Hirdetés
-
Final Fantasy XIV Online - Befutott a Dawntrail utolsó előzetese
gp Jövő hónap második napján érkezik a kiegészítő, az előrendelők azonban már június végén belevághatnak az új kalandokba.
-
Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
ma Folytatódik a Vivo és az UEFA együttműködése, a készülékválasztás megkérdőjelezhető.
-
Elindíthatja Kínában az FSD tesztjét a Tesla
it Sanghaj 10 Tesla jármű számára engedélyezte a tesztet, így előkészíthetik az FSD kínai indulását.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
Szerintem pont így jó amikor kifekszik a mutató bekapcsol a visszajelző hogy nem ártana itatni a gépet mert szomjas elvileg neked is 60lityis tankod van na most a mutató nálam full nem pontos mint állt semelyik típusba nálam ha elfekszik és jelezz simán megyek még vele 50-80km között
-
tresh
addikt
válasz rob210 #16307 üzenetére
Pontosan Amúgy azért is becsapós a mi jelzésünk mert a felétől felfelé nagyobb az osztás így gyorsabbnak látszik a mutató mozgása..először én is meg ijedtem hogy 3/4eden volt a mutató mentem kb 100km-t és már a felén volt mondom ez meg mi..és simán mentem vele még 500km igaz akkor már be be villant a visszajelző..
és itt volt az a pont amikor rájöttem hogy dísznek jó..de én is a napi számlálót nézem..ált. mindig egy 10-esért tankolok az 23 liter kb és avval meg a maradékkal kb 30liter van benne az meg kb 400km így olyan 390km nél meg itatom -
tresh
addikt
-
tresh
addikt
unix/bardi tényleg ilyen nem tenném be az autómba márkák vannak
-
tresh
addikt
Havas szép napot!
-
tresh
addikt
De jól néz ki ez a színösszeállítás
-
-
tresh
addikt
válasz rob210 #16364 üzenetére
Persze nem is arra gondoltam de hogy minden verseny után motort cserélnek abba is biztos vagyok azért 300cm3 űrtartalom növelés egy 1600cm3 ből nem hiszem hogy sokáig bírná a blokk azért ezek a motorok pörögnek és lehet csodahűtés is szerintem megfog repedni a blokk egy két verseny után főleg hogy kompressziót is növeltek, persze nem kérdőjelezem meg a szaktudásukat mert tuti többet láttak csináltak ilyet mint én csak pusztán paraszti logikámmal gondolkoztam..én inkább az 1.6 ot piszkáltam volna azért honda vonalon a vti is tud komoly adatokkal szolgálni
-
tresh
addikt
válasz rob210 #16366 üzenetére
Hallottam de szkeptikus vagyok ezek terén hiába fejlődik a technika..én régi módi vagyok e téren a motornak van egy adott tartaléka ami ha kevés akkor nem fúrok faragok hanem motort cserélek..pl a saját motoromat ha megtoldanám egy kompresszorral akkor kb 160 LE lenne a vége persze hajtókar,dugók stb cseréjével..na most ez pénzbe és tartósságba sehol se lesz ha inkább bele teszem a 2.0 litert ami majdnem ugyan ez tudja produkálni
Ezért van hogy a hidegrázás kerülget ezektől az új 1.0-1.4 turbos benyás motoroktól..
-
tresh
addikt
válasz FRENK1988 #16368 üzenetére
én is becsücsülnék egybe csak min 1.8 T vagy 2.0T
Na meg azért is mikor felépül a turbónyomás és présel csak présel az ülésbe.
Ehhez egy jó kis 1.9tdi kell picit megpiszkálva olyan 350-450 NM -rel és egy könnyű bódéval , vagy valami 3.0liter szívóbenya
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Hát igen.. nálam ez annyival változik hogy nem számít a km benne ha megbízható konstrukció(javítható emberi áron) és úgy néz ki a következő autóm így pár autó átvizsgálása után nagyon sanszosan benya lesz és min 1.6- max 2.0 liter és az is tuti hogy francia
és már megint valaki k*rva jól fog járni a kocsimmal mert rendbe rakom és utána hirtelen mindig elcsábulok egy másik gépnek
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Szerintem csak azt szokd meg ha haladni akarsz forgatod ha pedig huzamosan be lehet állni egy tempóra akkor felesleges pörgetni..szerintem 2000-en tartva teljesen jó ha pedig ugrani kell vissza 1 sebesség és rögtön 2500 onnan meg rá lehet lépni el fog indulni... 100 környékéről nem sok 1.6 sőt inkább egy se fog megugrani úgy ahogy gondolod hisz nincs elég nyomaték hozzá
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz eTrade #16386 üzenetére
Grat használd egészséggel.
(#16387) giigz: bocs elírtam egyel előtti szériára gondoltam 95-96 körüli
MMA87
I]406-ostól én sokkal többre tartom az M2-t.Nem egy kategóriában fociznak, semmi baj sincs a pözsókkal vagy ha van kb annyi mint a rönókkal és ez tapasztalat A 406 csak azért jött szóba mert az egyik legjobb kritikát kapta , főleg futómű terén...és az áruk a piacon nagyon jó sőt legjobb ebben a kategóriába
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
elfogadnám ritka jó állapotú darab
-
tresh
addikt
válasz rob210 #16401 üzenetére
Nagyon jó gépek 306-os klubba benne vagyok mivel én is tulaj voltam anno és lehet újra leszek Ha jól emlékszek ezek t-mobile-os céges gépek voltak..ha gondolod és kell infó utána járok...egyetlen sarkalatos pontjuk hogy hátsóhíd rendbe legyen illetve 1.6 ból az S3-as szériát kell keresni ugyan is az elődöknél..S1;S2 előfordul alapjárati probléma amire még nem nagyon van megoldás viszont ez más s3 -oknál megszűnt jelenség. Érdemes amúgy a 100Le kiadásokat keresni ritka viszont igen jó gépek egyike azt hiszem sedánokból van ált ilyen csak
Roland Garros 306 ez egy hatalmas vétel lehet ritka mint a fehér holló igaz egy s2 es változat
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Tudom ezt csak én írtam
Amúgy már ideg bajos leszek hogy nem találok egy olyan oldalt ahol kicsit komolyabban foglalkoznak a fiúk megane-okkal és értenek is hozzá.. pl hogy m1 ph1 vs ph2 összehozható e mert most agyalok hogy 1.6 16v legyen vagy 2.0 liter 16v de az utóbbi lenne a tuti befutó de a sok papír macera miatt meg az 1.6 lenne a nyerő..
Asszony meggyőzött hogy ő szereti rönikét és maradjon én meg meggyőztem magam hogy ha már rendbe tettem marad de kap egy motor cserét és egy komolyabb féket+futóművet
azért ez a 16 os felni durca a twingon
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Hát sok mindentől függ első körben ami tuti kell az maga blokk mindennel cakk pakk (az egyszerűség kedvért)+ váltó +ecu és a belső műszerek cseréje bár az a legkisebb gond..bontóból ez össze szedve min 200k..anyag oldal, a díj mega ttól függ ki csinálja de egy 50es tuti van.. másik megoldás veszel egy komplett papír nélküli vagy borult autót 150k ért át pakolsz mindet ami kell a többit eladod és így rögtön fele lesz a költség..sokan erősebb motorú autóra cserélnék, de én szeretek a kihívásokat Gondolkodtam is hogy elkezdek egy kis cikket írni róla hogy alakul a sora mondjuk olyan már van ahol vezetem mi történik vele épp
-
-
tresh
addikt
válasz rob210 #16413 üzenetére
Köszi az infót minden jól jön mert komolyabban rá fogok állni a témára..bár elsőre a hf cseréjén gondolkodtam a 90 lovaséra de ahhoz kéne tudom hogy akinek az van milyen ecuja van Szal ha valakinek megane m1 ph1 90 pacisa van jöhetne egy ecu típus /szám mi vezérli mert elvileg csak a hf és a vez.mű tengely más azt meg bagóért veszek és rögtön egy 10-15 paci
(#16414) giigz: nem hiszem szerintem az is nagyot kapott
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz rob210 #16418 üzenetére
Jaja és ha jól gondolom/tudom ez még 8v-s akar lenni De amúgy tényleg nem lenne hülyeség akár egy jobb kormányos jó állapotú autót közösen megvenni persze olyat amibe mindenkinek van valami használható majd kibelezni és ami meg marad pl váz az mehet a méhbe a többi alkatrész meg tartalék/eladó sorba tenni
-
tresh
addikt
hoho mit találtam [link] igaz át kéne húzatni de ennek azért van már oldal tartása
-
tresh
addikt
Esetleg ha valakinek lenne eladó 14"-es lemez felnije (persze rönóra ) az kérem dobjon rám egy üzit.. köszi előre is
-
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad topik
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iOS alkalmazások
- PlayStation 5
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...