Hirdetés
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Macrodroid
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
A Lian Li Strimer kábel mókolása.
lo Értelmetlenül állok az egész előtt, hogy a Lian Li minden cuccából ad ki fekete/fehér verziót csak pont a Strimer...
-
Három részletben lesz látható az Arcane második szezonja
gp A napokban érkezett egy új trailer, amellyel együtt végre megtudtuk mikor láthatjuk az új évadot.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #7660 üzenetére
A két karbi még nem is lenne akkora gond az én értelmezésemben, de a többi alkatrésze nem szoftcsopper jellegre vall valóban.
Ez egy ilyen állat.
SzerelőMarcell pedig eskü alatt vallja például., hogy a 250-es Kymco blokk azért olyan egyszerűen nagyszerű, mert gyakorlatilag egy sztenderd 50-es blokk arányosan felnagyított változata - ennek minden előnyével és hátrányával együtt. (két szelep, egy vezérműtengely, olajszűrő sincs csak fémháló, sűrű olajcsere, stb.). Valahogy úgy fogalmazott, hogy nincs valódi eltérés: ha az ötvenesen van mittomén egy adott helyen csavar, a 250-esen is ott lesz, legfeljebb nagyobb.
Van ilyen állat is
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #7794 üzenetére
Elotted nem nagyon alkalmaztak olaj cseret, a hengerfej szelep rugos oldala mennyire sargas barna. Ha az , es hasonlo a dugo oldalahoz en az olajszivattyut is kitakaritanam, es ha lehet a gyujtas oldali deknit is. Ingen sok trutymo ossze tud gyulni a forgoreszben. Felidos a blokk, rendszeres es jo olajcserevel Ez meg ugyan annyit mint az oraban van elmegy Ugyesen tovabb.
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #7849 üzenetére
plusz vizsgáztatni is kell, nem várhatod meg amíg lejár az aktuális vizsga érvényessége.
@DigitXT: bevallom törzskönyvre nem emlékszem, hogy szín van-e benne, de ha az is cserés, akkor 2*6k+vizsga
szerk2: amúgy 500-asból lehet a legjobb 50-est csinálni, csak egy nullát kell lekaparni a végéről
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Hauptmann
addikt
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #7945 üzenetére
Szóval eddig jó nap a mai.
Ámen! Beszéltem Marcellel, holnap délre mehetek. Maja már elindult, most cserélte ki a vízcsövet, feltölti a friss fagyállóval, csavarozza az idomokat, és kiviszi tesztelni.
Még a kuplunggal kapcsolatban futunk egy kört (szerinte magasan nyit, erre vonatkozó jeleket már korábban észleltem).
Estére kapok árakat is, most azért izgulok egy kicsit.
www.dongosofor.hu
-
tatabike
őstag
válasz Bogyó bá' #8008 üzenetére
A és B megvan, C+E folyamatban... Meg még annó megcsináltam az smkp-t is külön (25 éve... ) Viszont sosem volt motorom, nem is motoroztam, csak hébe-hóba kölcsöngéppel.
[ Szerkesztve ]
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #8018 üzenetére
Azt azért tegyük hozzá, hogy 125-ös és 125-ös közt ég és föld lehet erőben a különbség.
Ha jól emlékszem125-ös Liberty van 7-9Kw is, a Scarabeo meg 10-25kW, Majesty 9kWElég nagy a szórás, csak pár példát emeltem ki. Az sem mindegy, hogy a lovakat hogyan használják ki természetesen. Nem mondok ellent, jobb egy nagyobb gép országútra, bár egy 10 év körüli robogóval nem éreztem azt, hogy élet-halál harc lenne a kamionokkal. Igaz a GTS-sel meg kellett gondolni, hogy mikor megyek ki előzni, és csak lendületből tudtam megoldani...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
tatabike
őstag
válasz Bogyó bá' #8018 üzenetére
Az a poén, hogy egy év múlva éppen azért nem fog kelleni a vas, mert kamionra ülök...
kcsa Budapesten kellene sajnos. Munkatársaim sokfélével járnak, 50-es, 70-es robogóval, aki nagyobbal jár, az már hagyományossal tolja, 250, 400, 900, még egy 1400-as Harley is van... Nagyrobogója senkinek nincs.
[ Szerkesztve ]
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
tatabike
őstag
válasz Bogyó bá' #8024 üzenetére
Sajnálom a dolgot. És az is igaz, hogy a kamionsofőrök 90%-a sajnos igazi kretén. Tudom, mert több ezer van a cégnél, még a 3hetes traktorokat is képesek összetörni, isznak, és hülyék mint a segg. Na én nem szeretnék ilyen lenni, hanem a maradék 10%-ot erősíteném...
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #8089 üzenetére
Reálisan nézve 80 felett már kb mindegy mi van rajtad, ráadásul sokat számít a plexi megléte/hiánya/pozíciója, így a magasságod is, az üléspozíciód, fejtartás (más robogón mint sportmotoron), meg még ezer dolgon múlik.
Régóta szemezek a füldugóval, csak fáj az ára
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #8089 üzenetére
Sportkipuban hangtompító: semmi hangja. Csak a szél durva 90-nél.
A Nolan N103 jó bukó, de szélzajos.* Füldugóm van, de nem raktam
be, mert gondoltam nem kell, ha nem megyek gyorsan. Lófaszt.
A benézett kanyar meg különösen fáj + k*rvára untam is az egészet.A szokásos karikám volt, most negyedszer. 104 km. Laza tempó, az
egész út 1:50 volt, 130-140-et max. 2-3 alkalommal próbáltam, hogy
megvannak-e még a lovak, működik-e a fordulatszámmérő @7000+.
Megvannak, működik. Nem volt túl kapkodós túra. Futottam már ezt
le negyed órával gyorsabban is - most kb. 4,2-es lett a fogyi. (Jó az.)*: főleg, hogy pinlock nélkül résnyire nyitva kellett legyen a plexi.
(Még jó, hogy kamerát nem vittem, az betereli a szelet a szememre.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #8101 üzenetére
Tökéletes
Jól hangolod akkor menni fog mint állat. Fúvóka méretekre figyelni kell, biztosan létezik valamilyen táblázat ahol ezek a méretek táblázatosan melyik mit és hogyan tudhat.
Egyébként ami nem Kínai az hamisított xarElőtte manuális szívató volt rajta?
lehella: Tuti az kottyan? Az első féknyereggel minden ok?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #8115 üzenetére
megrajzoltam a szükséges alkatrészt
Arra amúgy van valami elmélet(ed), ha veszek egy ilyet, akkor hova kellene bele
lyukakat fúrni, hogy ne a gyári halkságot hozza, de ne is a nyitott dob üvöltését?
A Majának kulturáltabb hangja volt nyitott dobbal, a Madison brutál, és recseg is.
Viszont tompítóval semmi extra, szinte teljesen gyári hang, ami nem ér 80K-t.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #8131 üzenetére
Ne ferdíts. Ez a műszaki előtt volt. Hangtompító NÉLKÜL!
Voltam vele így is túrázni: az egy picikét más élmény volt.
Amit megutáltam, az a szélzaj és a céltalanság+bénázás!
Fogyasztásteszt, pff... Igen túrán nem eszik sokat, tudjuk.
(Bár ez is relatív, mert a 4,2 több, mint a 2,5 nyilvánvaló...)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Hauptmann
addikt
válasz Bogyó bá' #8149 üzenetére
Tudom,hogy versenyblokknak tervezték, ezért vágtam egyből az égéstér formáját. De nem értem, hogy két karburátor helyett miért nem alkalmaztak egy kéttorkút, akár szinkron-, akár gyorsító torokkal. Ez utóbbira példa a Warnyú Jikov karburátora.
A két 17,5-ös toroktól mennyi teljesítménytöbbletet vársz?
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #8152 üzenetére
Csak agyalok.:Tenyleg bonyolitva van.
De nem lehet valahogy egyszerusiteni? Nem nagyon ertem ez a kesleltes dolgot most. A dusito fuvokat lehet cserleni, vagy szukiteni? Mert ha lehet akkor mehetne szinkronba a ket karbi, es egyszerre a ket szivato. Persze nalad emlekszem minden watt szamit. Vagy a ket karbiba nem egyformak a fuvokak gyarilag?
A lenyeg, ha tobbet fog enni de jobban is megy, akkor fogyasszon 3 litert de legalabb megy is tartosan 90 koruli utazoval. -
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #8154 üzenetére
Ugyes vagy. Ugy fog menni mint az allat.
Nah en meg szivtam picit. Reggel kiszedtem a fotengely szimeringet, ha mar nincs dekni stb, akkor csere, nehogy majd kesobb szivjak vele.
Nah de kerem szepen a japan anyukajat neki, nem lehet kapni, csak gyari alkatreszkent. Naaaa ne maar, ez egy xaros szimering. De sajnos ebben a kivitelben csak Hondanal. Nah mondom fasza ez most fajni fog a zsebnek. Harom hete voltam a Szegedi Hondanal, es beszelgettem az eladoval. Mondtam is neki, hogy tuti patika araik vannak alkatreszbol. Azt valaszolta, ne higyjem, mert jo araik vannak. Majd egyszer kiderul, es ezzel elvaltunk. Most kiderult, az elso alkatresz ara. 2500Ft a gyari szimering. Ennyiert futarral shopbol sem kapnek . A gyuru keszletet meg sem kerdeztem, da ra kerdezek a kivancsisag kedveert. Bogyo ha kell valami szolj, megkerdezem, akar meglepetes is lehet kellemesen . -
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #8158 üzenetére
Ha lezar akkor biztos eleg. Mennyi ido alatt tolta ki magat?
A 6w sem egy rettenet sok. Es jah eleg meleg tud lenni.
Eddig mind meleg rendesen amit neztem. De valtozo a zarasi ido. A scarabeo gyorsabban all vissza, es phanteon is, igaz ezek 150.ccm
Gondom a karbin keresztul lehet nemi hutese.[ Szerkesztve ]
-
-
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #8196 üzenetére
Amint irtad egyszer mar meg volt mind ketto. Az alja es a teje is. En az aljat vagyis alapjaratot tartanam meg es innen ki indulva keresnem meg a megoldast az emelt fordulatra. Nyitott torokkal allitotaf vagy frnt volt a szuro?dugynok: konkretan melyik szilentrol is van szo?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen