Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    Topikgazda

    válasz V.Stryker #27271 üzenetére

    Ezt állapot és hittan függő, itt is mint motornal. Európai modell, olcsóbb mint a japán.
    A piac idehaza az import szemetek alapján áraz.
    A japán az isten. A robogó mekkaba is hajtani szeretik de szervizelni nem.
    Itthon meg szintúgy. A mindent is megkapott olajcsere a világ mindenség.

    Kevesebb km-t fut el egy Kymco, de töredéke az alkatresz ára.
    A behozott temetős motoroknal a Japánban van még élet, a koreai lelke kifulladt.
    De japán is hamarosan oda ér. Mikor eljön a javítás ideje, meg jön a pofára esés, hogy mennyi a japán alkatrész. Megy bele az utángyártott. És marad a lelek melengetes, hogy japán. Ezekhez az injektoros, ABS robogokhoz kevesen vannak felmuszerezve.

    Ebbe az ársávban nincs biztonság. Továbbra is 10 év koruli import a zöme.
    Itt hamar pusztulat lesz egy Robi. Nem túra motor és nem is aszerint használják.
    Eldobos kategória a robogo, ezt már a japánok is tudják.

Új hozzászólás Aktív témák