- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Dobhatja a Galaxy S26 az AMD GPU-t
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
- Az 5G-t is kipipálja a Blackview hőkamerás mobilja
- Azonnali mobilos kérdések órája
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S9 és S9+ duplateszt
Hirdetés
-
Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
it Az FCC szerint sokkal több kormányzati tőkére van szükség, hogy kirakják a kínai eszközöket az amerikai telekomcégek hálózataiból.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
AMD-s szerverprocesszorokhoz való, készre szerelt vízhűtés a SilverStone-tól
ph A nyár folyamán debütáló konstrukció blokkja kényelmesen befér 1U magasságú rackekbe is.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
Miként megy egy új motor vétel? Tavasszal, szezon elején feljebb mennek az árak? Motoroknál is van olyan, hogy már tavasszal elfogy az az évi készlet, utána meg már nem is lehet beszerezni? (Bringáknál szokott lenni, ha nem veszed meg tavaszig, akkor sanszos, hogy nem fogod megvenni a kinézett modellt, mert elfogy és nem gyártanak többet. )
Ha nincs az adott modell készleten a szalonban, akkor rendelés esetén a komplett árat, vagy elég előleget perkálni?
Agyalok, mert a mostani motort még nem adtam el, de már venném az újat, és fosok, hogy lemaradok a kiszemeltről, illetve, hogy feljebb megy az ára.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
kaktusz2
tag
qingqi 125 cm csopim van,8 éve használom,de még a gyergyát se tudom milye.enni idő alatt 1 aksit vettem bele,ami tönkre ment.költség még a kötelezök voltak.súlyadó ,biztosítás és olajcserék.a burgim sokkal többe van, és persze igényesebb motor is
-
vendingo
veterán
A mostani gépem még csak most szeretném meghirdetni. Ha nem viszik el viszonylag hamar, akkor lehet bevállalom hitelre, aztán majd az eladás után rendezem a hátralévő időt egy összegbe. Szeretném robesszal kezdeni a tavaszt. A jelenlegi gépparkom üzemeltetéséhez, fogyasztásához képest kitermelné az árát.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz yodamastah #26561 üzenetére
Nem másoknak akarok tetszeni. (193cm)
Neked is jobbulást.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #26563 üzenetére
Nem akarok vitát gerjeszteni, de manapság a kínai cucc már NEM ANNYIVAL olcsóbb, mint amennyivel neccesebb LEHET a fenntartása. Nem csak a gyári minőségre gondolok, hanem a magyarországi kereskedő- és szervízhálózatra leginkább. A tök ismeretlen 300-as Keeway robogó másfél millióért szerintem nagyon ebbe a kategóriába tartozhat. Majd 5-10 év múlva fog egyáltalán kiderülni, hogy mennyire volt jó a konstrukció, meg mennyiből lehet valójában fenntartani. Egy Yamahát vagy Hondát - alig többért - inkább meg mer venni az ember, pláne ha 10 éve folyamatosan frissítgetett, de amúgy már bizonyított, bevált típusról van szó.
#26564DigitXT: #megazolasz, már ha van rá pénze az embernek...
Jobbulást a betegeknek! Remélem én megúszom - három szurival a karomban.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #26565 üzenetére
Értem.
Ez is egy érv. Jó régi, de érv
Az alapvető gond sztem, hogy egy 3ezer eruros motort 10éves értékidejét akarjuk kezleni, vagy megfejteni. Sajos ez a hazai valóság egy része. Megértem.
Mesélhetek a soha el nem romló japánokról is.
Mesélhetek egy 13 éves robogó teljes információs hiányáról a márkaszervízbe.
Előre megmondom, hogy az akkor 10 éves most vásárolt városi rohangálós motornak milyen szervizes tudása lesz.
Kb semmi.
Dobd el, nem biznisz a kis poszogót javítani. Ha meg márka javítást akarsz, rohadás drága lesz, mert hát japán.
Ezért is volt a kuplung rugóm 3* annyiba kerülő termék mint egy utángyártot.
Miközben álltó helyében kinyúlt
A szimeringről, amit csak a gyári méretben kapható termék 5* drágább mint egy másik.
ÉS ugyan úgy megdöglött.Ha pontos műszaki ismereted nincs, akkor csak ideológia alapján tudsz dönteni, de az csak te valóságod marad.
Nem használj kínai telefont sem, és semmi mást. Mindent dobj ki, és nézd meg mi marad a kezedben,A hazai szervizelésnek mindegy lesz mit viszel, mindegyik gondot fog jelenteni.
A márkafüggetlennél kb egyforma árban van a reszi díj a kínaira és a japánra is.
Nah az alkatrész nem lesz.Ha feltételes módba gondolkozunk, és kétszer kell cserélned henger dugó szetettet a kínaiba, még akkor is ugyan annyi lesz az üzemeltetés mint a japánnál.
Úgy, hogy egy 300-as hasonlítasz össze egy 125-el.
Mennyit fogsz motorozni 10 alatt kb?
50-60ezret. A japán robogó is eldobós lesz, főleg a túrázós tempókkal.
nincs ingyen ott sem a 9000-es fordulat.Magamat tudom idézni. Ha visszaigazolás kell, hogy neked elég a 125 PCx, és a legjobb választás. Akkor igen neked erre lesz szükséged.
Csak azt nem értem, hogy akkor ez most befolyásolás vagy nem?
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #26566 üzenetére
Nézelődöm hónapok óta (ha már tél, van és ráérek), és azért egy-két érdekességen megakadt közben a szemem.
Pl. az említett Keeway Vieste 300 (1,5 millás) robogó, weblapról letölthető használati utasításának garanciális feltételeiből printscreeneltem ki az alábbi részt:Szerinted engem (a vén fütyit, aki valószínűleg az utolsó motorját keresi, pár év használatra) ez valamennyire is megnyugtat? Tehát ezek azok a "kopások" amire semmilyen mértékben nem vonatkozik a gyári garancia, a gyártó / forgalmazó alapból kizárja.
szerk: a 300-as Keeway alapból 350 ezerrel drágább mint a PCK a legfrissebb, két napja frissített 2022-es árlista szerint.
Nekem nem kell annyira a 300-as jobb végsebessége, mint inkább egy kisebb, lassabb gép - bizonyított - megbízhatósága. De ez én vagyok, más lehet hogy éppen ezeket a kalandokat keresi...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #26567 üzenetére
És ezt a keeway adta ki, vagy valamelyik Magyar kereskedő hozott önkényes garanciális szabályokat?
Illetve ezeket garanciába foga javítani A honda is? Biztos?
Szerk: drágább. Mert a 300-as Hondával van egy kaetgóriába, de annál jóval olcsóbb.
Teljesen jól van beárazva.
Illetve ezek listaárak, ha egy kicsit kofárkodik az ember, lehet abból még faragni.
A PCX. is ennyi lesz kb, mire te meg akarod venni.szerk:
Le tudsz kérni valami ilyesmit a Hondától?Hondanál ezt olvastam:
Az Ön új Honda motorkerékpárjához és robogójához is kétéves, kilométer-korlátozás nélküli jótállást biztosítunk a gyártási és anyaghibából eredő meghibásodásokra.
Illetve a füzetbe vannak beírva a feltételek.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #26568 üzenetére
Ezt adják a motorhoz, ez van a használati utasításában.
Egyébként a másfél millás ára a regadót NEM tartalmazza, azt pluszban kell kifizetni. A PCX ára meg tartalmazza, ott csak a rendszámozás fizetős pluszban. De elméleti a dolog, mert annyi pénzem nem is lesz / lenne rá.A Hondánál a kereskedő már 3 év garanciát ad: [link]
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #26569 üzenetére
Nah a 3 év egész jónak néz ki.
Jó lenne olvasni a füzetben leírtakat.Nekem a Keeway iromány olyan, mintha a megpróbálná kizárni az idióták reklamálását.
A Honda írása sem sok amit a weboldalra felírt. .
3Év, ebből kettő a gyári a harmadik a kereskedő adja. Egy kis sarkítással a szelepsapkára vonatkozhat.Szóval ha gyártási vagy anyag hiba van, akkor van jótállás. Ezt a kettőt bebizonyítani egy ilyen értékű motornál, pont az ami.
Ha a szalon azt mondja, használatból fakadó hiba, te már csak független szakértő bevonásával fogod az igazad érvényesíteni. Nem a Hondával lesz a gond.
De nagyon legyél résen. Nem a honda fogja garanciába javítani magát.
Kereskedő, és kereskedő között van a kutya elásva.Egy példa.
Bekrepál a motorod, beviszed. Megállapítanak egy hibát. nem fogadod el.
következő lépés. (Ha ekkora értékű eszköznél egyáltalán ez kivitelezhető)
kiküldik a hibás elemet felülvizsgálatra.
Megállapítja a gyár, hogy valóban hibás.
A gyártó és a kereskedő közötti szerződést nem ismered.
Ezért a gyártó a kereskedő kontójára elküldi a csere darabot, ha kereskedő kéri.
Mert a kereskedelmi árrés kialkudásánál ez került a szerződésbe. Elméletileg vállalva a rizikót és a költségeit.
Nah de a kereskedő nem akar kifizetni a hondának egy új blokkot, mert az máris elviszi a kereskedelmi hasznot, és még pluszt.
Elindul a ferdítés terelés. És a végén kapsz egy javított terméket.(Miközben te úgy érzed, hogy egy új blokk járna motorba.)Amivel még a jogszabályt sem sérti meg, mert annyiszor javít egy terméket, amíg azt ő jónak látja. Sztem tucatjával vannak ilyen ügyek.
Személyesen tudok a hárombetűs vonalon is, a sok karikáson is, de világelső totojánál is.
Ekkor lehet a kinti vonalon visszafele nyomást gyakorolni a kereskedőre. Egy magára adó márka nem akarja, hogy egy kereskedő feketítse a nevét. De ehhez elég szép kis kálváriát kell letolni.És itt mindegy lesz melyik márka.
Szóval nem csak a márka fontos, hanem melyik kereskedőtől veszi az ember.
Szóval, vagy a termék legyen beton biztos( de ami elromolhat el is romlik)
Vagy a kereskedővel legyen egy jó kapcsolat.
A fene tudja melyik a jobb.Az egyik partnerem 2db WW járművet akart vásárolni a helyi kereskedésnél. (Legyen a neve 1.es.) Nem tudta bele alkudni amit szeretett volna. Vásárlás értéke kb 20 milla.
Elment a Balaton mellé, ott simán ment minden.
Az 1es kereskedőnél a másik ügyfelem az autóját szervizelteti. Mindent is megoldanak neki, olyan fő alkatrészeket cseréltek ki, szó nélkül aminek az árán megveszed a PCX-et.
Az emberi kapcsolat sztem többet tud a latba nyomni sok esetben, mint egy iromány.Sajnos a mocskos bürokrácia az fizetős.
De ha azt mondod Kp és viszem, máris benne lesz az árba a névre írás teljes költsége.
Kell az a pénz azért,amit ott szeretnél hagyni.Ez a saját gondolatom.
ha még kb 10 évet birok motorozni, és vissza tekintek a 10éves lelakott kínai fosokra, és elképzelem mit éltek meg az pizza országában. lehet egy kis odafigyeléssel, simán veszik ezt az akadályt?
Hmm.... Bele kellene mélyednem a műszaki részében. Én nem látok benne világvégét.
De vannak itt köztünk olyanok, akik szervizelik is ezeket. Lehet több tapasztalatuk van ezekkel a nagyobb ccm-es robeszokkal.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #26465 üzenetére
Már le se merem venni a lábzsákot, mert kiderül, hogy budinülős. 😃
PCX125höz azt tudom még javasolni, hogy menni kell vele 1 órát gps szerinti 80-90nel mondjuk a 7es úton Balatonig és ha nem zavarja az embert az érzés, akkor rendben lesz.
Az sh300zal egyszer mentem a Pilisbe, egyszer a Börzsönybe (ide nem is motorozni, csak közelekedni), ennyi az össz nem ingázós (azaz egyhuzamban kb. fél óránál nem több) felhasználás a 60 ezer km-ből 😃 és elég is volt ennyi.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #26571 üzenetére
Jó kép! Biztos vagyok benne, hogy előbb indulnék így vele bárhová,
(a városban) ügyintézni, mint hogy kitoljam a Madisont lábvédelem
nélkül: fél óra untig elég, az egyik szélétől a másikig, túrázásra meg
amúgy sem való a* robogó, nekem sem volt túl sok hosszú köröm...
(Amit állandóan ismételgettem, a 100 km-es fogyasztás teszt... 7x.)*: igazából én nem vagyok eléggé alkalmas rá, mint kiderült.
Jut eszembe, egyszer felszaladtam Dobogókőre a kis Majával is.8 éve futjuk ezeket a köröket, de legalább jó, hogy konzekvensen.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #26573 üzenetére
Ott adtam fel, hogy folyamat a jobb oldalra nyomul, mikor
elmehetne a záróvonalon, balról, a dugó mellett. Kesztyű?
Oroszok... Btw. lejtőn viszi a 110-et óra szerint, ez okés,
szemre a 90 km/h körüli haladás nem probléma, ennyiből
bőven elég lehet szolidan gurulgatni. Ki kell próbálni. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #26574 üzenetére
Fene tudja, milyenek náluk a KRESZ-szabályok: lehet hogy a záróvonalért ott helyszíni főbelövés jár....
Egyébként úgy tűnik, hogy "be lehet rendezkedni" a kis géppel az óra szerinti 90-es utazóra (sík vidéken), és ez jó jel. Kis csopperemmel ez inkább volt 80-85, az a főutak kamionjai között bizony néha kevéske volt - ha jött egy kis dombocska, szembe szél, akkor negyedikbe vissza kapcsolva is csak a 70-et bírta néha tartani - a kamion meg utolért, letolt, kikerült, ha jöttek szemből, ha nem....
Tényleg, "úgy általában" mennyire viseli meg a kisebb robeszokat a hegymenet? Elvileg a variátor ilyenkor folyamatosan a nyomatékcsúcson tart, ugye?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #26575 üzenetére
Beállítás kérdése. Gyárilag elvileg igen, nyomatékcsúcson tartja nyélgázon:
ha nagyon haladni akarsz, akkor átgörgőzöd, és úgy teljesítménycsúcson...
(Viszont van akinek ez fülre zavaró, pl. Burt nem szereti az SH kicsit pörgős
hangját, pedig nem is a legkönnyebb puli ment bele. Szerintem így lett jó.)Szerk: egyáltalán nem viseli meg csak ne akarj lépésben menni, csúsztatott
kuplung mellett, szóval bődületes emelkedőn inkább ne állj meg: lendület![ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #26572 üzenetére
Én meg kifejezetten szeretek a madisonnal túrázni. Tavaly többször mentem utassal (lányaimmal) 150km-es túrára. Hollókő, Dunakanyar, hekk sült krumplival, stb... és egyedül is nagyon jó motorozni vele. Hozzá kell tennem, hogy az ülés átalakítása sokat nyomott a latba.
Eddig sose fájt a jobb vállam, de tavaly óta igen, főleg motorozáskor. Eddig nem volt plexi egyik motoromon se. Lehetséges hogy a plexi pont a vállamra csapja a szelet és ezért megfázott?
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz #50433536 #26577 üzenetére
Vagy olyan statikus helyzetbe van, hogy begorcsol az izomzat.
Ezzel szenvedek en is. Nincs mas valasztas, edzenem kell a lapocka izomzatot. Be van allva, statikus, begorcsol a bazi nagy csomo. A fejem nem tud forgatni.:D
Bogyoba. Ez a masik oldala, amit erdemes atgondolni, mennyi idot tolt el ugyan azon a tavon a motoron az ember. Egy olyan testhelyzetben ami rovid tavon nem okoz gondot.
Az allohelyben probalt Deauvilen minden kenyelmes volt.
Aztan a 7-8 ora motorzas utan mar jottek a kinok.
A 3 napon kipurcantam.
Nem a motor tehet rola, de felerositette.
Kb 5° nagyobb az elore dontesem, mint a balnan.
Pont eleg lett. :). Azon is volt fajdalom, de meg kezelheto volt.
Az F650en nem volt, annak volt a legjobb a pozicioja nekem.
Viszont a derekam jol birta.
A csipom viszont megint aldozat. A lablogatast mar nem szereti. Ebben a terdszogben pont nem jo szogben fordul ki a csipom.
Megfeszul, es kinlodas mire ujra rendszerbe all.
Jobb ha kiallok a nyeregbol.
Ezret lenne jo, ha hasonszoru valmikkel lehetne kerulni egy par orat.
Nah az igazi iranyt tudna adni.
Ezekbol a valtozasokbol, es nyavajaimbol kiindulva, elkepzelem magam egy motoron es erzem hol vog fajni. :).[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #26577 üzenetére
Persze, én is szerettem vele motorozni, csak nekem a túra nem jön be,
mint kiderült, és ez nem a motor hibája. Valószínűleg egy túramotoron
se élvezném annyira: konstans szélzaj, fárasztó. Dunakanyar nekem is
megvolt, egyszer voltam vele odaát is, nagyon hangulatos utak vannak.
Plexi passz: nem tudom, neked melyik van (gyárilag van kicsi és nagy).
Nekem a nagy* tök jól leveszi a menetszelet a mellkasomról, abszolút
nem érezni úgy a tempót nagynak, cserébe a sisakomra dob turbulens
szelet, és baromi hangos. A kicsi sokkal csendesebb emiatt, viszont a
130-as tempó úgy szenvedős, főleg ha belekap a szél a kabát szellőző
nyílásaiba. A legjobb amúgy plexi nélkül, hihetetlen selymes a szél...
Nagyon csendes lesz a gurulás, lehet hallani a motor hangját, cserébe
90 km/h már olyan, mintha száguldanál, nagyon kell kapaszkodni.
Szerk: és szerencsétlen motor nagyon csúnya úgy. (Ha lenne még egy
eldobható plexim, tuti levágnám valami nagyon picire. Mégse nullára.)*: mármint a gyári, nem vmi Givi óriás modell: szemem elé ne kerüljön.
(Szó szerint, utálok átnézni a nagyplexin... Esőben, este pláne, viszont
jó látási viszonyok közt is zavar, ha kicsit is koszos vagy torzít: nekem
ne fogja le teljesen a menetszelet, semmi sebességérzet nem marad.)Szerk: na, hogy még ablaktörlő is, azt el is felejtettem, de a fórum nem.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #26578 üzenetére
Nekem a GS-en (a felszálláskori elég gyakori derékbecsípődéseket most nem számítva) a legnagyobb bajom az, hogy egy-két óra után rendkívül megfájdulnak a csuklóim. Az a motor 5000-6500 fordulat között vibrál, ráz mint a veszedelem - ez a tartomány pedig pont a legkellemesebb utazó tempót fedi le hatodikban: óra szerint 100-130 között (alatta "unatkozom", felette meg a gyárilag hitvány futóműve miatt veszedelmesen támolyog), ez a lábtartókon és a kormányon is piszkosul átjön. Pedig nagyon igyekszem nem támaszkodni a kormányon, sőt egy 25 mm-es kormánymagasítót is felszereltem rá, hogy egészségesebb legyen a testhelyzetem, ne kelljen "rádőlni". Egy fél napos motorozás után gyakran 2-2 ujjal fogom a kormányt (hogy a tenyerem véletlenül se érjen a markolatokhoz), mint szűz lány a legelső f...t. A motorblokk mereven, szilentek nélkül van a vázba erősítve, így minden rezgése gátlástalanul átadódik. A kis csopperrel - a kis köbci, és a szilentbe ágyazott blokk miatt - ilyen gondom nem volt, annak a kényelmetlenségét a motor picike volta, az alacsony üléshez nagyon közel lévő lábtartók igen kellemetlen térdszöge adta. Ilyen viszont a GS-en nincs, szerencsére.
Bízom a robeszban ilyen szempontból: picike motor, szilentblokk ágyazással és többféle, menet közben variálható testhelyzet.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Ez csak úgy, ha még nem unjátok: [link]
6:20-nál hogy megelőzte már a nagy motort? Egyszóval: köll![ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #26582 üzenetére
Nekem ez fölötte elnézős (178 cm), turbulens bubbogós.
Huszinak elvileg már átnézős. Ha pár centivel magasabb lennék,
a kisplexi lenne a tökéletes: nyújtózkodás alapján gondolom LOL.
(Mármint tökéletes a menetszél/szélzaj kompromisszumában...)Kerestem képet a kicsiről, de értelmeset nem találtam hirtelen.
Ebben a gyorsulgatós videóban látszik, mintha ott sem lenne...
Az "R8 levadászó" videóval összehasonlítható a nézet: magasabb
jelentősen, de még mindig nem az igazi tepsi túraplexi méret.Szerk: kerestem vmi olyan képet is, az valami ilyen batáros méretű:
Ritka ronda amúgy, sőt, ezek az RST előtti tükör-indexek is azok.[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz Bogyó bá' #26582 üzenetére
Felette nézek, pont az allamig ér a plexi. Sajna a sisakom felső részére csapja a szelet és kissé zajosabb, mint plexi nélkül, de a mellkason teljesen szelarnyekban van.
A motor is elég széles, a labammal és főleg a terdemmel együtt mindent takar. Ez fontos tényező volt a vásárlásnál, mert az előző etz motoron a labam lefagyott a tokeimmel együtt. -
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #26583 üzenetére
6.40nél látod e a bakkecskézést?
Itthoni utakon kb csak ilyen lesz.
Sztem a videó szerelem után létrejövő házasság rövidebb távú lesz mint azt gondolnád.
Miután az adrenalin felszívódik jön a szembesülés.
A motorka egy bakkecske, nem vagyok már 20 éves. Ha a kamionos nem engedi meg, sosem előzőm meg.
Mire eljutok egy kanyargós emelkedős útra, kb lerohad a vállam, és elfárad a nyakam, a sisakra terelt széltől. Húzom csutkára, hogy mennyen, a kezem fárad. Ha kicsit elengedem a gázkart máris sebességet veszít. A mátrába felfele nem lesz gyorsulás, statikus rotyogás
Ha rossz az aszfalt elég lesz a 70-is.
Ha hátrébb dőlsz még könnyebb lesz az egyébként is könnyű eleje. Még jobban dobálni fogja. Az első kanyarba bakkecskéző elejét megérzed, és leizzadszNah ezek a 7 perces Lejtmenetben felvett 20 éves srácok által készített videók amik befolyásolók.
Rángatja a gázkart, minek. Tisztán látszik, két állásba történik valami. Csutka gáz, és elengedett.
De ne így legyen
[ Szerkesztve ]
-
kaktusz2
tag
megjárattam a burgit,Mfüredet megnéztem bár,piszkos hideg van
-
kcsa
veterán
Szerintem ne beszéljétek le róla: láthatóan vásárlásra készen, kész koncepcióval érkezett, némi igazolásért hogy jót választott
Megveheti, ismerjük a topiktársat: meg fogja vigyázni, így ha egy év múlva eladná mert kevés, nem fog sok értékvesztést realizálni.
Ismerősnek két utcával odébb van/volt ilyen, első robogójának vette, de másfél évvel később cserélte Forza 300-ra, mert elmondása szerint a Kopár emelkedőn nem volt vicces amikor a murvás kamionok előzték. De városban nagyon szerette, és ezt speciel el is hiszem.
A Forzával mentem kb 100 métert, az nekem is tetszett
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #26576 üzenetére
Erről jut eszembe, veszek 18grammos (most még mindig a 17es van bent) techpulleyt, jó vagyok nálad a 72 ezres szervizre kb áprilisban?
Szeretnél vmit a pulleyéktől? Esetleg vki más?Bogyó bá' #26575: hiába tartja nyomatékcsúcson a cvt, ugyanaz, mintha visszatennéd 4.be. Nem hiszem, hogy sok különbség van a pcx és a 2020as sh125 között. A környéken is vannak olyan emelkedők, amiken a 70hez is erős lendület kell a 125ösnek.
Pátyi emelkedőt az sh300 is 120 körül viszi, görgőtől fűggetlenül...
Használt forza 300 nem játszik? Igényes gép, nem olyan mint az sh-k vagy a pcx. Tömege messze nem érződik annyira, lent van a súlypont a motorokhoz képest.
300asba raksz kicsit nehezebb görgőket (mondjuk a forza alapból nyugodtabbra van hangolva, mint az sh, szóval talán nem is kell) és úgy fogsz krúzolni, ahogy álmaidban elképzelted.
Ezt már mondtam, de nem baj. Nekem az sh125 50ig kényelmes fülre. A 300as kb 100ig.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #26594 üzenetére
Hát, én már nem görgőzöm, maradok a kúpolásnál.... (J.Costa, ha tavasz lesz.)
Viszont a HiT Clutch mozgatja a fantáziám, de vmiért nem lehet kapni az enyémet.
(Nyilván azért is, mert kifutott öreg motor, de azért a Burgi 400 elég elterjedt volt...)Ui: természetesen a szerviz mehet, még az is lehet, hogy gurulás is összejöhet.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nosztalgiázzunk a kis Csótányommal: ezt írtam én a vétel után pár hónapos korában, majd az első erdélyi körutam után róla: [link]
Ezután jött a véget nem érő szopás a karburátorokkal, szelepekkel, stb., majd egy újabb erdélyi nagy körút - immár a tök rossz motorral, de baj nélkül megjártam ezt is - ismét, majd jött a korlátlan A-s jogsi és a GéeSöccá'
A kis csoppert fillérekért, bontásra eladtam egy pesti srácnak (hibásan, szétkopva, de amúgy teljesen üzemképesen / járóképesen), akinek még jogsija se volt, így öreg édesapja vitte haza lábon Pestre (Az új tulaj srác kísérte kocsival - az öreg még a mi utcánk végén eltaknyolt vele, szóval elég rossz ómennel indult a dolog). Nála közel két évig rohadt a motor, nem lett megcsinálva / megcsináltatva sem, sőt a forgalomból is ki volt vonva, a hazaúton kívül nem ment egy métert sem a gép két év alatt.
Aztán egy egyetemet frissen végzett sráchoz került, az ő írása itt olvasható: [link]
A kis Honda nem hazudtolta meg önmagát, ezt az igen lelkes, fiatal tulajt is sz*rrá szívatta, így két év után ö is megvált tőle. Mindent kicserélt a gépen, de a leglényegesebbet nem: maga a dugattyú volt 3 tizeddel(!!!) elkopva átmérőben, így persze hiába rakott fel új gyűrűszettet. Hiába a bontott gyári karbik, szívócső "újragyártás", stb. így sem lett jó. Közben "elrakta" a vezérlést is, de nem lett nagyobb baja a gépnek ettől.Aztán ő is (f)eladta, nem tudom most kinél lehet. Mindenesetre forgalomban van, szeptemberig érvényes műszakival.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
csongi
Topikgazda
válasz #50433536 #26599 üzenetére
Nah ez az. :) Csak a Japan, mert orok elet ket napig is elmegy
bogyoba.
Majdnem erteheto a jelenlegi allaspont.
Csupan a targyilagossag maradt el.
Egy Japan belpiacos motorral, kendacsolasos megoldasokkal, nem mukodo motort veszel alapul. Ezt veszed indoknak, hogy gyenge de ujat vennel.
Mikozben a Gs egy ugyan olyan oreg hasznalt vas, problema mentesen teljesitetett. De ez mar figyelmen kivul van hagyva.
Jah, hogy az allapot az pillanatnyilag n.jatszik.
Csak a Japan a jo. Igaz a nalad megfordult japanok szopasmentes aranya csak 50%.
A szopast elkeruleset uj motornal sem lehet boritekolni. Igaz jelentosen kisebb a valoszinusege, mint kello tudas nelkuli hasznalt valasztaskor.
A leirtakbol megint csak onigazolas a lelki nyugalom megerositese hogy elegendo a 125, hiszen az uj lesz.
Ezek a komisz tenyek. :).
Igen, jo lesz mert uj. Ott lesz a garancia, az uj motor szaga.
A tobbit meg megszuli a tapasztalat.
:)
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Sorozatok
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Milyen okostelefont vegyek?
- Eredeti játékok OFF topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Aliexpress tapasztalatok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- BestBuy topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest