Hirdetés
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Apple iPhone 11 - népalma
- iPhone topik
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
- HMD Skyline - jó szerelés
- Yettel topik
- Huawei P20 - ez is kétkezes lett
Hirdetés
-
Hosszabb videón az ingyenes játéknak készülő Ballad of Antara
gp A free-to-play akció-RPG PC-re és PlayStation 5-re érkezik, de pontos dátumot még nem kaptunk hozzá.
-
Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
it Több mint 100 milliárd dollár értékben húzhat fel gyárakat az Egyesült Arab Emírségekben a TSMC és a Samsung, miközben a helyi elnök most a Fehér Házba látogat.
-
Adoptálja a Vulkan köztes nyelvét a DirectX
ph A Microsoft a shader modell 7-től tervezi bevezetni a változást.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #15500 üzenetére
Akinek van mivel...
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Amikor azt hiszed, hogy megint kivettem a hangtompítót...! 9 másodperc
után minden kiderül... és amikor poénból elhúzok lőn "csend"! 58-nál van
egy durva széllökés, amiből persze semmi nem látszik. (Csak mondom.)Szerk: igen, esett. De "technikás egyenes": látszik a mini térképen is.
Azért azok a 10L/100 km körüli fogyi adatok kövér gázra is odab*sznak...
Ahhoz képest már elvéve a gázt, szinte nulla, szóval átlagban nem rossz.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-
DigitXT
nagyúr
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
"ezek a plusz köbcentikkel ugyanis sokkal jobban mennek"
Hátööö, azért én elgondolkodnék egy lóerő-tömeg arányon is ha már menés...
Meg aztán 900K-ba beleférne az az SW600 is - aztán az tényleg mendegél.
Amennyire én tudom, mind a 400-as Maja, mind az SW400 tohonya gép.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-
-
DigitXT
nagyúr
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Vajon ezzel motoros nélkül is lesznek "napi Hondás" videók?
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-
DigitXT
nagyúr
OFF, de röhej: nem tudom, mennyire menő az 70 km/h átlag, amikor ezt
zömében lakotton át tolja, és egyszer csak elé ugrik egy fránya kátyú.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #15631 üzenetére
OMG, még hányan fogják ezt gondolni? Mondjuk nálunk hosszadalmasabb
volt az adásvételi procedúra, szóval beleláthattál a Murphy-faktorba. Elromlik!
(Idővel minden.) Amúgy egy kis hókotrót elfogadtam volna szombaton.Bogyó: ne légy gonosz. Aki olvassa, tudhatja, mi minden lett (már!!!) javítva.
Azok jó esetben nem romlanak el megint. "Minden más" persze beszarhat...https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Kibicnek semmi se drága. Szerintem gáz előre lealkudni vmit, amire amúgy
nincs is vételi szándékod. Értem én, hogy már nincs rajta a sportkipu, nincs
doboz, meg extra műszerek se a tuninghoz (talán Multivar se már?), szóval
szerintem se 270-ért fogják elvinni, DE az, hogy hirdesse 200K alatt, vicc.Nem kell, hogy csörögjenek a telefonok. Jönnének a 150K-s ajánlatok, meg
a számítsál be még egy fél disznót. Egyetlen telefonhívás elég. A vevőé. Én
is 300-ért hirdettem a nagy Maját, de amikor a VEVŐ jött el "kipróbálni", úgy
mentem le, hogy el fogom adni neki 275-ért. És pontosan így történt...
Előtte meg volt pár felesleges próbakör az érdeklődőkkel (poénnak jó volt).https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
OFF, de marhajó ("kisrobogó" azért van benne): Kétszázzal jégen? Mi baj lehet?
Szerk@huszi: Aerox...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Természetesen mindent lehet, ahogy én is csak a véleményemet írtam le.
Pl. nekem mennyit ajánlott a VEVŐ szerinted? Elsőre 250-et...! Na, ezért
nem érdemes azon az áron hirdetni, ami alá nem akarsz menni. Szvsz.
Tudtam, hogy nem 300-ért fogom eladni... Mégis annyiért hirdettem, hogy
a végén a két "véglet" közt megállapodva mindketten elégedettek legyünk.
(Ha 275-re írom ki, és annyiért adom el, csak én vagyok elégedett, a vevő
meg esetleg húzza a száját, hogy nem tudott alkudni: ez is a piac része.)Szerk: azért emelem ki, hogy a VEVŐ, mert ő fizetett, és vitte a motort...
Előtte meg volt, aki csak fikázni tudta, meg alkudozni, de fizetni kevésbé,
és utána vissza se jelzett (noha egy törött szarral jött megtekinteni, LOL).Szerk2: kirakod áron alul, és izzanak a vonalak, mutogatod fűnek-fának...
El fogják vinni persze izibe, csak a feléből is alkudnak. Vagy jön a disznó.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Neeeem, az a Madison! Nekem tényleg csak ~3000 km "van benne".
Már egy ideje tervezem, hogy rádugom "téli töltésre" és menjen a tekerés,
előre felé természetesen (arra szabályos), mert márciusban műszaki.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz szentkuti11 #15649 üzenetére
Ha kölcsönadom a SpeedoHealert, ingyen is belecsavarodik a sok km...
Szerk: tényleg, már nem emlékszem, de anno meg is akartad venni a nagy
Maját, vagy csak úgy motoroztunk egyet? (Azóta se voltunk.) Azt tudom,
hogy akkor derült ki, hogy csipegeti az is az olajat, de mire a (futár)srácnak
elvittem a tartalékot, már tudta: mondta a szerelője, hogy előfordul... Ennek
ellenére csavart bele (SpeedoHealer nélkül) 20000-eket. (Mármint km-eket.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz szentkuti11 #15651 üzenetére
Legalább te nem fikáztad. Az a másik (hipszter köcsög) viszont idegesítő volt.
De amúgy én is marha voltam, mert feltételeztem, hogy van A2-es jogsid. Még a
Madisont is odaadtam "viszonyításképpen": azért "robogóhoz képest" mendegél.
(Aztán nem tudom, hogy az YBR mekkora erőgép, de írtál valami orrkifújásról.)Tisztában vagyok vele, hogy nem minden a teljesítmény, leülök magamtól...
Szerk: megvan a HSZ-ed.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Dühös (?) robogót keres. Ha gyorsulásra gyúr, akkor Velvet 400.
Az FXR amúgy tényleg tökös egy masina ~80-ig jön a Madisonnal.
(De lehet, hogy nem volt felokosítva rendesen. De az enyém se.)Mondjuk dombos megyeszékhely és 30 km vonzáskörzetében már
tényleg inkább a T-max felé hajlanék. Nem árt, ha nem picuri a gép.
Csak legyen rá della. Szerk: többi ajánlás no comment.
Na jó mégis: Nexus 300 talán nem rossz, de akkor miért nem 500?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #15656 üzenetére
A Vén Szivar szvsz nem Zoltán + nincs gyereke + Enduro-t keres az FXR helyett.
A többi stimmel.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Grillo #15658 üzenetére
Én is elfogadnék 300 ccm-et a Madisonba... Mármint pluszba, két hengerrel.
De igazad van, óriási különbség nem lehet (az 500-as csak 460). Madison 383.
Viszont ha könnyebb a blokk, akkor mehet hasonlóan az elején. Amúgy a fogyi
Andrew-nak nem volt nagyon sok. A "dühös motoros" meg kifejezetten lesz.rná.
Abban vagyok csak biztos, hogy a Runner után az SH nem lenne "neki való".
(És itt nem a menetteljesítményére gondolok, hanem a robogó kialakítására...!)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #15668 üzenetére
+1 Esetleg vmi fiatalabb (még) sérülésmentes gép.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #15672 üzenetére
Tudod miért "xopik" az egész fórum? Mert a fórumon a problémák kitárgyalása a
téma, és viszonylag kevés olyan ember van, aki csak azért is odamegy, naponta,
hogy "ellensúlyként" elmondja, hogy neki még megy a gép. Még mindig megy.De most tényleg! "Szopóroller" lenne a Madison? Volt vele gond? Igen. Voltak vele
nagyobb gondok is? Igen. De valójában ezek nagy része inkább az előző "hanyag"
tulajra voltak visszavezethetőik, vagy balesetekre. Vaaagy... Hagyott az út szélén?
IGEN! Tudniillik nem húztam meg eléggé a varióanyát nagy tuningolásban. Szóval:
magamnak csináltam problémákat, mert valahogy nem akart "magától "elromlani...Arról nem lehet hosszú távon polemizálni, hogy kitolom a garázsból, ráülök, röffen,
bemegyek dolgozni. Este megint ráülök, megint röffen, és hazamegyek. Uncsi.
Ha mondjuk tuningolom és javul/romlik a gyorsulása, akkor már lehet beszélni róla.
Vagy ha felveszem kamerával, hogy jujj, benéztem a nénikét. Egyébként: uncsi.
Persze lehet, hogy én vagyok helikopter, mert nem járok olyan fórumokba, ahol az
a napi téma, hogy ma is gurultam egy jót, hiba nélkül, ugyanúgy, mint tegnap LOL.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #15674 üzenetére
Nem tudom, észrevetted-e, hogy ez nem az a topik. Tudom, hogy Téged
ez nem szokott zavarni, de azért na! Annak idején túráztál robogóval. De
már jó ideje nagy vasat hajtasz. Nem érzed cikinek idecitálni, hogy azon
más fórumokon TI állandóan a világot járjátok, és mi miért nem tesszük?Amúgy a "garázs körül" mászkálás SOKKAL megterhelőbb a motornak,
mint a hosszú túra. Hosszú távon, bemelegedve ugyanis nem kopik úgy,
továbbá (Madison esetében legalábbis) a fogyasztása is jóval kedvezőbb.
Szóval el mernék-e indulni? Miért ne? Tavaszi olajcsere, az első fékbetét
ellenőrzése/cseréje, hitelkártya bekészítés (a tankoláshoz), és mehet!De nem az én világom. Tényleg halálra untam magam, amikor elmentem
a Mátrába csapatni egyet. Mármint nem a szerpentinen: az jó volt! De
visszafelé pl., amikor csak jössz, jössz - és zúg a füledben a szél zaja...
Mondjuk akkor még az volt az izgi, hogy elérek-e a benzinkútig.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #15674 üzenetére
Amúgy voltam már országhatáron túl is a Madisonnal... Bár nem sokat.
De amúgy tényleg miben más "2-4ekm" attól, hogy pár nap alatt tolod le?
Idézzem a "szervizkönyvemet"? Kezdjük mondjuk a légszűrő cserétől?
44364 km: gyári légszűrőszivacs, MOTUL légszűrőolaj
45362 km: olajnyomásmérő (megjegyzem ez TUNING)
46360 km: válasz Moszkítónak (motor a garázsban áll)
Ez mondjuk így nagyjából 2K km, csak tankolással... Minek kellett volna
történnie? Vannak a csereperiódusok, amikor hozzá KELL nyúlni... Lehet
hozzányúlni tuning miatt is. Pl. 45451-nél Polini kontrasztrugót bedobtam.
(És egyben cseréltem a hátsó fékbetétet is. Azaz részben karbantartás.)Ha kiveszem a tuningot, mi marad? Naponta szerelőhöz járok szerinted?
Vagy naponta aláfekszek a gépnek javítani? Azért, mert "szarolasz"?Ui: valószínűleg az akkura rá kell majd töltenem, mielőtt újra kihozom.
Mentem már vele -5 fokban is, és nem haltam meg: a hó miatt raktam le.
44183 km óta van benne a J.Costa: az is tuning, nem szükséges valami.
Sőt, valójában rontott a teljesítményen. (De javított a fogyasztáson!)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz tikshow #15677 üzenetére
Nálam szerintem az van, hogy amennyivel nőne a téli fogyi, a hideg miatt,
annyival csökken az óvatosabb gázkezelésemtől... És amúgy manuális
a szívatóm: a garázsból mondjuk 5 fokból indulva csak "félig" kell ráhúzni!Viszont mondjuk este szabad ég alatt az edzőterem elől indulva pl. -2-ben
kéri csutkára, de perceken belül vissza lehet tolni (persze óvatosan).
Nézni szoktam a vízhőmérsékletet, és ahhoz lövöm be: ha megvan 40 fok,
már lesz stabil alapjárat. (Igaz, még nem 1500, hanem picit dohogósabb.)Mosquito34: igen, sok problémánk van, mert lefosott kotla import szarokat
veszünk "occón". És lásd, a japán űrtechnika is megmurdel, ha valaki már
"lelakta": nincs olajnyomás/nincs kompót, meg ha elütik az embert... Igen,
fejünkre lehet olvasni azt is, hogy nem járunk össze... Noha a "nevében"
ez egy baráti topik (és élőben még sosem volt verekedés), azért megy a
nagy arcoskodás néha rendesen (tuti én is csinálom...), amitől az ember
kedve elmegy attól, hogy találkozót szervezzen/gurulásban gondolkodjon...Meg a magam részéről nem is érek rá. Van meló, edzés, meg alvás.
Szeretek motorozni, de nem nagyon van rá időm. Ez van! Mindenesetre a
kérdésedre a válasz IGEN! El mernék indulni 2-4ekm-re. Pont azért, mert
a nagyobb "xopásokon" már túl vagyok, és tudom, mi van a motoromban!
Amikor csak rámondták, hogy új a vezérműlánc nem tudtam csak hittem.Viszont ha vennék egy használt japánt (megint!), azzal már nem biztos.
És nem azért, mert japán-fóbiám van (nincs: szerettem a Yamaháimat!),
hanem mert láttam a piac működését, és a tulajok hozzáállását. Hajtja,
ameddig megy: japánnál amúgy veszélyesebb ez, mert a soha nem kellett
rá költeni gyakran annyit tesz, hogy kellett volna, csak sz.rt arra is... Lásd
pl. nagy Majánál főtengely szimeringet... filléres dolog! A szerelő szarta le!
Szóval, aki megvesz egy tetszőleges használtmotort ma Magyarországon,
és utána AZZAL bátran el mer indulni 2-4ekm-re túrázni, az tud valamit.Vagy van ismerőse motorszállító utánfutóval. Hitler kirohanása örökzöld.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #15681 üzenetére
Ha elolvadt a hó.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz dugynok #15697 üzenetére
Nekem csak azért ült sokat rajta, mert vagy szerszám nem volt, vagy alkatrész...
Szerk: nem tudom, mennyire publikus, hogy 4K/óra díjjal dolgozik. Így nekem az
egész munkára 8 órát számolt. A többi az én költségem volt (alkatrész): 102K[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz dugynok #15699 üzenetére
Én pont ezért vittem mindent, hogy neki ne kelljen utánajárnia.
Gyári vezérműláncszett kapásból lett volna egy százas! Végül eBayen
tudtam beszerezni a megfelelő DID láncot, jutányos 14,3K árban.
A tömítéskészlet is húzós volt. Ráadásul kettőt sikerült venni: egy gyári
és egy Athena szettet, amiből csak az utóbbit számoltam bele, mert az
előbbit végül ki sem bontottuk (az volt magában 30K), az Athena ~18K.
Olajszűrőből a papír vmi 300 Ft volt. A műanyag az (arany ár) 2,8K...
4L olaj ~10K, de csak a fele kellett. Mit hagytam ki? Postaköltség: 18K!Szerszámokat kellett még vennem (lendkerék lehúzó, bika dugókulcs),
ezek még dobtak rá egy tizest: a munkadíj szerintem sem túlzó erre!Ja, mellesleg megvettem HGabor89-től a 250-es Maját, köbcentinként
egy ezresért, hogy aztán 1 év múlva 275-re "fúrva" adhassam el, LOL.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz dugynok #15705 üzenetére
Nem mondtam, hogy úgy kell csinálni, ahogy én csináltam...
Nekem sem volt tervezve a dolog. A perec után toltam le a gépet,
hogy nézze már át, mitől akadozott: az egy sima gyertyacsere lett
volna, ha minden igaz. De kiderült, hogy a vezérműlánc megnyúlt.
És onnan jött az, hogy utánajárok honnan lehet olcsóbban, csak a
láncot beszerezni, mert a gyári szett 100K lett volna. Esetleg még
erre jön rá a vastagon fogó ceruza. Ehhez képest megérte 15-ből!
Csak eltelt ~2 hónap, mert dilettáns magyarokkal próbálkoztam.Persze az nem a bolt hibája volt, amikor a "katalógusból kinézett",
direkt a 400-as Madisonhoz való lánc nem passzolt... Típushibája
volt az FM400-as blokknak a láncvezető törése, és láncszakadás:
kiadtak egy új verziót belőle, tartósabb láncvezetővel + vastagabb
lánccal. Na az a szett volt a 100K-s. De nekem csak a lánc kellett.
(Valaki már cserélte egyszer. De tudja halál, miért nyúlt meg újra.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz lehella #15722 üzenetére
Nekem is van katalizátor a kipuban (pedig karbis). De a 4Roadban nincs.
Forgalmiban viszont nincs semmi a V9-nél, de amúgy sem mennék ilyen
ködös, vizes, fagyos időben sehova. Ja és az akkuban van ~4V: meghótt.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #15733 üzenetére
Azokat kéne jól tökön verni, akik macskával fűtenek be. Meg mondjuk nem
kéne PONT ilyenkor csatarendbe állítani a már évtizedek óta leselejtezésre
ítélt, Euro -999 szabványnak (sem!) megfelelő Ikarus koromkályhákat.Szerk: megkockáztatom, hogy 1-2 nagyságrenddel kevesebb motor van a
városban, mint autó, bár (ebben az időben) ezek töredéke anyázik (most).
Hauptmann kirohanása valahol érthető. Elvégre neki munkaeszköz. De ha
már itt tartunk, akkor egy olajat (is) égető 2T 50-es miért mehet? Röhejes.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #15735 üzenetére
Amúgy ez az egész kicsit túl van lihegve (mint minden manapság). Annak
idején nem ilyen (kibocsátású) autók mászkáltak, mint ma. Dugó akkor is
volt: hát konkrétan a Városmajorban kb. meg lehetett fulladni... Manapság
meg ugyanúgy pöfög az álló sor, és szinte tiszta hegyi levegő van. Relatív.Nyilván a mostani sem jó. Semmi sem jó. Vidékre kell menni jó levegőért!
Oh wait, ott fokozottan jellemző, hogy macskával fűtenek be. Emlékszem
arra is, hogy milyen hangulatos volt unokatesómékat meglátogatni télen...
Az a klasszikus "téli illat"! Nyomatták a széntüzelést az egész faluban.Ők voltak kiakadva, hogy Budapesten milyen rossz a levegő! Fejfájás, stb.
És elkezdtek cigizni is, de az nem gáz, mert az autósok rosszabbak. Pff.
(Én meg erre azt mondom, hogy lehet, hogy én IS szívom a kipufogógázt,
de legalább azt a rohadt cigifüstödet ne az orrom alá fújd, mert lenyomom
a torkodon... Persze nem teszek ilyet: ez csak az arcoskodás része...)
De leszoktak...Ui: nem pejoratív értelemben értem, tényleg szívesen emlékszem vissza rá.
Nosztalgiával. De azért ide "Büdöspestre" már nem hiányzik! Én amióta az
eszemet tudom, zöldövezetben élek, erre is relatív jó szokott lenni a levegő.
Aztán néha nem, mert valaki felgyújt valamit. (Szemetet, motort.) Ritkán!Disznók sincsenek, meg ilyenek. Mondjuk tyúk az volt! Nem nekünk, LOL,
de a szomszédban - a garázzsal szemben - kapirgáltak. Vicces volt...ON: töltöm az akkut. Nem mintha elindulnék motorral, de hátha még feléled.
Van még 3 hetem a BKV-n, hogy berendeljek egy vacsiújat... Amúgy jó volt ez
a Motobatt, csak egy kicsit drága, meg hát ~2 év alatt csak megmakkant: hm.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #15800 üzenetére
Nyugi, nem vagy ezzel egyedül: "a leállást az okozta, hogy a modern, milliárdos
villamosok visszapillantó kamerájának plexiborítására ráfagyott az ónos eső."https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #15804 üzenetére
Én fogok, csak a motort hagyom a garázsban... De annak örömére, hogy már
írt az Okmányiroda, hogy lassan lejár a műszaki, elkezdtem rendbetenni az órát.
Gondoltam, idejében elkezdem, mert 160 km/h-val idő kell a ~42K-t belerakni.Na, ehhez képest láttam, hogy van ám feljebb is! A garázsban kb. 5 fok van, így
a hangsebesség mondjuk legyen 1204 km/h... A Mach 2,3-at simán viszi a gép!
(Csak lemérni nem tudja a szerencsétlen, mert 160-at ír ki* folyamatosan.)*: de pörögnek bele a kilométerek, ahogy kell. Csak el ne felejtsem lekapcsolni!
(46203 a célfüggvény, de ha túlszalad ráb*sztam, mert visszafelé nem megy.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Óvodások homokozója
- LED világítás a lakásban
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Politika
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- BestBuy topik
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Synology NAS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen