- Milyen okostelefont vegyek?
- Magyarított Android alkalmazások
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- A legfontosabbakat elárulta az Ace 3 Pro kapcsán a OnePlus
- iPhone-szerű belépő Realme készül
- Akciófigyelő: nagyobb kedvezmények az Asus idei csúcsmobiljaira
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
A játéktelefonokat is megbabonázza az AI
ma Remélhetőleg a mesterséges intelligencia ránéz a Red Magic 9S Pro hőkezelésére.
-
Gigabyte VGA keskenyebb házakhoz (is)
ph Az új RTX 4070 Ti Super Windforce Max nem felfelé, hanem oldalirányban viseli 12HPWR csatlakozóját.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz
Vismajor01 #26905 üzenetére
Két alap irány van.
Egyik az érzelem, ha valamelyik elragad, akkor menni kell vele. A szerelemre nincs orvosság
A másig a racionális infógyűjtés.
Nah ez rögös, és sok infó kell hozzá.
Az egyik előnye a másik hátránya.
Első és legfontosabb, mekkora súllyal bírsz el. Ebbe a kategória már a 200kg-os.
Ehhez jöttök ti. A kettőtök súlyaránya. Ehhez mérten a kerék átmérő, de a futómű állapota ennél is fontosabb.
Illetve érdemes neked is körbe nézni, a környező szerelők, milyen szinten tudnak boldogulni az injektoros rendszerekkel.
A kód olvasás nem a tudás magas iskolája. Ez nem magas szerelési szint.
Élő adat olvasása annak értése, és ismerése, minimum legyen meg.
Ha nincs akkor szívás. 10év + éves motorról beszélünk. Bármikor felléphet egy elektronikai hiba. És ez szokott problémát okozni.A klasszikus találgatás és alkatrész cserélések sora, sokba fáj, mindegy milyen keleti vagy nyugati.
Fajlagosan egy robogó használata egyszerűbb, de költségesebb is, mint egy ccm-ben illeszkedő motornak. Emellett nagyobb időjárási védelmet ad, sok hasznos kiegészítővel. Valamit valamiért.Az európai robogók sem rosszabbak, mint a keletiek. Ez egy rossz beidegződés.
A Csak a japánt, egy vakság. Sokszor leírtam. Az Apriliámat soha nem cseréltem volna el egy Burgmanért.. Hiába volt az olasz, meg minden egyéb nyűgje, mikor mentem vele, élvezetet adott. ( Előtte Burgi volt)Xciting 500-al hasonlítottuk össze. A Kymco tulaj véleménye volt. "A kymco egy masszív érzetű robosztus tank. Az Atlantic, egy élvezeti műszer. "
De a legfontosabb a műszaki állapot. Egy Burgi is tud konfortos lenni, he rendben van a futómű, meg a motor felfogatás.
Sajnos ezek mostoha módon vannak kezelve. Itt nem azok az értékek vannak mint az autóknál. 20% al, gyengébb teló már érezhetően szar. És kb ugyan ez vonatkozik a többi felfüggesztési pontra is.A gumit cserélni kell, ha három éves, mert ha nem mind meghalunk.
A motor tartó szilent gumi, meg 10 éves teljesen jó. Nagyon nehéz ezt szemléltetni. De ha egyszer valaki megérzi a különbséget, kb beég az érzékszerveibe.
Ezek használt robogók, nagyon kevesen tudják, milyen az adott típus, ha igazán jó a műszaki állapota. Ezért sok esetben tévesek a megítélések, mert az adott műszaki állapotból építenek fel egy egy egész típusra jellemzőt. Miközben, csak ugyan azok az öregedő elemek, okozzák az azonos pillanatnyi tulajdonságot. Ezek nem keverendők a típushibákkal.