Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Yettel topik
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
gp A sokak által várt felújítás premierje már nincs vészesen messze.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
Ha ezen megsértődsz, akkor legközelebb inkább ne fogalmazz úgy, ahogy. Bírom a kioktató stílusban benyögött kinyilatkoztatásokat, amikről esetleg később kiderül, hogy nem is igazak. Lehetne picit óvatosabban fogalmazni, ha kötekedni támad kedved. Úgy még értelmes(ebb) mederben is maradna a beszélgetés...
longwild: azt írják, hogy lassabban kopnak, mint a hagyományos görgők, köszönhetően a baromira speciális nylon-anyagnak, amiből vannak. Aztán, hogy ebből mi igaz, azt majd a kilométerek eldöntik. Egyet tudok javasolni: csak akkor vegyél ilyet, ha a gyári már cserés, mert ha nincs vele különösebb célod, akkor pénzkidobás. Ha viszont cserés a gyári, akkor ki lehet próbálni. Ártani nem használ. Igen, a végsebességet is kitolja, de ezt már egy párszor írtam. (Meg a gyártó is írja.) Ugye ez nem az a kérdés volt, mint anno a protektoringnél?
Ui: a nyomólapot jobban koptatja-e, az érdekes kérdés: a csúszás miatt, vagy miért? Alapvetően a gyári görgő is csak addig gurul, amíg kockásra nem kopik. Onnantól az is csúszik, mégsem írnak a felhasználók rendszeresen csereberélt nyomólapokról, gondolom azért, mert a görgő anyaga picit puhább, mint a fém, tehát inkább az kopik.
Az előzőre meg: ha jóval könnyebbet veszel, akkor nem biztos, hogy növeli a végsebességet (vagy max. nagyon picit), ellenben drasztikusan javíthatja a gyorsulást, természetesen az üzemanyagfogyasztás kárára.
Szerk: a kopás hatása meg gondolom ugyanaz, mint a hangymányos görgőknél: könnyebb lesz a görgő, magasabb fordulaton fog váltani a motor, jobban pörög, esetleg (extrém esetben) elkezd bután viselkedni. (Van az az érzés, amikor pörög, de nem megy: nos ilyenre gondolok. Ha pl. olyan tartományba engedné el egy extrém könnyű görgő, ahol már baromira leesik a nyomaték, amit a fordulatszám sem kompenzál, akkor rosszabb lehet a gyorsulása. Valójában nincs többféle ideális súly, max. akkor ha különböző célokra akarjuk optimalizálni a gépet. Lomha + keveset eszik VS. rakéta, de zabál.) A gyártó nyilván a fogyasztásra lő, mert azzal lehet eladni a motort. Inkább, mint +2-3 LE-vel. Aztán ha a gyárinál is nehezebb görgőt raksz be, akkor lehet, hogy sokkal szarabbul fog menni, de hosszú túrán te leszel a fogyasztáskirály, ki tudja.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen