- Milyen GPS-t vegyek?
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Mobilhasználat külföldön
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Mozgásban az Industria II
gp A PC-re készülő folytatásról egyelőre nem tudjuk, hogy pontosan mikor érkezik.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#50433536
törölt tag
válasz
csongi #21441 üzenetére
Szia, köszi a választ!
Azért kérdeztem, mert az én szelephimbáim már elég kopottak, a gyári ív nehezen fellelhető rajta. nem látom, hogy sík volt-e vagy ívelt. (mindkét fajta létezik) Ilyenkor két lehetőség van. Vagy újat veszek horror összegért, vagy felköszörülöm, szigorúan annyira, ahogy a kéreg edzett része engedi. Ezt már többször csináltam más motoron és egy autón is. Sajnos az edzett kéreg igen vékony, ezért leginkább csak az egyenetlen részek legmagasabb pontjait lehet kicsit hozzá köszörülni az ideális ívhez, de már ettől is újjá változik a motor. Nyugodtabb és csendesebb lesz, mert a szelephézag egyenletessé válik (Persze a szelephézagot újra be kell állítani.)
Holnapra ígérték a hengerfej felújítását, remélem a hétvégén már összerakhatom.