- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei Watch 4 Pro - kívül-belül domborít
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
azbest
félisten
válasz 4Grider #56262 üzenetére
Amúgy lehet az sem mindegy melyik netszolgáltatón át használsz egy szolgáltatást. A szerverek lehet, hogy a BIX-en át vannak az internetre kötve, de lehet, hogy egy-egy szolgáltató felé közvetlen kapcsolatuk is van.
Múltkor valaki azt mondta, hogy a horizon pont a upc saját netjéről vacakol A mindi go meg a telekomos netről a saját tapasztalatom szerint. Sajna elég egy rossz paraméterezés, vagy hülyeség és nehéz a technikusokat rávenni komolyabb vizsgálatra, hogyha náluk pont nem jön ki a hiba.
Ügyfélként és fejlesztőjként is ültem már ezen a lovon (fejlesztőként a sorozatos reprodukálható panasz után egy statisztikai rendszerből tudtam megállapítani, hogy igaza lehet a felhasználóknak - kiderült, hogy bizonyos gyártó bizonyos készülékei egy bizonyos szofverupdate után gyakorlatilag nem működtek az adott szolgáltatással. Sosem derült ki teszt készülék nélkül az oka.)
És sajnos azt kell mondjam, hogy ha egy hiba csak csekély számú ügyfelet érint, akkor nem biztos, hogy szán rá a management erőforrást. Ezért kell hivatalos csatornán át hibajelentést küldeni, ha valami nem működik. Ha sok megalapozott panasz érkezik, többször egymás után, akkor előbb utóbb nem zárhatják le megint azzal a belső sla hibajegyet, hogy nekik működik.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen