Hirdetés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- iPhone topik
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
Hirdetés
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
A Lian Li Strimer kábel mókolása.
lo Értelmetlenül állok az egész előtt, hogy a Lian Li minden cuccából ad ki fekete/fehér verziót csak pont a Strimer...
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
Nem robogó az tény
Akkor meg mire mennék vele? Amúgy mindig az kiabál a leghangosabban,
akinek a háza ég... Szipiszupi injektoros gép, ami betolja az arcába a 6,5-et?
OK: félre volt görgőzve nem kicsit, szóval jogos, hogy a gyári setup híve vagy.Amúgy úgy tudom, Madisonnál 17,8 gr a gyári súly. (Gondolom a 17-re csak
lekopott, vagy a szerelő nem mérte meg nagyon pontosan.) Dr. Pulley pedig
a gyári alá 10-15%-kal javasolja lőni. Magyarán a 16-os, s a 15-ös is ajánlott.
(Csúcsteljesítmény érdekében így utólag, látva az eredményt 15-ös a nyerő.)Mosquito34: értem, de mégis megcsináltátok... Miért? Mert érdekelt a téma,
és úgy gondoltátok, hogy megéri? Persze, senki nem fizeti meg a tuningot, s
nem is "eladásra" tuningolom a gépet - hanem a magam szórakoztatására.Kevés értelmes nagyobb ccm robogó van a piacon. Viszonylag olcsón pláne!
Ez van. Többször leírtam már, hogy szeretem a motorom, nem akarom most
lecserélni: kap egy pici tuningot, amitől jobban érzem magam, és kész... Ha
most ettől 6L körül fog kajálni a városban, hát istenem: egyszer élünk...Amúgy baromi érdekes, hogy a Varának milyen kicsi a fogyasztás "szórása",
míg a Madisonnak milyen nagy. Nem akarom megint felemlegetni, hogy mikor
ugyanazon útvonalon, ugyanazon tempóval / körülmények közt gurultunk, már
előnyben volt fogyasztásilag (még kormolós kipuval is). Ellentétben a várossal.
Persze nekem a 120 akkor egy eléggé parázós (remegős, stb.) tempó volt, Te
meg aludtál/kávéztál a Varán, szóval értem én a "dimenzióbeli" különbségeket.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Eeegen, csak az az 5,5 már a túrán volt. Ahol nekem simán 4,5. (4,9 volt, mert
keresztülverettem a végén a városon/Pilisvörösvártól 120 fölött jöttünk: jó kifogás?)
Szerk: de ha már kifogás, Dobogókő felé felfelé is megrángattuk picit a vasakat.nehezebb sofőrrel
Ez mondjuk nem az én problémám. Amúgy ebben teljesen biztos vagy?
Írtam korábban, hogy csak 178 vagyok, de 100+ kg: ez nem (mind) zsír, remélem.nehezebb járművel
Ezt sem mondanám előnynek. Pont azt szeretem a Madisonban, hogy könnyed...nagyobb köbcentivel
Ez legalább teljesen tényszerű.nagyobb teljesítménnyel
Ebben nem lennék biztos, lásd nyomatékgörbék összevetése. Vagy szimplán
a nyélgázas gyorsulás, ha az elmélet már unalmas. Nem szar ám a Madison.te meg most készülsz elrontani a tiédet
Tévedés: most készülök finomhangolni! Lásd a 16 grammos görgőkkel egy picit
jobban megy s a spéci görgőkialakítás miatt akár még ALACSONYABB is lehet
a túrázós fogyim, mert más az áttétel, nagyobb tempónál. Ez hol "elrontás"?egy nagyobb motor vételár többlete helyett
Mondtam, hogy várom a javaslatokat a "nagyobb motorra". Eddig (jó) nem jött...
És ha már itt tartunk, akkor legyen mondjuk 400K alatt! Átírással, mindennel.Komolyan mondom, jó, hogy keresztre nem feszítetek, mert vettem egy rohadt
görgőszettet 12K-ért. Ha vettem volna Multivart 40-ért, már máglyán égnék.
Tudom, ami késik, maga esik bele: lesz itt még parasztlázadás a JCosta miatt?Ui: igen, a 4Roaddal is szemezek. Az 60K körül van. Vagy lesz, vagy nem lesz.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
előző robogómban nekem is volt tuninggörgő
Akkor meg komolyan nem értem, hogy mi a problémád az enyémbe vásárolttal.70% dugós araszolás és 30% kirándulás volt ebben
Jó, akkor majd menj egyszer egy 100 km-es kirándulós kört, referenciának. Bár
jó lenne, ha nem 80-nal ("96") mennél végig a főúton, mert úgy megint nem "fair"
az összehasonlítás, mondjuk egy kellemes 90-110-et toljál neki, úgy "normális".
Megjegyzés: az utolsó bekezdés fényében ide tegyek be egy trollfész, vagy mi?a csúcsnyomatékom pedig garantáltan magasabb
És ahhoz milyen fordulatszám tartozik? Pont ez ám az érdekes, hogy optimális
esetnek írod, ami csak fogyasztásban optimális. Gyorsulásban, "élményben"
(persze a fogyasztás kárára) fel lehet tolni a varió váltási fordulatszámát. Erről
szól a mind Multivar, de a tuninggörgő is, vagy amikor bogyó fórumtárs "rúgja" a
Yarist duplakuplunggal. (Neki miért nem mondjátok, hogy "vegyen" 3.0 TDI-t, uis
az megoldaná nyomatékból, nem kéne nagyon "forgatni" a tempós haladáshoz?)csípőből támadtál
Ugyan! Ismerjük egymást személyesen, szerintem csak beszélgetünk (írásban):
halál nyugodt vagyok, szerintem te sem pattogsz. Vagy vki vmit nagyon félreért?https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Izzítsd be a SpeedoHealert, nem lesz ilyen probléma, hogy nem tudod, mi mennyi.
Btw. a 80 nekem tényleg NEM tetszett, főleg, ahogy ránk estek emiatt az autósok.
Igen, az a kettő, vagy három csak, de akkor is... De ezt már írtam korábban is...Mijáú.
longwild: várjál, te még nem kaptál ma! Mikor lesz? Hogy tudd, mikor NE jöjj el?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
huszi.gyb
senior tag
Szokásos szívó benzin vs turbó dízel. Kinek mire kell. Alacsony fogyasztás, nyomaték> TD
kiszámíthatóbb, megbízhatóbb technológia, pörgethető motor, akkor >szívó benzin(nekem a szívemhez és a vezetési stílusomhoz közelebb áll, ha lesz pénzem V6-V8 )
motorból meg sor4
DigitXT: 250LE-s 2013-as V6 3.0 Quattro A6 játszik? Nem húzott, de megy
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
Eeegen, nekem is az tűnt fel az Andor utcában, hogy némá,
ez a méregzöld pöcsköszörű még mindig előttem van. Wut?
Aztán már direkt gyorsulgattunk a lámpáktól, és meglepően
egálban volt a Madisonnal: valsz' volt benne valami okosság.
(Azon kívül, hogy súlyelőnye van, és vékony volt a pilóta is.)Maját állva hagyta volna, pedig az is 180-as. Csak 4T, hehe.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Vedd csak le a plexit, neked is simán meglesz a 6L...
Btw. pont leszarom, hogy másnak mennyi, mert nekem eddig
csak a saját tankolásaim árát kérték el a benzinkúton...
De HA benzint szeretnénk önteni lángokba, akkor (gondolom
már vártad): jól jön majd az a literenként megspórolt összeg,
amikor le kell rakni az asztalra új injektor(ok) vásárlásakor.Egy dolog miatt nem teljesen igaz az OFF rész: a Kymco 500
nekem is tetszik. De kipróbálás nélkül nem tudok eleget róla.
Olyat mondjuk, hogy milyen nehéz? Mennyire jó vezetni pl. a
városban, városon kívül? Mennyire kényelmes? Gyorsulása?https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
csongi
Topikgazda
Szerintem a vaz elhajlast erezni nem lehet, ha azt erzed eleg nagy baj van. A motor felepitesebol adodoan a szilentek oregedesekor lehet nemi csavarodas felet erezni. De nem hiszem hogy vaz lenne.
A geomeriabol adodoan a fara beleng mivel a nyaktol meredeken lefele ivel a vaz.
Ha csavarodast erzel, akkor erdemes a teleszkopoknal kezdeni, es A kereszt csavar szilentjeit megnezni, azon forog az egesz blokk, es ott lehet csavarodas. -
csongi
Topikgazda
-
DigitXT
nagyúr
Igen humoros vagy. Szerinted a teljesítmény az mi? Nyomaték * fordulatszám.
A motor munkavégző képessége. Önmagában a nyomaték semmit nem jelent.A Madison nyomatéka nem nagyobb 6000-en, mint 5500-on... A teljesítménye
viszont igen, így a gyorsulása is jobb. (A CVT az egy kicsit speciális állatfaj...)
A legjobb gyorsulása akkor lenne, ha a teljesítménycsúcson (7000) gyorsítana.Manuális váltónál sem a nyomatékcsúcson váltasz el, mert a nyomatékváltó (!)
magasabb fokozatban hazavágja a nyomatékodat. Csak egy szükséges rossz.
("Tipikus" benzinmotorok esetén tiltásig forgatod, és úgy váltasz, akkor lesz a
legjobb időd 400 méteren. Nyilván a dízel más, ahol lapos a nyomatékgörbe,
majd meredeken zuhan, még a tiltás előtt: nem tiltáson kell váltani. OFF off.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
longwild
aktív tag
Koszi!
Én is a 13-al szemezek, plane, ahogy DigitXT is mondja, a mostani sem 13,8 mar... A túrázás miatt nekem is megfordult a fejemben a 14-es...
Mennyire kopnak ezek a slider görgők? Mi a kopás hatása? 0-rol való indulás változik a gyari gorgokhoz kepest? Az igaz lehet, hogy azonos gyorsulás mellett a vegsebesseget kitolja?
Maga a slider görgő jobban koptatja a nyomolapot?
nincs tobb kérdésem.
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
DigitXT
nagyúr
Ha ezen megsértődsz, akkor legközelebb inkább ne fogalmazz úgy, ahogy. Bírom a kioktató stílusban benyögött kinyilatkoztatásokat, amikről esetleg később kiderül, hogy nem is igazak. Lehetne picit óvatosabban fogalmazni, ha kötekedni támad kedved. Úgy még értelmes(ebb) mederben is maradna a beszélgetés...
longwild: azt írják, hogy lassabban kopnak, mint a hagyományos görgők, köszönhetően a baromira speciális nylon-anyagnak, amiből vannak. Aztán, hogy ebből mi igaz, azt majd a kilométerek eldöntik. Egyet tudok javasolni: csak akkor vegyél ilyet, ha a gyári már cserés, mert ha nincs vele különösebb célod, akkor pénzkidobás. Ha viszont cserés a gyári, akkor ki lehet próbálni. Ártani nem használ. Igen, a végsebességet is kitolja, de ezt már egy párszor írtam. (Meg a gyártó is írja.) Ugye ez nem az a kérdés volt, mint anno a protektoringnél?
Ui: a nyomólapot jobban koptatja-e, az érdekes kérdés: a csúszás miatt, vagy miért? Alapvetően a gyári görgő is csak addig gurul, amíg kockásra nem kopik. Onnantól az is csúszik, mégsem írnak a felhasználók rendszeresen csereberélt nyomólapokról, gondolom azért, mert a görgő anyaga picit puhább, mint a fém, tehát inkább az kopik.
Az előzőre meg: ha jóval könnyebbet veszel, akkor nem biztos, hogy növeli a végsebességet (vagy max. nagyon picit), ellenben drasztikusan javíthatja a gyorsulást, természetesen az üzemanyagfogyasztás kárára.
Szerk: a kopás hatása meg gondolom ugyanaz, mint a hangymányos görgőknél: könnyebb lesz a görgő, magasabb fordulaton fog váltani a motor, jobban pörög, esetleg (extrém esetben) elkezd bután viselkedni. (Van az az érzés, amikor pörög, de nem megy: nos ilyenre gondolok. Ha pl. olyan tartományba engedné el egy extrém könnyű görgő, ahol már baromira leesik a nyomaték, amit a fordulatszám sem kompenzál, akkor rosszabb lehet a gyorsulása. Valójában nincs többféle ideális súly, max. akkor ha különböző célokra akarjuk optimalizálni a gépet. Lomha + keveset eszik VS. rakéta, de zabál.) A gyártó nyilván a fogyasztásra lő, mert azzal lehet eladni a motort. Inkább, mint +2-3 LE-vel. Aztán ha a gyárinál is nehezebb görgőt raksz be, akkor lehet, hogy sokkal szarabbul fog menni, de hosszú túrán te leszel a fogyasztáskirály, ki tudja.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Szerintem a spéci formája miatt emelhet még úgy is, de ezen nem veszünk össze. Már ha nem annyira könnyű, hogy tiltáson sem nyit teljesen a varió: akkor valóban nem, de ilyen "félregörgőzéssel" nem csak a végsebesség lesz oda, de a gyorsulás is, hiszen teljesítménycsúcs fölé (!) pörgetni a motort CVT-vel nincs értelme, sőt. (Elég, ha végsebességen forog tiltásig. Ha forog.)
Manuális váltónál lehet értelme, ha a következő fokozatban, még inkább visszaesik kinyerhető teljesítmény a nagyot eső fordulatszám miatt, meg a kerékre jutó nyomaték további osztása miatt. Ezért írtam, hogy tipikus benzinmotoroknál a legjobb gyorsulás közvetlen a tiltás előtti váltással érhető el, de átlagember nem húzatja ki addig, meg nem jár gyorsulási versenyre sem a családi autóval. Kifejezetten gyorsulásra egész más váltóáttételezés javasolt, mint utcai használatra. Vagy hogy... OFF, én beszéltem.
Aztán jön a kontrasztrugó, és kizavar mindenkit az erdőből.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
balazs1011
aktív tag
Nem egyedi!
Az egyik ismerősöm kb 2003 környékén vett egy vadi új Kawasaki Mean Streak-et
és az is USA rendszámot kapott.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
DigitXT
nagyúr
Na jó, de így... Így nem macska...
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
longwild
aktív tag
Jajj de megkönnyíted a dolgomat Alapvetően városban tolom a hét 5 napján, hétvégén, nyaralás vagy hosszú hétvége esetén pedig 90-100-110-es tempóval két személlyel vannak túrák tervezve.
Ugye Pulley azt ígéri, hogy jobban megindul a gép. Ez az, amit el tudnék felejteni: legyen olyan mint most az elindulás, cserébe a 90-100-as tempóban legyen alacsonyabb a fordulat. Bár lehet, hogy jobb az, ha picit jobban indul és picit a végén is jobban megy? Ki érti ezt
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Na igen, de itt ugye nem is görgőkről van szó. Külföldi leírásokban olvastam, hogy nem is lehet összehasonlítani a stock rollert a slidinggal. Épp ezért lennék kíváncsi, hogy mi az, ami hasonló indulást eredményez, kitolt végsebességgel (ezáltal gyanítom alacsonyabb 90km/h-s fordulatszámot -> alacsonyabb fogyit).
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
huszi.gyb
senior tag
A szerviz úgy áll, hogy amint lesz egy szabad napom, elkészítjük a konténer helyét (kezdetben ez a megoldás nyert, a bérlés többi módja megfizethetetlen, és amint lesz pályázat, veszünk garázst).
A hely most már úgy néz ki fix, III. kerület külső részén lesz, kellemes környezetben.
A weboldal már tartalmilag kész, már csak a képek és a design kellwww.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
Nem véletlen van a Majában sem EGR, stb. Pedig ha "szarnának
bele" a környezetvédelmi besorolásokba, annak se kéne lennie...
A PowerCommander is a károsanyag kibocsátás kárára (esetleg
fogyasztásnövekedéssel) ad plusz pacikat a sportmotoroknak.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
AndrewTdi
addikt
Dejó nektek. Nálunk most az az időszak van, hogy a nagyobbik már f6kor kukorékol. Jópár hónapja így nyomja, jó lenne már egyszer alunni egy jót.
Kecskeméti talit igazán fejbe tarthatná mindenki. Szerintem remek alkalom lenne egy phs robogós (Mosqui kedvéért motoros is) találkozónak szerintem.
Amúgy SPD Robogós hétvége 2014
-
AndrewTdi
addikt
Én még azt sem engedtem volna, hogy B-vel motorozhasson bárki is mindenféle átképzés nélkül. gondolok itt a B-vel smkp. Nem a kor és a vezetési idő határozza meg azt, hogy valakinek van-e / lesz-e köze 2 kerékhez vagy sem. egyrészt érzék, másrészt gyakorlás. Láttam nem egy-két olyan B jogsival rendelkező embert, aki 50-esre ráült, húzott egy kövéret, majd fogalma sem volt hogy fékezzen és elborult.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
A 125-ös már túl erős / gyors ahhoz, hogy nulla gyakorlattal (pláne utassal) veszélyeztesse valaki magát, vagy a többi közlekedőt. A B125 jogsi meg egész elfogadható kompromisszum szerintem: ha én 50 éves fejjel csont nélkül megcsináltam, akkor bárki meg tudja csinálni. Szerintem.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nem, a B125 oktatás nem egy vicc: hanem egy könnyítés azoknak, akik esetleg évek óta robogóznak 50 köbcentivel. Nekik nem kell vagyonokért tanfolyni, csak a minimális különbséget kell felfogniuk a nagyobb motorról, illetve a naprakész KRESZ-tudásukról kell bizonyságot tenniük. Én, aki soha nem motoroztam semmivel (a 33 évvel ezelőtti 2 évnyi Jawa Mustangot most felejtsük el, nagyon régen volt), nem véletlenül egyeztem meg úgy az oktatómmal, hogy akkor engedjen vizsgára, ha szerinte át is fogok menni. 8 órát vettem (2 óra rutin + 3 alkalommal 1-1 rutin meg 1-1 óra forgalom) és a 9.-ben sikeres vizsgát tettem. Még nekem is sokkal olcsóbb volt így, mintha teljes A1 tanfolyamot kellett volna végig csinálnom. Annak meg nem lett volna értelme, ha az előírt (tényleg minimális) óraszám után megbukom a vizsgán. Az sokkal több pénz lett volna. A vizsga szigora meg megegyezik a teljes értékű A1-ével, vagy akár a korlátlan A-val.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Én 8 óra alatt konkrétan megtanultam motorozni legalább annyira, hogy előtte nulla gyakorlattal, nulla robogós előélettel, de mégis bizonytalankodás nélkül teljesítsem a vizsgakövetelményeket (nem hogy átmentem, de egyetlen hibapont sem került a vizsgalapomra). Kétségtelen, hogy a KRESz-tanulással egyetemben én komolyan vettem a dolgot.) A könnyített oktatásnak meg pont az a célja, hogyha ötvenessel sokezer km-t levezettél, akkor fölöslegesen ne szívassanak és ne csapolják a pénztárcádat. Nem tudom, hogy ezen mit nem lehet felfogni...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen