- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Android szakmai topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
it Immáron a Temu is köteles megfelelni a EU szigorúbb online tartalmi törvényeinek.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
gp Az NVIDIA-nak köszönhetően nyúlfarknyi videót kaptunk a játékból.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz Füge007 #10451 üzenetére
Evvel egyet értek mivel sok rom van itthon de én amikor vettem a megane-t ugyan ezt csináltam 2-3 hónapig ,míg találtam egy olyat amire azt mondtam hogy megfelelő és azóta minimális ráköltéssel szinte mindent megcsináltam amit szerettem volna már csak a fékbetétek cseréje és a gumik vannak hátra
-
tresh
addikt
válasz honeker #10501 üzenetére
Még nem de mondtam neki hogy ha van valami csapjon le rá mert van jelentkező
Valakinek akinek megane 1 van és van ködlámpája egy gyors kérdés: kábel+biztik+izzók rendben még se megy a ködlámpa(elől+hátul se) és a km/h nál sincs visszajelzés nem nagyon tudom még hol keresem a hiba forrását ? Azon gondolkoztam hogy vagy a kapcsoló halt be vagy talán egy relé ami az elsőket kapcsolja viszont akkor a hátsónak kéne mennie Ötlet esetleg ?
-
tresh
addikt
válasz rob210 #10516 üzenetére
Hát ez azért lenne érdekes mert full gyári ködlámpák vannak benne nem utólag beszerelve stb Fura de ezt az opciót is meg lesem vagy neki ugrok multiméterrel a kapcsolónak hogy mit csinál..köszi a tippeket.
FRENK1988: értem Akkor ezek szerint a 16v azt szereti nekem 10w-40 gyönyörűen jár a kis rönyó, egyik pözsos ismerős meg is jegyezte neki is szintén (1.6 8v) hogy milyen csendesen jár a motor
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
A francia sün verda
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz rob210 #10581 üzenetére
én se tökölnék vele ecu csere gyorsabb egyszerűbb Amúgy azon gondolkodtam ha már az ecu a téma hogy ügye 1.6 ból két verzió volt a 75 és a 90pacis lehet tudnék szerezni egy 90 pacis ecu-t..a blokk ugyan az ahogy olvastam a műszaki paramétereket..teszt ként lehet kipróbálom bár akkor picit a NM-em vissza esik
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #10594 üzenetére
igen alap fontos infókat kifogja olvasni tökéletes rá, de én agyári diagba bízok inkább főleg milliós vétel ár mellett nekem megéri azt a +10 ezret hogy megmondják mi volt az elő élete mit gányoltak benne avagy sem . Utána minden napos használatnál előjövő hibák kiolvasásához tökéletes cucc ez
-
tresh
addikt
válasz Ghandi #10606 üzenetére
Amit rob írt plusz még egy jó lehetőség adott : ha az eladó állítja hogy szakszervizben volt szervizelve a gép akkor alvázszám alapján minden információt új korától kezdve meg tudnak mondani. Pl mikor mit javítottak volt e sérülve...illetve ez csak az én logikám de amíg gyári garis ugye állt. szakszervizbe viszik a kocsit 3 év vagy 100ezer km ha jól emlékszem... szóval ha van 4-5 éves autó és az előbbi két feltétel valamelyikét figyelembe vesszük gyorsan kiderülhet mennyire reális az a km amivel hirdetik az adott gépet
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #10613 üzenetére
Megane beltere nekem egyszerűbbnek ez által kicsit sportosabbnak tűnik ami végett sokkal jobban szimpatizálok vele mint az astra belterével szerintem túl van bonyolítva.Illetve hogy a váltó az opelnél " össze van mosva " a középkonzollal plusz az a sok króm hatás.. pedig külsőleg nem rossz
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz rob210 #10622 üzenetére
nem, nem vagyok opel mániás nem vett még semmi se rá hogy bemenjek egy szalonba és beleüljek ne adj isten kipróbáljam nekem szimplán a forma világa megnyerő ha családi autót akarnék ilyen kategóriába és fele ennyiért akkor sokda superb abba van hely dögivel De mivel francia autó mániám van így a megane 2 kombit fogok venni családi autónak
amúgy rob a lényeg a hsz-embe: bár ha csak opel autóm lehetne akkor
szóval nem lesz sose[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz rob210 #10624 üzenetére
Akkor majd írók nekik hogy jó pénzért eladó a "tágas" megane-om
Amúgy most már tuti elmegyek meglesem csak kíváncsiságból mert én se vagyok egy alacsony ember (190+) meg lessük.. bár az tény aki eddig német autóból ült át hozzám 2 megjegyzése volt : 1. Baszki ez ilyen nagy? 2. nagyon kényelmes
-
tresh
addikt
válasz Ghandi #10627 üzenetére
Na igen, extrák terén a francia részleg mindig jobb volt 98-as meganomba pl sebességérzékelős ablaktörlőlapátok vannak meg ilyen apróságok ... mondjuk amikor meg vettem és kicsit esős volt az idő azt néztem hogy amikor gyorsítottam feljebb kapcsolta a lapátok törlő sebességét amikor meg lámpánál meg álltam lejeb vette..először azt hittem hogy rossz a kapcsoló aztán a elolvastam a német leírását és írta hogy ez egy extra ja mondom ok
AMD Power: hát én az 5ös golfot se tudom isteníteni főleg nem benzines verzióba..családba van egy 1.6 16v 100le erőtlen gyenge a motor..3000fölött kezd el élni és akkor persze zabál is átlag 10-11 liter (pályán egész jól eszik kb 7-8 liter klímával) és azért azok a műanyagok elemek amik bent vannak hát nem tudom hogy is mondjam nem éppen a hude minőségi német gépbe ülök érzést keltik főleg hogy ez a kocsi most éri el 3 évesen a 65 km-t szóvla nincs rommá használva még is recseg ropog+az ülések hát vezessen le az vele 100km-t akinek két anyukája van...szörnyű fapad. ja és hozzá teszem bőr+automata váltó kivételével full extrás autóról beszélünk Viszont a szervója mit a vaj nagyon tuti az az egy amit áttehetnének a megane-omba
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #10632 üzenetére
nekem meg ez megérne +100ezret igaz nem családi verda de gyönyörű
Bazz ezt nem is néztem fúj automata de egy manuálal is van ennyibe
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
ezeknek az ára azért mérvadó 2004-2008 kb olyan extrákkal amik a rönyóba alap ehhez képest a megane 2-ök best buy
-
tresh
addikt
válasz honeker #10706 üzenetére
Én De ahhoz tudom kéne hogy a régi ecu alkalmas ennek a vezérlésére vagy sem de mivel nem találtam még sehol róla infót és nem volt időm jobban utána járni addig hanyagolom...
kornelka: pdtdi-t nem szabad venni ha nem akarsz ...ni sima tdi vagy szívó dénes és kimész a világból vele
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz g.gergo #10715 üzenetére
Aki diesel autót kilométer alapján vesz az meg is érdemli Komoly vevőt nem ez fogja érdekelni mellesleg a diag rögtön kidobja a valós km állást Ettől függetlenül se dieselt se benyásat nem kilométer alapján veszek..a megane-omba igaz amikor vettem 83e km volt...végig ezen lovagolt a kereskedő de megnyugtattam lehetne benne 183ezer akkor is megveszem mert átvizsgáltam kipróbáltam és megfelelőnek találtam mellesleg azért a km állást az autó külső belső állapota is tükrözi, nem kell hozzá nagy autószerelő tapasztalat bár nem árt de azért ránézésre meg lehet mondani a beltérről,motorról mennyit tekertek bele.Aki meg nem biztos benne vagy kevés a műszaki érzéke vigyen magával egy szakit aki látott már ezt azt Vissza térve azért poénból felhívtam a német kollégákat az autó végett mi volt az elő élete és szépen elmesélték és tényleg valós volt km, de ha +50e több van benne akkor is megveszem mert tényleg egybe volt/van a gép A rönyok meg nem tartják az árukat lásd megane vagy laguna inkább a cliok amik tartják de az meg a mérete végett, kicsi takarékos = drága
-
tresh
addikt
válasz g.gergo #10717 üzenetére
Peugeot, Citroen, Renault -ra vonatkozik inkább mivel nem favorit márkák (ergo nem német) így nincs akkora kereslet rá, viszont itt van egy nagy előny is...ez által jóval olcsóbban fiatalabb autóhoz tudunk hozzá jutni jobb felszereltséggel mint a kategórián belüli márka társakhoz.. 1,5 millióért olyan megane kombit veszek hogy körbe pisilem örömömbe
-
-
tresh
addikt
válasz FRENK1988 #10749 üzenetére
Az a baj minden teszt főleg a magyar elfogult a német márkák felé és megértem tényleg vannak jó gépek de azok nem magyar fizetéshez vannak mérve Mellesleg ha picit törődnek a géppel akkor a franciák is simán megbízható autók családunkba kb összesen megfordult francia gépek sora: peugeot 309 gti,306, 405 td ,renault clio/espace és most megane +Laguna II ..és semelyikkel nem volt komolyabb gond mint egyéb márka társával karbantartás kérdése az egész és én + fater is elégedett volt velük. Teszem hozzá a 309Gti ért fáj a szívem ha tehetném még ma is avval mászkálnék az egy élmény gép
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Parfüm topik
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- Most kezdik árulni Európában a Hisense új Mini LED tévéjét
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Autós topik
- Hobby elektronika
- Xbox Series X|S
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen