Hirdetés
- iPhone topik
- Apple Watch
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Google Pixel topik
- Folyamatos vérnyomásmérést kínál a Huawei Watch D2
- Vodafone mobilszolgáltatások
- MuziX blog: Kipróbáltuk a GGMM multiroom rendszerét
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Taroltak a Pixel 9-ek a DxOMarknál
Hirdetés
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
lo Tegnap érkezz meg az új hangfal rendszer. Egyrészt azért esett rá a vásárlás, mert ajánlott, másrészt van hozzá...
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - Korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomp
félisten
válasz betyarr #33326 üzenetére
Én védelmembe veszek őket? Na jó vicc. Eszem ágában sincs őket védeni. A hivatalos javítási időt sem képesek tartani. Egyszer 2832 aztán most pedig 144óra lett a 72órán belüli javítási idő. 1-2szolgáltatást tudok pozitívan értékelni de magát a szolgáltatót csak negatívan. Ha védeném őket akkor eltekintettem volna a kötbértől, hogy "jajj hát semmi baaaj" de nem. Keményen kötbéreztettem őket. Volt már NMHH ügyem is náluk. Na szerinted még mindig védem őket?
Csak szimplán nem értem, hogy miért kellene odaírni? Csak az árváltozást tüntetik fel. A lezárást nem kötelesek odaírni mert az nem érinti negatívan az előfizetőt mert neki nem törlik a szolgáltatást. A lezárást közlik az ÁSZF módosítási közleményben.G@ben
Na ez érdekes lenne. Mivel nem fogadod el a díjváltozást és a kedvezményt így a 60napos felmondás szerintem itt nem tud működni. Addig milyen árat fizetnél? Mégis beállítják a régi árat? Ez csak rendkívüli felmondás lehet ami 15nap. Viszont a "a szolgáltató részéről nem valósítható meg a változatlan ár fenntartása" indok nem lehet mert ilyen nincs, mivel kötelesek lennének változatlan áron adni a törvény szerint. Itt szerintem csak a számlás előfizetés lecserélése kártyás előfizetésre opció játszhat.
Na de mivel ez hibás szerződés teljesítés szerintem így lehet, hogy jogod van kötbérigényre.
"Kötbér és kártérítési igény bejelentése
A Telenor nem szerződésszerű (késedelmes vagy hibás) teljesítése esetén az Előfizető az
ÁSZF 6.2. pontja szerint jelentheti be kötbér és/vagy kártérítési igényét.
Hibás teljesítés mivel van neked egy hűségszerződés céldátummal. -
tomp
félisten
Nahát nekem is ugyan ez volt a reagálás. Kétszer cseréltettem SIM kártyát, harmadjára már nevettek az üzletben ezen inkább csak frissítést végeztek. Aztán ki próbálva másik telefonban is. Ezek után ráfogták, hogy az oldallal van a baj ahonnan jönne az adat. Igen persze. Pont akkor áll le az oldal amikor telenor lte-n akarom elérni. De a föld összes oldala pont akkor áll le. Aztán ráfogták, hogy elfogyott az adatkeret... Ez ment 3hónapig majd miután újra kérték az adatokat, hogy mikor állt le, milyen oldalnál, elküldtem a nőt a francba. Már elcsuklott a hangja. Aztán pár nap múlva egy férfi hívott, hogy nahát megvan a hiba. Reakcióként őt is elküldtem a francba.
Probléma megoldásuk nincs. Nem akarják beismerni, hogy hulladék a hálózat. Erősködtek, hogy minden tökéletes. Hát nem. Kötbéreztetsd őket ha újra előjön. Rögtön észhez térnek, hogy nem csak a fizetést kellene felvenni hanem javítani is.
-
tomp
félisten
válasz #79335424 #33366 üzenetére
Elég volt nekik a fapados is. Azaz idő, oldal. Amikor megállt az LTE-m még a bixet sem tudtam pingelni amit elmondtam nekik. Sőt annyira megpusztult az LTE, hogy ha hívtak akkor nem váltott át a telefon 3G-re. Nem érkezett meg a hálózati kérés sem.
Sayuar
A másik varázs szó azaz a mágikus négybetűs: NMHH
Én nem mondtam a kötbért. Csak egy ügyintézőt és egy technikust küldtem el melegebb éghajlatra. Szegény ügyintéző hölgyet a végén egy kicsit megsajnáltam mert el-el csuklott a hangja. De már meguntam akkor a dolgot. "pofátlanság és undorító amit művelnek. Ezt szolgáltatásnak nevezik?" Csak egy kis részlet a több perces veszekedésből. Miután sikerült a javítás pár nap elteltével szépen be is jelentettem a kötbér igényt. Fizettek mint a katonatiszt. :-D
Azóta máshogyan állnak hozzám. -
tomp
félisten
Érdekes ez az sms. E szerint mégis lesz emelés. De NMHH döntés még nincs.
Vicces megfogalmazása van. Mi döntünk. Nem fogadjuk el. Akkor adunk kedvezményt mert akkor is emelünk. Igazi telenoros. -
tomp
félisten
Na akkor a mai sms örömére Budapest VII. kerületében hívás indításakor: "Hálózat túlterhelt"
Csak az 1220-at lehet hívni de: "Jelenleg minden vonalunk foglalt."
Ohh jeah -
tomp
félisten
Megkérdeztem fb-on az emelést mert jött sms.
"Az áremeléssel kapcsolatban egyenlőre nem tudunk információval szolgálni, de a hatósági vizsgálat lezárta után természetesen várható a tájékoztatás. Addig is megértésed és türelmedet kérjük!"
Azaz szerintem ha mégis lenne majd emelés az biztos nem úgy zajlik majd, hogy kedves ügyfelünk, jövőhéttől emelünk.Az előbb hívtak a telenortól. Ajánlottak MyTariff L tarifát telefonnal együtt. Na elmondtam, hogy telefon jelenleg még nem kell, az a tarifa sem kell mert számomra nem megfelelő(L ugye 13.990Ft) és hűséget sem írok alá a telenorral. Még izmozott, hogy hát de korlátlanság meg 500mega. 30GB-om van. Maradhat mellé. Akkor meg főleg, hogy nem érné meg, hogy 10ezerrel fizessek többet. Még pár percig erőlködött aztán belátta, hogy semmi esélye.
-
tomp
félisten
Na akkor holnap jelzem, hogy nem fogadom el az emelést. Maradjon csak változatlan minden. Gondolom örülni fognak a kötbér után.
-
tomp
félisten
Na jól összeborult a Telenor Online. Teljesen nullázódott. A beállítások, felhasználói adatok oldalon ez szerepel:
A telefonszám nem ellenőrzött és hitelesített! Kérjük, erősítse meg hogy valóban Önhöz tartozik!
Na igen. Hogyan kell megerősíteni? Mert az természetesen nincs sehol... -
tomp
félisten
válasz Gedeon31 #33614 üzenetére
Az adatoknál megadtam újra számomat majd beírtam az sms-ben kapott kódot. Most már vissza jött a teljes hozzáférés habár még mindig kiírja a beállításokban. Bug.
Más
A 1120->6-os menüpontban(áremeléses menü) kértem visszahívást. Kb mikor fognak visszahívni? Még a holnapi napon? -
tomp
félisten
válasz bwin.party #33635 üzenetére
Gondolom nem hívtak be több embert az ügy miatt. Azaz a szokásos szombati létszámmal kell megoldaniuk a mostani helyzetet.
Budapesten az Astoria üzletnél minden 2. ember rángatja az ajtót, hogy be akar menni de már zárva van.
Aréna Plázában lévő üzlet tele. Az ajtóban is állnak emberek. -
tomp
félisten
Derék módon 10percen belül törlik a fb-on az elérhetetlen ügyfélszolgálat miatti írásokat.
Na ilyenkor hogy is van az 5percen belül ügyintézőt kell kapcsolni szabállyal?
Ezzel a telenor saját maga alatt vágja a fát. Nem elég az emelés, még el sem lehet őket érni. Azaz még jobban megerősíti az ügyfeleket, hogy menni kell. -
tomp
félisten
Budapesten ilyen a 1220 elérése:
lehetetlen -
tomp
félisten
Felraktam a fb-ra a videót. Nem törölték le hanem válaszoltak rá, hogy hétfőn megkeresnek. Írtam nekik, hogy a hétfő(és a kedd) nem jó, mert dolgozok. De akkor is leghamarabb csak hétfőn tudnak hívni. Nos! Vagy a mostani jelzésnél járt a visszahívásos lista hétfőnél vagy a tegnap esti visszahívás kéréskor volt már hétfőnél a lista. Azaz aki holnap este kér visszahívást azt már nem fogják tudni időben megkeresni.
Hátha éjszaka elérem őket. -
tomp
félisten
Az 1:40-kor indított hívással azonnal kaptam ügyintézőt! Az ügyintézőnek fáradt, unott hangja volt. Már félszavakból ment minden. Csak annyit mondtam, hogy "a július else" és már mondta is. MyTariff? Nem! Kedvezmény? Nem! Rendben akkor nálam nem lesz emelés. Az elérhetőség katasztrófa volt, de maga az ügyintézés teljesen pozitív. Érdekesség, hogy a 33. hívásnák még 10perces zene volt. Leraktam majd azonnal visszahívtam őket és azonnal kaptam élő embert. Érdekes...
-
tomp
félisten
A +36202000000 belföldről elérhetetlen. Csak várakozás. Megy a percdíj. Családtag németországból hívta fel. Azaz roamingdíjjal számláznak. Azonnal kapcsoltak ügyintézőt. Hogy van ez?
-
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #33683 üzenetére
Najó de aki itthonról hívja őket annak is pénzbe kerül. Ha nagyobb összeget gombolunk le az ügyfélről akkor azonnal kapcsolhatjuk. Ha kevesebbet akkor várakoztassuk meg, szedjük be a pénzt először.
Bicskanyitogató...
Az éjszakai elérésem is gyanús volt. Több perces várakozás. Több mint 10perces szöveg az automatától. Visszahívtam és zene helyett azonnal lett ügyintéző. Milyen érdekes ez is. -
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #33685 üzenetére
Én az ingyenes megoldást választottam. 34. hívásra sikerült is.
Hiába elérhetetlen az ügyfélszolgálat itthonról, külföldről akkor is azonnal kapcsolnak. Most vagy van külön részleg a külföldről hívók számára vagy bent 2 hívás között lenyomnak egy kártya partit.
Ismerősöm telekomos számról próbálja 2napja elérni a telenort. Eddig sikertelenül. Pedig már egy vagyont adott ezzel a telenornak.
Aki emberi időn belül akarja elintézni az vagy roamingoljon vagy hívja őket voip szolgáltatón keresztül. Garantált az azonnali siker.Az ilyen "kedves" ügyfelekért érdemes szolgáltatni.
Na miután megmutatta a "kedves" szolgáltató, hogy milyen hozzáállással oldják meg a hibát ilyen lettem. Van a telenoron belül kivételes osztály ahol valóban figyelemre méltó a reakció és a hozzáállás (innen is üdv) de ezt egy átlagos user nem tapasztalhatja meg. Ő csak azt látja, hogy magasról tesznek rá, lerázzák, átverik. -
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #33696 üzenetére
Tegnap beakartam menni egy üzletbe de levegőt nem lehetett volna kapni.
Azért is írtam a kártyapartisat mert gyanítom az első az igaz. Azaz aki itthonról hívja őket akármelyik szolgáltatóról az hátrakerül.
Hiába telekomos a telekom fizet a telenornak hívásvégződtetési díjat. Amennyit várakozott már az sem kis összeg.
Az ilyen határidős dolgot szereti az ember személyesen vagy telefonon intézni.
Voip-ról csak akkor megy ha külföldi a szolgáltató. -
tomp
félisten
Még egy bizonyíték, hogy ha el akarjuk őket érni akkor külföldről vagy külföldi szolga kell:
Egy másik családtagom angliából hívta fel őket. 1,5perc elteltével lerakta mert elintézte.
Miután jelezte, hogy mivel roamimgol így nem kell neki másik tarifa és kedvezmény sem, az ügyintéző mondta, hogy hát igaza van így nem is próbál meg ajánlani semmit neki.Nem értette, hogy én miért nem bírtam elérni őket. Nem, hogy őket nem tudtam elérni de még egy sima telefonszámot sem bírtam tegnap hívni. Anno régebben szilveszterkor volt ilyen terhelés a hálózaton.
-
tomp
félisten
Mindenki nyugodjon le mindjárt jön Vikor és kijelenti, hogy felháborító ez a sok ember. Nem érti miért állnak sorba.
Kérlet válaszolj arra miszerint hibáztak e mivel csak holnapig adtak időt ennyi embernek embernek, hogy nyilatkozzon? Ennyi embernek ilyen rövid időt biztosítani... Garantálható volt már akkor is, hogy itt bolondok háza lesz...Viktor 77
Hibás és hiányos közlés eredménye! Most a pontosított közleményben szerepel az, hogy "melyről Ön dönt"
Én sem tudtam, hogy a hűségmentes tarifámnál is lehet kérni a nem emelést.[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
válasz zoli62 #33814 üzenetére
Melyika korrektebb? A Telekom!
Hiába csak 1-től indul a 15 nap de már most is lehet jelezni. Az NMHH közleménye óta tegnapig a T-nél 22ezren jelezték a nem emelést.
Ott is sokan vannak az üzletekben de kezelhető. Telefonon elérhetőek. Ellenben a telenornál a szerencsétlennek maradt 4napja amiből 2 hétvége.
Közben telefonon elérhetetlenek, üzletbe hidegélelmet kell vinni mert több órás a sor, online felület hol megy hol nem. Remélem ez a helyzet meglátszódik majd a bevételen aztán észbe kapnak, hogy valamit elszúrtak. -
tomp
félisten
válasz darvinya #33854 üzenetére
6:21-kor még szöveg sem volt hanem "Tárcsázás" majd "Hívás befejezve" Azaz már 6után összeomlott. Mi lehet odabent...
Közben kaptam sms-t, hogy elkészült a számlám amit kifizethetek itt és itt. (haha vicces) Csatolva a link. Belépnék a fiókomba de nem lehet. Már az is bedőlt...[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #33944 üzenetére
Az első mondatod hasonlít a telenor kezdő mondatához:
Köszönjük, hogy levelével hozzánk fordult, ezzel lehetőséget adva a részletes tájékoztatásra.
Azaz már te is alkalmazod a sablon szöveget.Az volna a megoldás amit a többiek is mondtak. Miután elismerték a hibát ők maguk aktiválják a netet és a jóváírást is elvégzik. Pár éve amikor lejárt az LTE teszt időszak hiába volt aktív a 30GB+4G-m tőlem is megvonta a rendszer az LTE-t. Miután az Astoria üzletben maga az ügyintéző hívta fel a technikusokat, hogy "mit csinált a rendszer, itt az ügyfél aki fizet érte és nem kapja meg" Ez után pár perc elteltével hívott is egy illető aki sűrű elnézéseket kérve aktivált 500MB+2GB-ot mert csak úgy tudják kijavítani a hibát ha a 30GB+4G-t törlik. Mondta is, hogy ha elfogy a keret akkor azonnal hívjam őket mondjam el a hibajegy számát aztán azonnal aktiválnak újra adatkereteket. Dedikált ügyintézőt kaptam. Az hívott mindig aki először aktivált nekem adatot. Folyamatosan informált, hogy hol tart a dolog. Még azért is elnézést kért mert egyszer betegség miatt nem tudott hívni mert nem dolgozott.
Na ez volt az utolsó pozitív tapasztalatom a telenortól. Azóta mélyrepülésben vannak. "Oldja meg az ügyfél" munkát végeznek. -
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #33955 üzenetére
2007-8-as években a vodánál eltűnt csak úgy majdnem 3ezer Ft-om feltöltés után. Nem volt nyoma, hogy hova tűnt. Akkor kézzel vissza tudták írni. A 2 sms értesítés közötti különbözetet hozzáadták kézzel. Na most 2015-ben a telenor ilyet nem tud? Az az ő hibájuk. Oldják meg.
Mivel ez szolgáltatás hiba így 72órán belül javítani kell! Ha nem akkor 72óra elteltével kötbér indul. Ez teljes szolgáltatás kiesés így a havidíjból számított napidíj nyolcszorosa lesz a kötbér összege naponta.
-
tomp
félisten
Na egy érdekes jelenség!
A telekom SIM kártya 1800MHz-en a telenor lte hálózatán roamingol! Na ezt hogyan? Ilyen esetben a telenor plusz díjat kér a telekomtól? Gondolom a telenor rosszul konfigurálta be a hálózatát amikor közös 800-ról átlép 1800-ra. -
tomp
félisten
Legyen pozitív dolog is!
MyTV esetében böngészőben nyugdíjazásra került a Silverlight! Ezentúl HTML5-ben megy.
Ezen kívül a köz.csatornáknál Chromecast esetében meglepő változás történt! Szép éles kép! Minden bizonnyal már HD-ben mennek. -
tomp
félisten
Nem!
Közcsatornáknál marad az SD is! Mint ahogyan digitális kábelen kötelező is az SD+HD-t továbbítani. Kivétel a Duna World HD. Az kikerül mert megszűnik. Mától már csak önkéntes alapon jut(na) hozzá a szolga ha a székházhoz kihúz egy optikát. De mivel már nem kötelező így ki is vették. -
tomp
félisten
Ma hívtak vissza a visszahívást kérés miatt. Újra ajánlották a mytariffot. 4G van benne. Mondom most is van. Van? A Startban nincs. Oké de ott van mellette a 30GB+4G. Jaaa. Hát akkor nincs értelme váltanom.
(lehet odabent csak azt látják, hogy 30GB? Mert csak a 30gigát mondta a 4G opciót nem.) -
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #34024 üzenetére
Nem egyedi hiba! Az online adatbázisa szerintem megfeküdt a nagy terhelésben. Nekem is előjött 2x. Újra meg kellett adni a számomat aztán az sms kódot, hogy újra tudjam használni.
Ez az egyedi hiba van, a rendszerrel nincs semmi gond igen ismerős nekem...
[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #34033 üzenetére
Igen szerencséd. Nekem csak 2x dőlt össze. Itt is írták.
Ez nem egyedi hiba.
Gondolom a hó végi leálláskor megsérült az adatbázisban a telefonszám bizonyos tartománya.
Tudjuk, hogy te csak azért véded a céget mert a munkaköri leírásodban le van írva. -
tomp
félisten
-
tomp
félisten
válasz darvinya #34498 üzenetére
A Telenor csapata köszöni az infót!
Anno szintén volt ilyen bug. Akkor jeleztem nekik és javították. Most gondolom újítás történt a mindigtv-nél így újra mytv-nek veszi a rendszer. Na de mivel jelezted így nemsokára javítva lesz.Habár ideiglenesen nem is baj, hogy megy korlátlanul a MinDig TV. Amióta HD-ben megy a mytv, androidon a HD stream erősen szaggat. Chromecastra kiküldve nem, csak telefonon.
-
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #34546 üzenetére
Itt inkább az azérdekes, hogy miért aktiválták csak úgy neki? Kérte? Nem. Aktiválták? Igen.
-
tomp
félisten
válasz darvinya #34591 üzenetére
Téged nem idegesít jobb oldalt a navigációs sáv? Nekem az első dolgom mindig, hogy eltüntetem. :-)
MyTV sem kerek Chromecast esetében. Azon a közcsatornáknál az eredeti hangsávval megy. Ez az F1 esetében olyan erdményt okoz, hogy a pálya hang megy csak. A magyar hang nem. Remélem sikerül javítani a futamig. Jeleztem nekik.
-
tomp
félisten
Ráérzett a telenor, hogy korlátlanná kell most tenni a MyTV-t. Úgy ügyeskedtek az új állami sport csatornánál, hogy a 3betűs kábelen F1 alatt a magyar hangsáv helyén ment az eredeti. Az eredeti sáv emiatt néma volt.
Kizárólag MyTV-n ment a magyar hang a képpel együtt. (mindig tv-n a magyar hangal pár mp elteltével megállt a kép...)
Kép ment kábelről, a hang pedig mytv-ről. -
tomp
félisten
válasz donmackó #34624 üzenetére
Én most 12ezret fizetek(papíron) a Start tarifára 30gigával. 80perc+30,2GB. Felhívtak, hogy van ez a csúcs Mytariff. Nekem ez mennyire jó lenne. Korlátlan perc. Most sem használom ki a 80percet. De akkor is jó lenne. 30gigával csak 20ezer havonta.
Ugyan azért fizessek 8990Ft-al többet. -
tomp
félisten
"Online APN aktiváló
Aktiválás: 2015.07.25 0Ft"
Na ez mi a bánat? -
tomp
félisten
Tegnap óta nálatok normálisan megy a böngészés? Nálam sokszor belassul. De csak a böngészés. Maga a letöltés megy normálisan.
Ami eddig betöltődött 3-4mp alatt az most sokszor fél perc.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen