- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #40049 üzenetére
Igen én is megszoktam.
A menetdinamikája viszont egy állom.
Az 1.6 benzin után elég durva váltás volt.Az viszont nem tudom csak érzet vagy valóban így van, de az úttartása az enyémnek volt jobb.
Nekem néha kicsit billegősnek tűnt ami gondolom az autó kiismeretlensége és az említett orrnehézség miatt volt.Ahol az enyémmel 50 el simán befordulok, ott ezzel 40 fölé nem mentem.
Nem éreztem úgy, biztos, ez is közrejátszott.Renault power