emel, tehát igen, kisebb fordulatnál
eléri a végáttételt, másrészt semmi nem garantálja, hogy egy hézagoló-mentes
gyári varió tárcsái valóban összeértek a gyári görgővel, ha nem forgatod tiltásig.
Ez viszont bőven tiltás előtt képes összezárni a tárcsákat, így lehet utazóban a
fordulat jóval kisebb, így a fogyasztás is kedvezőbb. Egyetlen necces kérdés,
hogy a szíj vajon elfér-e a dekliben, ha a tárcsák teljesen zártak/hézagoló nincs.Nekem a Multivar + 16 gr Pulley 150 körül csinált egy fordulatugrást, még a régi,
kisebb bordákkal rendelkező szíjjal - az új Mitsuboshit nem akartam darálni vele.
De van némi kopásnyom (hangyányi!) a Mitsu szíjon is már, látszik a festésein...Beraktam a 14 gr Pulley-t: elsőre túl könnyűnek tűnik, nagyon felpörög (7500).
Viszont nem tudom mit csinál 100-nál, mert akkor meg lemegy 6000-re.
Ezzel nem lenne baj, ha nem attól menne le, hogy elkezdi fékezni a dekli! Meg
kell néznem, mert fogalmam sincs, és drága mulatság lenne ledarálni a szíjat...
Viszont a gyorsulás meglepően jó lett, még ha kicsit túl is pörgette az indulást!
Az összidő nem rosszabb, mint a Malossi 15 gr-mal, viszont a 60-100 jobb lett.Ui: sőt, ha leforgatod tiltásig, még akkor sem biztos, hogy összezárnak azok a
tárcsák, gondolom ezért köszörültétek vissza a varió csapszeget a Burgonyán...
Én pl. mértem nagyobb áttételt, mint amit a gyár megad leghosszabbnak (0,88),
tehát valószínűleg a gyár nem azt adja meg, hogy a tárcsák tutira összezárnak,
hanem, ameddig a hagyományos görgők képesek értelmes keretek közt emelni. -
DigitXT
félisten
válasz csongi #13810 üzenetére
Én meg beraktam a Polini kontrasztrugót, végre normálisan nyit a kuplung!
A rajt kegyetlen jó lett, viszont a felsőbb tartományban vesztettem elég sokat.
Persze lehet, hogy megint a szél. Meg mondjuk egyszerre több mindent is
változtattam, ami sosem jó ómen, de "muszájnak" éreztem, mivel az erősebb
kontrasztrugó mellékhatása, hogy úgy viselkedik, mint könnyebb görgővel, és
nem akartam, hogy szétpörögjön. Szóval jelenleg a 16 gr Pulley van bent újra! -
-
balazs1011
aktív tag
válasz csongi #13885 üzenetére
15W-től nem lesz nagyon kemény,
Nálam a Beverlyben 10W van, a gyárija pedig 7.5W
Én pedig úgy töltöm fel olajjal, hogy a krómszárat betolom
az alsó részbe, és a krómszár tetejéig töltöm olajjal.
Majd vissza kihúzom ls mehet bele a rugó és a tetejére a csavar.
Bár ha jól emlékszek akkor nekem meg elvileg 1.9 dl kellene bele.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
balazs1011
aktív tag
válasz csongi #13888 üzenetére
Kérdésként tettem fel.
Nálam elvileg majdnem 2.4dl/szár.
Mert konkrét mennyiséget nem tudott senki sem mondani.
Összetolom a szárat és elvileg 2.4dl olaj megy bele száranként.
Tegyek bele kevesebbet? mert a kanyarokban nekem is b@szottul
táncol,instabil a kormány.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
balazs1011
aktív tag
-
-
balazs1011
aktív tag
válasz csongi #13932 üzenetére
és azt a bizonyos légrést hogy hozom össze?
vagy elég csak beletölteni a z olajt?
Összetolt szárba 1.95 dl olaj, majd visszahúzom a
króm szárat, beleteszem a rugót és becsavarom a teló végébe a csavart?---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #13961 üzenetére
Ebben a leírásban az automata szívató idézőjeles.
Csak arra céloztam, hogy injektoros rendszer esetén
is lehet tök külön befecskendező szívató funkcióval...Karbis motorokon ez az automata szívató lényegesen
egyszerűbb szerkezet, persze azzal is lehet (sok) baj.
Főleg, ha mégsem annyira egyszerű, hőmérő van, stb.Szvsz addig ne is akard beállítani a karbit, amíg falsot
szív, mert elméletileg sem jó. Gyakorlatban meg látod. -
Grillo
senior tag
válasz csongi #14000 üzenetére
OK, mindkettőtöknek köszi
Az olajat melegen engedtem le, járattam előtte 10 percet, faszán meg is égetett a kipufogó...
4 liter mosóolaj nekem majd 4 cserére elegendő, mert 1,1 liter kell bele. Először beletöltöttem 1 litert, akkor a nívó telinek jelezte, kicsit járattam, és akkor még ráment jó fél deci, gondolom valamennyi maradt benne a fél óra csorgás után is.
Alátéteket, gyűrűt nem bántottam, nem tudom, Aszalósék cserélték-e, de újszerűnek tűnt mindegyik.
Ennek két leeresztő csavarja van egyébként, az egyik mágneses, ezen nagyon finom porszerű cucc volt csak, tehát nem olyan sünszerű, mint amit korábban nem is tudom ki linkelt.
A másik egy fém hálós cuccal van együtt. Ez a nagyobb csavar. Ez szép tiszta volt kívülről is, de a másik küldő oldala eléggé dzsuvás volt, ez nem azt jelenti, hogy ezt ki sem tekerték, csak furcsa volt, hogy egymás mellett van a kettő 5 cm-re, és ilyen különbség látszott. A második csavar kitekerésével egyébként még 1-2 deci kifolyik. Mondjuk a motort közben nem burítgattam, de a betöltött mennyiség alapján nem sok maradhatott benne.Egyszer indítottam csak el a csere után, csak egy percre, akkor mintha könnyebben indult volna, hangja normális volt, füstöt nem láttam, de nem is figyeltem.
Majd ma járatom pár percet, vagy megyek is kis kört, ha tudok, aztán meglátom. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #14044 üzenetére
Pár elgépelés:
"...ha a henger is sérül vagy a főtengely, akkor új alaktészek árán..."
...Mindig hideg állapotában indítsunk..." , "... tömbszelence..."Javítás után töröld ezt a hsz-emet, légy szíves!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Hauptmann
addikt
válasz csongi #14046 üzenetére
Azt bele lehetne írni, hogy ha fehér füst van melegen, akkor valószínűleg befolyik a víz a hengerbe, hengerfej, vagy hengerfej tömítés, esetleg vízpumpa szimering. Ha fekete, túl dús a keverék és/vagy olajfogyasztás. Ha kék, olajfogyasztás. Ha a kék füst alapjárat után gázadáskor jelentkezik, aztán elmúlik, szelepszárszimering, ha magasabb fordulaton állandóan, henger,, dugattyú, vagy dugattyúgyűrű.
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #14044 üzenetére
Nem kellek én bele. Már csak azért sem, mert sündisznó nem a vételkor volt.
Egy apróság a környékéről (egyelőre, mivel TLDR): "tervezési hiba végett"
Ez azt jelenti, hogy tervezési hiba céljából: értelmetlen. Azt akartad írni, hogy
a tervezési hiba okán, azaz miatt. Sokan keverik. De annál rosszabb írásban. -
DigitXT
félisten
válasz csongi #14062 üzenetére
Ha a gyári rendszer használja a jeladót, akkor arról még abban az esetben
sem tud egy ilyen aftermarket kütyü üzemelni, ha (valami csoda folytán!)
pont megfelelő lenne az ellenállás-karakterisztikája. Ha meg lekötöd róla a
gyári rendszert, akkor cseszheted az injektorvezérlést. Én nem tenném. -
kcsa
veterán
válasz csongi #14064 üzenetére
Van mutatós hőmérő, de értékelhetetlen: üzemi hőfok az a középállás alatt kb 2mm-el van, ventilátor pedig középállás alatt 1mm-el már bekapcsol.
Pluszban kímélős 50-es gurulás simán használja a ventit. Súlyosbítva mindez a vízköves-dzsuvás hűtökörrel, amit egyszer már takarítottunk, de biztos van még valami dzsuva, szóval érdekelne hogy hogy állnak a hőfokok.
(egyszer már forralta is a vizet)
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #14064 üzenetére
Kíváncsi lennék, hogy szerinted hogyan kéne működnie lekötés nélkül.
A linkelt cucc ellenállást tud mérni, úgy, hogy ő adja a tápot. Élő áramkör
ellenállását megmérni nem igazán lehet, meg értelme sem sok van.Ui: olvasva a hibát, semmit nem oldana meg, hogy tudja, milyen meleg...
Ha forralta már a vizet, akkor egyértelmű, hogy nagyon. Mivel robogó így
nagyon kímélni nem tudja (fordulatcsökkentés?), hiába látja, hogy meleg,
másra meg nem nagyon kell az infó, mert ugye nincs rajta kézi szívató.
(Azt a gyári "műszert" én is nyugodt szívvel kidobnám, csak injektorpara.) -
TayRol
veterán
-
tigipuf
senior tag
válasz csongi #14136 üzenetére
Köszi szépen mindenkinek!
Hát akkor nincs mese, nekikezdek gumira gyűjteni,(jó húzós a michelin ára )
A töltés dolgot pedig meg próbálom kiméretni ismerőssel,nem szeretném ha nagyon átb....nak.
Sajnos,úgy látom ilyen öregecske robeszoknál a müanyag idomok is könnyebben sérülnek,idombontás, szerelés estén nagyon figyelni kel.[ Szerkesztve ]
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #14347 üzenetére
Az eBay-nél jobbat nem tudok. Mert ugye lehet rendelni az európai importőrtől is,
legutóbb úgy csináltam, de sajna elég drágán mérik: pontosan milyen méret kell?Szerk: kcsa megelőzött. De ha már keresgéltem, akkor beírom, hogy mennyi.
2014.04.26: $57.27+ $5.80 = $63.07 -> 14.152 Ft (SR2613/8-16)
2016.06.09: €54.90 + €7.40 = €62.30 -> 19.432 Ft (SR2613/8-14)
Hogy most a forint romlása mennyit számított, meg a rendelés helye ($ vs. €).Szerk2: és ezek tök ugyanazok a görgők, csak az egyik 16 gr, a másik 14 gr.
Amikor anno leteszteltem a 16-ost, rájöttem, hogy inkább a 15-ös kellett volna...
(Ezért most kipróbáltam a 14-est, hogy az túl könnyű-e, éés igen! Megint az lett
a következtetés, hogy inkább a 15-ös kellett volna. De legalább kikeverhető...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #14351 üzenetére
A SR2017/6-9.5 itt 38,9. Ha rászámolunk még 7,4 szállítást... Kb. 15K HUF
Na, ehhez képest a másik link (kvázi eBay) vmivel jobban megéri, kb. 12,5K...
Szerintem olcsóbban nem nagyon megy, viszont megérheti, mert alig kopik.
(És csökkenti a fogyasztást.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest