- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Mobilhasználat külföldön
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
ma Komolyabb hibák bukkantak fel, a Samsung a biztonság kedvéért leállította a frissítés közzétételét.
-
Android és iOS rendszerekre érkezik a Sonic Rumble
gp A május végére tervezett zárt bétára már lehet jelentkezni a hivatalos oldalon.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Hogy ez a nagyplexi mennyire rohadt hangos... Alig hallom a zenét már 60-nál.
Cserébe leveszi a szelet a mellkasomról, csak ugye a turbulens áramlat a sisakon. -
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #20265 üzenetére
Persze, érzésre sokkal könnyedebb úgy menni, csak zavaróan hangos.
Kisplexivel azért tol a menetszél, és 130 körül már nagyon kellemetlen:
plexi nélkül az igazi, selymes csend, és kegyetlen menetszél 90-nél is.Szóval a skálán végig lehet menni, nyilván hidegben plexi nélkül halál...
Anno, amikor eljöttem a Cygnussal, gondoltam, maszk sem kell. Majd'
odafagytam rá már 50-nél is, mert azon konkrétan "0" szélvédelem van.Szerk: Cygnuson a térdem is fázott 5 fokban, hiába a térdvédő... Azért
nagyon sokat számít, hogy a felépítmény mennyire fogja a szelet.Szerk2: gondoltam, gyorsulásban is számít, de nem mérhető.
Viszont nagyon el lehet szokni tőle... Lágymányosin néztem, hogy mit
tötymörög ez a furgon, aztán nézem az órát, hogy már bőven sok az...
(Mivel kevésbé kell küzdeni az elemekkel, kisebb a tempóérzeted is...)Szerk3: esetleg vmi magasító kéne, ami átdobja az áramlást a sisakon.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Micsurin #20269 üzenetére
Köszi! Rákerestem a gyártóra: nini egy T-Max. Tök jó ez a virtuális szélcsatorna,
meg, hogy kiszámolják, mennyivel kényelmesebb a gyárihoz képest, de a hang?Szerk: T-Max kisplexivel. És végül egy X-Max. Innen szemezgettem...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #20276 üzenetére
Annyira "baráti" ár, hogy olaszoktól szállítással együtt is megáll 30K-ból, LOL.
(Na nem mintha annyiért már nem tartanám túlárazottnak, de az mégsem 40K...)Burt: mekkora szélvédőd van neked, hogy a te magasságoddal zavarja a kilátást?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #20278 üzenetére
Na, ez jól hangzik. Ha valamikor összefutunk, megejthetünk egy próbát.
Burt: uh, ne is mondd... Nekem a kis Maján volt egy böszme túraplexi. Kétszer
használtam. Először, és utoljára. Hazafelé* elkapott egy kis eső, szinte semmit
nem láttam. Levettem, bedobtam a pincébe, inkább jártam plexi nélkül.
Évekkel később elpasszoltam aprópénzért (thx2huszi). Legalább másnak bevált.*: emlékeim szerint aznap, amikor elhoztam a kereskedésből. Jó ronda is volt...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Tegnap kicsit hamar jelzett a csóróságjelző, furcsálltam... mondom megtankolom!
138.5 km-re ment bele 9.33L, ami barátok közt is egy 6.7-es fogyi. Na ezt már én
is sokallom. Viszont mivel az összes benzin E5-ös volt, kapott "olcsó" 95-öst...
Eszi nem eszi, nem kap mást. Amúgy nem érzek dinamikai különbséget.Viszont volt valami folt a motor alatt, ami akár picit csöpögő benzin is lehetne. Ez
némileg magyarázná a túlfogyasztást. Esetleg múltkor nem raktam csurig. Akkor
nem 6.0 vs. 6.7, hanem átlag 6.3-ról beszélünk. Egyik se túl kedvező persze LOL.Forza 300-as eljár 3.6L körül binárisan vezetve: azért az egész barátságos...
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #20288 üzenetére
Egyrészről tökéletesen egyetértek, a bénázás pontatlanságot okoz. Sőt, azzal
is egyetértek, hogy nincs ennek akkora jelentősége. Ettől függetlenül nem tudom
elképzelni egyetlen járművem üzemeltetését se anélkül, hogy logolnám mi történt.
Ebbe természetesen beletartozik az óraállás rögzítése, minden tankolásnál.Amúgy én sem számolgatnám, egyszerűen felírom. A proggi kiszámolja, én meg
nézek ki a fejemből, hogy már megint mi a fax baja van... Most már némi zörgést
is hallani vélek a vízpumpa felől. Fél éve volt kompletten felújítva. Eszem megáll...Ui: nekem a 250-es Maja evett eddig a legkevesebbet, ill. a 180-as Multivar nélkül.
Multivarral az is ugyanott volt nagyjából, valami 4L környéke rémlik. Madisonnál is
inkább csak az zavar, hogy már megint vmi félrement (+romlik), ha elkezd zabálni.Econ: nekem napközben sok a cordura. Elviselhető, de sok ilyen 20 fokban. Csak
nem akartam visszaállni protektoringre, mert este meg már kevés lenne: pech...
(Amúgy nekem is viszonylag jó a szélvédelem, csak ne lenne ilyen rohadt hangos.
Azon gondolkodtam, hogy amíg nincs kifejezetten hideg, visszarakom a kisplexit.)Jah amúgy majdnem minden járművemmel eljátszottam a kifogyást. Na jó, csak a
többségükkel. De a motorokból 4-ből három állt már meg alattam ilyen okból, LOL.
Ezért sem tartom teljesen elborult ötletnek egy pontosabb "BC" használatát, csak
olyan motorom még nem volt, amin gyárilag lett volna. (Madisonra csináltam ugye,
csak az meg lehalt, amikor levegőt szívott a szivattyú: bénán raktam össze na.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #20295 üzenetére
Szükség van ilyen "bolondokra" is, na!
-
-
DigitXT
félisten
válasz Badboys #20309 üzenetére
Ahogy elnézem, és ahogy előttem írták, ez lesz a benzincsap... Nekem
ugyanott nem pont ez az alkatrész van, az kifejezetten benzinpumpa.
Mivel a Malaguti alapvetően olasz, nekem elképzelhető bármilyen olasz
alkatrész, még akkor is, ha mondjuk épp japán blokkos (mint a 125-ös). -
DigitXT
félisten
Ma majdnem megelőzött a motor hátulja egy "erősebb" indulásnál.
Mondtam már, hogy utálom az esőt? Teszem hozzá, hidegen ez a
PowerPure SC se egy leányálom, ha ilyen semmiségtől elcsúszik.
Egy Subaru Impreza látványosan előre engedett a pirosnál, és arra
gondoltam, ezután nem tarthatom fel, erre majdnem elfeküdtem.Szerk: este hazafelé meg kegyetlen szél volt. Főleg a hídon durva.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz nyogo83 #20323 üzenetére
Nekem is K62 volt, az első télen imádtam a másodikon már az is takony lett.
Most, hogy mondod, amikor szóbakerült a Metzeler, rákerestem, és szomorúan
vettem tudomásul, hogy nincs a méretünkben. Pedig ha Yoda mondja, biztos jó!
Valószínűleg fogom még használni a gépet, amíg nem lesz fagy: csak kéne vmi.Szerk: hány éves, hogy felkeményedett? Nem lehet, hogy csak lekopott nagyon?
Mondjuk az enyémre is azt mondták, hogy minta alapján 50%-os, de nem volt jó.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #20334 üzenetére
Ég és föld ennek a tapadása fagypont körül, főleg, ha nedves az út: ennyike...
A "terep minta" ne tévesszen meg, nem terepgumi. Messze nem olyan rücskös:
kcsa kérdezte anno, hogy nem búg? Mert neki volt, más méretben, és az búgott.
Ez nem. Sőt, nekem még sokkal komfortosabb is volt, mint a gyári Pirelli Evo 21.Amúgy előtte City Grip volt nekem is hátul, csak beszoptam egy defektet ősszel.
Tavaly is City Gripet akartam! DE mivel elől Power Pure SC volt (megintcsak az a
fránya 120/70-13 méret a limit!), ezért az lett hátul is. Eddig elégedett voltam vele,
leszámítva, hogy a felfestések megvezetik. De mostanában, a taknyosabb időben
kezdek félni tőle 1-1 megcsúszás után: lassabban is megyek, de nem az igazi.Szerk: hajamra kenhetem a "pár km" bemelegedést... Addigra beértem a céghez.
De tudom, erre is lesz jó tanács: nem kell motorral járni... Valóban nem kell.Szerk: visszakerestem, nem K62 volt kcsanak, hanem K66, az meg más minta...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #20337 üzenetére
Most - kivételesen - hol is voltam ellenséges? Várjál, mindjárt az leszek!
nem hiszem, hogy 0 fok körül még motoroztok
Nem, basszus, csak hazudozunk róla, és viccből veszünk jobban tapadó gumit.
Igaz, hogy nekem tavaly végig szerelőnél állt a vas, de gondolom a havas kép a
Cygnus-szal megvan? 2016-ban meg bőven jelentettem a helyi mínuszokról is..."Lustaságból" hagytam fent nyáron, nem volt rossz, csak lekopott: a második tél
neccesebb volt. Ha visszarakom tavasszal a nyárit talán kihúz három szezont.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #31733248 #20339 üzenetére
Egy sima magas nyakú pulcsit hordok a kabát alatt hidegben. A gyári bélés
nekem túl pufi volt a kabátban (hasonló a linkelthez), de azt sosem szerettem,
valahogy olyan nehézkessé tette a mozgást. Persze ez mindenre igaz.
A nyári bőrkesztyű is sokkal élesebbha szabad ilyet mondani, mint a téli pufi. -
DigitXT
félisten
válasz nyogo83 #20341 üzenetére
Amerre a buszok járnak, ott általában végigcsapatják a sószóróval is.
Ha már olyan az idő. Már csak azért is, mert sokszor nyári gumi van
a buszon is. Szóval úgy "igazán jéggel" még én sem találkoztam: az
ónos eső persze más, akkor meg tud halni az egész város sajnos.Nálam amúgy az ökölszabály az, hogy fagypont körül, szárazon oké,
de ha olyankor még esik is, akkor ha lehet, akkor kihagyom. Persze,
ha már benne vagyok a dologban "csak" haza kell jutni, akkor ez van.
És olyankor jön a káromkodás, ha a gumi már rosszul tapad. Kiderül.Ui: a linkelt képen a motor pont lehetséges jegesedésre figyelmeztet.
Teszi ezt 4 fok alatt mindig, csak negatív számot nem ír soha.Olasz. -
DigitXT
félisten
válasz #31733248 #20348 üzenetére
Nekem nagyon passzent a (ForceField) protektor, főleg, ha még ott a pulcsi...
Viszont sajnos az Action Shirtről ez nem mondható el. Sőt még a térdvédővel
kapcsolatban is vannak fenntartásaim, amikor néha magától kiold a tépőzár...
De talán az első becsapódást fogná... az is jobb, mint a semmi, vagy a bikini. -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #20377 üzenetére
Hát, aki majmot vesz, vegyen hozzá banánt is...
-
DigitXT
félisten
Egyszer meg fogom ütni ezt a csávót, aki hajnali kettőkor megy haza
az ótvaros szarjával, ami kilométerekről hallatszik és még tovább... -
DigitXT
félisten
Úgy néz ki a Morini 400-as blokkja kínában tovább él. "Az európai stílusú juhok
ülései általában magasabbak a japán juhnál, és a szélvédő beállítása magasabb."ON: furcsa nekem ez az Egér úti kút. 8.2L-t sikerült tankolni, gyanúsan kedvező
fogyit ad. Ugye ugyanitt tankolva fért 11.2 a bizonyíthatóan >12L-es, üres tankba.
Meglehet, hogy nem vízszintes a terep, ezért nehéz itt "pontosan" tankolni?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #20393 üzenetére
Nekem az ülés kezd kalandossá válni. Előbb utóbb szétverem ezt a szart... De
sikerült kinyitni, és a kulcsot se kell beletörni az elektromos nyitómechanika miatt.
Viszont most már nem merem bezárni, amíg nem csinálok vmi überfasza nyitót.Szerk: érdekes, hogy 27 lovas, szerintem visszafogták a max. fordulatszámot...
Amúgy 10 éves cikk, csak véletlen futottam bele az MMSK olvasgatása közben...
Ha akkora siker lett volna, akkor biztos lett volna róla több cikk is, szóval passz...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #19206 üzenetére
Azóta újra belefutottam, csak november 1-jei feladással, 50K-val kevesebbért.
Valahogy nem akarják elvinni. Pedig igazi seggrakéta... Ez mondjuk hangyányit
félre lehet karburálva, hogy akkora lángcsóvákat köpköd napfényben alapjáraton. -
DigitXT
félisten
Teszteltem egyet tompító nélkül, egész barátságos:
Szerk: azt vettem észre, hogy eltűnt a 6000-re ejtés,
gondoltam akkor mérhető lesz belőle vmi, s tényleg.
Tudom, nem egy blinkee, de azért megteszi.Szerk: de a Madisonos élet nem csak játék és mese!
Megint csöpög a hűtővíz, kérdés most honnan/miért.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Már megint megöltem a topikot? Sebaj, akkor blog! Vettem egy Beverly 500...
...ugyanitt keresem a motort, amire rárakható a dob + megbízhatóan működik...
-ra való 4Road-ot. Miért? Occó volt + egyben futottam tesztkarikát Esztergomba:
olyan borzasztó nagy benzinszint probléma nem lehet, mert 4.3L/100-ra jött ki...
Viszont a városi az 6.3 lett megint. Jó, tépem a szarvát, tuningolt a J.Costa varió
benne, de azért picit sok: 5.5 jobban tetszene. Ráadásul most 95-össel megyek.Összehasonlítva a tompítókat, úgy néz ki, a Beverly 500-hoz kisebb fojtás dukál!
Kíváncsi leszek a hangjára. Aztán ha tetszik, örülök! Ha nem, van mivel gányolni.Ja és visszatérve a hűtővíz csöpögésre, egy bilincs adta meg magát: csúszott le
a cső a termosztátfedél tartályba visszatérő (légtelenítő?) ágáról, s az csöpögött.
Ugye ez az a cső, amit Gergő anno szétvágott a bilinccsel. Nekem vissza kellett
vágnom belőle (így jobban feszül), sőt, az általam használt bilincs se volt kóser...
Most kapott komolyabbat, bár az is lehet, hogy ezt meg túlhúztam: meglátjuk!Szerk: állítanom kell az xenonon, mert vagy 5-6-an is rámnyomták a refit. Láttam
is, hogy kicsit magasan van a levágás, de menet közben nem tudtam mit csinálni.
(Max. néha az első fékkel bebólintottam a motort, hogy inkább lefelé világítsak.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #20401 üzenetére
Első benyomások: baromi jó lett! Dögösebb mélyebb hang, mint az eredeti
tompítóval, viszont nem ordenáré fülsértő, mint tompító nélkül. Persze picikét
faragni kellett rajta, mert a rögzítő furatok "olaszos precizitással" készültek...
Nem akartam beletépni a csavart, mert láttam már elnyalt menetet 4Road-on.Gyorsulásra sem romlott sokat, mérési hibán belül van (mindenre kb. 2 tized).
Szóval eddig teljesen elégedett vagyok vele. Ha lesz időm, majd objektíven
is lemérem, hogy milyen változást hoz - hasonlóan a tavalyi tesztvideóhoz.
Csak idén nem szeretném, ha a teszt másnapján dőlne a fehér füst a kipuból. -
DigitXT
félisten
válasz bajnokpityu #20405 üzenetére
Én ma nem éreztem semmi furcsát 11:30 körül. Igaz, nem szoktam lapon fordulni.
Ellenben tegnap induláskor gázra simán beriszált a segge a ház előtt. Ma nem. -
DigitXT
félisten
Érdekesebb lesz, amikor a kontrasztot akarja cserélni, ott sincs mihez rögzíteni
a kuplungszerkezetet. Én egy polifoam-ra rakom, nagy dugókulcs, hadd szóljon.Szerk: összerakás is szokott menni puszta kézzel. Rátérdelek, kézzel rá az anya,
aztán ha már fogja, jöhet a nagy dugókulcs + ütvecsavarozó kombó. Persze van
ehhez is célszerszám, de ha van rutinja az embernek, akkor nem húzza az időt...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Hát akkor az nagyon durva. Poliniék szerint a Malaguti gyári rugója
38-as, az övék 46-os. Ezeket azért még össze tudom nyomni kézzel.kisp113: még egy gyanús jelenség, mi szerint inkább koszolódás az,
tudniillik, ha rugóprobléma lesz, az magától többet nem gyógyul meg.Burgisok szokták javasolni/csinálni, hogy a kuplungpofákat alkalmas
szögben befűrészelve kosz-kidobót gyártanak, és elkerülik ezt a bajt.
Bár én mióta visszaálltam a régebbi (gyári) kuplungra, az tökéletes...
A Malossi sosem volt olyan jó, és még szét is esett: volt egy hangja!
Szerk: meg mondjuk szarabbul is indult, érzésre és mérésre is ugye.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz nyogo83 #20341 üzenetére
Mi lett végül? Maradtál K62-nél? Én is gondolkodok a holnapi havas eső jóslat
miatt, hogy kéne valami téli, de legalábbis négyévszakos, és ugye 120/70R13
méretben továbbra sem dúskálunk a Kék Holdnál... Csak ez, csak rendelésre.Szerk: 140/60-as párja szintén csak rendelésre, és az még drágább is, hm.
Sőt, abból van a kifejezetten téli: kérdés persze, hogy van-e értelme magában.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #20429 üzenetére
Fasza! Én ma nem vállaltam a motort, taknyos hidegben kevés a Power Pure...
Kocsira akartam rádobni a téli papucsokat, de ahhoz meg már késő volt (meg azt
sem annyira kellemes taknyos hidegben emelgetni), így inkább lassabban jöttem.ON: arra esetleg valaki valamit, hogy érdemes-e csak hátra a brutál télit megvenni?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz nyogo83 #20432 üzenetére
És azt hogy hozzátok össze? Külön neked hoznak spécit, vagy inkább bevállalod
a gyáritól eltérő méretet? Csak mert 140/60-at nem látok a Kék Holdnál 13-asban,
csak 130/60-ast, az meg ugye még csak nem is váltóméret, ha már valami...Szerk: máshol megtaláltam. Szerk: lóf.szt, ez meg nem winter.
Komolyan nem értem most már.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz nyogo83 #20439 üzenetére
Na, most, hogy írod, már nem is olyan fura. Neked ugye Majesty blokkos a gép, nekem meg Morini: a hátsó kerék méretének igazából a blokkhoz kell passzolnia, a Majának 130/70-12 a gyári hátsó mérete, aminek pont váltómérete a 130/60-13.
huszi.gyb: részben irigyellek, mert a Cygnus annyira könnyű, hogy azzal még a 10 centis hóban is simán ki mertem állni a kertből. És azért is, mert nem kell 400 Ft/óra parkolást fizetned. Másrészt viszont nem irigyellek, mert ilyen taknyos hidegben szélvédelem nélkül azért nem az igazi. De hát ez van: aki nem mer a "nagy vassal" nekiindulni, és kicsit meg nem tart otthon, az vagy villamosozzon (az lesz idővel), vagy fizesse ki a gatyáját parkolásra... (Kéne valami kis motor a télre: a Maja gondolom még a fasorban sincs... Vagyis pont, hogy a fasorban van, félkészen, avagy "mindjárt kész" állapotban...)
ON: továbbra is gondolkodom, hogy hátra veszek/vennék egy "rendes" (téli) K62-t: valaki beszéljen le róla, hogy hülyeség, mert ha elöl meg csak a négyévszakos van, akkor (először) az fog elcsúszni.
Szerk: kolléga volt A Szerelőnél az ex-Majámmal, nyikorgó hátsó fék problémával. Olyan jól megoldotta neki, hogy a nyikorgás ugyan megszűnt, de a fékhatás is...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Anno, mikor ősszel volt az a defektem, rendeltem hódéktól egy IRC Urban Snow
készletet. Utána telefonon lebeszéltek róla, hogy azért az "durva" lenne, meg kb.
2-3 hét, mire lenne egyáltalán belőle, szóval így lett a Heidenau K62. Nade most
véletlenül belefutottam a típusba megint. Bár hódéknál nincs. Tényleg túlzás?!120/70-13 + 140/60-13 Azért ezeken "terepesebb" a minta: aszfaltra lehet sok...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #20449 üzenetére
Én ezt tenném. Ahogy a mondás tartja: There is always a first time for everything! MÁS: ma reggel láttam némi fehér füstöt... Talán nem a kávégép nyomta. Simán lehet, hogy víz került a kipuba: esett ugye az eső, napokig nem mentem. Mindenesetre a benzin is csöpög, szóval "minden fasza": amúgy nem érződik más "bizonytalanság", jó erőben van a gép. Tavaly is így volt, mielőtt lefőtt a konkávé. Szag alapján viszont vmi ismét nem kerek. Benzin, víz... mi kell még? Tudom: olaj!
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #20451 üzenetére
Kösz ez megnyugtat...na, ha nem tök hidegen csinálta volna, és nem múlt volna
el hamar. Szóval mindenképpen vízgőz volt csak kérdés, hogy hűtővíz (megint:
aranykezű mester vajon forog a garázsban?), vagy csak esővíz. Remélem utóbbi,
bár az olasz robogó lélegeztető gépen tartása olyan műfaj, hogy a remény luxus!Ui: ma este elkezdett diszkózni az egyik feszmérő... Egyértelműen műszer hiba,
nincs semmi baja a vasnak. De ez már röhej a köbön. Valami mindig beszarik!
Benzinszintmérő sem megy már, hetek óta, de most 130 km-nél "bevillant", hogy
lassan tankolni kéne, mindez megfejelve enyhe benzinszaggal. Ja és azzal, hogy
vettem pár alkatrészt Malagutiéktól. Erre már ők is 400-zal szorozták az EUR-t...
Utolérik az Oem-Parts-ot nagyon hamar. (Annyi előnyük még van, hogy gyorsak.)Szerk lazán kapcsolódik: 150-200KHUF-ból akar rendszámos vasat, ami pályára
is jó (M0, M6), s mindezt azért, mert a Ducati Monsternek túl sok a kátyú. WTF!
Mondjuk a válasz is megér egy misét: a Majesty nagy a városba. Akkor Madison
egyáltalán hogyan merül fel? Jahogy Piaggio blokkos. Hát marhára nem mind.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Holnap eléggé fázósnak gondolom bevállalni havaseső-hó kombót a Michelinen...
De legalább vidámabb téma: megjött a kínai H1 LED. Kinézetre biztató, sőt, akár
még tesztelve is, de azért nem egy matyóhímzés. Először is, az egyik ventije jól
hallhatóan megy alapból, és melegedésre nő a fordulat. A másiké meg alig forog,
bár sokat azt még nem teszteltem, de kíváncsi vagyok, hogy rágyorsít-e majd?A másik, hogy alapból nem megy bele a projektorba. Picit szélesebb, mint kéne.
Tényleg picit, úgyhogy reszelgettem kicsit, és már bele is megy, de azért na: ez
lenne az az über-preciziós megmunkálás, amivel tutira fókuszban lesz a 3 LED?A harmadik pedig, hogy kb. 1.5A-t vesz fel. (Beleértve a ventit.) Szóval abból a jó
20W-ból nem tudom, mennyire lesz elegendő fényerő... lesz-e köze a xenonhoz?Úgy ránézésre amúgy eléggé ott van a szeren: szép a fény, meg erős, de mivel a
teszt a fészerben zajlott összecsapva egy fél projektorral, nincs viszonyítási alap.
Ja, ha már projektor. Simán lehet, hogy annak a furatja nem szabvány H1, és az
izzó még belefér, de ez a LED már nem. Ennek ellenére nem a lyukat reszeltem.
(Pöppet egyszerűbb lesz így belepróbálni a motorba.) Viszont a levágás az ezen
vmi rossz vicc: a takarólapnak semmi formája, és nem is ér végig a foncsor előtt!
Ebből a büdös életben nem fog kijönni jó vetítési kép: ha középen nagyjából még
jó is, a szélén lesz egy feljebb világító sáv, ami nagyon nem jó ötlet (vakíthat).Mondom ezt úgy, hogy ez a projektor ugyan nincs a motorban, de nincsenek túl
nagy illúzióim arról, hogy a másik kettőben jobb formájú takarólemez lenne.Szerk: viszont bevillant, hogy a régi (nagyobb) projektorban nem ilyen szar volt...
Na majd előkeresem, és megnézem.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #31733248 #20466 üzenetére
Én sem erőltettem tempót, néha bedobta, hogy ICE ALERT, de nem volt vészes. Mondjuk csak este mentem: a végén 1-2 hópihét(?) már láttam, de jól megúsztam! Fékpróbázás meg ilyenek fel se merültek: kicsi gáz, kicsi gáz... És semmi gáz. Azért jobban éreztem volna magam a K62-n, hiába négyévszakos: emléxem jó volt!
Az természetes, hogy kanyarban nem mész el a határig: nehéz érezni, hol van. Szigorúan elméletben biztosan nagyobb a mozgástered egy téli keverékkel, legyen az kanyar, vagy fékezés... De említhetném a gyorsítást is, mert egy elpörgő hátsó kerék is tud meglepetéseket okozni. Utóbbi jön elő leghamarabb, ha amúgy óvatosan is vezetsz. Kicsit szeretnél jobban megindulni, rögtön gond lehet belőle. Sajnos egyszer a már lekopott K62 is pontosan ezt csinálta velem egy előzésénél, na onnantól már annyira nem szerettem. Persze az "eső, 4 fok" sem túl élvezet.MÁS: bedobtam az egyik LED-et. Mivel lusta voltam sötétben + hószállingózásban rendesen lebontani a vasat, így az egyik xenon tápját csak lekaptam/átalakítottam. Azért a lenti képből nem lehet rávágni, hogy melyik a xenon és melyik a LED. Határozottan nem rossz! Az azonnal bekapcsolás pl. nagyon tetszik. Venti hangja szinte semmi (az AC ballaszt hangosabb): kíváncsi leszek, vajon látni lehet-e vele?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #31733248 #20470 üzenetére
Nekem az eső agyonvágja az egészet: látni is sokkal kevésbé lehet, és fokozottan csúszásveszélyes a dolog, szóval ha lehet még inkább az A-ból B-be jutás a célja. De ha már úgy van, zümmögni sem szeretnék, így 8 évnyi 4Road-ozás után...
Szemből nézve a jobboldali a xenon, nem?
Nem talált, de örülök a tippnek, ezért is írtam, hogy nem triviális rávágni melyik az. És ez azért jó hír, mert nem látványosan gyengébb, habár egy kicsit féltem tőle. Azért amikor beértem a céghez, és már meleg volt a xenon, láttam a fehér falon egyértelműen a színhőmérséklet különbséget (mivel az csak 4300K elvileg, a LED meg 6000K környéke). Viszont amíg nincs bemelegedve, a LED a nyerő, az tuti.csongi: pedig jobb, ha hozzászoksz, mert az új motorok lassan mind LED-del jönnek ki a gyárból, és 20 év múlva, ha már nekünk is telik rá, akkor az lesz. Esetleg akkor meg az lesz a truváj, hogy hogyan lehet bele halogént kendácsolni...
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Külpolitika
- 8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Minecraft
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Asztrofotózás
- További aktív témák...
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen