- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
it A jelentések szerint az USA hosszú idő után döntött, és visszavonta a Huawei kapcsán kiadott exportlicencet az Inteltől és a Qualcommtól. Ez mindegyik félnek nagy probléma lehet.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PlayStationre tart a Rocksmith+
gp Extraként végre elérhető lesz Steamen is a teljes változat.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
Sorba haladva.
Kcsa: Olyan nincs hogy a szeleptanyerrol lerakodo koksz bekerul a motorba, ott nincs bent szelep vagy ilyesmi . Legfeljebb koksz paranyi szemcsek, de akkor baj van a motorral. 1cm darab meg lehetettlen. Koksz alatt olajsar vagy ilyesmire gondolhatnak. Berakodva pl dekni illesztesnel szimering ajkakknal. Ezeket oldhatja fel a mosas, vagy az olajlehuzo gyuru is be tud rakodni, es igy nem tud nekifeszulni a henger falanak.
A tobbi tomites szimering cserelheto ha a mosas utan szivargas eszlelheto. Egyebkent is a tomito anyagnak kell tomiteni nem koksznak olajsarnakInjektor: Alapbol, nem mukodes kozben fog bejutni az olajba a benzin, hiszen akkor elegeti, es ha annyi jut a hengerbe hogy az olajba is jelen van, akkor az rendesen uzemanyag felhasznalasnovekesessel jar, de a meleg motorba bejuto uzemanyag ha cseppen is parolog es nehezen tudodm elkepzelni hogy akkor follyon be.
A hiba maga az hogy nem zar tokeletesen es nem tarja meg anxomast, vagyis leallitas utan az uzemanxag a fejbol es a csobol bkerul a he gerbe lefolyik a falaon es szepen beszivarog az olajterbe. Varosi hashnalatnal hamarabb jele van, a suri leallitas es inditas miatt.
Olajszint: meleg motornal meleg olajnal esosem lesz pontos az olaj szint. Legalabbis el fog terni a hideg allapottol, a meleg hatasara az olaj terfogata megno, es egy 2liter koruli olajhasznalatu blokknal mar egy pici valtozas is lathato a nivon.
Pontos olajszint lefolyt hideg allvanyon allo motornal kell nezni.
1mm szint elteres nem mervado, en is tul rinyaltam ezt. Most is ellenorzom rendszeresen de mi dig ugyan ott, vagyis a kis garasba, mindig ott es ugyan ugy all a motor, es az olajszint allando. Elotte mindig mindenutt neztem, hulyeseg volt, sosem volt ugyan ott, eby picit masik iranyba billen, es maris agyalhat az ember most mi van?Remeges: A robogo ilyen, hajlamos a beszitalasra, ezt szokni kell. Leteznek kormany csillapitok, ezek sokat javitanak. Lehet az aprilia csillapitot is be lehet tenni. Talan a spiermax ami nem ilyen teszt nyertes a vaza.
Toltes rwndben van.
Feszultseget pedig z injektor fejnel tudsz merni.
Ha hideg inditas utan a fordulat csokken asszem 1200rpm korulire akkor nem megy a dusito, szepen leall.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen