- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
alba-regia
aktív tag
válasz MaxxDamage #104254 üzenetére
Nálam több rendelést sem indítottak útnak, hiába szerepelt megrendeléskor a várható kiszállítási időpont.
Ezért minden esetben írtam nekik, ekkor sikerült továbbítaniuk. Karácsony előtt két eszközt rendeltem egymás után. Egyiket kihozták, majd írtam, és elindult a másik is Legutóbb egy Domino kártyát rendeltem, ahol kiválasztottam a szállítás napját. Előző nap már írtam nekik automatikusan, hogy "ugye az általuk megadott időpontra megérkezik?!". És így megérkezett.
Érdekes egy cég és hozzáállás. Főleg amiket olvasni lehet itt az üzletekben "elfogyó" Domino kártyákról. Ha ilyen problémám lenne, kérném a panaszkönyvet, beírnám, hogy nem állt rendelkezésre ilyen kártya. Tudom, hogy a fogyasztóvédelem vagy NMHH részéről ez nem büntethető, de a másolatot elküldeném a Telekom ügyfélszolgálatra panaszként. Mert szerintem csak letagadják az alacsony jutalék miatt.
Írtam nekik, hogy a Blue előfizetésemet szeretném Dominora váltani, és van-e lehetőség az egyenleg átvitelére. Jött a válasz, hogy keressem meg őket személyesen. Még annyit sem írtak le, hogy van-e ennek esélye. Gondolom az üzletben majd felajánlják, hogy akkor vihetem át az egyenleget, ha havidíjasra váltok. Ezért nincs kedvem órákat várakozni, ügyintézni.
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz MaxxDamage #104254 üzenetére
Nálam is van valami hiba a rendszerben, 12.31-én indítottam számhordozást szintén egy 70-es számra, elvileg a kártya 01.04-én megérkezett a megadott átvételi pontra, de valójában még meg se kezdték a kiszállítást.
2* beszéltem ügyintézővel, mindkét esetben azt mondták, hogy valami hiba miatt megakadt a folyamat és továbbítják az illetékes kollégának.
Persze ma belépve a Telekom fiókba ugyanazt látom amit te, hogy kiszállítára vár pedig, ha a Vodafone lekapcsolja a számot és nem lesz telekomos SIM nálam amire áthordoztam a számom akkor jól megszívom...
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai