- iOS alkalmazások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- iPhone topik
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz TayRol #14453 üzenetére
Az első igazi olasz importmotor: minden szarból kellett új mert a digók lelakták, és mindenből a legolcsóbbat vették rá (különösen igaz ez a fos ContiTwist gumikra)
A második egészségesebbnek néz ki szemre, de szerintem azon sincs ABS, és a tükör se a rávaló.
Személyes megjegyzés: én karbisat nem vennék, zabál mint az állat. Xcitingból 300-asat néznék még mindig, ahogy ezt már párszor említettem korábban (és annak a vezérműtengelyes típushibája sincs)
@DigitXT: egyébként kövezzetek meg, de nekem rohadtul bejön a BMW C650 Sport. Ha lenne pénzem, már megvettem volna
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
-
TayRol
nagyúr
Van valaki köztetek, aki olyan szinten foglalkozik javítással, szereléssel, hogy az a munkája? Csak mert kellene egy megbízható szaki a Beverly-hez (úgy néz ki az lesz a nyertes).
-
TayRol
nagyúr
válasz DigitXT #14463 üzenetére
Egy próbát megért.
Beverly 500-nál van valami lista hogy mit hány km-nél (vagy mikor) kell cserélni? Illetve itt is van olyan mit a kocsinál hogy vásárlás után - történjen előtte bármi is - vannak kötelezően cseréledő dolgok?
lehella: privibe jöhet, hátha.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz TayRol #14465 üzenetére
dugynok leírta kötelező dolgokat.
Két dolgot tehetsz, egy gyors kötelező ellenőrzés és csere és használod.
Mivel szezon végefele haladunk, ezért ez a célszerűbb.
A másik, lekabátolni, és átnézni mindent, az elektromos hálózattól kezdve a hűtőrendszer tisztaságáig mindent. Ez nagy meló, de téli időszakban érdemes megcsinálni, és onnan évekig nincs gond, minimális meglepetés érhet. -
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #14468 üzenetére
Könnyedén okozhat sündisznócsát is
Egyébként igen! Egy alapos átnézésbe ez is benne van, ha nem is szétkapva blokkot, de a vázból kivéve, szelepdekni leszedése, olajszivattyú kiszedéssel jár. Sajnos ez ilyen mivel a km óra állások hazugságok, és a valóság csak szétszedéskor derül ki.
-
DigitXT
nagyúr
válasz TayRol #14472 üzenetére
Max. a rezsiórabért fogja tudni előre megmondani, de azt, hogy az adott munka
hány órás lesz, nemigen. Az, hogy milyen hibákat talál a frissen vásárolt gépen,
szétszedés után derül ki ill. a megrendelendő gyári/utángyártott alkatrész ára is.Konkrét karbantartásnál könnyű árat mondani, mondjuk kormánycsapágy csere,
vagy még triviálisabb: gumicsere. Adott a gumi ára, meg a fix munkadíj.Nekem mikor 2-3 hónapot állt a motor a szerelőnél, mert nem tudtam alkatrészt
szerezni, ő meg szerszámot, a végén mindössze 8 óra munkadíjat számolt fel...
Utóbbiért respekt: franc tudja, mennyit dolgozott vele amúgy, mire összerakta. -
üszök
őstag
válasz TayRol #14465 üzenetére
Valamiért dupla lett.
Mondjuk a láncot ha hallani az már régen rossz.
Ezen a Runneren az egyik szem félig elvolt szakadva és bele vert a feszítőbe. Nem tudom mennyire jön át a videón,de élőben szólt rendesen. Az meg a másik,hogy ezt így használták mielőtt elhoztuk.[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
DigitXT
nagyúr
válasz TayRol #14480 üzenetére
Ülés alatti lámpa izzócserétől hibás kapcsolón át szakadt vezetékig bármi lehet.
Üzemanyagszint jelző "néha" leesik, az tipikus kontakthiba, de lehet, hogy nem
a vezetékezéssel van gond, hanem már magával a jeladóval - ettől is függ a ktsg.Szóval látatlanban nehéz megmondani, mennyi az annyi... Amikor a nagy Maját
vettem, nem működött a km órája: egy szaki ki akarta volna venni a műszerfalat,
hogy megjavítsa, miközben a műszerfal vígan lepörgette az öntesztet mindegyik
gyújtásráadás során, hiba nélkül, tehát egyértelműen nem az volt a baja LOL.
Végül jeladót mágnest cseréltem, ami el volt törve. Ez eBayről rendelve volt 10K:
a véletlenek összjátéka, hogy a szaki is 10K-t mondott rá még az előző tulajnak
(HGabor89), csak elvitte volna a műszerfalat 2 napra. És nem javította volna meg. -
üszök
őstag
válasz TayRol #14480 üzenetére
A világítás nem nagy dolog,a bálnában sem ment. Nem volt benne a foglalat. Én raktam bele egy led csíkot.
a szintjelző lehet kontaktos,vagy akár el is lehet kopva a réz ellenállás csuszka amin a tüske mozog. A 200-as Beverlyn sem volt jó nekem,egy szint alatt nem mutatott semmit,így a visszaszámláló sem ment."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Zolee_70
senior tag
Sziasztok!
Talán még korai róla beszélni, de szeretném felmérni az igényeket. 2017-re szeretnék szervezni egy Ausztriai túrát kifejezetten nagyrobogósoknak (én is egy Honda Sw-T600-al mennék).
Kb 4 napra gondoltam, 1-1 oda vissza és 2 nap látványtúra.
Költségek nagyon előzetesen becsülve max 100 eFt/fő, utasnak nyilván kevesebb.
Lenne rá igény, érdeklődő?
>> WoT: Zolee70 << I'love WG. Ja, mégsem.
-
DigitXT
nagyúr
válasz Zolee_70 #14483 üzenetére
Szerintem nem is a költség lenne a gond. Sokunk robogójának szervize
sokszor ennyit benyelt már, de ha a tuningot is hozzávesszük, garantált.
Egyszerűen ez nem ilyen túrázós társaság: nem akarom mondani, hogy
azért, mert többet szerelünk, mint amennyit gurulunk... De azt sejtheted,
hogy az SW-T600 eléggé más ligában játszik: kisebb vasakat reggelizik,
sosenem romlik el, mert Hondából van, s persze termeli a benzint.Életem legrosszabb döntése volt, amikor hondással mentem gurulni...
Előszöris majdnem ottmaradtam egy előzésnél, mert jelezte, hogy tiszta,
csak ahhoz több paci kellett volna... Aztán szerpentinen lefele kezdett el
jaszkarizni "figyelmeztetés nélkül", állva hagyva a kezdőt... Végül csak a
technikás egyenesben sikerült (kilónegyvennel) beérni őket, egy "kehes"
motorral, amiről bármikor lerobbanhatott volna a hátsó kerék... Na ennyit
erről, még akkor is, ha azóta rendbe van szedve a gépem többékevésbé.Ahogy Hofi mondaná: mégegyszer nem!
-
tigipuf
senior tag
válasz Zolee_70 #14483 üzenetére
Köszi a megkeresést , volna itt több embernek kedve is meg minden csak a vas nincs meg hozzá
Lehet át kellene írni a topik címét valami ilyesmire:
90%-ban olasz bontószökevény nagyrobogó (csóró)tulajok topikja.[ Szerkesztve ]
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #14485 üzenetére
Hát hol? A motorosban ahol lakik a helyi szociopata, meg az elvi alapon mindenen spórolós? Azokkal hova mész?
Van még pár tipikus arc, de felsorolásból ennyi is elég.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
TayRol
nagyúr
Scarabeo 400 és 500 között van olyan különbség, ami miatt ez egyik-másik kimondottan nem ajánlott?
Még kicsit nézelődők, mielőtt a Beverlyre rábólintok...Atlantic tetszik, de kicsi a kereke, illetve nem találni belőle normális 500-ast, 250-es van egy szimpi de az meg csak 20 LE;
Majesty 400 szintén bejövős, de kicsi a kereke;
Yamaha X-Max drága;
Esetleg Kymco 300, de az sem egy erőgép.Marad a Beverly (és esetleg a Scarabeo).
-
-Mosquito-
őstag
Na jah'. Szerencsére van más motoros fórumon (is) barátok,ahol nem jelent kihívást pár Km-t gurulni. Na és pl tudják/értik amikor jelez az ember,hogy előzhet. (Még a 125cm3 géppel is megy ez.) Nem álmodoznak vezetés közben,hanem figyelnek. Mondhatnám, hogy a rutin meg az évek. Na mindegy.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz TayRol #14493 üzenetére
Ez a kicsi kerék dolog amúgy honnan jön? 10" az kicsi.
12" határeset (függ a tengelytávtól is!), de 13-14"? Az a
bajod vele (látatlanban), hogy azt írják a tesztben, hogy
130 kmh fölött csak ezért romlik az egyenesfutás, noha
a 150-et is viszi? Szvsz ilyen "ingázós" robogónál NEM
a 130 fölötti tudása a lényeg. Egy kezemen meg tudom
számolni, hogy mikor kellett kilónegyvennel küldenem...Persze, lehet róla beszélni, hogy milyen fasza, hogy ezt
is tudja a motor! De kizártnak tartom, hogy az ingázó és
kifejezetten benzinspóroló feltételeknél ez a normális.Ui: ettől függetlenül ne vegyél nagy Maját: városba nem
az igazi (tulajok szerint nehéz, "lomha"). Pakolhatósága
kérdéses (lépcsős csomagtartó), fenntartása meg drága
(alkatrész, idom). Nekem csak 250-es volt (12-es kerék)
az tényleg érzékeny volt a nyomvályúkra rendesen.Azért nyilván vágod, hogy egy robogó sosem (!) fog úgy
viselkedni, mint egy nagymotor, a felfüggesztése miatt...
Ha mindenképp "motorpótlék", akkor T-Max, Integra, stb. -
TayRol
nagyúr
válasz DigitXT #14498 üzenetére
125.
Napi 2x13 km M0, majd kb 2x12 km város. Na ehhez mondjál alkalmas robit.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest