Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gps76

    őstag

    Üdv. Nemrégen összeraktam a megfúrt K4 400-asomat, mert 100 km/2 dl olajfogyasztás brutális. Amiket találtam, az olajlehúzó gyűrűk bele voltak ragadva a dugóba, a szelepszárszimmeringek meg annyira felkeményedve, mintha műanyagból lettek volna. Elvileg nem kellett volna megfúrni, de nem tudtam mennyire kopott, 3 hét volt mire megjött a dugó, gyűrű szett, tömítések az Aliról. A service manual-ban 4.5-5.5 századra kellene illeszteni, de 3-ra csináltuk, hátha nem ragad bele. +1-es dugót rendeltem, ha nem adná ki a méretet, ne szívjak vele. Becsiszoltam a szelepeket is, koksz leszedés után. Rezgőnyelvet is rendbe kellett tenni. Azóta mentem vele kb. 500 km-t, eddig nem fogyasztott semmi olajat, pedig "kopik" még, bizakodom benne, majd kiderül.
    Itt van pár kép a régi állapotról:

Új hozzászólás Aktív témák