- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- iPhone topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Grillo
senior tag
No, kaptam kölcsön egy kamerát kipróbálásra, ilyet.
Fel is csavaroztam a tükör szárára az adaptert, majd 2-3 órával később indultam volna, de arra már el volt törve a cucc. Gondolom ki kellett volna valamivel bővíteni a szárat, hogy ne feszüljön ennyire.
Na mindegy, így lett egy kamerám, ami most használni is szeretnék, míg meg nem érkezik csingcsungból a hasonló adapter.
Van hozzá egy sisakra ragasztható is, viszont most nézegetem a Nolan N102-t, és nem nagyon van hova, max a fejtetőre, ahol már épp nem éri el a felnyíló állrész. Valakinek ezzel tapasztalata?
Vagy rakjam inkább az első sárhányóra, és akkor minden látszik (vagy legalábbis az autók ütközője biztosan...Ezek a 3M kétoldalú cuccok mennyire távolíthatóak el nyom nélkül?
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #14194 üzenetére
Az "új" Majának 80k az átírása cakk-pakk. Nem én csinálom, úgy csináltatom, azt mondta a srác, hogy ebben MINDEN benne van. Átment a műszakin mindkettő szerencsére, hamarosan a régi eladó lesz...
A találkozóban benne vagyok... Amúgy ha ráértek Augusztus 20.-án a Balatonon tarthatunk egy bográcsozós (iszogatós) összeröffenést is akár. Ágy korlátozott számban, sátorhely korlátlanul áll rendelkezésre
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Grillo
senior tag
Végül felapplikáltam a kamerát a sisakra, fasza lett, reggel ki is próbáltam.
Egy elém vágó Suzukison és egy logó tükrös fordon kívül ez volt még említésre méltó:
Videó -
Grillo
senior tag
Közben kiderült, hogy munkatárs ült a rönóban, úgyhogy neki is elküldtem. Azt mondták, hogy a nő telefonált, de annyira, hogy mikor kiszállt az Astrából, még mindig telefonált...
Jaja, annyian húzták már rám idén, hogy úgy vagyok vele, kell a kamera, pedig csak egy hónapja ültem rá a gépre.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz TayRol #14303 üzenetére
Majesty 180, friss műszakival, occsóér'. Nem szép, cserébe minden hibája látszik... Nem árulok zsákba macskát, sokat költöttünk rá. Az ára megegyezés kérdése, attól függ mit adok hozzá. Multivarral (+gyári) 245eFt-ra gondoltam érte. A hibákról privátban... Így is épp elég trollkodási alapot adok.
DigitXT: A gyári karbival szopás volt, ezzel nincs... Miért cseréljem? Amióta ez van rajta, nem benzinesedik az olaj...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
Srácok!
Hol lehet venni Dr görgőket? Ilyen 3szög alakút keresek. -
StoneBridge
senior tag
Mentünk hétvégén egy 470 km-es Balaton látogatós túrát. Fogyi 3 liter körül alakult (most pontosat nem számoltam) 2 személlyel + csomaggal. Az első, lehajtható tároló rész rohadt hasznos, örülök, hogy van ilyen.
Utazóban 90-100 kmh volt a kényelmes, felette a nagy plexi miatt már erőlködősebb, illetve nem annyira komfortos.
A hátam, meg a hátsó felem 100 km megtétele után kissé zsibbadt, asszonypajtás nem panaszkodott ilyesmiről, mondjuk neki ott a háttámasz. Valami rádiós hangkeltőt jó lenne applikálni rá az ilyen "hosszabb" túrákra.
A GTS amúgy szem mágnes, megnézik, ismerősök, idegen gyerekek felülnek rá, meg jön a "vigyél el egy körre".Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Hauptmann
addikt
válasz StoneBridge #14314 üzenetére
Nos igen... A japánok tudnak brutális (T-Max), technikailag érdekes (Integra), 'világlegjobbtesztgyőztes' (SH ) robogót gyártani, de igazán szépet nem. Majd talán egyszer.
A rádiós hangkeltőről jut eszembe, megint nyomja a tavalyi Harley-s a városban torzan üvöltő rádióval.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Hogy legyen egy kis roller is.
Délután nekiálltam fékbetétet cserélni, A hátsó fémig lekopott, úgy látszik, a sima organikus EBC 9000 km-t bír hátul. Most ezt a fél szinter-karbon betétet rendeltem, kíváncsi vagyok rá. meddig húzza. De az első fék kifogott rajtam, az imbuszfejes stift be van rohadva, meg sem mozdul, és nincs olyan hosszú szárú imbuszkulcsom, ami megfelelő erőkart biztosítana. De itt a betét még jó, van rajta kb. 3-4 mm betétenként, így ezt nem tudtam (illetve nem is kellett) cserélni. Majd, ha tudok kulcsot szerezni.
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #14316 üzenetére
Ne aggódj, ha lenne hosszú imbuszod, azzal csak a csavarfejet nyírnád ki.
Ha tényleg be van rohadva, először azzal kellene vmit kezdeni (csavarlazító).Az a 9000 km amúgy nem rossz, szerintem. A fékbetét olcsó. Veszel valami
durva betétet, lehet, hogy elmegy 15000-et, de a tárcsát enni fogja: az drága.
(Legalábbis emlékeim szerint a fékbetét 2-3K körül volt. Tárcsa meg ~15K...) -
kcsa
veterán
válasz Hauptmann #14318 üzenetére
Melegítsd, de gondolom tudod nélkülem is
Az organikus betétek amúgy ezért "jók", semennyire nem eszik meg a tárcsát. Nekem is ilyen kerámia betét van benne: jó, jó, de érzésre semmi különleges az organikushoz képest.
Egy ideje azt vadászom hogy a gyári betét milyen lehet, mert Burt fékje (érzésre) nagyobbat harap. Persze hogy ez jó - e, az is jó kérdés (mert hamarabb blokkol is)
-
StoneBridge
senior tag
Amire még mindig nem jöttem rá, de biztos utána kell néznem idővel, mert baj lehet...
főleg hidegen, elindulásnál van egy pillanatnyi fémes hang, mintha valami valamivel súrlódna. Konkrétan ez volt a Madison 250-el is, de ott jellemzően üzem melegen és sokkal erősebb hang kíséretében jött elő. Tehát nem nagy fordulatnál, hanem épp elindulásnál, vagy kitartott lassú tempós gáznál. A kuplung lehet? A tárcsa ahogy elforog valamihez hozzáérhet?Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
DigitXT
félisten
Nem kizáró vagy... ("Ne buzizd a metroszexuálist, te Hondás!")
-
tigipuf
senior tag
Holnap fent lesz dolgom szeretett fővárosunkban,tudnátok adni valami motorosbolt címet,ahol nagy választék van bukósisakból?
Sajnos ez olyan dolog amit neten nem lehet rendelni látatlanban.Nagy hombár fejre 62-es vagy xxl-es méret kell,és tapasztalatom szerint a gyártók meglehetősen eltérően tartják be a méreteket."Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
Hauptmann
addikt
válasz tigipuf #14326 üzenetére
Darázs Garázs a Vácin? Esetleg motopartshop a Szilágyi Erszébet fasoron. De hátha másnak van még ötlete.
Az előbb lecseréltem az olajat a hajtásban. Ideje volt, valami fekete, habzó szar jött belőle. Anno valakinek sikerült túltöltenie az olajat (no meg hajtásolajat öntött bele a gyárilag javasolt motorolaj helyett.), 210 cm3 kell bele, és 320 cm3 volt beletöltve, kétszer is megmértem a leengedett mennyiséget. Én 210-et tettem bele.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz tigipuf #14326 üzenetére
Sok fajta sisak van készleten például a Motoroázisban is, tavasszal ott vettem a Caberg Duke-ot. Budapest, Nagy Lajos király útja 138. Nem tudom, merről érkezel, merre van dolgod...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
tigipuf
senior tag
válasz -Mosquito- #14331 üzenetére
Hát kicsit óccsóé ,nem versenygép,meg kis menetszél is jöhet 20 k körül,jó lenne a fülnél fasza zárás.K..va érzékeny vagyok a (fülem) a huzatra,sajna,
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
Hauptmann
addikt
Ha már sisak, a Schubert Concept C1-ről mi a vélemény? Havernak van egy ezüst (soha többet fekete sisak), szép állapotban, jelképes összegért (rekesz sör) odaadná. A már eléggé kopott HJC munkasisak helyett jó lenne.
-
tikshow
addikt
válasz Hauptmann #14335 üzenetére
Használt sisakot ne, mert a bélés és a héj alatt található ütközéselnyelő réteg már az ő fejére formálódott. Ez két okból is problémás:
1. Szeles.
2. Azokon a helyeken ahol eláll a héjtól a fejed, egy becsapódás helyett kettőt fogsz kapni. Egy az aszfalttól, egy a sisaktól. -
Hauptmann
addikt
Hát, nem vagyok elájulva ettől a félszinter EBC-től. A hátsó ugyanolyan enyhén nyúlós, mint az organikus, az első meg ugyanolyan jó. De lehet, hogy már a hátsó tárcsa sincs a helyzet magaslatán.
-
Hauptmann
addikt
Tökmindegy, nem egy nagy durranás egyelőre. Mondjuk, 500 Ft-al drágább, mint a sima organikus.
Arra van tipp, hogy mit okozhat a túltöltött olaj a hajtásban? Nem szivárgott sehol, nem nyomta ki. Csak épp valaki 100 cm3-el több olajat töltött bele előttem valamikor.
[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
Ma viszem a robeszt éves kontrollra, semmi extra, de egyetlen érdekesség van: megnőtt a fogyasztásom, a korábbi 3-3.3 helyett az elmúlt öt tankolásnál beleszaladt a 4 liter fölé is, az ötből a harmadiknál simán hozta a 3.3-at. Nem tudom hogy mi lehet, mert nincs benzinszaga, pöccröff indul hidegen melegen, nincs semmi anomália, jól húz, csak a hatótáv lecsökkent jelentősen. Nem használom nyélgázon, ugyanolyan normálisan megyek vele mindig.
Arra tippelek hogy vagy a km óra mutat kevesebbet, elképzelhető, hogy a Dr Pulley görgők 8ezer km alatt kukák lennének? Ha ez úgyis kiderül szétszedéskor, de ha minden rendben van itt is és a karbiban/légszűrőben is, mi lehet? Km óra tud kevesebbet mutatni valamitől hirtelen?[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
DigitXT
félisten
válasz lehella #14343 üzenetére
Csatlakozva csongihoz: légszűrő... A km óra magától nem romlik el, vagy ha igen, akkor nem így, hogy egy kicsit kevesebbet mutat: lapos kerék is lehet még amúgy. Egyrészt mert növeli a fogyasztást a nagyobb ellenállás miatt, másrészt mert az tényleg meg tudja zavarni a sebesség/távolságmérést is, hisz' nem jó a kerülete.
MÁS: ez a J.Costa varió hatalmas csalódás. Egyetlen előnye, hogy gyönyörű.
Meg mondjuk picit másképp zörög, mint a kopott nyomólapos hagyományos varió.Viszont teljesítményben hát... Mondjuk ki: szar! El nem merem képzelni, milyen lehet a Burgman 400 gyári hajtása, ha ez ahhoz képest tuning. Mert nagyjából épp a Madison gyári hajtásának tudását hozza. Nagyon beejti a fordulatot (fogyasztást biztos tud csökkenteni könnyed krúzolásnál), viszont csak 5500-on gyorsít (nahát), ellenben 130 km/h-nál már 8000 körülre kúszik a fordulat. Mondom, hogy kb. olyan
mint a gyári volt, így rosszabb, mint a gyári + a 16 gr Dr. Pulley, pláne rosszabb, mint a Multivar... tetszőleges kombinációban. Jó, most pont nem volt nagyon drága, de úgy érzem, hogy a ~60K kidobott pénz volt: tapasztalatszerzés az oké... De ennyi.Persze lehet még finomhangolni, mert a rajt annyira nem szar. Berakom (valamikor, ha lesz rá kb. 1 órám szerelni) a Polini kontrasztrugót. A legjobb rajtot (0-60: 3,2) eddig azzal tudta a gép: mind a 16 gr Dr. Pulley, mind a 17 gr gyári görgőkkel egész jól hasított a felső tartományban is. Elvileg még augusztusban jön komplett gyári varió, az lesz a referencia. Aztán véget ért a tesztidőszak, és lesz egy csomó eladó Burgman 400 alkatrészem. Mindenesetre a kíváncsiság sokba fájt.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #14344 üzenetére
Természetesen. Az előző cserénél is így volt.
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #14347 üzenetére
Az eBay-nél jobbat nem tudok. Mert ugye lehet rendelni az európai importőrtől is,
legutóbb úgy csináltam, de sajna elég drágán mérik: pontosan milyen méret kell?Szerk: kcsa megelőzött. De ha már keresgéltem, akkor beírom, hogy mennyi.
2014.04.26: $57.27+ $5.80 = $63.07 -> 14.152 Ft (SR2613/8-16)
2016.06.09: €54.90 + €7.40 = €62.30 -> 19.432 Ft (SR2613/8-14)
Hogy most a forint romlása mennyit számított, meg a rendelés helye ($ vs. €).Szerk2: és ezek tök ugyanazok a görgők, csak az egyik 16 gr, a másik 14 gr.
Amikor anno leteszteltem a 16-ost, rájöttem, hogy inkább a 15-ös kellett volna...
(Ezért most kipróbáltam a 14-est, hogy az túl könnyű-e, éés igen! Megint az lett
a következtetés, hogy inkább a 15-ös kellett volna. De legalább kikeverhető...)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Gitáros topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- SSD kibeszélő
- Dark Souls sorozat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen