Hirdetés
-
Dobja a változatható apertúrát a Xiaomi 15 Pro?
ma Lencsetrükkök helyett nagyobb szenzorral érkezhet októberben.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Ízléses külsejű hordozható projektort villantott a Yaber
ph A cég kétféle verzióban készülő, Full HD-s újdonságán a JBL is rajta hagyta a kézjegyét.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#50433536
törölt tag
válasz
DigitXT #21498 üzenetére
Hi!
A csavarról ne vitatkozzunk, én sem értek hozzá eléggé... sajnos. Jó hogy van egy ilyen aktív közösség, akikkel napi szinten lehet erről beszélgetni!
Mindenki magára szedhet egy kis okosságot.
Egyébként én meg úgy vettem észre, hogy a gyertya színe nagyon lassan alakul ki, egy kis alapjárati pötyögés nem tesz semmit vele (kivéve talán, ha túl dús a keverék, mert akkor hamar összekenheti). Úgy vettem észre, hogy finomhangolás után sok kilométert kell vele menni, hogy egy kicsit látszódjon a változás. Hamarabb érezni a motor húzásán, hogy jó irányba állítottuk-e.
A hűtőm meg akkor csinált ilyen dolgot, amikor frissen feltöltöttem és csak alapjáraton pötyögött, de amikor mentem vele néhány kilométert helyrejött, biztosan kidolgozta a levegőt a járatokból.
A termosztátod nem öregedett el véletlenül? Mert akkor eltolódhat a nyitási tartomány, lehet hogy túl későn nyit. Nekem volt két autóm is, amiben az öreg termosztát hamarabb nyitott, ezért később kezdett fűteni a kocsi. A termosztát rugója fáradt el. Nálad lehet hogy valamiért később nyit, elöregedett a hőtáguló anyag. A következő lépés lehet az lesz, hogy beáll valamilyen állásban. Ilyenem is volt már. Reméljük nem zárt állapotban áll be.